Side 106 af 145 FørsteFørste ... 65696103104105106107108109116 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,576 til 1,590 af 2166

Emner: Til- og afgange: Sommer 2017

  1. #1576
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    720

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Jeg mener at huske en gang Peter Kjær beskrev Thomas Delaney med (nogenlunde) disse ord: "Som spiller, er han en type der vil stikke hovedet i en blandemaskine for at komme først på bolden. Og det ved modstanderne godt at han vil."

    Ærgeligt at man skal tage sig selv i at citere Peter Kjær, men det er alligevel et ret godt billede synes jeg.

    Og det er vel lige præcis den egenskab vi slet ikke besidder på midtbanen lige nu.

  2. De følgende 9 brugere er enige:

  3. #1577
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Kaff Se meddelelser
    Jeg mener at huske en gang Peter Kjær beskrev Thomas Delaney med (nogenlunde) disse ord: "Som spiller, er han en type der vil stikke hovedet i en blandemaskine for at komme først på bolden. Og det ved modstanderne godt at han vil."

    Ærgeligt at man skal tage sig selv i at citere Peter Kjær, men det er alligevel et ret godt billede synes jeg.

    Og det er vel lige præcis den egenskab vi slet ikke besidder på midtbanen lige nu.
    Og nu er han blevet (vice)anføre i Werder
    http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/d...rder-anfoerer/
    Så ikke bare hvilken som helst spiller vi har mistet

  4. De følgende 10 brugere er enige:

  5. #1578
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Kaff Se meddelelser
    Og det er vel lige præcis den egenskab vi slet ikke besidder på midtbanen lige nu.
    På hele holdet generelt...

  6. De følgende 4 brugere er enige:

  7. #1579
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af madskl Se meddelelser
    Pierre vil i givet fald ikke blive brugt centralt, men på kanten. Centralt har vi Kvist, Matic og Gregus m. Thomsen/Toutouh som backup indtil Keita kommer tilbage fra lån. Personligt tror jeg ikke der bliver købt en dyr CM, men måske et talent. Mest sandsynligt er en CB og en kant er mit bud, men det vil tiden vise og det kommer også an på, hvem der er ledige på markedet
    Lad mig starte med at sige at jeg sket ikke tror på PEH i FCK nu.. Skulle det utopiske alligevel ske, tror jeg det er endnu mere utopisk, at man vil rykke ham væk fra hans foretrukne position og ud på en kant, for at bevare en konstellation centralt som ALDRIG har fungeret..

  8. De følgende 8 brugere er enige:

  9. #1580
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Claudemir Fanatic Se meddelelser
    Nu er det ikke fordi, en ny CM nødvendigvis skal være en nøjagtig klon af Delaney. Men da det trods alt gik rimeligt godt i perioden, før han forlod os, synes jeg, det er meget relevant at kigge på, hvad der er for spidskompetencer, der forsvandt fra vores CM med hans afgang - og som endnu ikke er blevet erstattet overbevisende:

    Lederegenskaber
    Dygtighed og disciplin i presspillet
    Nærkampsstyrke
    Hovedspil

    Pierre besidder for mig at se ingen af disse savnede egenskaber.
    Jeg er helt uenig i, at Højbjerg ikke har nærkampsstyrke eller lederegenskaber. Han har i hvert fald lederegenskaber i den forstand, at han fylder meget på banen i kraft af sin arbejdsradius, vil jeg mene. Om han er udisciplineret, ved jeg ikke. Hvad bygger du det på? Ja, hans hovedspil er givetvis ikke på Delaneys niveau, det medgiver jeg gerne. Til gengæld kan han så meget andet, og hans tekniske niveau er langt over Delaneys. Men det er så også grunden til, at han uden tvivl er interessant for langt større klubber end FCK.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  10. De følgende 2 brugere er enige:

  11. #1581
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af madskl Se meddelelser
    ...men et swap for Toutouh, som ikke deltog i træningen igår og ej heller på holdbilledet til Hugo Boss, ville være interessant..
    Nogen, der kan kaste mere lys over de her mulige tegn på en Toutouh-exit? Hvornår blev der taget Hugo Boss-billede?
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  12. #1582
    Tilmeldingsdato
    Jul 2016
    Indlæg
    299

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Nogen, der kan kaste mere lys over de her mulige tegn på en Toutouh-exit? Hvornår blev der taget Hugo Boss-billede?
    Han er Forhåbentlig på vej ud af vagten, og han kan passende tage Santander, Gregus og Matic med. Så kan det måske være vi kan få lidt kvalitet ind på holdet.

  13. #1583
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    782

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Ud fra at der er varslet indkøb på 2 pladser på holdet er der godt nok meget meget stille med rygterne.... håber godt nok de tænker på kvalitet og finder lidt styrke til holdet.
    Sidst redigeret af Killer : 10.08.17 kl. 22:19

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #1584
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    23

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Jeg synes I er ualmindelige hårde ved Toutouh. Han har haft en virkelig dårlig sæsonstart, men synes ikke det er fair at være sådan efter ham. han har virkelig om nogen givet mig af sig selv og hans sidste sæson har I satme glemt hurtigt, og hvis der er nogen som har været der for os fans så er det da Toutouh. Uanset om han er på vej til at blive solgt eller ej så fortjener han ikke den behandling her hvis I spørger mig.


  16. #1585
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Killer Se meddelelser
    Ud fra at der er varslet indkøb på 2 pladser på holdet er der nodt nok meget meget stille med rygterne.... håber godt nok de tænker på kvalitet og finder lidt styrke til holdet.
    Jeg må sige, at Jeg også havde håbet på at de havde ageret hurtigere, og evt. havde hentet en ind med tilstrækkelig kvalitet, der kunne være bragt i spil til kampene mod Qarabag. Men okay, hvis de to der bliver hentet nu, ikke er af en hvis kaliber, må lokummet også snart brænde alvorligt under Lars Højer og hans team. Jeg er bestemt ikke imponeret, og med de finanser de har til rådighed, burde de kunne udføre et meget bedre stykke arbejde.

  17. De følgende 4 brugere er enige:

  18. #1586
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af MadsHeiberg Se meddelelser
    Jeg synes I er ualmindelige hårde ved Toutouh. Han har haft en virkelig dårlig sæsonstart, men synes ikke det er fair at være sådan efter ham. han har virkelig om nogen givet mig af sig selv og hans sidste sæson har I satme glemt hurtigt, og hvis der er nogen som har været der for os fans så er det da Toutouh. Uanset om han er på vej til at blive solgt eller ej så fortjener han ikke den behandling her hvis I spørger mig.
    Han var også ved siden af sig selv hele foråret. Så vi nærmer os med hastige skridt et helt kalenderår, hvor han skal prise sig lykkelig for, at Ståle altid har været glad for ham.


  19. #1587
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Han var også ved siden af sig selv hele foråret. Så vi nærmer os med hastige skridt et helt kalenderår, hvor han skal prise sig lykkelig for, at Ståle altid har været glad for ham.
    Han startede da vist foråret ret godt. Men han har været skidt lige siden alt snakken om landsholdet. Det er som om, at jo mere snak der er om Toutouh, jo mere hæl og tå skal der med, og jo mindre koncentration bringer han. Jeg synes egentlig, at han reagerede godt efter sin katastrofale fejl mod Vadar. Han "kept it simple" bagefter og kæmpede røven ud af bukserne, hvilket jeg egentlig også synes var tilfældet i Brøndby. Werge/Frimann kaldte ham i hvert fald for bedste FCK'er i den kamp.....ikke at det siger så meget.
    Jeg håber stadig på en forlængelse med ham, og ro på de indre linjer. Toutouh er en fantastisk spiller at have i truppen og mit gæt er, at snak i medierne, uro og usikkerhed om fremtiden er skyld i rækken af skidte præstationer. Kommer fremtiden på plads, så skal han nok præstere igen. Og bliver han solgt, så er han sgu nok tilbage inden for et års tid - jeg kan ikke se ham præstere uden for de trygge rammer.

    Som MadsHeiberg siger, så er sidelinien meget hård mod Toutouh. Men det er jo det samme shit hver gang der er lidt formnedgang eller en spiller gør sig uheldigt bemærket, og nu er Toutouh så "ofret" herinde. Hos mange er hukommelsen kort og tålmodigheden endnu kortere. Toutouh ud, Santander ud, Ståle ud, Kvist ud....hvor herre bevares...
    Sidst redigeret af k@sper : 10.08.17 kl. 20:12

  20. De følgende 9 brugere er enige:

  21. #1588
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,622

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Han startede da vist foråret ret godt. Men han har været skidt lige siden alt snakken om landsholdet. Det er som om, at jo mere snak der er om Toutouh, jo mere hæl og tå skal der med, og jo mindre koncentration bringer han. Jeg synes egentlig, at han reagerede godt efter sin katastrofale fejl mod Vadar. Han "kept it simple" bagefter og kæmpede røven ud af bukserne, hvilket jeg egentlig også synes var tilfældet i Brøndby. Werge/Frimann kaldte ham i hvert fald for bedste FCK'er i den kamp.....ikke at det siger så meget.
    Jeg håber stadig på en forlængelse med ham, og ro på de indre linjer. Toutouh er en fantastisk spiller at have i truppen og mit gæt er, at snak i medierne, uro og usikkerhed om fremtiden er skyld i rækken af skidte præstationer. Kommer fremtiden på plads, så skal han nok præstere igen. Og bliver han solgt, så er han sgu nok tilbage inden for et års tid - jeg kan ikke se ham præstere uden for de trygge rammer.

    Som MadsHeiberg siger, så er sidelinien meget hård mod Toutouh. Men det er jo det samme shit hver gang der er lidt formnedgang eller en spiller gør sig uheldigt bemærket, og nu er Toutouh så "ofret" herinde. Hos mange er hukommelsen kort og tålmodigheden endnu kortere. Toutouh ud, Santander ud, Ståle ud, Kvist ud....hvor herre bevares...
    Men fordi man startede foråret godt, skal man sgu ikke have fripas når det hele kører af h til pga. rygter osv..
    Som du selv siger, har hans form været nedadgående og han var tæt på at koste dyrt her i CL kampene og den videre euro deltagelse.

    Der skal sgu præsteres 100% hver gang, og når holdet allerede kæmper en kamp uden lige får at finde ud af verdens sværeste taktik samt finde deres egen identitet.
    Er der bare ikke plads til en der spiller så langt under niveau, at man mest af alt har lyst til at græde når man ser han er med i start 11'eren.

    Vi har tons af spillere til kanten, om ikke andet må Ståle simpelthen gå på kompromis med sin egen taktik og faktisk vælge en der passer spillerne, frem for at spillerne skal tilpasse sig taktikken.
    Som nævnt tons af gange, kan alle andre klubber i stort set hele verden finde ud af at indstille sig efter de spillere som er til rådighed på nær i FCK

  22. De følgende 2 brugere er enige:

  23. #1589
    Tilmeldingsdato
    Feb 2007
    Indlæg
    212

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Slush Se meddelelser
    Men fordi man startede foråret godt, skal man sgu ikke have fripas når det hele kører af h til pga. rygter osv..
    Som du selv siger, har hans form været nedadgående og han var tæt på at koste dyrt her i CL kampene og den videre euro deltagelse.

    Der skal sgu præsteres 100% hver gang, og når holdet allerede kæmper en kamp uden lige får at finde ud af verdens sværeste taktik samt finde deres egen identitet.
    Er der bare ikke plads til en der spiller så langt under niveau, at man mest af alt har lyst til at græde når man ser han er med i start 11'eren.

    Vi har tons af spillere til kanten, om ikke andet må Ståle simpelthen gå på kompromis med sin egen taktik og faktisk vælge en der passer spillerne, frem for at spillerne skal tilpasse sig taktikken.
    Som nævnt tons af gange, kan alle andre klubber i stort set hele verden finde ud af at indstille sig efter de spillere som er til rådighed på nær i FCK
    Toutouh er sikkert en vidunderlig spiller at have i truppen, når tingene kører. Masser af gøgl, håndtegn og udtalelser til pressen, der giver ståpik og våde drømme på sektionen. Det er bare ikke de dyder, der er brug for lige nu. Og hvis Toutouh ikke, efter mere end 4 år i truppen under Ståle, kan steppe op i modgang og vise noget lederskab (hvilket jeg ikke tror, han har i sig) så er han altså ikke meget bevendt. Så meget hæver han sig heller ikke over metervaren. Han burde som københavner faktisk være et af samlingspunkterne og lederne lige nu. Selv den ret så introverte Robin Olsen ligner en, der har set sig nødsaget til at tage lederskab, være synlig og hørbar på banen. Fra Toutouh kommer der godt nok ikke meget af den slags.

  24. De følgende 5 brugere er enige:

  25. #1590
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    690

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Jeg må sige, at Jeg også havde håbet på at de havde ageret hurtigere, og evt. havde hentet en ind med tilstrækkelig kvalitet, der kunne være bragt i spil til kampene mod Qarabag. Men okay, hvis de to der bliver hentet nu, ikke er af en hvis kaliber, må lokummet også snart brænde alvorligt under Lars Højer og hans team. Jeg er bestemt ikke imponeret, og med de finanser de har til rådighed, burde de kunne udføre et meget bedre stykke arbejde.
    Men det virker jo netop til at være problemet! At finanserne ikke er der , som Ståle har udtalt

  26. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Sommer 2015
    By albinus1985 in forum Transferforum
    Svar: 2059
    Sidste Meddelelse: 14.04.17, 13:52
  2. Til- og afgange: Sommer 2014/2015
    By Wonderboy in forum Transferforum
    Svar: 602
    Sidste Meddelelse: 19.05.14, 16:54
  3. Til- og afgange 9: Sommer 2012
    By +Christoffer+ in forum Transferforum
    Svar: 1391
    Sidste Meddelelse: 13.11.12, 15:46
  4. Til- og afgange 8: sommer 2011
    By hz in forum Transferforum
    Svar: 440
    Sidste Meddelelse: 02.06.11, 09:01

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •