Side 103 af 145 FørsteFørste ... 35393100101102103104105106113 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,531 til 1,545 af 2166

Emner: Til- og afgange: Sommer 2017

  1. #1531
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    943

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Jeg så Hjalte cykle på Sankt Hans Gade i dag, og det kan ikke med 100% sikkerhed afvises at han var på vej væk fra Parken. Måske vores næste CM, det ville ligne os at hente et tidligere koryfæ hjem igen.

  2. De følgende 7 brugere er enige:

  3. #1532
    Tilmeldingsdato
    Feb 2013
    Indlæg
    466

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    rubbish :-)

  4. #1533
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af FCK4LIF3 Se meddelelser
    Jeg så Hjalte cykle på Sankt Hans Gade i dag, og det kan ikke med 100% sikkerhed afvises at han var på vej væk fra Parken. Måske vores næste CM, det ville ligne os at hente et tidligere koryfæ hjem igen.
    Comeback i bedste Bat-Manne stil ;-)
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  5. #1534
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Hvad vi håber på:

    Erik Sviatchenko, Alexander Milosevic eller Granquist

    Hvad vi (garanteret) får:

    Rasmus Thelander og Magnus Eikrem

    Fortsæt den gerne :-D

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #1535
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Hvad vi håber på:

    Erik Sviatchenko, Alexander Milosevic eller Granquist

    Hvad vi (garanteret) får:

    Rasmus Thelander og Magnus Eikrem

    Fortsæt den gerne :-D
    Jeg håber på enten Sviatchenko eller Granquist. Jeg hælder nok mest til Erik, da han har alderen med sig. Milosevic har jeg slet ikke fidus til. Så hellere udvikle på Lüftner og rykke en ung mand som Racic op.
    Slutteligt håber jeg vi henter en indpisker af en anden verden, der løber med brystkassen skudt fremad og kan diktere midtbanen som Linderoth i gamle dage.
    Såfremt det ikke bliver således, bliver jeg hamrende skuffet. Enhver kan jo se at det er det der er brug for, og kvalitet koster bare penge. Det koster penge at tjene penge. Det håber jeg er gået op for ledelsen.

  8. De følgende 3 brugere er enige:

  9. #1536
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Hvad vi håber på:

    Erik Sviatchenko, Alexander Milosevic eller Granquist

    Hvad vi (garanteret) får:

    Rasmus Thelander og Magnus Eikrem

    Fortsæt den gerne :-D
    Simon A Pedersen har pt svært ved at spille sig på holdet i AGF, jeg er overbevist om han er tilgængelig hvis vi forsøger.. Ellers er der Sammy Skytte i Silkeborg, han kunne nok også lokkes.. Skulle man være rigtig fræk, og kunne Hørsholt lokkes til at åbne den store tegnedreng, er der Marcel Rømer i Sønderjydske.. Hvis intet af ovenstående lader sig gøre render Mathias Greve rundt i i Odense og tilbringer flere minutter på bænken end på grønsværen.. Jeg er overbevist om at han kunne lokkes til KBH mod en klækkelig lønforhøjelse..

    For at slutte af i den mere seriøse boldgade, så ser jeg faktisk Mathias Jensen i FCN som en meget spændende spiller, som er i en rivende udvikling.. Jeg forestiller mig at han kan være uden for vores rækkevidde om et år, som vi så det med Lobotka. Omvendt er det måske heller ikke den spiller der nu og her kan vende skuden for os.

  10. De følgende 2 brugere er enige:

  11. #1537
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,363

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Jeg kan ikke rigtig se det sjove i de ovenstående indlæg. Vi er jo netop fri af CV-æraen, hvor der under stor fanfare blev købt middelmådighed i Danmark, Sverige og Norge. De seneste indkøb kan efter min mening slet ikke sammenlignes med forudsigelige flop som Johnny Thomsen, Mos Abdellaoue, Søren Frederiksen, Peter Larsson, Marvin Pourié og Pape Diouf, idet vi rent faktisk har en trup med masser af kvalitet. Matic kan diskuteres, og det er nok ret sikkert, at vi burde have hentet en, der kunne mere frem ad banen, men det virker nu ikke, som om den del er kommet bag på Ståle.

    Problemet er en alt for forsigtig taktisk tilgang, og at træneren har favoritspillere, som slet ikke præsterer og burde sidde på bænken eller sælges. Selvfølgelig skal vi også have en midterforsvarer mere, og det ville også give nogle andre muligheder i offensiven med en angriber, der var en helt anden type end de tre, vi har nu, men det lader ikke til at være inde i overvejelserne.
    Vi spiller p.t. med to 6'ere, hvor især den ene primært bidrager med at trække tempoet ud af spillet, og hvis det på nogen måde skal fungere til andet end at gå efter at spille til 0 og evt. score på en dødbold, er der pinedød brug for skarpe angribere og backer og kanter, der er angrebsivrige, hurtige på fødderne og bare generelt godt kørende. Af de fire har vi indtil nu haft én, der har levet op til kravene, i Verbic, mens højre back har været ikke-eksisterende i offensiven, venstre back har været håbløs, men er ved at komme efter det, og endelig har Toutouh spillet på et så katastrofalt lavt niveau, at enhver anden træner for længst havde tømt hans skab ned i en sort affaldssæk :-)
    HIC SUNT LEONES


  12. #1538
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Simon A Pedersen har pt svært ved at spille sig på holdet i AGF, jeg er overbevist om han er tilgængelig hvis vi forsøger.. Ellers er der Sammy Skytte i Silkeborg, han kunne nok også lokkes.. Skulle man være rigtig fræk, og kunne Hørsholt lokkes til at åbne den store tegnedreng, er der Marcel Rømer i Sønderjydske.. Hvis intet af ovenstående lader sig gøre render Mathias Greve rundt i i Odense og tilbringer flere minutter på bænken end på grønsværen.. Jeg er overbevist om at han kunne lokkes til KBH mod en klækkelig lønforhøjelse..

    For at slutte af i den mere seriøse boldgade, så ser jeg faktisk Mathias Jensen i FCN som en meget spændende spiller, som er i en rivende udvikling.. Jeg forestiller mig at han kan være uden for vores rækkevidde om et år, som vi så det med Lobotka. Omvendt er det måske heller ikke den spiller der nu og her kan vende skuden for os.
    :-D

    Jeg tror desværre allerede, at Mathias Jensen er utilgængelige for os, skulle vi være interesseret. Han har spillet en halv sæson og en røvfuld kampe og er allerede ved at vokse sig til en profil i Superligaen. Han er allerede nu for dyr, især når man tager udgangspunkt i, at det er CV, der sidder på pengekassen oppe nord på.

    Personligt gad jeg også vildt godt se en spillertype som Mathias Jensen på vores hold. Ung, teknisk god, hurtig, pasningsstærk og visionær i sit spil as fuck. Han er bare på ingen måde en Ståle spiller, og selvfølgelig heller ikke en spiller, der pt. kan løfte vores hold (som du også selv skriver)

  13. De følgende 3 brugere er enige:

  14. #1539
    Tilmeldingsdato
    Jul 2017
    Indlæg
    39

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Jeg så bare gerne Toutouh smutte, og så kunne Gregus, Kvist og Matic, få lov til at sidde på bænken.
    Forstår slet ikke at vi har betalt 19 millioner for Matic. Han er chokerende ringe!

    Ind med noget kvalitet på midtbanen (Og med kvalitet, mener jeg ikke afdankede Svenske og Norske spillere!), så er jeg sikker på at vores angribere nok skal blive bedre. Er dog 100% sikker på at Pieros nok skal blive et hit uanset hvad!

  15. #1540
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Ace Se meddelelser
    Matic kan diskuteres, og det er nok ret sikkert, at vi burde have hentet en, der kunne mere frem ad banen, men det virker nu ikke, som om den del er kommet bag på Ståle.
    Vil vove den påstand at flere kan diskuteres.

    Gregus har ikke haft et gennembrud endnu. Det har han altså ikke. Der kommer lidt i glimt, men langt imellem snapsene.

    Lüftner, ja han lyder da spændende, men der skal mere til at gøre ham til en profil. Indtil videre har vi set nogle gode ting OG nogle dårlige ting.

    Pavlovic, 2 hattricks redder ham ikke. Der er stadigvæk et pænt stykke vej for ham. Han falder alt for meget ud af alt for mange kampe.

    Pyros, hele sidelinien skriger op om at han bliver guldværd osv. Indtil videre er han 3. angriber og sidder på bænken.
    Enig i han ser spændende ud. Men én ting er at se spændende ud, en anden ting er at løfte et hold der SKAL præstere HVER gang.

    Jeg siger ikke at ovenstående ikke klarer den. Flere af dem skal selvfølgelig have mere tid (specielt Lüftner og Pyros).
    Det er bare lidt et sidelinien-syndrom at de får et profil-stempel, nærmest så snart de er købt ind. Så det bliver mere et ønskescenarie end det reelle scenarie.

    Konklusion; jeg kan desværre godt være ret skeptisk i forhold til hvor meget kvalitet der EGENTLIG er i holdet pt.

    Vil dog naturligvis være mere positiv så snart Boilesen og specielt Ankersen og Falk er tilbage for fuld skrue.

    Og så er jeg også tordende enig i at man ikke blot køber et par nye spillere og så er alt godt - jeg er helt med på at hovedarbejdet ligger hos Ståle pt!
    Og det lader til at være et stykke HÅRDT arbejde der ikke kan klares med lidt norsk charme og arrogance.

    Zan

  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #1541
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,363

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Vil vove den påstand at flere kan diskuteres.

    Gregus har ikke haft et gennembrud endnu. Det har han altså ikke. Der kommer lidt i glimt, men langt imellem snapsene.

    Lüftner, ja han lyder da spændende, men der skal mere til at gøre ham til en profil. Indtil videre har vi set nogle gode ting OG nogle dårlige ting.

    Pavlovic, 2 hattricks redder ham ikke. Der er stadigvæk et pænt stykke vej for ham. Han falder alt for meget ud af alt for mange kampe.

    Pyros, hele sidelinien skriger op om at han bliver guldværd osv. Indtil videre er han 3. angriber og sidder på bænken.
    Enig i han ser spændende ud. Men én ting er at se spændende ud, en anden ting er at løfte et hold der SKAL præstere HVER gang.

    Jeg siger ikke at ovenstående ikke klarer den. Flere af dem skal selvfølgelig have mere tid (specielt Lüftner og Pyros).
    Det er bare lidt et sidelinien-syndrom at de får et profil-stempel, nærmest så snart de er købt ind. Så det bliver mere et ønskescenarie end det reelle scenarie.

    Konklusion; jeg kan desværre godt være ret skeptisk i forhold til hvor meget kvalitet der EGENTLIG er i holdet pt.

    Vil dog naturligvis være mere positiv så snart Boilesen og specielt Ankersen og Falk er tilbage for fuld skrue.

    Zan
    Pavlovic kan jeg gå med til - jeg er heller ikke vildt imponeret af ham, men under de rette omstændigheder skal han nu nok få lavet en del mål. Så er spørgsmålet selvfølgelig, om det er godt nok.
    Min pointe var også mere, at de spillere, jeg omtalte før, var så åbenlyst fejlcastede og under niveau, at det ikke kan sammenlignes med den nuværende trup, hvilket deres efterfølgende karriereforløb da også har vist med al tydelighed.

    Jeg føler mig ret overbevist om, at ingen af de spillere, du nævner, kommer til at blive lusket ud af bagdøren i Kadrii-stil. Der kan jo ske så meget, men der er trods alt tale om (U-)landsholdsspillere, som har vist deres værd på forholdsvis højt niveau, før vi hentede dem, så selv hvis de ender med ikke passe ind her, tror jeg, de havner i gode klubber. Derfor vil jeg stå fast på, at der er rigelig med kvalitet i truppen - det er bare op til Ståle at bruge spillerne rigtigt og udnytte deres evner optimalt. Det er langtfra sikkert, det lykkes, men det er i så fald træneren Ståle, der svigter, snarere end sportschefen Ståle.
    HIC SUNT LEONES

  18. De følgende 2 brugere er enige:

  19. #1542
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    754

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Ace Se meddelelser
    Derfor vil jeg stå fast på, at der er rigelig med kvalitet i truppen - det er bare op til Ståle at bruge spillerne rigtigt og udnytte deres evner optimalt. Det er langtfra sikkert, det lykkes, men det er i så fald træneren Ståle, der svigter, snarere end sportschefen Ståle.
    Har de to ikke lidt svigtet hinanden? Den ene udnytter ikke det materiale den anden har skaffet, ved at holde fast i en stil der ikke passer spillerne. Den anden skaffer en træner med en meget udtalt stil, nogle spillere der ikke passer til den stil.

  20. De følgende 3 brugere er enige:

  21. #1543
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,363

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Something Se meddelelser
    Har de to ikke lidt svigtet hinanden? Den ene udnytter ikke det materiale den anden har skaffet, ved at holde fast i en stil der ikke passer spillerne. Den anden skaffer en træner med en meget udtalt stil, nogle spillere der ikke passer til den stil.
    Jo, det kan man godt sige :-)
    Jeg mener bare, at de spillere, vi har, burde kunne fungere i en Ståle-4-4-2. Det er ikke som eksempelvis Pape Diouf, der var udpræget 4-3-3-spiller. Kusk er måske den, der passer dårligst ind, og så burde sportschefen selvfølgelig afhænde ham, men så er træneren bange for, at al kontinuitet ryger. Bullshit, i mine øjne, men ak.

    Derfor: Sportschefen har samlet en fin trup, der burde være god nok til det system, man nu engang spiller, og beskeden til træneren er klar: Make it work!
    Det går det så ikke alt for godt med, og hvis CL glipper, må træneren være en presset mand.
    HIC SUNT LEONES

  22. #1544
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Ace Se meddelelser
    Jo, det kan man godt sige :-)
    Jeg mener bare, at de spillere, vi har, burde kunne fungere i en Ståle-4-4-2. Det er ikke som eksempelvis Pape Diouf, der var udpræget 4-3-3-spiller. Kusk er måske den, der passer dårligst ind, og så burde sportschefen selvfølgelig afhænde ham, men så er træneren bange for, at al kontinuitet ryger. Bullshit, i mine øjne, men ak.

    Derfor: Sportschefen har samlet en fin trup, der burde være god nok til det system, man nu engang spiller, og beskeden til træneren er klar: Make it work!
    Det går det så ikke alt for godt med, og hvis CL glipper, må træneren være en presset mand.
    Tror desværre ikke at træneren bliver presset hvis CL ryger. Har de ikke kun set det som en bonus og regner med EL gruppespil.
    Synes også man kan sætte spørgsmålstegn ved Kvist i denne sammenhæng. Hvad bringer han til holdet? Lige pt er han langsom på bolden, har mange berøringer og skaber stort set ingenting offensivt. Dog er han begyndt på de lange indkast igen. Har vi plads til en mand som ham på holdet. Ved godt at folk sagde han var manden der gjorde Delaney god men han gør ikke Greguś eller Matic gode. Og Greguś virker mere som en offensiv 6'er end en 8'er og Matic han løber bare rundt og dribler ind i folk. Han bringer en masse energi. Tror med de spillere vi har nu ville Greguś og Matic være den bedste konstellation på midten.

  23. De følgende 4 brugere er enige:

  24. #1545
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    Tror desværre ikke at træneren bliver presset hvis CL ryger. Har de ikke kun set det som en bonus og regner med EL gruppespil.
    Synes også man kan sætte spørgsmålstegn ved Kvist i denne sammenhæng. Hvad bringer han til holdet? Lige pt er han langsom på bolden, har mange berøringer og skaber stort set ingenting offensivt. Dog er han begyndt på de lange indkast igen. Har vi plads til en mand som ham på holdet. Ved godt at folk sagde han var manden der gjorde Delaney god men han gør ikke Greguś eller Matic gode. Og Greguś virker mere som en offensiv 6'er end en 8'er og Matic han løber bare rundt og dribler ind i folk. Han bringer en masse energi. Tror med de spillere vi har nu ville Greguś og Matic være den bedste konstellation på midten.
    Synes du har en god pointe med Kvist. Såfremt han har en yderst dynamisk spiller ved sin side, gør DENNE spiller Kvist god! Så kan man også argumentere for at have en balance-spiller som Kvist liggende til at bevare overblik. Jeg mener, Delaney var jo så meget boks-til-boks spiller at han nærmest gjaldt for to.

    I holdets nuværende situation kan vi ikke rigtigt bruge det Kvist er god til, fordi at Matic simpelthen ligner ham for meget (lidt mere driblen rundt ja, men stadig statisk), og fordi Gregus ikke kan finde sig til rette på holdet - som dynamisk 8'er (om det er manglende niveau eller selvtillid kan jeg ikke lure). Resultatet af dette, at vi får en midtbane der simpelthen ikke fungerer. Uden drive, kreative kompetencer og uden nogle nøgler til at overraske modstanderen.
    Vi kan jo for fanden ikke kun satse på kanter og backs, selvom det betyder meget for vores spil. Vores centrale midtbane SKAL simpelthen kunne komme med et eller andet. Det lader ingen af de 3 vi har, til at have kompetencer eller overskud til pt.

    Så jeg er også klar på at prøve Gregus - Matic konstellationen, omend jeg ikke sådan RIGTIGT tror på den. Det gør jeg sgu ikke.

    Åh, hvor ville det være tiltrængt med et pletskud på transfermarkedet - en eller anden åbenbaring fra whatever... Mongoliet, Guam, Vojens. Jeg er ligeglad.

    Zan
    Sidst redigeret af zan : 09.08.17 kl. 10:25

  25. De følgende 2 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Sommer 2015
    By albinus1985 in forum Transferforum
    Svar: 2059
    Sidste Meddelelse: 14.04.17, 13:52
  2. Til- og afgange: Sommer 2014/2015
    By Wonderboy in forum Transferforum
    Svar: 602
    Sidste Meddelelse: 19.05.14, 16:54
  3. Til- og afgange 9: Sommer 2012
    By +Christoffer+ in forum Transferforum
    Svar: 1391
    Sidste Meddelelse: 13.11.12, 15:46
  4. Til- og afgange 8: sommer 2011
    By hz in forum Transferforum
    Svar: 440
    Sidste Meddelelse: 02.06.11, 09:01

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •