Side 102 af 145 FørsteFørste ... 2529299100101102103104105112 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,516 til 1,530 af 2166

Emner: Til- og afgange: Sommer 2017

  1. #1516
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af donl Se meddelelser
    Det undre mig også meget, enten aner de ikke hvilke spiller der skal til for at løfte holdet eller også tror de stadig at truppen er stærk nok til at gå vider , og så er der måske lidt flere penge til de helt rigtige. Jeg gad godt at være en flue på vægen der inde og høre og se hvad de har tænkt sig.
    Tror nu også at en skadesfri trup er konkurrencedygtig til Superligaen og EL og 11 mand bag bolden i CL. Men det virker mere som spillerne er købt forkert ind til Ståles form for fodbold. Ellers forstår de ham bare ikke mere??!?!!?!

  2. #1517
    Tilmeldingsdato
    Apr 2016
    Indlæg
    17

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Jeg har meget svært ved at se Wolff Eikrem fungere på den centrale midt i en meget stram 4-4-2 a la Ståle. I virkeligheden er det jo den sværeste position overhovedet i vores system, fordi man skal være så komplet en spiller (læs: Delaney) for at kunne udfylde rollen som 8'er i vores system. Man skal virkelig være en to-vejs-spiller, der både kan fylde noget i duellerne og tage nærkampene, fordi der kun er to mand på den centrale midtbane. Samtidig skal man have et meget stort løbepensum, fordi man skal komme i andenbølgeløb i offensiven og samtidig har faste defensive i at dække zonen af foran det firbackkæden.

  3. #1518
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Wonderboy Se meddelelser
    Hvis servicen er der, tror jeg sagtens Santander og Pavlo kan gå for små 20 mål hver. Jeg synes vores sidste par angriber salg vidner om at de er masser potentiale, hvis blot man fodre, men vi fodre slet ikke, og endnu mindre når vi så begynder at spille dårligt bagtil, for så skal alle mænd tilbage og dække af, selv mod Hobro... Hvorefter angriberne skal modtage en lang bold, vende, sætte farten (selvom hverken Santander eller Pavlovic er synderlig hurtige) og score...

    - Pieros bliver iøvrigt guldværd!
    Problemet er at vi spiller 4-4-2, vi har altså TO angribere som i den grad har et ansvar for, at vores offensiv fungerer.. De kan ikke blot gemme sig i boksen og vente på at spillerne bag dem "fodrer" dem.. De har selv et ansvar i forhold til at blive fodret, men pt tager INGEN af vores angribere det ansvar, bare tilnærmelsesvist.. Jeg er sgu begyndt at tænke på om løsningen kunne være at bringe Falk i en fri rolle bag den ene angriber. På den måde kunne vores spil bedre tillade at den sidste angriber er stationær og primært befinder sig i boksen.. Det kunne være en 4-4-1-1 eller mere offensivt 4-2-3-1 med eksempelvis kusk til højre, der fritages en smule for sine defensive pligter mod at Falk også hjælper lidt til bagud.. Jeg tror meget på et løft til vores offensiv ved en af ovenstående modeller selvom det på papiret kan se mere defensivt ud..

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #1519
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,641

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Problemet er at vi spiller 4-4-2, vi har altså TO angribere som i den grad har et ansvar for, at vores offensiv fungerer.. De kan ikke blot gemme sig i boksen og vente på at spillerne bag dem "fodrer" dem.. De har selv et ansvar i forhold til at blive fodret, men pt tager INGEN af vores angribere det ansvar, bare tilnærmelsesvist.. Jeg er sgu begyndt at tænke på om løsningen kunne være at bringe Falk i en fri rolle bag den ene angriber. På den måde kunne vores spil bedre tillade at den sidste angriber er stationær og primært befinder sig i boksen.. Det kunne være en 4-4-1-1 eller mere offensivt 4-2-3-1 med eksempelvis kusk til højre, der fritages en smule for sine defensive pligter mod at Falk også hjælper lidt til bagud.. Jeg tror meget på et løft til vores offensiv ved en af ovenstående modeller selvom det på papiret kan se mere defensivt ud..
    Der er intet i sol og måne, der tyder på, at Ståle er parat til at gå på kompromis, med sin foretrukne opstilling - hvorvidt den stædighed er et smart træk - det må tiden vise?
    If wars can be started by lies - they can be stopped by truth. (Julian Assange)

  6. #1520
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Problemet er at vi spiller 4-4-2, vi har altså TO angribere som i den grad har et ansvar for, at vores offensiv fungerer.. De kan ikke blot gemme sig i boksen og vente på at spillerne bag dem "fodrer" dem.. De har selv et ansvar i forhold til at blive fodret, men pt tager INGEN af vores angribere det ansvar, bare tilnærmelsesvist.. Jeg er sgu begyndt at tænke på om løsningen kunne være at bringe Falk i en fri rolle bag den ene angriber. På den måde kunne vores spil bedre tillade at den sidste angriber er stationær og primært befinder sig i boksen.. Det kunne være en 4-4-1-1 eller mere offensivt 4-2-3-1 med eksempelvis kusk til højre, der fritages en smule for sine defensive pligter mod at Falk også hjælper lidt til bagud.. Jeg tror meget på et løft til vores offensiv ved en af ovenstående modeller selvom det på papiret kan se mere defensivt ud..
    Jeg er enig, men så langt op i banen er vi jo slet ikke nået endnu. Pt er vi lige nået til at Pavlovic/Santander skal udfordre på fart, helst ned i frimærkerne og lægge af til en fremad stormende kant, midt, back og så selv søge i boksen. Fuldstændig som Cornelius. Problemet er selvfølgelig lige den at Pavlovic modsat corner ikke er bygget af granit, og at han og Santander løber marginalt hurtigere end Kvist.
    Længere er Ståle og Co. ikke nået offensivt på de her 11 kampe (inkl. Træningskampene). Vel og mærke med det udgangspunkt at vi kun har mistet Cornelius fra offensiven siden jul. Offensiven har bestået af Verbic, Yus, Santander, Gregus, Kvist, Matic og Kusk som alle, på nær Matic (1/2år), været her siden sidste sommer.

    Og det er godt nok svært at se når vi endelig er i possession.

  7. De følgende 5 brugere er enige:

  8. #1521
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Wonderboy Se meddelelser
    Hvis servicen er der, tror jeg sagtens Santander og Pavlo kan gå for små 20 mål hver. Jeg synes vores sidste par angriber salg vidner om at de er masser potentiale, hvis blot man fodre, men vi fodre slet ikke, og endnu mindre når vi så begynder at spille dårligt bagtil, for så skal alle mænd tilbage og dække af, selv mod Hobro... Hvorefter angriberne skal modtage en lang bold, vende, sætte farten (selvom hverken Santander eller Pavlovic er synderlig hurtige) og score...
    - Pieros bliver iøvrigt guldværd!
    Altså, målt på sidste sæson, som vel var blandt vores bedste nogensinde, har de to gutter scoret 8 og 12 mål.
    Og de fik begge pænt med spilletid.

    Så de 20 kasser hver er da alligevel lidt optimistisk?

    Men når det så er sagt, er vi jo enige; siger netop at vi ikke skal købe en angriber, men en CM - til bla at servicere de herrer, som jeg dog gerne vædder en menu 1 på IKKE kommer i nærheden af de 40 mål tilsammen!

    Zan

  9. De følgende 2 brugere er enige:

  10. #1522
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    297

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Problemet er at vi spiller 4-4-2, vi har altså TO angribere som i den grad har et ansvar for, at vores offensiv fungerer.. De kan ikke blot gemme sig i boksen og vente på at spillerne bag dem "fodrer" dem.. De har selv et ansvar i forhold til at blive fodret, men pt tager INGEN af vores angribere det ansvar, bare tilnærmelsesvist.. Jeg er sgu begyndt at tænke på om løsningen kunne være at bringe Falk i en fri rolle bag den ene angriber. På den måde kunne vores spil bedre tillade at den sidste angriber er stationær og primært befinder sig i boksen.. Det kunne være en 4-4-1-1 eller mere offensivt 4-2-3-1 med eksempelvis kusk til højre, der fritages en smule for sine defensive pligter mod at Falk også hjælper lidt til bagud.. Jeg tror meget på et løft til vores offensiv ved en af ovenstående modeller selvom det på papiret kan se mere defensivt ud..
    Nu vi er ved snakken om formation ect. så ville jeg elske at se denne start 11'er i hvad der ligner en 4-5-1
    Amankwaa som hængende angriber, der kan løbe i bagrummet mellem angreb og midtbane, og udfordre de typiske store midtstoppere og så en central midt bestående af Keita og Thomsen. En central midt der er tilpas defensiv, men samtidig meget dynamisk med flere strenge at spille på i det offensive opbyggende spil.

    Beklager det store billede



    Alternativt med samme centrale midt Keita/Thomsen, Falk som hængende angriber, Verbic tilbage på venstre kant og Kusk til højre.

    Jeg godt klar over at Keita ikke er til rådighed pt. og det er ren ønsketænkning fra min side af, for det kommer nok aldrig til at ske med Ståle som træner. Men hvor ville jeg bare ønske at Ståle satte sig ned og rystede posen! Prøv nu noget nyt og kom ind med noget frisk blod. Om ikke andet så for at sende et signal til de normale startere om at stramme sig an, og for at give noget goodwill tilbage til spillere som f.eks Amankwaa der har vist høj klasse ved at kæmpe sin chance med stor tålmodighed og uden at pive i pressen.
    HSV fans: You did a great job supporting your team! Much better than Bayern, Schalke and Dortmund - Die Stimmung der Dänen war echt super - 4000 dänen machen mehr lärm als der rest!

  11. De følgende 5 brugere er enige:

  12. #1523
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af mikzki Se meddelelser
    Nu vi er ved snakken om formation ect. så ville jeg elske at se denne start 11'er i hvad der ligner en 4-5-1
    Amankwaa som hængende angriber, der kan løbe i bagrummet mellem angreb og midtbane, og udfordre de typiske store midtstoppere og så en central midt bestående af Keita og Thomsen. En central midt der er tilpas defensiv, men samtidig meget dynamisk med flere strenge at spille på i det offensive opbyggende spil.

    Beklager det store billede



    Alternativt med samme centrale midt Keita/Thomsen, Falk som hængende angriber, Verbic tilbage på venstre kant og Kusk til højre.

    Jeg godt klar over at Keita ikke er til rådighed pt. og det er ren ønsketænkning fra min side af, for det kommer nok aldrig til at ske med Ståle som træner. Men hvor ville jeg bare ønske at Ståle satte sig ned og rystede posen! Prøv nu noget nyt og kom ind med noget frisk blod. Om ikke andet så for at sende et signal til de normale startere om at stramme sig an, og for at give noget goodwill tilbage til spillere som f.eks Amankwaa der har vist høj klasse ved at kæmpe sin chance med stor tålmodighed og uden at pive i pressen.
    Eller med Pavlovic som den hængende angriber. Synes han kommer godt med i spillet og har gode vendinger og hvis han bliver spillet rigtig(læs i fødderne) vil vi få meget mere gavn af ham. Tror også Kusk kunne være god på 10'eren med hans blik for spillet, gode inderside og løb i feltet. Ellers bare bare drej de offensive spillere så Verbic til venstre, Falk på top og Danny til højre

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #1524
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,109

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    Eller med Pavlovic som den hængende angriber. Synes han kommer godt med i spillet og har gode vendinger og hvis han bliver spillet rigtig(læs i fødderne) vil vi få meget mere gavn af ham. Tror også Kusk kunne være god på 10'eren med hans blik for spillet, gode inderside og løb i feltet. Ellers bare bare drej de offensive spillere så Verbic til venstre, Falk på top og Danny til højre
    Ja, der er jo faktisk ret mange offensive muligheder i den trup, hvis man turde...
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  15. De følgende 4 brugere er enige:

  16. #1525
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Ja, der er jo faktisk ret mange offensive muligheder i den trup, hvis man turde...
    ja og spillede på de styrker der er i truppen nu og ikke hvad der har været....

  17. De følgende 3 brugere er enige:

  18. #1526
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    875

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Hvad med at hive Aboubakar hjem fra Halmstad og stikke dem en pose penge i kompensation. Han kender systemet og har vel aldrig rigtig fået chancen. Jeg tror på ham!

    Ok - kan se han er med i den 4-5-1 der er fremlagt :-)

  19. #1527
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    297

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    Eller med Pavlovic som den hængende angriber. Synes han kommer godt med i spillet og har gode vendinger og hvis han bliver spillet rigtig(læs i fødderne) vil vi få meget mere gavn af ham. Tror også Kusk kunne være god på 10'eren med hans blik for spillet, gode inderside og løb i feltet. Ellers bare bare drej de offensive spillere så Verbic til venstre, Falk på top og Danny til højre
    Sådan kunne man også gøre.
    Den her centrale midt med Keita/Thomsen tror jeg ville blive rigtig god efter en 10-12 kampe sammen. Så kan man rykke lidt rundt på kanterne og den hængende angriber alt efter hvad der fungere og hvem vi møder.

    Hvis man søger lidt rundt efter Keita på Twitter, virker det til at han har udviklet sig meget og ses som den bedste og vigtigste spiller for Halmstad. De er ret begejstrede for ham, og ser ham som et stort talent. Der skulle angiveligt også være et par franske klubber der scouter ham.

    Ærgerligt at vi smider, var det 20 millioner, efter en spiller som Matic der ikke virker til at have nogle iøjnefaldende spidskompetencer, når vi har en spiller som Keita med et stort potentiale og en profil der er lige hvad vi mangler centralt. Jeg blir så træt...
    HSV fans: You did a great job supporting your team! Much better than Bayern, Schalke and Dortmund - Die Stimmung der Dänen war echt super - 4000 dänen machen mehr lärm als der rest!

  20. De følgende 5 brugere er enige:

  21. #1528
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,090

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Så er det ene af de to indkøb på plads: ;-)
    http://blogs.tonsser.com/danmark/tal...fc-koebenhavn/

  22. De følgende 4 brugere er enige:

  23. #1529
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    .
    Sidst redigeret af phillipo : 08.08.17 kl. 20:27

  24. #1530
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,762

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    https://www.facebook.com/ByensStolthed1992/

    Så kommer der (måske) snart en ny spiller. Spændende hvor og hvordan Ståle vil bruge ham.
    Serviceinfo til alle der har i tankerne at trykke på linket:

    Det er Eikrem. Fuldstændig samme rygte som i fredags. Rimelig unødvendigt indlæg.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  25. De følgende 6 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Sommer 2015
    By albinus1985 in forum Transferforum
    Svar: 2059
    Sidste Meddelelse: 14.04.17, 13:52
  2. Til- og afgange: Sommer 2014/2015
    By Wonderboy in forum Transferforum
    Svar: 602
    Sidste Meddelelse: 19.05.14, 16:54
  3. Til- og afgange 9: Sommer 2012
    By +Christoffer+ in forum Transferforum
    Svar: 1391
    Sidste Meddelelse: 13.11.12, 15:46
  4. Til- og afgange 8: sommer 2011
    By hz in forum Transferforum
    Svar: 440
    Sidste Meddelelse: 02.06.11, 09:01

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •