Side 114 af 145 FørsteFørste ... 1464104111112113114115116117124 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,696 til 1,710 af 2166

Emner: Til- og afgange: Sommer 2017

  1. #1696
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    893

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Vi mangler ikke kun 2 spillere - vi mangler i hvert fald 4.

    Kald Keita hjem - stik Halmstad nogle håndører! Hent to til midterforsvaret - 1 kan måske gøre det (Boile gjorde det ok). Og ikke mindst en anderledes angriber - en med fart og lidt teknik. Det ville sgu lune.

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #1697
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Jeg tror ikke, vi vinder Superligaen. Kan vi komme i top 6 og CL-gruppespil, har vi fået det maksimale ud af efteråret.

    Set i det lys bør man seriøst overveje at tage den store oprydning nu. Næste år skal der sælges 4 spillere iflg. Ståle (Robin, Ankersen, Verbic og Santander, hvis jeg husker korrekt), og så har vi balladen igen.

  4. De følgende 4 brugere er enige:

  5. #1698
    Tilmeldingsdato
    Jul 2016
    Indlæg
    299

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Jeg tror ikke, vi vinder Superligaen. Kan vi komme i top 6 og CL-gruppespil, har vi fået det maksimale ud af efteråret.

    Set i det lys bør man seriøst overveje at tage den store oprydning nu. Næste år skal der sælges 4 spillere iflg. Ståle (Robin, Ankersen, Verbic og Santander, hvis jeg husker korrekt), og så har vi balladen igen.

    Helt enig. Vi kommer til, at stå med et samme problem næste sæson. Vi burde allerede begynde oprydningen nu, og skille os af med dem der åbentlyst ikke er gode nok.

    Et hold jeg personligt godt gad, at se fra foråret start ville være:

    Santander - Sotiriou

    Falk - Thomsen - Keita/kvist - Verbic

    Boilesen - Johansson - Luftner - Ankersen

    Olsen

    Og så kunne man langsomt begynde, at spille en ny højre back, Amankwaa og en ny angriber ind på holdet istedet for Ankersen, Verbic og Santander.. Og samtidigt kunne man skille sig af med de spillere som åbentlyst ikke er gode nok, og som ikke gider. Dette gælder spillere som Matic, Gregus, Toutouh og Pavlovic.

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #1699
    Tilmeldingsdato
    Jul 2017
    Indlæg
    39

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Req Se meddelelser
    Helt enig. Vi kommer til, at stå med et samme problem næste sæson. Vi burde allerede begynde oprydningen nu, og skille os af med dem der åbentlyst ikke er gode nok.

    Et hold jeg personligt godt gad, at se fra foråret start ville være:

    Santander - Sotiriou

    Falk - Thomsen - Keita/kvist - Verbic

    Boilesen - Johansson - Luftner - Ankersen

    Olsen

    Og så kunne man langsomt begynde, at spille en ny højre back, Amankwaa og en ny angriber ind på holdet istedet for Ankersen, Verbic og Santander.. Og samtidigt kunne man skille sig af med de spillere som åbentlyst ikke er gode nok, og som ikke gider. Dette gælder spillere som Matic, Gregus, Toutouh og Pavlovic.

    Har tænkt præcis samme tanke mht opstilling!

    Gad virkelig godt se Thomsen på CM i stedet for Matic/gregus og Keita i stedet for Kvist.

    Gad vide hvad kusk skal gøre for at få chancen?

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #1700
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    297

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Req Se meddelelser
    Helt enig. Vi kommer til, at stå med et samme problem næste sæson. Vi burde allerede begynde oprydningen nu, og skille os af med dem der åbentlyst ikke er gode nok.

    Et hold jeg personligt godt gad, at se fra foråret start ville være:

    Santander - Sotiriou

    Falk - Thomsen - Keita/kvist - Verbic

    Boilesen - Johansson - Luftner - Ankersen

    Olsen

    Og så kunne man langsomt begynde, at spille en ny højre back, Amankwaa og en ny angriber ind på holdet istedet for Ankersen, Verbic og Santander.. Og samtidigt kunne man skille sig af med de spillere som åbentlyst ikke er gode nok, og som ikke gider. Dette gælder spillere som Matic, Gregus, Toutouh og Pavlovic.
    Jeg tror en stor del af årsagen til at vi klarer os dårligt er at sidste år havde vi et "skyggehold" der kunne vinde Superligaen. Det ser jeg bestemt ikke at vores "skyggehold" kan i dag. Det er lige før at vores start ellever ikke engang kan pga. skader.
    Der er meget få på holdet, der bliver presset på deres plads. Ståle bliver nød til at købe ind både til startopstillingen og bredden i truppen. Vi har ikke råd til at Toutouh skal spille sig i form på et ½ år. Det koster DKK 200 mio. Det er også bemærkelsesværdig at vi har så mange kantspillere, men ingen kan erstatte Toutouh, som igen har spillet en lortekamp mod Qarabag. Det er jo håbløs mandskabsbehandling af dem der ikke får lov at spille. Verbic er allerede brændt ud fordi han skal spille fuld tid to gange om ugen. Jeg fatter ikke at Kusk ikke bliver brugt. Mod Brøndby sidste sæson sagde Ståle, at det var en Kusk kamp, hvorpå han sætter Toutouh ind (og fejler). Kan Ståle blive enig med sig selv?
    Jeg har prøvet sætte holdet op med skyggespillere, så vi kan se hvor slemt det står til.

    Santander/Holse - Sotiriou/Pavlovic

    Verbic/Toutouh - Gregus/Thomsen - Kvist/Matic - Falk/Kusk

    Boilesen/Bengtsson - Johansson/Antonsson - Luftner/Racic - Ankersen/Høgli

    Olsen/Andersen

    Den rettidig omhu, som skulle være det nye mantra i FCK, er helt væk på grund af salg og skader. Det kan simpelthen ikke være rigtigt. Er der ikke nogen der tør at prikke Ståle på skulderen og sige at truppen ikke er god nok? Peger pilen på at Brian Priske ikke er stærk nok i forhold til Ståle til at sige ham imod? Hvis vi skal kigge fremad med et ½ til et helt år mangler vi spillere til følgende pladser.
    RB, hvis Ankersen bliver solgt skal vi senest købe i næste vindue.
    CB, Der skal købes/lejes mindst én ASAP. En mulighed, jeg gerne så, var at leje Erik Sviatchenko med forkøbsret (fordi han er skadet). Derudover skal vi have en der kan gå ind på holdet med det samme.
    VB, Der må vi klare os, hvis der bliver købt ind på de andre pladser.
    RM, Der må vi klare os, hvis der bliver købt ind på de andre pladser.
    CM, Der skal ske noget dynamisk eller kreativt på vores midtbane. Ser gerne at vi køber en stjerne, der fylder både offensivt og arbejde defensivt. Det kunne være Kellyn Acosta, som er blevet nævnt på side 98. Keita skal hentes hjem ASAP.
    LM, Der må vi klare os, hvis der bliver købt ind på de andre pladser. Selvom Toutouh bliver solgt for en slik, som han gerne ville.
    ST, Køb et ungt talent, der er hurtig, teknisk dygtig. Fx. en ny Antipas med fodboldforståelse. De koster ikke så meget i Afrika, og han kan starte på vores ungdomshold, og få tilvæningen dér. Derudover bliver Santander nok solgt til sommer. (Hvor Bendtner har spillet sig i form i Norge.) Nok mere realistisk at vi skal på markedet allerede nu!

    Er du med Ståle?

  10. Den følgende bruger er enig i dette:
    Req

  11. #1701
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    285

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    https://www.transfermarkt.com/wilfri...spieler/163663

    Wilfried Kanon er ledig på markedet efter 4 år i ADO fra holland.... perfekt og venstrefodet.... OG GRATIS
    Very Nice

  12. #1702
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af ersenio Se meddelelser
    https://www.transfermarkt.com/wilfri...spieler/163663

    Wilfried Kanon er ledig på markedet efter 4 år i ADO fra holland.... perfekt og venstrefodet.... OG GRATIS
    Han ser umiddelbart ret spændende ud. Hvilke forsvarssystem spiller de i ADO Den Haag?

    Edit: Hans karriere har været præget af hjerte problemer, men det er efterhånden noget tid siden at det har kostet ham spilletid.

    Jeg har ikke helt kunne finde frem til hvorfor, men det lader til at hans skifte til tyrkiske Konyaspor er gået i vasken, og at han er på vej mod en ny kontrakt i hollandske ADO Den Haag når ellers arbejdstilladelsen er i orden.

    http://www.thehaguesociety.nl/nieuws...ontract-kanon/
    Sidst redigeret af Wonderboy : 16.08.17 kl. 12:52

  13. #1703
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,589

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Ville være en kanon-signing.. Pun intended..

  14. De følgende 3 brugere er enige:

  15. #1704
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,153

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Løven Se meddelelser
    Den rettidig omhu, som skulle være det nye mantra i FCK, er helt væk på grund af salg og skader. Det kan simpelthen ikke være rigtigt. Er der ikke nogen der tør at prikke Ståle på skulderen og sige at truppen ikke er god nok?
    Selvom det er særdeles kontroversielt at mene på Sidelinien især i modgangstider, så tror jeg faktisk ikke, at Ståle er helt idiot. Derfor tror jeg også godt at han ved, at truppen i den grad trænger til et par forstærkninger. Du kan også være ganske sikker på, at der arbejdes på disse forstærkninger. Man kan med rette mene, at disse burde være hentet allerede nu (der er jo sådan set allerede hentet Luftner, Pieros og Pierre), men der er jo ting som spiller ind, som hverken Ståle eller klubben er herre over. F.eks. havde Ragner nok været FCK-spiller nu, hvis ikke Kazan var kommet ind fra sidelinjen og 4-doblet vores bud.
    Vil vi have høj kvalitet ind, så må vi også bare acceptere, at vi nogen gange må vente til sidst i vinduet, og at det nogen gange ikke lykkes. Handler det om attraktive spillere, så ligger vi langt nede i fødekæden. Er vi interesseret i en god spiller fra udlandet, så er vi måske nødt til at vente og se, indtil denne har forhandlet med andre klubber højere oppe i hierarkiet (hvor han måske forsvinder andet steds hen), til hans klub har afløseren på plads osv osv osv. Jeg bliver i hvert fald ikke spor overrasket hvis eventuelle indkøb først er på plads i vinduets sidste dage/timer, ligesom jeg desværre heller ikke bliver vildt overrasket, hvis vi ikke får indkøb på plads eller ender med at leje noget halvskidt. Det er desværre spillereglerne for en dansk klub med meget lille budget i forhold til ambitioner.
    Sidst redigeret af k@sper : 16.08.17 kl. 12:36

  16. De følgende 6 brugere er enige:

  17. #1705
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,153

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af AndreasHR Se meddelelser
    Aleksander Milosevic Besiktas 25 år
    Ifølge Michel Davidsen på Twitter, så vil Besiktas sælge ham. Hans agent melder, at FCK kunne være en interessant klub for ham, men at FCK ikke har lagt et bud.

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #1706
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Vil vi have høj kvalitet ind, så må vi også bare acceptere, at vi nogen gange må vente til sidst i vinduet, og at det nogen gange ikke lykkes. Handler det om attraktive spillere, så ligger vi langt nede i fødekæden. Er vi interesseret i en god spiller fra udlandet, så er vi måske nødt til at vente og se, indtil denne har forhandlet med andre klubber højere oppe i hierarkiet (hvor han måske forsvinder andet steds hen), til hans klub har afløseren på plads osv osv osv.
    Er det dig CV?

  20. De følgende 12 brugere er enige:

  21. #1707
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,153

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Wonderboy Se meddelelser
    Er det dig CV?
    Fed kommentar..... Det kunne måske være mere interessant at vide, om du er uenig?

    Der er vel i de fleste tilfælde kun to veje at gå, medmindre spilleren har et eller andet tilhørsforhold til DK eller skandinavien:

    1) Hente dem i meget god tid (up and coming spillere), inden de spottes/hentes af andre klubber over os som f.eks. gjort ved Pieros, Gregus, Pavlovic, Verbic og til dels Matic.
    Gør vi sådan vil der være en pæn procent missere, hvilket ovenstående navne vist beviser ret godt.

    2) Prøve at hente etablerede spillere, men så er vi jo henvist til resterne fra de store klubbers bord jfr. min ovenstående post.
    Her er succesraten måske højere, men der er nok også flere spillere som vi glipper med at hente.

  22. De følgende 6 brugere er enige:

  23. #1708
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,589

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Jeg har tænkt en del på, hvorfor det er gået, som det nu er gået i forhold til den rettidige omhu, vi har snakket om, osv., og hvor der er begået nogle fejl i forhold til casting af spillere, osv. Såvidt jeg kan se, og uden at komme med alle mellemregninger osv. her, så handler det om to fejl, som blev begået i de sidste to vintertransfervinduer.

    1) Vi hentede kun én spiller (Johansson) for Amartey i januar '16, selv om vi også burde have hentet en central midtbanespiller, siden Amartey kunne dække begge pladser. Selv med Keitas udlejning i 2017 og Kvists behov for pauser ville der stadig være god konkurrence om pladserne.

    2) Vi hentede ikke en afløser for Pelle Nilsson, da han stoppede ved vinterpausen i sidste sæson, på trods af vi vidste, vi skulle af med mindst én spiller mere ved udgangen af sæsonen. Selv med Okores afgang i sidste måned, Antonssons manglende fart samt Johanssons skade havde vi numerisk kunnet bære det, uden at lave de rokader, som Boilesen har været tvunget ud i. Vi havde stadig skullet finde en afløser for Okore, men vi havde været mindre sårbare.

    Alle andre ting (Høglis og Ankersens skader på højre back, Falks og Thomsens træthedsbrud, osv., Toutouhs idioti, osv.) er ikke noget, man kunne have garderet sig mere imod på forhånd. Og med de to suppleringer, ville vi være bedre rustet til at håndtere det. Også fordi de havde været i klubben længe nok til at kende systemet og tage et større ansvar. Så det er reelt de to fejl i scoutingen/ledelsen i forhold til rettidig omhu, vi på nuværende tidspunkt betaler prisen for.

  24. De følgende 2 brugere er enige:

  25. #1709
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    231

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    der er jo ting som spiller ind, som hverken Ståle eller klubben er herre over. F.eks. havde Ragner nok været FCK-spiller nu, hvis ikke Kazan var kommet ind fra sidelinjen og 4-doblet vores bud.
    Det er jo lige præcis Ståles ansvar ikke at bringe sig i en situation hvor han er dybt afhængig af at lande en spiller på en hylde vi økonomisk ikke kan forvente at være med på.

    Selvfølgelig kan han ikke anticipere det uventede (eks. alverdens skader på samme plads), men sportslig forudseenhed og realisme falder jo ikke i den kategori. Det er almindelig sund praksis, eller rettidig omhu som klubben vist selv prædiker og en central del af hans jobbeskrivelse ikke at gøre sig så sårbar at kun 2-3 spillere på jordkloden kan redde os.

    Mvh.

  26. De følgende 3 brugere er enige:

  27. #1710
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,184

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Jeg forstår ikke, hvorfor Luka Racic ikke kan bruges. Han er anfører og 2.-års U-19, spillet på alle ungdomslandshold og tilsyneladende et af Danmarks største talenter på pladsen. Hvis han ikke er god nok, må det da være et alvorligt tegn på fejl i ungdomsarbejdet.


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Sommer 2015
    By albinus1985 in forum Transferforum
    Svar: 2059
    Sidste Meddelelse: 14.04.17, 13:52
  2. Til- og afgange: Sommer 2014/2015
    By Wonderboy in forum Transferforum
    Svar: 602
    Sidste Meddelelse: 19.05.14, 16:54
  3. Til- og afgange 9: Sommer 2012
    By +Christoffer+ in forum Transferforum
    Svar: 1391
    Sidste Meddelelse: 13.11.12, 15:46
  4. Til- og afgange 8: sommer 2011
    By hz in forum Transferforum
    Svar: 440
    Sidste Meddelelse: 02.06.11, 09:01

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •