Side 112 af 145 FørsteFørste ... 1262102109110111112113114115122 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,666 til 1,680 af 2166

Emner: Til- og afgange: Sommer 2017

  1. #1666
    Tilmeldingsdato
    Dec 2013
    Indlæg
    325

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Req Se meddelelser
    Er der noget jeg har overset??? Hvorfor skulle Andreas Granqvist tage til FCK når han vel tjener 3-4 gange så meget i krasnodar som han kan tjene i FCK??? Han er også pt. fast man for krasnodar som højst sandsynligt også kommer med i EL. Den eneste gulerod ved, at komme til FCK er en evt. CL deltagelse.
    Forskerordning, børn, der skal i skole, tæt på Sverige, svenske holdkammerater, og så har han vel allerede tjent en pæn sum i Rusland. Ambitiøst ja, men det er vel den slags kvalitet, der skal ind på holdet så hurtigt som muligt.

    Drømte forresten i nat, at Ragnar havde ombestemt sig mht Rubin og han vendte hjem. Blev slemt skuffet i morges.
    Vil altid elske Ståle

  2. #1667
    Tilmeldingsdato
    Jul 2016
    Indlæg
    299

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Jinx13 Se meddelelser
    Forskerordning, børn, der skal i skole, tæt på Sverige, svenske holdkammerater, og så har han vel allerede tjent en pæn sum i Rusland. Ambitiøst ja, men det er vel den slags kvalitet, der skal ind på holdet så hurtigt som muligt.

    Drømte forresten i nat, at Ragnar havde ombestemt sig mht Rubin og han vendte hjem. Blev slemt skuffet i morges.
    Granqvist vil uden tvivl være en fin spiller ,at få ind på holdet, men jeg er dog stadig lidt lunken ved tanken. De sidste par forsøg på dette har ikke ligefrem været en succes. Hverken Mellberg, Antonsson eller Nillson levede op til den ledende rolle som de var tiltænkt nede i forsvaret. Ingen af dem satte vel egentlig det aftryk eller fik den succes som man havde håbet på de ville.

  3. Den følgende bruger er enig i dette:

  4. #1668
    Tilmeldingsdato
    Apr 2016
    Indlæg
    17

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Er der ikke nogen af de norske landsholdsforsvarere, der kunne være interessante? Altså Even Hovland er transferfri, men der er selvfølgelig et spørgsmål omkring hans fitness. Ellers er der en Gustav Valsvik, der passer meget fint på en FCK-profil og så vidt jeg kan læse mig frem til gør det rigtig fornuftigt for Eintracht Braunschweig?

  5. #1669
    Tilmeldingsdato
    Jul 2009
    Indlæg
    65

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Jinx13 Se meddelelser
    Andreas Granqvist. Sæt i gang, Ståle!
    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...sholdsanfoerer

    Andreas Granqvist er desværre ikke aktuel. Så sent som i maj afviser han os, så længe han stadig er på kontrakt i det russiske.

  6. #1670
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    782

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Uha det ser godt nok sort ud...... Med en stærk forsvarspiller skadet frem til nytår så SKAL der virkelig handles nu....gerne 2 forsvarspiller..... tror ikke på at holdet vinder imorgen på udebane. Det bliver en svær kamp og procenterne er vist ikke med FCK lige pt. Heldet er brugt op :-(

  7. De følgende 3 brugere er enige:

  8. #1671
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    237

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Mon ikke lån kommer på tale, hvis spillere på blokken ikke kan købes pga. lønkrav mv.?

  9. De følgende 3 brugere er enige:

  10. #1672
    Tilmeldingsdato
    Feb 2015
    Indlæg
    128

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Mulige transfers i holland til CB positionen. Alle på listen fik 90 min for deres respektive hold i første runde af æresdivisionen.

    - Joost Van Aken. 23 år, CB, Heerenveen, 1,94cm. kontrakt til sommeren 18, det er ved at være sidste udkald, hvis Heerenveen skal have penge for ham.
    - Daniel Høgh. 26 år, CB, Heerenveen. 1,90cm. Kontrakt til sommeren 19. Han ville være et fint køb til bredden i forsvaret, Han kender superligaen.
    - Joachim Andersen. 21 år, CB, Twente. 1,90cm. kontrakt til sommeren 18. Et køb med fremtidsperspektiver. Om han har tilbud fra større klubber ved jeg ikke, men vi bør forsøge os.
    - Jordens Peters. 30 år, CB, Willem II. 1,83cm. Kontrakt til sommeren 20. Nok den mest usandsynlige transfer, da han er 30, samt har lang kontrakt. Han er anfører, og ville sikkert kunne indgå i start 11'eren relativt hurtigt.
    - Jurgen Mattheij. 24 år, CB, Excelsior. 1,91cm. Kontrakt til sommeren 19. En kombineret quick fix/langsigtet løsning. Et minus er hans kontraktforlængelse i år, hvilken nok betyder at han koster lidt.

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #1673
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,536

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af JakobP Se meddelelser
    Mulige transfers i holland til CB positionen. Alle på listen fik 90 min for deres respektive hold i første runde af æresdivisionen.

    - Joost Van Aken. 23 år, CB, Heerenveen, 1,94cm. kontrakt til sommeren 18, det er ved at være sidste udkald, hvis Heerenveen skal have penge for ham.
    - Daniel Høgh. 26 år, CB, Heerenveen. 1,90cm. Kontrakt til sommeren 19. Han ville være et fint køb til bredden i forsvaret, Han kender superligaen.
    - Joachim Andersen. 21 år, CB, Twente. 1,90cm. kontrakt til sommeren 18. Et køb med fremtidsperspektiver. Om han har tilbud fra større klubber ved jeg ikke, men vi bør forsøge os.
    - Jordens Peters. 30 år, CB, Willem II. 1,83cm. Kontrakt til sommeren 20. Nok den mest usandsynlige transfer, da han er 30, samt har lang kontrakt. Han er anfører, og ville sikkert kunne indgå i start 11'eren relativt hurtigt.
    - Jurgen Mattheij. 24 år, CB, Excelsior. 1,91cm. Kontrakt til sommeren 19. En kombineret quick fix/langsigtet løsning. Et minus er hans kontraktforlængelse i år, hvilken nok betyder at han koster lidt.
    Er Daniel Høgh ikke netop skiftet til Heerenveen fra Basel i indeværende transfervindue? Men Joachim Andersen kunne måske være interessant.. Jeg har ikke det helt store kendskab til ham må jeg indrømme, andet end at han for nogle år siden blev udskreget til et kæmpe talent. Noget siger mig, at han er gået lidt i stå, men det er kun en fornemmelse.

  13. #1674
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    521

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Jeg tror vi ender med Rasmus Thelander ... Han har helt sikkert vaeret scoutet foer, saa ham vil man (i ledelsen) nok foele sig mere sikker paa, i forhold til forventninger m.m. Men er ret sikker paa, at vi henter to forsvarsspillere nu, naesten uanset udfaldet af aftenens kamp - og naeste (altsaa, hvorvidt vi kommer i ChL). Spoergsmaalet er saa, om vi ogsaa faar den centrale midtbanespiller, som vi nok mangler.
    Hvem nr. to til forsvaret bliver ved jeg ikke, men tvivler paa at de naevnte fra Holland er interessante. Mon ikke at vi vil proeve Granquist (selvom vi bliver afvist) og saa henter Erik Sviachenko? Jeg synes, at vi skal gaa efter sidstnaevnte. Godt nok ude i noget tid, men han er en fighter a la Delaney og saadan en mangler holdet helt vildt.
    ["...det er jo FCK, det er ikke en eller anden lille ubetydelig klub..." - Kris Stadsgaard]

    "Martin Retov er ikke nogen ledertype, og det bliver han aldrig. Du kan ikke gøre en Skoda til en Mercedes". Citat: Ole Mørk

  14. #1675
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    2,413

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Joachim Andersen bør være uaktuel af flere årsager. Først og fremmest er han tæt på at være fast mand i Twente. Sidste sæson havde han en periode på et par måneder, hvor han sad på bænken efter en skulderskade, men ellers spillede han de fleste kampe (22 opgør i Æresdivisionen). Han spillede også 90 minutter i åbningskampen her i weekenden. Derudover er han kun 21 år og det er næppe en her-og-nu-løsning at spille med en 21- og 23-årig, der begge er helt nye og ikke kender systemet, i centerforsvaret resten af efteråret.

    Granqvist har ifølge BT netop forlænget sin kontrakt. Det er dog tvivlsomt, om de har ret, da der intet andet kan findes om det. Såfremt han ikke har forlænget, har han denne sommer udtalt, at det kun er Helsingborg, der gælder (i Sverige). Måske kan han lokkes til at forlænge udlandskarrieren i København, mens Helsingborg alligevel roder rundt i Superettan. Han er i hvert fald umiddelbart et godt bud på en rutineret spiller, der kan træde direkte ind.
    Hejsa
    Elver's Avatar

  15. #1676
    Tilmeldingsdato
    Mar 2009
    Indlæg
    153

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Sanneh og Sviachenko!... Den ligger lige til højrebenet.

  16. De følgende 3 brugere er enige:

  17. #1677
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Jeg er ikke så sikker på, at der bliver hentet to forsvarsspillere - i hvert fald ikke to etablerede. Hvis Ståle henter to på et niveau, hvor de kan gå direkte ind i startopstillingen, vil vi pludselig stå med fire forsvarsspillere, som alle forventer spilletid efter nytår. Der er klart behov for to nu, men om et halvt år vil det være en for mange. Hvis man kan finde en etableret spiller og et stort talent, ville det måske være mere passende. Så er spørgsmålet selvfølgelig, om der løber et talent rundt på reserveholdet, der er fremtid nok i, til at han kan rykkes op, så man ikke behøver at hente en udefra. Antonsson kunne så evt. fritstilles til nytår eller bare gå kontrakten ud som femtevalg og hyggeonkel (hvilket han nærmest allerede gør i forvejen).

    Hvis valget står mellem to forsvarsspillere og en forsvarsspiller og en midtbanespiller, foretrækker jeg klart det sidste, så vi kan få flere strenge at spille på eller blot mere kvalitet ind på den mest blodfattige FCK-midtbane i årevis.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  18. De følgende 3 brugere er enige:

  19. #1678
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    278

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Buhl Se meddelelser
    Sanneh og Sviachenko!... Den ligger lige til højrebenet.
    Lidt tanker/drømme fra mig. Kunne det tænkes at vores lægeligestab allerede har mødtes med Sviancheko , og tjekket hans skade ud ? Måske er han hurtigere klar ( lidt som Ankersen ) og at man så venter med at Signe ham ,efter de her 2 Europa kampe. Det kan jo desværre også være modsat at skaden viser sig ,at den vil tag længere tid, og det har vi ikke råd til at vente på, hverken økonomisk eller spillemæssig da vi nu har akut brug for en/to spiller. Ang. Sanneh er jeg af den opfattelse, at hvis de vælger ham ,er han så " kun " en nødløsning ? Til de andre bliver klar ,og vil han være tilfreds med det. Hans højde siger 1,83 og normalt er de spiller vi henter på disse pladser højre. Og som vi har set de sidste kampe har vi kæmpe problemer når modstanderne har hjørnespark mod os. Tilgengæld syntes jeg også han er god !!! Det er sgu svært det her.
    Men en ting er sikkert, vi er lige pt. På røven med det forsvar ,og midtbanen sejler også. Det undre mig meget at vores indkøb står helt stille.....
    Sidst redigeret af donl : 15.08.17 kl. 09:17
    - Vi spiller piv-dårligt, men det var selvfølgelig fedt at vinde, og især mod Brøndby, for det er jo dem, vi ikke kan lide, sagde Kris Stadsgaard
    Donl
    donl's Avatar

  20. #1679
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    116

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Rokie_Ijeh Se meddelelser
    Jeg tror vi ender med Rasmus Thelander ...
    Han har lige skrevet med Zurich
    http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/r...il-fc-zuerich/

  21. De følgende 5 brugere er enige:

  22. #1680
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    521

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af KøbenhavnerDyret Se meddelelser
    ... Og det er jeg faktisk ret glade for! Haaber, at vi har stoerre ambitioner, men han har jo helt sikkert vaeret paa listen over emner. Lad os haabe at listen ogsaa indeholder staerke emner - staerkere og mere kampklare end Thelander :-)
    ["...det er jo FCK, det er ikke en eller anden lille ubetydelig klub..." - Kris Stadsgaard]

    "Martin Retov er ikke nogen ledertype, og det bliver han aldrig. Du kan ikke gøre en Skoda til en Mercedes". Citat: Ole Mørk

  23. De følgende 4 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Sommer 2015
    By albinus1985 in forum Transferforum
    Svar: 2059
    Sidste Meddelelse: 14.04.17, 13:52
  2. Til- og afgange: Sommer 2014/2015
    By Wonderboy in forum Transferforum
    Svar: 602
    Sidste Meddelelse: 19.05.14, 16:54
  3. Til- og afgange 9: Sommer 2012
    By +Christoffer+ in forum Transferforum
    Svar: 1391
    Sidste Meddelelse: 13.11.12, 15:46
  4. Til- og afgange 8: sommer 2011
    By hz in forum Transferforum
    Svar: 440
    Sidste Meddelelse: 02.06.11, 09:01

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •