Side 12 af 145 FørsteFørste ... 291011121314152262112 ... SidsteSidste
Viser resultater 166 til 180 af 2166

Emner: Til- og afgange: Sommer 2017

  1. #166
    Tilmeldingsdato
    Feb 2002
    Indlæg
    171

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Gratis, Ehm de spillere skal vel have et betragteligt sign-on?

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #167
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    383

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Mht. Lindegaard og Lewicki, så synes jeg det er rigtig interessant. Det er helt perfekt, at de er gratis og to pladser hvor vi godt kan bruge spillere (fint med mig hvis Robin bliver solgt og det er ingen kritik SF ham).

    Jeg er faktisk lidt for backerne, men ser gerne en sommer med 3-5 nye spillere incl 1-2 store talenter, så hvis vi kan hente kvalitet gratis, så er det perfekt
    Nu har mange jo nedgjort Bendtners klubkarriere. Men Lindegaards er jo stort set ikke-eksisterende. Han har som 32-årig spillet godt 100 førsteholdskampe. Og hans præstationer de senere år er bestemt ikke særlig opmuntrende.

    Han skulle i den grad være taget hjem til Danmark for et par år siden. Men okay, han er da en mulighed skulle Robin Olsen rejse.

    Lewicki vil være et fejlkøb. Ikke pga. hans niveau som er godt, men fordi han er en helt forkert type. Der er ikke brug for flere pligtopfyldende boldflyttere.

  4. #168
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...benhavn-fredag

    Ifølge denne artikel lander vores nye angriber på fredag.... Nogen der kender ham og kan give en beskrivelse af ham?

  5. #169
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...benhavn-fredag

    Ifølge denne artikel lander vores nye angriber på fredag.... Nogen der kender ham og kan give en beskrivelse af ham?
    Han har været sat i forbindelse med noget større klubber - f.eks. Everton, Southampton og Olympiakos. Jeg må indrømme, at jeg troede en spiller som ham var udenfor FCKs rækkevidde. Hans største styrke er at han er en goalgetter, der kan score i det lille felt og især er stærk på indlæg. Både med hovedet og ved at tage bolden ned. Han scorede et klassisk FCK-angribermål mod Olympiakos på hovedstød fra indlæg. Målet mod Young Boys var også efter et indlæg, her dog tæmning med ryggen mod mål og så et hug i det korte hjørne. Mod Bilbao var det igen et indlæg, som han skyder en helflugter på. Har ikke set hans mål i den hjemlige liga, da niveauet nok er så lavt, at det ikke rigtig kan bruges til meget alligevel. Men i Europa har han altså været rigtig farlig.

    Det passer perfekt på FCKs spillestil, idet han er mere bevægelig og flagrende end Corner/Santander, men samtidig vil kunne indgå i taktikken uden den store indkøringsfase. Han har mere speed end de nuværende angribere, så måske er han også bedre mod de små hold. Og så er han 24 år, og passer derfor godt ind i transferstrategien.

  6. De følgende 3 brugere er enige:

  7. #170
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,752

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af topshot Se meddelelser
    Nu har mange jo nedgjort Bendtners klubkarriere. Men Lindegaards er jo stort set ikke-eksisterende. Han har som 32-årig spillet godt 100 førsteholdskampe. Og hans præstationer de senere år er bestemt ikke særlig opmuntrende.

    Han skulle i den grad være taget hjem til Danmark for et par år siden. Men okay, han er da en mulighed skulle Robin Olsen rejse.

    Lewicki vil være et fejlkøb. Ikke pga. hans niveau som er godt, men fordi han er en helt forkert type. Der er ikke brug for flere pligtopfyldende boldflyttere.
    Jeg ville være ganske tryk ved SA på,kassen og derfor kan Lindegaard, som sådan godt få chancen. Lewicki ville passe mig fint, selvom han med Kvist måske vil smadre alt kreativitet på midten. Mht gratis vs sign on fee - alle ved den er der og alle ved den er større, når de hentes gratis, men hvordan skal man ellers betegne en spiller, der kommer uden transfer fee. Intet er gratis, men misforstå det nu ikke ;).

    Det begynder at snerpe til med den nye angriber. Jeg husker ham ikke fra kampene imod os og kender intet til ham, men gode stats, god alder, gode ting deres træner siger også Ståles svar er så tilpas "ingen kommentar" til at det bliver interessant. Ville være fint med en anden type end kamåvogn et og to

  8. #171
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    690

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...benhavn-fredag

    Ifølge denne artikel lander vores nye angriber på fredag.... Nogen der kender ham og kan give en beskrivelse af ham?
    Wow! Da han blev naevnt igaar saa troede jeg det var en and, da han virker et stykke udenfor vores raekkevidde.

    Hvis det lykkedes at hente ham, saa er det i den grad et tegn paa at overliggeren er blevet haevet. Hvornaar har vi sidst hentet en 24 aarig stjernespiller i en klub af APOELs stoerrelse? En klub der kontinuerligt leverer paa hoejt Niveau i Europa og som direkte konkurrerer med os om at vaere CHL seedet. Saa vidt jeg husker har vi aldrig gjort det foer. Om han ssa bliver en success er saa et andet spoergsmaal. Men positivt hvis vi er naaet et Niveau hvor vi gaar efter den slags spillere.

    Han har ihvertfald et godt CV med sig. 24 aar og allerede over 120 ligakampe paa Cypern (hvor niveauet faktisk er temmelig godt). 32 maal i 68 kampe for APOEL, 18 maal i ligaen i denne saeson i 27 kampe (nr 2 paa topscorerlisten i Cypern). Har i flere omgange vaeret en kampafgoerende spiller i Europa, senest imod Athletic Bilbao for en maaned siden hvor han scorede til 2-0.

    Jeg har nu set ham i nogle kampe for APOEL de seneste par aar i Europa, og synes han virker rigtig spaendende. Hovedstoedsstaerk (dog ikke Cornelius/Santander fysik), og god i de smaa rum i feltet med et godt spark. Evnen til at vaere kampafgoerende.

    Her er en lille Video med hans maal, saa man kann faa et indtroek af hvad angriber det er: https://www.youtube.com/watch?v=4MpxNv7BVtY

  9. De følgende 2 brugere er enige:

  10. #172
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Spændende med Pieros Sotiriou, hvis den går hjem. Har også set lidt video på ham. For mig at se virker han af statur meget som Pavlovic (som da man sad og se youtube klip af ham). Forholdvis høj, stærk på hovedet, god opspilsstation og teknik. Dog er der ingen af hans mål, der viser hurtighed, eller at han er den type ala Santin, som så mange her på Sidelinien efterspørger.

    I øvrigt spændende hvad vi gør, hvis vi sælger én af angriberne (som meget godt kunne tyde på jf. Ståles udtalelser om, at de er eftertragtet begge to). Kører vi endnu en sæson med kun 3 angribere til to pladser, eller henter vi en fjerde ind? Personligt har jeg hele sæsonen synes, at vi var tynde op foran ved bare den mindste skade. Eksempelvis i de afgørende CL kampe i efteråret og også nu her de næste to kampe, hvor eneste reelle angriberindskiftning er Julian Kristoffersen.

    I øvrigt sjovt, at vores trup offensivt er meget bedre sammensat til 4-3-3 eller 4-3-2-1. Vi har 3 angribere, 5 offensive midtbanespillere og 3 centrale midtbanespillere. Kusk, Falk, Toutouh, Verbic og Thomsen kan alle spille som 10'er eller på kanten. Matic, Kvist og Gregus alle vil kunne ligge bagerst på midten, og de tre oppe foran kender vi jo. Holder vi fast i 2 angribere, så håber jeg, at vi får en fjerde ind/bruger ét af talenter fra SoE kontinuerligt som 4. rotation.

  11. #173
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    296

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Fint indlæg med en masse spændende navne.
    Personligt har jeg fulgt udviklingen med Isaac Thelin længe.
    Han var et af de største talenter fra Malmø og svensk fodbold i det hele taget.
    Han er en høj central angriber med fart og teknik i støvlerne. Han blev solgt til Toulouse, men har ikke slået til i den franske liga, hvorfor han blev udlejet til Anderlecht denne vinter.
    Efter planen skal han tilbage til Tolulouse denne sommer, men jeg tænker at et fornuftigt bud på ham i 2-3 mio klassen vil kunne accepteres. Han er ihvert fald vurderet til 1.5 mio på Transfermarkt, som er det mest objektive medier i min verden.
    http://www.transfermarkt.de/isaac-th...spieler/201311

    Han man brug for noget youtube på ham, kan det ses her.
    https://www.youtube.com/results?sear...y=Isaac+Thelin
    Han kunne meget passende blive vores nye 10'er.

    Hvis vi skal have flere tilføjelser til truppen, løber der i øjeblikket en transferfri angriber rundt i Ternana i Serie B i Italien.
    Felipe Avenatti: http://www.transfermarkt.de/felipe-a...spieler/216375

    Han er 1,93 meter høj og har efter min vurdering mere speed og teknik end Santander.
    Jeg er vild med hans spillestil, og kunne være et interessant supplement, hvis en eller flere angribere forlader os.

    Håber på et spændende transfervindue, også med nye talenter til backpladserne.

  12. #174
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Jeg prøvede at læse op på diverse forums, indlæg her og der, for at danne mig et billede af hvem vi egentlig har købt. Her er det som ofte går igen:

    Cyberspace profil af: Pieros Sotiriou.
    24 år, 186 cm, højre ben er dominerende, 23 mål og 3 assists i 42 kampe (i denne sæson).

    Type
    Offensivt:
    Boksangriber, skyder sjældent fra distancen. God omkring offside, og vil gerne søge rummet bagved. Hans force klart hovedspillet, og hans timing i feltet.
    Fin i relationerne, og udmærket i pasninger.

    Defensivt:
    Han rigtig god og energisk i presset, hvor han ikke er bleg for at jagter boldholderen over et længere stykke. Han er (modsat Pavlovic) heller ikke bare for at springe ind i dueller, særligt på hovedet er han aggressiv.
    Men hans taktiske forståelse skulle halte lidt.

    Individuelle færdigheder:
    God fysik, atletisk, god springstyrke, og oveni dygtig header. Hurtig i topfart, medium acceleration. En af hans største forcer udover hovedspillet, skulle være udholdenhed og arbejdsindsats i samtlige minutter.
    Han bliver ofte omtalt som en der skal arbejde på sin teknik.

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #175
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Jeg ved ikke, hvor jeg ellers skulle poste det her, men er jeg den eneste, der godt kunne savne nogle mere "interessante" spillere på vores hold? Der er lækkerier i Falk og Toutouh samt i vores to centerbacks, men resten af vores hold er i mine øjne bare én stor velsmurt maskine. Det er totalt first world fan problems, men kunne det ikke være det interessante niveau at bygge på nu? Få en central midt ind, som kan noget Schöne/Iniesta/Pirlo-ish? Få en angriber, der kan andet end at heade og være opspilsstation?

    Vi har tidligere haft profiler som Grønkjær, Nicolai Jørgensen, Ailton (på gode dage), Claudemir (på gode dage), Vingaard (i sine gode dage) og mange andre, som gjorde det ekstra spændende at komme i Parken. Thoughts mine kære medfans? Er jeg way off?

  15. De følgende 4 brugere er enige:

  16. #176
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Jeg ved ikke, hvor jeg ellers skulle poste det her, men er jeg den eneste, der godt kunne savne nogle mere "interessante" spillere på vores hold? Der er lækkerier i Falk og Toutouh samt i vores to centerbacks, men resten af vores hold er i mine øjne bare én stor velsmurt maskine. Det er totalt first world fan problems, men kunne det ikke være det interessante niveau at bygge på nu? Få en central midt ind, som kan noget Schöne/Iniesta/Pirlo-ish? Få en angriber, der kan andet end at heade og være opspilsstation?

    Vi har tidligere haft profiler som Grønkjær, Nicolai Jørgensen, Ailton (på gode dage), Claudemir (på gode dage), Vingaard (i sine gode dage) og mange andre, som gjorde det ekstra spændende at komme i Parken. Thoughts mine kære medfans? Er jeg way off?
    Vi mangler nogle Falk-kloner, og en anden type angriber. Men vi ved ikke hvad vi har tilbage efter sommerens vindue, og derfor at det nok meget godt at have en Cornelius/Santander erstatning klar.
    Mht. Midtbane savner vi en spiller midt i mellem Gregus og Matic. En box-to-box fighter der kan sætte tempo i boldomgangen, samt skyde fra distancen eller kan komme med fart i feltet når ellers Cornelius og Co. går i positionskamp. Det lyder bare ret dyrt.

  17. #177
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Cassano er blevet løst fra hans kontrakt i sampdoria... Klasse spiller selv om han nu er blevet 34. Ved godt han aldrig kommer til København men sådan en type gad jeg godt se i den smukke hvide bluse

  18. #178
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,752

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    Cassano er blevet løst fra hans kontrakt i sampdoria... Klasse spiller selv om han nu er blevet 34. Ved godt han aldrig kommer til København men sådan en type gad jeg godt se i den smukke hvide bluse
    Det ville være så sjovt at skrive med ham, han ville lave mange damer i Kbh u

  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #179
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,109

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Wonderboy Se meddelelser
    Jeg prøvede at læse op på diverse forums, indlæg her og der, for at danne mig et billede af hvem vi egentlig har købt.
    Vi har da ikke købt ham endnu?

    Citat Oprindeligt indsendt af Wonderboy Se meddelelser
    En af hans største forcer udover hovedspillet, skulle være udholdenhed og arbejdsindsats i samtlige minutter. Han bliver ofte omtalt som en der skal arbejde på sin teknik.
    Jamen, det lyder jo som en angriber lige efter Ståles hoved. :-)
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  21. #180
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Vi har da ikke købt ham endnu?



    Jamen, det lyder jo som en angriber lige efter Ståles hoved. :-)
    Woops, nej, købt er han ikke. Men forhåbentlig er han i morgen!
    Og ja, fuldstændig.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Sommer 2015
    By albinus1985 in forum Transferforum
    Svar: 2059
    Sidste Meddelelse: 14.04.17, 13:52
  2. Til- og afgange: Sommer 2014/2015
    By Wonderboy in forum Transferforum
    Svar: 602
    Sidste Meddelelse: 19.05.14, 16:54
  3. Til- og afgange 9: Sommer 2012
    By +Christoffer+ in forum Transferforum
    Svar: 1391
    Sidste Meddelelse: 13.11.12, 15:46
  4. Til- og afgange 8: sommer 2011
    By hz in forum Transferforum
    Svar: 440
    Sidste Meddelelse: 02.06.11, 09:01

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •