Side 105 af 145 FørsteFørste ... 55595102103104105106107108115 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,561 til 1,575 af 2166

Emner: Til- og afgange: Sommer 2017

  1. #1561
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Emilo Se meddelelser
    Er der noget konkret rygte her eller er det bare os der godt kunne tænke os Per-Emil?
    Det os der tænker at PEH er røget længere ned i hierarkiet efter Southampton har købt Lemina
    http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/o...lemina-i-juve/

    Så intet rygte eller overhovedet røg/gnister

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #1562
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,153

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    Lad os håbe at PEH, Ståle samt Southhampton alle synes det er den bedste løsning. Medmindre PEH laver en Bendtner/Møller(Oviedo) og bare ser hans konto blive fyldt op.
    Jeg er egentlig ikke i tvivl om, at PEH tænker mere karriere end penge. Men jeg kunne godt forestille mig, at han selv ser sig for god til en tur til Danmark. Det var vel også langt hen af vejen det som stod i vejen for Bendtner.

  4. #1563
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    374

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    Det os der tænker at PEH er røget længere ned i hierarkiet efter Southampton har købt Lemina
    http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/o...lemina-i-juve/

    Så intet rygte eller overhovedet røg/gnister
    Sjovt egentlig, dette rygte var faktisk oppe i starten af ugen på twitter, men han skulle efter sigende være en af dem som vil have for meget i løn i forhold til FCK budget. Om det passer kan jeg ikke gøre mig klog på - men det vil være fornuftigt for alle!

  5. #1564
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    297

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Silver Se meddelelser
    Sjovt egentlig, dette rygte var faktisk oppe i starten af ugen på twitter, men han skulle efter sigende være en af dem som vil have for meget i løn i forhold til FCK budget. Om det passer kan jeg ikke gøre mig klog på - men det vil være fornuftigt for alle!
    Link?
    HSV fans: You did a great job supporting your team! Much better than Bayern, Schalke and Dortmund - Die Stimmung der Dänen war echt super - 4000 dänen machen mehr lärm als der rest!

  6. #1565
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    374

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Leder lige :)

  7. #1566
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    691

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Glem PEH! Han gjorde det rigtig godt i Bundesligaen, hvorefter han blev solgt til Southampton for 110 millioner. Han kan nemt finde en kontrakt i Bundesligaen, hvad i alverden skal han lave i superligaen??? Derudover er han for dyr

    Iøvrigt fik han 21 premier league kampe i sidste sæson, iikke ligefrem en spiller indenfor vores rækkevide

  8. De følgende 6 brugere er enige:

  9. #1567
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    586

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af pouljensen Se meddelelser
    Glem PEH! Han gjorde det rigtig godt i Bundesligaen, hvorefter han blev solgt til Southampton for 110 millioner. Han kan nemt finde en kontrakt i Bundesligaen, hvad i alverden skal han lave i superligaen??? Derudover er han for dyr

    Iøvrigt fik han 21 premier league kampe i sidste sæson, iikke ligefrem en spiller indenfor vores rækkevide
    Ståle pegede på, at spillerne på markedet enten var for dyre eller for dårlige. Pierre er - om ikke andet - interessant derved, at han er begge dele på een gang.

  10. De følgende 2 brugere er enige:

  11. #1568
    Tilmeldingsdato
    Jun 2008
    Indlæg
    240

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af pouljensen Se meddelelser
    Glem PEH! Han gjorde det rigtig godt i Bundesligaen, hvorefter han blev solgt til Southampton for 110 millioner. Han kan nemt finde en kontrakt i Bundesligaen, hvad i alverden skal han lave i superligaen??? Derudover er han for dyr

    Iøvrigt fik han 21 premier league kampe i sidste sæson, iikke ligefrem en spiller indenfor vores rækkevide
    Han har været lige til skraldespanden på det danske landshold. Men måske passer han ind i Ståles drilloistiske taktik, hvem ved - man skulle nødig have en der kunne spille fodbold på CM.

  12. #1569
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Claudemir Fanatic Se meddelelser
    Ståle pegede på, at spillerne på markedet enten var for dyre eller for dårlige. Pierre er - om ikke andet - interessant derved, at han er begge dele på een gang.
    Højbjerg for dårlig til FCK? Det mener du vel ikke? Det er rigtigt, at Højbjerg er gået i stå på landsholdet efter en i øvrigt forrygende start, og at hans klubkarriere ikke er eksploderet med den fart, som det blev spået for et par år siden. Men han har et kæmpe potentiale og er - når det kører for ham - en komplet midtbanespiller, der både kan erobre og skabe ting offensivt. At han så er temmelig spejlblank at høre på og i øvrigt garanteret fuldstændig utopisk at få til klubben, er en anden snak. Men at han skulle være for dårlig til FCK er jeg dybt uenig i!
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  13. De følgende 2 brugere er enige:

  14. #1570
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    586

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Højbjerg for dårlig til FCK? Det mener du vel ikke? Det er rigtigt, at Højbjerg er gået i stå på landsholdet efter en i øvrigt forrygende start, og at hans klubkarriere ikke er eksploderet med den fart, som det blev spået for et par år siden. Men han har et kæmpe potentiale og er - når det kører for ham - en komplet midtbanespiller, der både kan erobre og skabe ting offensivt. At han så er temmelig spejlblank at høre på og i øvrigt garanteret fuldstændig utopisk at få til klubben, er en anden snak. Men at han skulle være for dårlig til FCK er jeg dybt uenig i!
    Nu er det ikke fordi, en ny CM nødvendigvis skal være en nøjagtig klon af Delaney. Men da det trods alt gik rimeligt godt i perioden, før han forlod os, synes jeg, det er meget relevant at kigge på, hvad der er for spidskompetencer, der forsvandt fra vores CM med hans afgang - og som endnu ikke er blevet erstattet overbevisende:

    Lederegenskaber
    Dygtighed og disciplin i presspillet
    Nærkampsstyrke
    Hovedspil

    Pierre besidder for mig at se ingen af disse savnede egenskaber.

  15. De følgende 2 brugere er enige:

  16. #1571
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    237

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Claudemir Fanatic Se meddelelser
    Nu er det ikke fordi, en ny CM nødvendigvis skal være en nøjagtig klon af Delaney. Men da det trods alt gik rimeligt godt i perioden, før han forlod os, synes jeg, det er meget relevant at kigge på, hvad der er for spidskompetencer, der forsvandt fra vores CM med hans afgang - og som endnu ikke er blevet erstattet overbevisende:

    Lederegenskaber
    Dygtighed og disciplin i presspillet
    Nærkampsstyrke
    Hovedspil

    Pierre besidder for mig at se ingen af disse savnede egenskaber.
    Pierre vil i givet fald ikke blive brugt centralt, men på kanten. Centralt har vi Kvist, Matic og Gregus m. Thomsen/Toutouh som backup indtil Keita kommer tilbage fra lån. Personligt tror jeg ikke der bliver købt en dyr CM, men måske et talent. Mest sandsynligt er en CB og en kant er mit bud, men det vil tiden vise og det kommer også an på, hvem der er ledige på markedet

  17. #1572
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    691

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af madskl Se meddelelser
    Pierre vil i givet fald ikke blive brugt centralt, men på kanten. Centralt har vi Kvist, Matic og Gregus m. Thomsen/Toutouh som backup indtil Keita kommer tilbage fra lån. Personligt tror jeg ikke der bliver købt en dyr CM, men måske et talent. Mest sandsynligt er en CB og en kant er mit bud, men det vil tiden vise og det kommer også an på, hvem der er ledige på markedet
    En central forsvarsspiller og en midtbanespiller er toppriotet ifølge ståle: http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/f...-nye-spillere/

    - Centerforsvaret er lidt hårdt ramt. Mikael Antonsson er vores tredje mand, og vi skal gerne være fire. Derudover kan de også være en midtbanespiller, hvis vi finder den rigtige type. - Ståle

  18. #1573
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    586

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af pouljensen Se meddelelser
    En central forsvarsspiller og en midtbanespiller er toppriotet ifølge ståle: http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/f...-nye-spillere/

    - Centerforsvaret er lidt hårdt ramt. Mikael Antonsson er vores tredje mand, og vi skal gerne være fire. Derudover kan de også være en midtbanespiller, hvis vi finder den rigtige type. - Ståle
    Der står nu ikke noget om, at det skal være en central midtbanespiller. Men alt andet ville være ulogisk i lyset af de ovenfor nævnte og stadig udækkede huller efter Delaney. Desuden er vi allerede stærkt besat på kanterne.

  19. #1574
    Tilmeldingsdato
    Apr 2016
    Indlæg
    17

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af madskl Se meddelelser
    Pierre vil i givet fald ikke blive brugt centralt, men på kanten. Centralt har vi Kvist, Matic og Gregus m. Thomsen/Toutouh som backup indtil Keita kommer tilbage fra lån. Personligt tror jeg ikke der bliver købt en dyr CM, men måske et talent. Mest sandsynligt er en CB og en kant er mit bud, men det vil tiden vise og det kommer også an på, hvem der er ledige på markedet
    Jeg har virkelig svært ved at se FCK gå ud og købe (endnu) en kantspiller. Vi har Falk, Verbic, Kusk, Thomsen, Amankwaa og Toutouh, hvis ikke han bliver solgt. Der er vi virkelig godt dækket ind. Det er helt klart, vi skal have en ny CB. Vi kan ikke spille så mange kampe med kun 3 centrale forsvarsspillere. Det går ikke. Især ikke når tredjemanden er Antonsson, der dels er gammel, dels har været plaget af skader.

    Pt er der reelt tre centrale midtbanespillere i truppen, så det kunne give rigtig god mening at hente en mere der. I virkeligheden tror jeg dog allerhelst, jeg ville se Thomsen omskolet til 8'er. Han har for mig at se rigtig mange af de kvaliteter, det kræver at kunne gøre sig gældende på den centrale midtbane i en 4-4-2.

  20. #1575
    Tilmeldingsdato
    Jul 2016
    Indlæg
    299

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Nu ved jeg godt, at denne her thread handler om til og afgange sommeren 17, men er jeg den eneste som tænker et år frem, og de kæmpe udfordringer vi står overfor der? Der bliver snakket meget om, at der skal bygges et nyt hold op osv. men med den strategi vi har, og de individuelle aftaler vi har med spillerne står vi jo til at miste et halvt hold igen næste sommer. Spillere som Olsen, Johansson, Ankersen, Santander er spillere som der har været nævnt der muligvis skal afsted næste sommer, og hvis Verbic fortsætter de gode takter, så står han vel også på affyringsrampen næste sommer. Toutouh kunne også nævnes i denne sammenhæng, hvis han ikke tager afsted før det. kvist har heller ikke ligefrem imponeret i 2017. Han fandt sin anden ungdom i 2016 og var fantastisk sammen med Delaney, men jeg syntes godt nok ikke det har set så godt ud med ham i et stykke tid. Han kunne muligvis også være en spiller der skulle erstattes på midten næste sommer. Og så er spørgsmålet i virkeligheden om man ikke allerede nu burde gøre noget ved dette, og bygge noget helt nyt op, og ihvertfald få de spillere som ikke levere ud af vagten. her hentyder jeg til spillere som Johansson, Toutouh og Santander, som jeg personligt syntes ligner spillere der ikke rigtig gider være her. Det er nok for sent, at begynde med denne udskiftning nu, men var det i virkeligheden måske det man skulle have gjort i sommers? ja så kunne det måske godt være, at man stod i den situation som man gjorde i 11/12 sæsonen hvor det meste af holdet blev udskiftet, men det gik jo rent faktisk bedre dengang i ligaen end det gøre nu. Måske man i virkeligheden bare burde acceptere, at det meste af truppen vil blive udskiftet engang hvert 3 år. Og så kan man selvfølgelig skippe lidt afsted hist og her afhængigt af de aftaler man har og bud man får. Så kan det godt være, at vi smider sæsonen osv. men er det ikke det vi allerede er igang med nu? jeg ved godt der kun er spillet 4 runder osv. men det ser fandme ikke særligt godt ud, og jeg tvivler på, at det bliver meget bedre i løbet af det næste stykke tid. Det er måske først til foråret, at vi kan forvente det begynder, at lysne lidt. men det er jo nærmest ligemeget fordi holdet vil jo blivet splittet op igen allerede til næste sommer. Og så står vi potentielt i samme position næste år til august, med de samme undskyldninger om nyt hold osv.

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Sommer 2015
    By albinus1985 in forum Transferforum
    Svar: 2059
    Sidste Meddelelse: 14.04.17, 13:52
  2. Til- og afgange: Sommer 2014/2015
    By Wonderboy in forum Transferforum
    Svar: 602
    Sidste Meddelelse: 19.05.14, 16:54
  3. Til- og afgange 9: Sommer 2012
    By +Christoffer+ in forum Transferforum
    Svar: 1391
    Sidste Meddelelse: 13.11.12, 15:46
  4. Til- og afgange 8: sommer 2011
    By hz in forum Transferforum
    Svar: 440
    Sidste Meddelelse: 02.06.11, 09:01

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •