Side 118 af 145 FørsteFørste ... 1868108115116117118119120121128 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,756 til 1,770 af 2166

Emner: Til- og afgange: Sommer 2017

  1. #1756
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    1,006

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Kender kun Zeca fra FM, men dér ligner han en mand som vi bestemt godt ku' bruge på holdet.
    En Delaney-type, dog minus hovedspillet. Løbestærk, arbejdsvillig, kontant, tilstedeværende.

    En mulig anke ku' være usikkerheden omkring at få en ledertype ind med ikke-dansk/skandinavisk baggrund. Hvad gør dét ved dynamikken og sammenholdet i truppen? Eneste tidligere lignende situation jeg kan sammenligne med er Mussis-fadæsen.......

  2. #1757
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    596

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Nu nærmer vi os tilsyneladende Sviatchenko. Ståle har budt 22 mio, men Celtic vil have mere...
    http://www.bt.dk/superligaen/fck-nae...praenge-banken

  3. De følgende 3 brugere er enige:

  4. #1758
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,528

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Moo Se meddelelser
    Nu nærmer vi os tilsyneladende Sviatchenko. Ståle har budt 22 mio, men Celtic vil have mere...
    http://www.bt.dk/superligaen/fck-nae...praenge-banken
    ingen tvivl om at Sviatchenko er klasse når han er på sit Topniveau. Men jeg forstår virkelig ikke at Ståle "tør" med hans skades historik. Da han p.t. er skadet er det vel hellere ikke hvad holdet har brug for især ikke med EL/CL rundt om hjørnet.

  5. De følgende 3 brugere er enige:

  6. #1759
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    360

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Næsten lige meget hvilken forsvarsspiller der hentes så vil det kræve tid med det system som fck spiller. I Erik får vi noget som Ståle kender og har ønsket i lang tid og en spiller med lederegenskaber.

    Afhængig af luftner skade, så kan det være nødvendigt med et halv års leje af en anden spiller. Men set med de lange briller og kvalitet på lang sigt så er Erik meget tæt på den rigtige spiller at købe.


  7. #1760
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,155

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Jeg skal indrømme, at jeg aldrig har været den helt store fan af Sviatchenko som forsvarsspiller. Men hvis jeg kigger lidt ud over mine fordomme, så er han vel på papiret det perfekte match.

    Han er dansker, dvs. kan sproget.
    Han må være interesseret i at komme til FCK - det er nu anden gang det er tæt på.
    Han må kunne komme forholdsvis hurtigt ind i vores system - han må være vant til zoneforsvar
    Han er en styrmand, som vil gå direkte in i toppen af hierarkiet
    Han er stærk på hovedet specielt også offensivt, hvor han er samme type som Delaney, hvilket vi i den grad mangler.

    Eneste minus (udover den høje pris) må være hans skadeshistorik. Han er desværre lavet af glas - men vi må håbe at vores oftest meget dygtige lægestab kan få styr på det.

    Meget tyder på, at denne handel er ret tæt på. Ståle udtalte i går, at vi nødvendigvis ikke venter til efter onsdag med at købe (det passer godt med ham, da CL vs EL nok ikke er den væsentligste faktor i skiftet), og at der skulle hentes mindst en til toppen af hierarkiet, hvilket også passer på ham.

    Ydermere nævnte Ståle, at den anden signing kunne være et ungt talent, som allerede nu kunne begå sig i superligaen, og som kunne udvikles til at begå sig europæisk. Dette matcher i hvert fald ikke med Zeca, så den kan vi nok godt glemme.

    Det blev forøvrigt nævnt et sted på twitter, at Lüftner selv kunne gå ud til sin bil i går. Vi krydser fingre.

  8. #1761
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    985

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg skal indrømme, at jeg aldrig har været den helt store fan af Sviatchenko som forsvarsspiller. Men hvis jeg kigger lidt ud over mine fordomme, så er han vel på papiret det perfekte match.

    Han er dansker, dvs. kan sproget.
    Han må være interesseret i at komme til FCK - det er nu anden gang det er tæt på.
    Han må kunne komme forholdsvis hurtigt ind i vores system - han må være vant til zoneforsvar
    Han er en styrmand, som vil gå direkte in i toppen af hierarkiet
    Han er stærk på hovedet specielt også offensivt, hvor han er samme type som Delaney, hvilket vi i den grad mangler.

    Eneste minus (udover den høje pris) må være hans skadeshistorik. Han er desværre lavet af glas - men vi må håbe at vores oftest meget dygtige lægestab kan få styr på det.

    Meget tyder på, at denne handel er ret tæt på. Ståle udtalte i går, at vi nødvendigvis ikke venter til efter onsdag med at købe (det passer godt med ham, da CL vs EL nok ikke er den væsentligste faktor i skiftet), og at der skulle hentes mindst en til toppen af hierarkiet, hvilket også passer på ham.

    Ydermere nævnte Ståle, at den anden signing kunne være et ungt talent, som allerede nu kunne begå sig i superligaen, og som kunne udvikles til at begå sig europæisk. Dette matcher i hvert fald ikke med Zeca, så den kan vi nok godt glemme.

    Det blev forøvrigt nævnt et sted på twitter, at Lüftner selv kunne gå ud til sin bil i går. Vi krydser fingre.
    Et andet minus er også at som jeg husker ham, er han forholdsvis langsom, og Lüfner er bestemt heller ikke nogen raket. I forvejen synes jeg vi er ret sårbare over for kontra, men manglende hurtighed kan man selvfølgeligt opveje ved at være forudseende.

    Han er kun 25, så det er bestemt et køb som kan give os noget både nu, og ved en eventuel fremtidig transfer. Største minus må skadehistorikken som nævnt.

    På den anden side havde Nicolai J også en lignende historik da han kom til FCK.
    Sidst redigeret af mathiasf : 20.08.17 kl. 08:26

  9. #1762
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,767

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Hvor er det vanvittigt hvis vi lander Svitachenko - han har godt nok altid ytret dig positiv overfor et FCK skifte, men jeg havde godt nok ikke regnet med det allerede. Vi snakker om en mand der for 6 måneder siden var ønsket af Leicester og i dette vindue Besiktas og det er bare efter 2 år i Celtic Han er en top klasse spiller.

    I Danmark vinder andre klubber end FCK mesterskabet, når FCK er i 'genopbygningsfasen' og andre klubber har min. 3 nøglespillere. FCN havde Bjelland, Okore (på det tidspunkt) og Adu. AaB havde Kusk, Thomsen og Spalvis og FCM havde Sviatchenko, Sisto og Poulsen.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  10. De følgende 7 brugere er enige:

  11. #1763
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    164

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Sviatchenko er langsom og lav og svag fysisk, han har samtidig en vis skadeshistorik der gør at man burde kunne finde langt bedre spillere i hans prisklasse.
    ____________________
    Lad være med at diskutere med en idiot !!!
    Han vil trække dig ned på hans niveau,
    og vinde diskussionen p. g. a. hans erfaring på dette niveau.

  12. #1764
    Tilmeldingsdato
    Apr 2013
    Indlæg
    333

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Hvis man skal bruge en hurtig gardering, der kender systemet, kunne man så ikke leje gode gamle George Margreiter? Jeg ved ikke hvad hans status er nede i Tyskland, men husker ham som en, der gjorde det fint her.

  13. De følgende 5 brugere er enige:

  14. #1765
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,536

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Gentleman Finn Se meddelelser
    Sviatchenko er langsom og lav og svag fysisk, han har samtidig en vis skadeshistorik der gør at man burde kunne finde langt bedre spillere i hans prisklasse.
    Nok er Sviatchenko lav, men det kompenserer han glimrende for ved at have en helt utrolig springstyrke, hvilket gør ham til en særdeles fremragende header! Derudover er han da bomhamrende stærk, så at han skulle have en svag fysik kan jeg slet ikke genkende.. Med hensyn til hans hurtighed er jeg heller ikke helt enig.. Han er måske ikke nogen Amankwaa, men at han skulle være decideret langsom? Det er ikke noget i Røcker/Arajuri/Hermansson klassen i hvert fald.. At Ståle går all in på Svia virker på mig enormt ambitiøst, og jeg er fuldstændig overbevist om han bliver en succes hvis han kommer her.

  15. De følgende 9 brugere er enige:

  16. #1766
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    113

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Gentleman Finn Se meddelelser
    Sviatchenko er langsom og lav og svag fysisk, han har samtidig en vis skadeshistorik der gør at man burde kunne finde langt bedre spillere i hans prisklasse.
    Og så slem er hans skadeshistorik da ikke:
    https://www.transfermarkt.com/erik-s.../spieler/48907

  17. #1767
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Gentleman Finn Se meddelelser
    Sviatchenko er langsom og lav og svag fysisk, han har samtidig en vis skadeshistorik der gør at man burde kunne finde langt bedre spillere i hans prisklasse.
    Se derfor sover jeg roligt om natten, når andre vurdere en spiller :). Vi kan få en spiller udenfor. Pres rækkevidde pga en skade på det helt "rigtige" tidspunkt. Desværre betyder skaden så at vi nok bør leje en indtil jul.

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #1768
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    308

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    http://www.sdna.gr/news-english/arti...roved-contract

    Det virker til, at Zeca forsøger at presse Panathinaikos til en lønforhøjelse, hvis han skal blive i Athen. Deres økonomiske problemer taget i betragtning er det dog nok svært at forestille sig, så måske FCK kan komme ind fra siden og tilbyde ham den ønskede lønforhøjelse.

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #1769
    Tilmeldingsdato
    Dec 2004
    Indlæg
    732

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Falkengulle Se meddelelser
    http://www.sdna.gr/news-english/arti...roved-contract

    Det virker til, at Zeca forsøger at presse Panathinaikos til en lønforhøjelse, hvis han skal blive i Athen. Deres økonomiske problemer taget i betragtning er det dog nok svært at forestille sig, så måske FCK kan komme ind fra siden og tilbyde ham den ønskede lønforhøjelse.
    Vi lever i et real life FM transfervindue...

  22. De følgende 2 brugere er enige:

  23. #1770
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af erikwa Se meddelelser
    Og så slem er hans skadeshistorik da ikke:
    https://www.transfermarkt.com/erik-s.../spieler/48907
    Sammenlignet med hvad? Han har været ude i længere perioder hver eneste sæson fra 12/13. I 10/11 var han ude 3/4 år. Hvis nogle var betænkelige ved at hente Okore pga. dennes skadeshistorik, bør de være rystende nervøse ved udsigten til, at vi signer Sviatchenko.

    Personligt er jeg meget skeptisk; dels pga. skadeshistorikken; dels at FCK sjældent har haft held med at sprænge banken for en spiller.
    Sidst redigeret af cybamerc : 20.08.17 kl. 15:19

  24. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Sommer 2015
    By albinus1985 in forum Transferforum
    Svar: 2059
    Sidste Meddelelse: 14.04.17, 13:52
  2. Til- og afgange: Sommer 2014/2015
    By Wonderboy in forum Transferforum
    Svar: 602
    Sidste Meddelelse: 19.05.14, 16:54
  3. Til- og afgange 9: Sommer 2012
    By +Christoffer+ in forum Transferforum
    Svar: 1391
    Sidste Meddelelse: 13.11.12, 15:46
  4. Til- og afgange 8: sommer 2011
    By hz in forum Transferforum
    Svar: 440
    Sidste Meddelelse: 02.06.11, 09:01

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •