Side 113 af 145 FørsteFørste ... 1363103110111112113114115116123 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,681 til 1,695 af 2166

Emner: Til- og afgange: Sommer 2017

  1. #1681
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Rokie_Ijeh Se meddelelser
    ... Og det er jeg faktisk ret glade for! Haaber, at vi har stoerre ambitioner, men han har jo helt sikkert vaeret paa listen over emner. Lad os haabe at listen ogsaa indeholder staerke emner - staerkere og mere kampklare end Thelander :-)
    Enig i, at vi må håbe på bedre. Men som du selv skriver, så frygter jeg endnu værre. Har han stået på listen, så er næste navn nok ikke bedre....

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #1682
    Tilmeldingsdato
    Jul 2015
    Indlæg
    89

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Vi må nok også indse, at de spillere, der har niveauet til at gå direkte ind i startopstillingen, de er dyrere nu end for en måned siden, fordi alle klubber og agenter nu ved, at vi er desperate efter løsninger til i hvert fald forsvarskæden. Man kan frygte, at vi så automatisk er nødt til at sortere vores mest ønskede spillere fra medmindre vores ledelse for alvor satser og åbner for pengekassen. Jeg krydser alt, hvad jeg har, for nøj, hvor kunne vi godt bruge en ægte styrmand i det forsvar.

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #1683
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,506

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Tanken om at måtte betale lidt mere for en god spiller, vi kan satse på også efter nytår, skræmmer mig ikke nær så meget som tanken om, at vi ender med i panik at købe en eller anden has been/tredje hylde, som måske kan gå direkte ind, men som bliver skadet lige efter nytår, og som så løses fra sin 3 årige kontrakt om 12 måneder.

  6. De følgende 2 brugere er enige:

  7. #1684
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Thelander var nok godt klar over - hvis der overhoved var en konkret interesse fra FCK - at han ikke ville blive andet end en breddespiller så snart Erik var tilbage igen og FCK fandt en bedre spiller på transfermarkedet end ham selv. Han ville ikke blive andet end en hurtig og midlertidig lappeløsning i FCK.

    Så fornuftigt nok af ham uanset ikke at tage til FCK.

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #1685
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    890

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Frygter vi kommer til at betale dobbelt op til ACH for en mand der har scoret imod os. Om han er god nok - næppe, men han kan måske blive det, og han er inden for rækkevidde.

  10. #1686
    Tilmeldingsdato
    Apr 2016
    Indlæg
    17

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af JakobP Se meddelelser
    Mulige transfers i holland til CB positionen. Alle på listen fik 90 min for deres respektive hold i første runde af æresdivisionen.

    - Joost Van Aken. 23 år, CB, Heerenveen, 1,94cm. kontrakt til sommeren 18, det er ved at være sidste udkald, hvis Heerenveen skal have penge for ham.
    - Daniel Høgh. 26 år, CB, Heerenveen. 1,90cm. Kontrakt til sommeren 19. Han ville være et fint køb til bredden i forsvaret, Han kender superligaen.
    - Joachim Andersen. 21 år, CB, Twente. 1,90cm. kontrakt til sommeren 18. Et køb med fremtidsperspektiver. Om han har tilbud fra større klubber ved jeg ikke, men vi bør forsøge os.
    - Jordens Peters. 30 år, CB, Willem II. 1,83cm. Kontrakt til sommeren 20. Nok den mest usandsynlige transfer, da han er 30, samt har lang kontrakt. Han er anfører, og ville sikkert kunne indgå i start 11'eren relativt hurtigt.
    - Jurgen Mattheij. 24 år, CB, Excelsior. 1,91cm. Kontrakt til sommeren 19. En kombineret quick fix/langsigtet løsning. Et minus er hans kontraktforlængelse i år, hvilken nok betyder at han koster lidt.
    Problemet med at hente forsvarsspillere i Holland er, at de fleste hold i Holland spiller enormt mand-mand-orienteret i deres forsvarsspil. Det passer ret skidt med FCKs meget zoneorienterede defensiv. Det er lidt at gå fra en yderlighed i forsvarsspillet til en anden, og så må vi forvente en relativt lang tilvænningsperiode (hvad vi ikke rigtig har tid til lige nu).

  11. #1687
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,365

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Sanneh virker på den ene side oplagt, da han kender ligaen og må forventes at kunne udvikle sig yderligere - og med ti måneder tilbage af kontrakten kan jeg ikke se Horsens sige nej til meget mere end fem millioner kroner. På den anden side får vi ikke ligefrem en leder ind, og han har bl.a. mod os i sidste sæson vist nogle placeringsvanskeligheder og lidt for satsede aktioner, som næppe passer til Ståles temperament.

    Hvis man i stedet går efter rutinen, kunne Magnus Troest være en mulighed. Han lever en lidt glemt tilværelse i Serie B, men han er blevet 30 år og er yderst driftssikker (mindst 35 ligakampe om året de seneste fem sæsoner). Han er desuden ganske målfarlig på dødbolde - og københavner, for dem, der går op i den slags. Umiddelbart vil jeg tro, at han kan hentes for højst 7,5 millioner.

    Ingen af de to kan ligefrem siges at være fra øverste hylde, men NOGEN skal vi jo have ind, og når markedet åbenbart er så vanskeligt, vil jeg ikke brokke mig, hvis vi henter en af dem.
    HIC SUNT LEONES

  12. #1688
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    237

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Synes 'vores egen' Keita virker mere oplagt end Sanneh - han er allerede på kontrakt til 2020. Han kender allerede klubben indefra, har spillet flere europæiske kampe for FCK - og gjorde det fantastisk i den vigtige kamp mod Ludogorets. Siden han blev udlejet, så har han markeret sig som en profil i den svenske liga. Ståle har tidligere sagt at aftalen kun gælder frem til nytår - hvorefter han skal indgå i FCK's trup.

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #1689
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Spinelli Se meddelelser
    Synes 'vores egen' Keita virker mere oplagt end Sanneh - han er allerede på kontrakt til 2020. Han kender allerede klubben indefra, har spillet flere europæiske kampe for FCK - og gjorde det fantastisk i den vigtige kamp mod Ludogorets. Siden han blev udlejet, så har han markeret sig som en profil i den svenske liga. Ståle har tidligere sagt at aftalen kun gælder frem til nytår - hvorefter han skal indgå i FCK's trup.
    Forskellen ligger nok i at Sanneh spiller centerforsvar og Keita er midtbane. Medmindre Ståle prøver at omskole den ene eller den anden eller begge to...

  15. De følgende 8 brugere er enige:

  16. #1690
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    691

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Spinelli Se meddelelser
    Synes 'vores egen' Keita virker mere oplagt end Sanneh - han er allerede på kontrakt til 2020. Han kender allerede klubben indefra, har spillet flere europæiske kampe for FCK - og gjorde det fantastisk i den vigtige kamp mod Ludogorets. Siden han blev udlejet, så har han markeret sig som en profil i den svenske liga. Ståle har tidligere sagt at aftalen kun gælder frem til nytår - hvorefter han skal indgå i FCK's trup.
    Jeg er ret sikker på at planen med Keita er at han skal indgå i truppen som backup/konkurrent til William Kvist, som ikke bliver yngre.

  17. #1691
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af pouljensen Se meddelelser
    Jeg er ret sikker på at planen med Keita er at han skal indgå i truppen som backup/konkurrent til William Kvist, som ikke bliver yngre.
    Synes Keita har noget Pogba over sin spillestil og synes også han er mere dynamisk end Kvist. Jeg har dog ikke set så mange kampe med ham i år.

  18. De følgende 6 brugere er enige:

  19. #1692
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    278

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Ace Se meddelelser
    Sanneh virker på den ene side oplagt, da han kender ligaen og må forventes at kunne udvikle sig yderligere - og med ti måneder tilbage af kontrakten kan jeg ikke se Horsens sige nej til meget mere end fem millioner kroner. På den anden side får vi ikke ligefrem en leder ind, og han har bl.a. mod os i sidste sæson vist nogle placeringsvanskeligheder og lidt for satsede aktioner, som næppe passer til Ståles temperament.

    Hvis man i stedet går efter rutinen, kunne Magnus Troest være en mulighed. Han lever en lidt glemt tilværelse i Serie B, men han er blevet 30 år og er yderst driftssikker (mindst 35 ligakampe om året de seneste fem sæsoner). Han er desuden ganske målfarlig på dødbolde - og københavner, for dem, der går op i den slags. Umiddelbart vil jeg tro, at han kan hentes for højst 7,5 millioner.

    Ingen af de to kan ligefrem siges at være fra øverste hylde, men NOGEN skal vi jo have ind, og når markedet åbenbart er så vanskeligt, vil jeg ikke brokke mig, hvis vi henter en af dem.
    Blot en tanke, måske vi kunne leje Saanhe frem til nytår med en købsret på ham. Hvis vi ikke vil købe kunne det måske hjælpe ACH med at få en bedre pris for ham, da han nu har prøvet at spille enten CL eller i Europa . Vi kunne så tilbyde dem at låne Kasper kusk frem til nytår og så se om de kan få ham igang.
    - Vi spiller piv-dårligt, men det var selvfølgelig fedt at vinde, og især mod Brøndby, for det er jo dem, vi ikke kan lide, sagde Kris Stadsgaard
    Donl
    donl's Avatar

  20. #1693
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af donl Se meddelelser
    Blot en tanke, måske vi kunne leje Saanhe frem til nytår med en købsret på ham. Hvis vi ikke vil købe kunne det måske hjælpe ACH med at få en bedre pris for ham, da han nu har prøvet at spille enten CL eller i Europa . Vi kunne så tilbyde dem at låne Kasper kusk frem til nytår og så se om de kan få ham igang.
    Tror desværre Bo H. regner med at sætte transfer rekord i Horsens med Sanneh. Så jeg tror at kan kun kan købes medmindre at købsprisen lige stiger x antal %

  21. #1694
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    521

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af donl Se meddelelser
    Blot en tanke, måske vi kunne leje Saanhe frem til nytår med en købsret på ham. Hvis vi ikke vil købe kunne det måske hjælpe ACH med at få en bedre pris for ham, da han nu har prøvet at spille enten CL eller i Europa . Vi kunne så tilbyde dem at låne Kasper kusk frem til nytår og så se om de kan få ham igang.
    Få Kusk i gang? Han er da i gang. De defensive mangler som holder ham fra start 11'eren tilegner han sig ikke i Horsens. Men rent formmæssigt virker han klar ��
    ["...det er jo FCK, det er ikke en eller anden lille ubetydelig klub..." - Kris Stadsgaard]

    "Martin Retov er ikke nogen ledertype, og det bliver han aldrig. Du kan ikke gøre en Skoda til en Mercedes". Citat: Ole Mørk

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

  23. #1695
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    278

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Rokie_Ijeh Se meddelelser
    Få Kusk i gang? Han er da i gang. De defensive mangler som holder ham fra start 11'eren tilegner han sig ikke i Horsens. Men rent formmæssigt virker han klar ��
    Okay men så skrevet på en anden måde, nu da Ståle alligevel aldrig vil bruge ham mere , så sælg eller lej ham dog ud og brug de penge på indkøb hvor vi har brug for det.
    - Vi spiller piv-dårligt, men det var selvfølgelig fedt at vinde, og især mod Brøndby, for det er jo dem, vi ikke kan lide, sagde Kris Stadsgaard
    Donl
    donl's Avatar

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Sommer 2015
    By albinus1985 in forum Transferforum
    Svar: 2059
    Sidste Meddelelse: 14.04.17, 13:52
  2. Til- og afgange: Sommer 2014/2015
    By Wonderboy in forum Transferforum
    Svar: 602
    Sidste Meddelelse: 19.05.14, 16:54
  3. Til- og afgange 9: Sommer 2012
    By +Christoffer+ in forum Transferforum
    Svar: 1391
    Sidste Meddelelse: 13.11.12, 15:46
  4. Til- og afgange 8: sommer 2011
    By hz in forum Transferforum
    Svar: 440
    Sidste Meddelelse: 02.06.11, 09:01

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •