Side 104 af 145 FørsteFørste ... 45494101102103104105106107114 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,546 til 1,560 af 2166

Emner: Til- og afgange: Sommer 2017

  1. #1546
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    756

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Ace Se meddelelser
    Jo, det kan man godt sige :-)
    Jeg mener bare, at de spillere, vi har, burde kunne fungere i en Ståle-4-4-2. Det er ikke som eksempelvis Pape Diouf, der var udpræget 4-3-3-spiller. Kusk er måske den, der passer dårligst ind, og så burde sportschefen selvfølgelig afhænde ham, men så er træneren bange for, at al kontinuitet ryger. Bullshit, i mine øjne, men ak.

    Derfor: Sportschefen har samlet en fin trup, der burde være god nok til det system, man nu engang spiller, og beskeden til træneren er klar: Make it work!
    Det går det så ikke alt for godt med, og hvis CL glipper, må træneren være en presset mand.
    Nej, det er ikke CV slemt. Det er ikke Cornelius til Pourie med en dertilhørende besked om, at en træner må lære at rette ind. Men, der er handlet typemæssigt anderledes end vi solgte. Cornelius dækkede rollen som bevægelig angriber, den er ikke genbesat medmindre Pieros lægger på. Delaney var dynamisk og målfarlig - det er ikke genbesat. Ludwig var hurtig og kunne dække hele langsiden, det er ikke genbesat. Zanka var mesterlig i zoneforsvar - det er ikke genbesat.

    Man vi så lave om, så der placeres en teknisk spiller tættere på angrebet, der kan være ham der løber med bolden, lade venstre kanten slå flere indlæg så Boilesen mere er en kombinationsspiller, lade højrekanten søge mere med i feltet og lære Luftner at dække zone. Ja naturligvis kan vi det - men det ligner ikke det er det Ståle forsøger.

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #1547
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    756

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Iøvrigt så så jeg gerne Mathias Jensen i truppen. MEN, det løser ikke at han er en anden type end Delaney, så de mål og den trussel i feltet Delaney gav, skal stadig findes et andet sted. Til gengæld er han markant bedre i små rum end nogen anden vi har.

  4. #1548
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Something Se meddelelser
    Iøvrigt så så jeg gerne Mathias Jensen i truppen. MEN, det løser ikke at han er en anden type end Delaney, så de mål og den trussel i feltet Delaney gav, skal stadig findes et andet sted. Til gengæld er han markant bedre i små rum end nogen anden vi har.
    Det kunne være spændende med ham og generelt har vi mange spillere der er gode i de små rum. Men så længe vi spiller som om vi stadig har Delaney, Ludvig og Corner så nytter det jo ikke noget

  5. De følgende 4 brugere er enige:

  6. #1549
    Tilmeldingsdato
    Apr 2016
    Indlæg
    17

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Jeg sidder og tænker på, at Nicolaj Thomsen egentlig har ret mange af de egenskaber, en god 8'er i Ståles system skal have. Han har et stort løbepensum, god spilintelligens, er rimelig duelstærk, han har fart, er god på bolden og pasningsstærk. Og han har en ganske fin fysik.

  7. #1550
    Tilmeldingsdato
    Apr 2015
    Indlæg
    64

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Kadrii er tilsyneladende ikke længere ønsket i Minnesota:
    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...-af-med-kadrii

    Jeg tvivler også på, at han kommer til at have en fremtidig karriere hos os. Måske en anden klub i Superligaen ville være relevant? Måske vi kunne sende ham mod OB?
    "Er vi ikke enige om at vi har været nordeuropærisk mester i at lave store udmeldinger de sidste 10 år, hvor vi ikke har kunne følge med [...] "
    - Thomas Frank (Onside, 08-11-2015)

  8. #1551
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Det kan vise sig at Pavlo korte opblomstring og hattrick har været en bjørnetjeneste. Jeg synes stadig man skal satse på Santander og Piero. Faktisk tvivler jeg stadig på Pavlo og ville måske ønske endnu en angriber! Håber jeg tage fejl

  9. De følgende 3 brugere er enige:

  10. #1552
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,426

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Rokie_Ijeh Se meddelelser
    Rasmus Thelander skal vaek fra Graekenland.
    Han spillede godt i Aab - var dygtig paa bolden og duelstaerk - og han havde en solid start dernede. Har dog ikke hoert noget til ham paa det sidste.
    Men han virker maaske til at have de samme spillemaessige kompetencer som nyindkoebet Luftner(?).
    Anyway, jeg saa gerne en forstaerkning i det forsvar, og med 26 år på dåbsattesten - og Rasmus Thelander er jo fra AB - saa han maa da kunne lokkes :-)
    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...eizisk-topklub

    Thelander er angiveligt på vej til FC Zürich.

  11. De følgende 2 brugere er enige:

  12. #1553
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Nu har Southampton købt endnu en midtbane spiller, ved godt det er et solidt langskud men hvorfor prøver vi ikke at leje Pierre Emil ?? akkurat sådan en spiller vi mangler, plus det viser i det mindste at vi mener alvor også selv om vi ikke får det til!!

  13. De følgende 2 brugere er enige:

  14. #1554
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    66

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Vil vi overhovedet have ham? Umiddelbart vil han kun hjem til de uvaskede: http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle5294132.ece

  15. #1555
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,140

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af ossian Se meddelelser
    Vil vi overhovedet have ham? Umiddelbart vil han kun hjem til de uvaskede: http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle5294132.ece
    Nu ser jeg det som totalt utopi lige nu og forøvrigt ser jeg det heller ikke, som nogen god løsning. Men selvfølgelig vil vi tage imod med åbne arme. Hvad en umoden knægt (måske) har udtalt til et ungdomsblad for et par år siden kan virkelig ikke sætte mit pis i kog. Tværtimod kan klubben jo lave spin på, at han nu er hjemme hvor det hele (næsten) startede, da han jo var hos os inden de unævnelige.

  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #1556
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    237

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Nu ser jeg det som totalt utopi lige nu og forøvrigt ser jeg det heller ikke, som nogen god løsning. Men selvfølgelig vil vi tage imod med åbne arme. Hvad en umoden knægt (måske) har udtalt til et ungdomsblad for et par år siden kan virkelig ikke sætte mit pis i kog. Tværtimod kan klubben jo lave spin på, at han nu er hjemme hvor det hele (næsten) startede, da han jo var hos os inden de unævnelige.
    Tror heller ikke det er realistisk, men et swap for Toutouh, som ikke deltog i træningen igår og ej heller på holdbilledet til Hugo Boss, ville være interessant. Jeg er ligeglad med hans tidligere udtalelser, hvis han har kvalitet og lyst til at spille i FCK til den løn vi kan tilbyde, så er han velkommen. Ligesom Boilesen så giver det bare mere kant til Brøndby, hvis et skifte kunne komme på tale. Den største knast er helt sikkert den lønnedgang, han ville skulle acceptere fra PL til SL

  18. #1557
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af madskl Se meddelelser
    Tror heller ikke det er realistisk, men et swap for Toutouh, som ikke deltog i træningen igår og ej heller på holdbilledet til Hugo Boss, ville være interessant. Jeg er ligeglad med hans tidligere udtalelser, hvis han har kvalitet og lyst til at spille i FCK til den løn vi kan tilbyde, så er han velkommen. Ligesom Boilesen så giver det bare mere kant til Brøndby, hvis et skifte kunne komme på tale. Den største knast er helt sikkert den lønnedgang, han ville skulle acceptere fra PL til SL
    Boilesen udtalte jo også at BØF var hans hjerteklub lige indtil at den ikke var det mere.... Måske man kunne få Southampton til at betale resten af hans løn i leje perioden og se om man kunne lave en købsoption.

    Om man kan lide manden eller ej, er han et køb der ville hæve den berømte barre.
    Om han så passer ind i Ståles fodboldfilosofi er en anden snak

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #1558
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,140

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    Boilesen udtalte jo også at BØF var hans hjerteklub lige indtil at den ikke var det mere.... Måske man kunne få Southampton til at betale resten af hans løn i leje perioden og se om man kunne lave en købsoption.

    Om man kan lide manden eller ej, er han et køb der ville hæve den berømte barre.
    Om han så passer ind i Ståles fodboldfilosofi er en anden snak
    Man kan i hvert fald konkludere, at han bør skifte klub. Og han har prøvet små klubber i Bundesligaen uden held. Næste step i karrieren er vel The Championsship eller mellemklubber i Frankrig og Holland før den hedder Danmark. På den anden side, så burde udsigten til europæiske (måske endda CL) kampe og meget spilletid trække mod os.

    En anden ting er, at det med pæn sandsynlighed ville være ret godt for både PEH og landsholdet, hvis han kom under Ståles vinger. For han passer nemlig imo ikke vildt godt ind hos og eller landshold, fordi han er alt for udisciplineret til at spille en styrende central midt. Jeg kan dog ikke se mange andre trænere bedre end vores skaldede normand til at lære ham dette.

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #1559
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Man kan i hvert fald konkludere, at han bør skifte klub. Og han har prøvet små klubber i Bundesligaen uden held. Næste step i karrieren er vel The Championsship eller mellemklubber i Frankrig og Holland før den hedder Danmark. På den anden side, så burde udsigten til europæiske (måske endda CL) kampe og meget spilletid trække mod os.

    En anden ting er, at det med pæn sandsynlighed ville være ret godt for både PEH og landsholdet, hvis han kom under Ståles vinger. For han passer nemlig imo ikke vildt godt ind hos og eller landshold, fordi han er alt for udisciplineret til at spille en styrende central midt. Jeg kan dog ikke se mange andre trænere bedre end vores skaldede normand til at lære ham dette.
    Lad os håbe at PEH, Ståle samt Southhampton alle synes det er den bedste løsning. Medmindre PEH laver en Bendtner/Møller(Oviedo) og bare ser hans konto blive fyldt op.

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

  24. #1560
    Tilmeldingsdato
    Dec 2004
    Indlæg
    732

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    Lad os håbe at PEH, Ståle samt Southhampton alle synes det er den bedste løsning. Medmindre PEH laver en Bendtner/Møller(Oviedo) og bare ser hans konto blive fyldt op.
    Er der noget konkret rygte her eller er det bare os der godt kunne tænke os Per-Emil?

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Sommer 2015
    By albinus1985 in forum Transferforum
    Svar: 2059
    Sidste Meddelelse: 14.04.17, 13:52
  2. Til- og afgange: Sommer 2014/2015
    By Wonderboy in forum Transferforum
    Svar: 602
    Sidste Meddelelse: 19.05.14, 16:54
  3. Til- og afgange 9: Sommer 2012
    By +Christoffer+ in forum Transferforum
    Svar: 1391
    Sidste Meddelelse: 13.11.12, 15:46
  4. Til- og afgange 8: sommer 2011
    By hz in forum Transferforum
    Svar: 440
    Sidste Meddelelse: 02.06.11, 09:01

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •