Side 111 af 145 FørsteFørste ... 1161101108109110111112113114121 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,651 til 1,665 af 2166

Emner: Til- og afgange: Sommer 2017

  1. #1651
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,871

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    Santander snakker da heller ikke engelsk endnu
    Du kender forhåbentligt godt selv svaret på den konstatering?

    Det er altså væsentligt nemmere at slippe afsted med sprogvanskeligheder som offensivspiller, end det er i bagkæden, hvor kommunikation er alfa og omega.

  2. #1652
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Du kender forhåbentligt godt selv svaret på den konstatering?

    Det er altså væsentligt nemmere at slippe afsted med sprogvanskeligheder som offensivspiller, end det er i bagkæden, hvor kommunikation er alfa og omega.
    Enig men det burde være muligt at spille i forsvaret og spille godt selvom man ikke kan dansk eller engelsk. Ellers må vi jo købe endnu en tjekke der KAN engelsk

  3. #1653
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,641

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Jeg kan se Milosevic bliver nævnt.. Hvor længe siden er det han har spillet regulær førsteholdsfodbold? Jeg tænker han skal bruge minimum tre måneder på at spille sig i form, og så er efteråret alligevel mere eller mindre slut.. Vi skal finde en som kan gå ind fra dag 1 og spille med.. Jeg har meget svært ved selv at pege på et oplagt, og ikke mindst realistisk, emne. Timingen for Eriks skade kunne næsten ikke være værre.. Midt i en tid hvor det ellers lysnede gevaldigt på skadesfronten føles det pludselig som at være slået tilbage til start.. Erik er i mine øjne den absolut værste af alle spillere i truppen der kunne løbe ind i en alvorlig skade nu.. Håber Ståle hiver en kanin op af hatten inden for meget kort tid!
    If wars can be started by lies - they can be stopped by truth. (Julian Assange)

  4. Den følgende bruger er enig i dette:
    rsj

  5. #1654
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    499

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Ruben Gabrielsen fra Molde ville jeg gerne se i klubben.. God alder (25) God størrelse (187 cm) og så er han Kaptajn og fast mand på et ganske fint Molde hold - kan spille både i midterforsvaret og defensiv midt.

  6. #1655
    David_T er online nu Occasionally wears a hat
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    2,506

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    Enig men det burde være muligt at spille i forsvaret og spille godt selvom man ikke kan dansk eller engelsk. Ellers må vi jo købe endnu en tjekke der KAN engelsk
    Ligesom Lüftner.

  7. #1656
    Tilmeldingsdato
    Jul 2009
    Indlæg
    65

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Som situationen er lige nu, håber jeg mere på en spiller på 32 end en på 22. Vi har masser af gode unge spillere i truppen, men vi skriger på rutine, og folk som ved hvordan man takler modgang. Det er måske ikke så sexet, men især med hensyn til den netop åbne plads i midterforsvaret, vil jeg hellere have en bundrutineret spiller lige nu og her, end en hvor man satser på potentialet, og som skal bruge tid på at spille sig i form.

    Der skal stabiliseres lige nu, for vi står og har et akut problem. Erik Sviatchenko ville være en klasse signing, men set i lyset af Erik Johanssons skade, er det lige pludselig blevet tvivlsomt, om det er det, holdet har brug for. Hvis vi kan få ham, så synes jeg stadig han skal hentes, men det afhjælper ikke vores problemer lige nu.

    Slug kamelen med at den næste signing udelukkende bliver en udgift og hent en Ulrik Laursen type.

    Jeg har ingen konkrete bud, men jeg håber, man går den retning.


  8. #1657
    MaQ er offline - Representin' N'Bronx -
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    642

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Mon ikke vi kunne overhale FC Zurich inden om og snuppe Thelander? Det ville løse et akut problem i forsvaret, og han havde fornuftigt niveau, sidst han var i suppen.

    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...eizisk-topklub

    Herudover ved vi ved selvsyn, at han kan score i Parken:

    https://www.youtube.com/watch?v=eigDyugDiKQ&t=2m30s

    og:

    https://www.youtube.com/watch?v=eigDyugDiKQ&t=4m10s

  9. #1658
    Tilmeldingsdato
    Apr 2016
    Indlæg
    17

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Jeg tænker, at vi har brug for en, der kender ligaen, er i form og kender til vores måde at spille på. Der er helt sikkert bedre forsvarsspillere end ham derude, men jeg synes, Saneh fra Horsens opfylder meget af det. Vi har ikke "råd" til at tage risikoen med en spiller, der skal spilles i form eller lære vores måde at spille på. Bubacar Saneh har ikke et CV, der egentlig gør ham interessant, og vi er jo gået lidt væk fra det med at købe superligaspillere, men i den situation vi er i nu, har vi brug for en, vi kan være rimelig sikre på kan levere fra dag et.

  10. #1659
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af MaQ Se meddelelser
    Mon ikke vi kunne overhale FC Zurich inden om og snuppe Thelander? Det ville løse et akut problem i forsvaret, og han havde fornuftigt niveau, sidst han var i suppen.

    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...eizisk-topklub

    Herudover ved vi ved selvsyn, at han kan score i Parken:

    https://www.youtube.com/watch?v=eigDyugDiKQ&t=2m30s

    og:

    https://www.youtube.com/watch?v=eigDyugDiKQ&t=4m10s
    Synes det lyder uambitiøst, så heller bruge Boilesen og Anton samt Luka Racic eller et andet talent fra talent afdeling. Synes ikke vi skal købe bare for at købe. Så heller vente på den rette spiller istedet for at købe en ny Kris Stadsgaard. Kunne også være at Luka eller et andet talent udviklede sig eksplosivt ala Zanka

  11. De følgende 4 brugere er enige:

  12. #1660
    Tilmeldingsdato
    Dec 2013
    Indlæg
    325

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Jacob32 Se meddelelser
    Som situationen er lige nu, håber jeg mere på en spiller på 32 end en på 22. Vi har masser af gode unge spillere i truppen, men vi skriger på rutine, og folk som ved hvordan man takler modgang. Det er måske ikke så sexet, men især med hensyn til den netop åbne plads i midterforsvaret, vil jeg hellere have en bundrutineret spiller lige nu og her, end en hvor man satser på potentialet, og som skal bruge tid på at spille sig i form.

    Der skal stabiliseres lige nu, for vi står og har et akut problem. Erik Sviatchenko ville være en klasse signing, men set i lyset af Erik Johanssons skade, er det lige pludselig blevet tvivlsomt, om det er det, holdet har brug for. Hvis vi kan få ham, så synes jeg stadig han skal hentes, men det afhjælper ikke vores problemer lige nu.

    Slug kamelen med at den næste signing udelukkende bliver en udgift og hent en Ulrik Laursen type.

    Jeg har ingen konkrete bud, men jeg håber, man går den retning.
    Andreas Granqvist. Sæt i gang, Ståle!
    Vil altid elske Ståle

  13. De følgende 2 brugere er enige:

  14. #1661
    Tilmeldingsdato
    Jul 2016
    Indlæg
    299

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Jinx13 Se meddelelser
    Andreas Granqvist. Sæt i gang, Ståle!
    Er der noget jeg har overset??? Hvorfor skulle Andreas Granqvist tage til FCK når han vel tjener 3-4 gange så meget i krasnodar som han kan tjene i FCK??? Han er også pt. fast man for krasnodar som højst sandsynligt også kommer med i EL. Den eneste gulerod ved, at komme til FCK er en evt. CL deltagelse.

  15. De følgende 6 brugere er enige:

  16. #1662
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    586

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Req Se meddelelser
    Er der noget jeg har overset??? Hvorfor skulle Andreas Granqvist tage til FCK når han vel tjener 3-4 gange så meget i krasnodar som han kan tjene i FCK??? Han er også pt. fast man for krasnodar som højst sandsynligt også kommer med i EL. Den eneste gulerod ved, at komme til FCK er en evt. CL deltagelse.
    Det kan vel også tages med i cost-benefit analysen, at Krasnodar er jordens røvhul, og han har en familie og to små børn at tænke på.

  17. #1663
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    231

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Claudemir Fanatic Se meddelelser
    Det kan vel også tages med i cost-benefit analysen, at Krasnodar er jordens røvhul, og han har en familie og to små børn at tænke på.
    Familiens fremtid og økonomisk frihed vægtes også ret højt for forældre.

  18. De følgende 3 brugere er enige:

  19. #1664
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    297

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Claudemir Fanatic Se meddelelser
    Det kan vel også tages med i cost-benefit analysen, at Krasnodar er jordens røvhul, og han har en familie og to små børn at tænke på.
    Jordens røvhul med verdens dyreste stadion:
    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...t-foer/6362218

    Må alligevel tælle på plus-siden...

  20. #1665
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Løven Se meddelelser
    Jordens røvhul med verdens dyreste stadion:
    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...t-foer/6362218

    Må alligevel tælle på plus-siden...
    Verdens dyreste per sæde, bare for en god ordens skyld. :-)
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Sommer 2015
    By albinus1985 in forum Transferforum
    Svar: 2059
    Sidste Meddelelse: 14.04.17, 13:52
  2. Til- og afgange: Sommer 2014/2015
    By Wonderboy in forum Transferforum
    Svar: 602
    Sidste Meddelelse: 19.05.14, 16:54
  3. Til- og afgange 9: Sommer 2012
    By +Christoffer+ in forum Transferforum
    Svar: 1391
    Sidste Meddelelse: 13.11.12, 15:46
  4. Til- og afgange 8: sommer 2011
    By hz in forum Transferforum
    Svar: 440
    Sidste Meddelelse: 02.06.11, 09:01

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •