Side 129 af 145 FørsteFørste ... 2979119126127128129130131132139 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,921 til 1,935 af 2166

Emner: Til- og afgange: Sommer 2017

  1. #1921
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    390

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Da Pusic kun er på kontrakt et år, kunne det jo snildt være, at han vil kæmpe røven ud af bukserne for at score den sidste, gode kontrakt i en anden klub. Motivationen burde være der, og det er sikkert også det, Ståle sætter sin lid til. Desuden kender Ståle ham, så jeg er ikke så stresset over denne nødløsning. Der er sgu større, fundamentale problemer på holdet pt.

    Noget helt andet er, at vi uden både Santander og Cornelius bliver nødt til at bruge et helt andet offensivt spilkoncept. Der er ikke to fysisk monstre at spille bolden op på, og et hav af indlæg virker heller ikke som vejen frem. Det bliver kæmpe vigtigt at få Falk tilbage i topform ASAP.
    "Han stiller store krav, men samtidig er det altid med kort vej til smil og jokes, og det er den balance og spænding, som skal skabes i en gruppe, og så er han 5% sindssyg". CV om Ståle i FCK BALLS

  2. #1922
    Tilmeldingsdato
    Jul 2013
    Indlæg
    28

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Min største bekymring går også på balancen

    Tut tut har klart problemer med sin selvforståelse eller motivering.

    Kusk må være på randen af frustration starteren i seneste opgør hjælper nok lidt, men alligevel

    Matic må også sidde og undre sig noget over hans formåen

    Luftner burde være meget usikker på fremtiden, der tales om nye spillere specielt til hans post og pt er kun skader med til at holde ham inde.

    Dernæst må også en Thomsen have ild i røven for noget spilletid.

    Nu få vi så en spiller der er sulten, men hvordan vil han reagere hvis ikke spilletiden kommer, sporene her skræmmer han plejer ikke at håndtere det vanvittig godt

    http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/u...lytte-til-aab/

    http://www.fyens.dk/sport/FC-Midtjyl...rtikel/2770439

    Den sidste tager vi lidt med forbehold Thorup er en pæn kleenexdreng, men der går sjældent ild uden røg.

    Havde vi en hold med en klar balance som sidste sæson kunne man bedre håndtere de her ting hæl og tå virker bedre når alting kører, nemmere at forstå en bænkplads når ens konkurrent spiller som en drøm og Matic var nyere i klubben og kunne tænke det hele kommer når jeg er fuld integreret i klubben.

    Ser man samtidig på de udskiftninger man varsler næste år ser ens fint indkøbte bøf snart noget der er banket sammen til en tynd, tør og meget lidt interessant bøf.

  3. #1923
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    721

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Uha, jeg er ikke fan af den her signing. Jeg synes vi er lidt ramt på kulturen lige nu og Pusic har jo gang på gang vist at han slet ikke er en holdspiller. Det kombineret med den korte kontraktlængde synes jeg gør det til en farlig cocktail.

    Det er svært at se FCK i det her hold lige pt

  4. De følgende 7 brugere er enige:

  5. #1924
    Tilmeldingsdato
    Jul 2013
    Indlæg
    28

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Jeg beklager at jeg i alt mit brok har overset den klare fordel ved at signe Pusic vi får to spillere for ens spillers pris Jesus følger med kan virkelig blive vigtigt på nuværende tidspunkt godt spottet af Ståle :-)

    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...g-selvtilliden

  6. #1925
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Lechef75 Se meddelelser
    Jeg beklager at jeg i alt mit brok har overset den klare fordel ved at signe Pusic vi får to spillere for ens spillers pris Jesus følger med kan virkelig blive vigtigt på nuværende tidspunkt godt spottet af Ståle :-)

    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...g-selvtilliden
    Jeez...
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  7. De følgende 5 brugere er enige:

  8. #1926
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,542

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af guldsmed Se meddelelser
    Det er lidt sjovt, hvor mange der argumenterede for at købe Pusic, dengang han spillede i Esbjerg, og hvor få der synes det er en god ide nu. Dengang syntes jeg ideen var tåbelig, jeg har aldrig set det store i ham, men nu synes jeg egentlig det er en OK korttidsløsning som 3-4-valg. Når Santander er klar, ryger Pusic på reserveholdet eller gratis lån til Helsingør, Silkeborg eller Esbjerg. Hvis han viser sig helt umulig, kan det ske før. Fint for mig.
    Jeg kan hverken se det sjove eller ironiske i det? Dengang var der tale om en spiller som på kort tid i Superligaen havde vist et enormt højt niveau.. Formentlig den bedste angriber i Superligaen på daværende tidspunkt.. Ja, der var rygter om at han var en spiller der kunne have svært ved at indordne sig i et kollektiv, men der var også tale om en spiller som var for god til Esbjerg og måske skulle "attitude-problemerne ses i det lys.. Der var i hvert fald et et håb for at han under Ståles vinger i FCK bedre kunne fungere i omklædningsrummet. I dag er der tale om en spiller som er milevidt fra spilletid på et sløjt kørende FCM mandskab. Han har lige været udlejet til en hollandsk sekundaklub og FCM har forgæves forsøgt at afhænde ham siden transfervinduet åbnede i juni. Uden held. Han har desuden slået fast med syvtommersøm, at at han ER en spiller med store store attitudeproblemer.. Derfor er der tale om to VIDT forskellige situationer nu, og dengang Pusic sidst var aktuel.. At du så tilsyneladende dengang var lunken ved ham og nu synes det er en glimrende signing synes jeg så er lidt sjovt..

  9. De følgende 2 brugere er enige:

  10. #1927
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Hvis vi ikke lykkes med at hente både en stærk midt og en stærkt CB, så begynder Ståles udmeldinger om "den mest ressourcestærke og dygtigste scouting afdeling i FCKs historie" i hvert fald at virke ekstremt Glen Riddersholmsk

  11. De følgende 3 brugere er enige:

  12. #1928
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,542

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Vi har netop hentet Vavro fra Zilina til vores forsvar. Må indrømme han imponerede mig stort da vi mødte Zilina, men samtidig ærgrer det mig at det nu ikke bliver til noget med Erik S.

    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...piller/6793747

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #1929
    Tilmeldingsdato
    Aug 2010
    Indlæg
    284

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Vi har netop hentet Vavro fra Zilina til vores forsvar. Må indrømme han imponerede mig stort da vi mødte Zilina, men samtidig ærgrer det mig at det nu ikke bliver til noget med Erik S.

    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...piller/6793747
    Har vi fået en ny storaktionær, der prøver at samle et hold udelukkende bestående af spillere fra ex-Warszawapagt lande?
    Også punkter som kioskdrift, snerydning og andre ting fungerer rigtig godt, fortæller Bjerregaard.

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #1930
    Tilmeldingsdato
    Apr 2013
    Indlæg
    333

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    I det mindste må man da gå ud fra, at Lüftner og Vavro kan forstå hinanden.

  17. #1931
    Tilmeldingsdato
    Jul 2016
    Indlæg
    299

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Er der udsalg på østeuropæiske spillere? Vi har godt nok snollet en del på det marked det sidste års tid.

  18. #1932
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Det er naturligvis ikke diskvalificerende i sig selv - og der findes både eksempler på succeser og fiaskoer - men jeg kan ikke lade være med at tænke på, om det siger noget om vores scoutingafdelings begrænsninger, at det tilsyneladende betyder rigtigt meget for klubben, at nyindkøb har spillet mod os.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #1933
    Tilmeldingsdato
    Jul 2007
    Indlæg
    293

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Er det ikke nogle utroligt store og 90er-agtige trøjer, de nye er præsenteret holdende?
    HØJERE. LÆNGERE. HÅRDERE.
    Brede Phanaticos 4Ever
    Medlem #3

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #1934
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    457

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Latterligt egentlig. Det et jo virkelig også fordi spillere der har spillet deres livs kamp mod netop os har imponeret efter vi har hentet dem. Gregus f.eks. Skuffende. Havde håbet på Erik S. Man er desværre ved at ødelægge kulturen ved at hente alle de der spillere fra Balkan/Østeuropa.

    Og derudover minder de her transfers vi har lavet i dag meget om det der blev foretaget i den sæson Ståle kom tilbage. Her hentede man spillere som Braathen, Margreither, ham den islandske angriber, De Ridder osv. Jeg er godt nok ikke imponeret af det der er blev foretaget i dag.

    Det er jo også tydeligt at høre på Ståle Solbakken i det nye interview på FCK.dk at han meget gerne havde set Erik S i klubben. For mig at se ser han lidt misfornøjet ud i det interview.
    Sidst redigeret af Romme : 26.08.17 kl. 16:13

  23. De følgende 3 brugere er enige:

  24. #1935
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    597

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Han ligner en hooligan, snakker ikke engelsk og siger han er inspireret af den engelske spillestil. Jeg kan godt forstå hvis nogle panikker over det køb. Det er så langt fra Sviatchenko som man kan komme. Jeg kan dog ikke se det skulle være negativt at han har spillet godt mod os. Ndoye gjorde det fint f. eks. Det er et lidt mærkeligt argument, I stil med at alle spillere i tippeligaen skulle være elendige.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Sommer 2015
    By albinus1985 in forum Transferforum
    Svar: 2059
    Sidste Meddelelse: 14.04.17, 13:52
  2. Til- og afgange: Sommer 2014/2015
    By Wonderboy in forum Transferforum
    Svar: 602
    Sidste Meddelelse: 19.05.14, 16:54
  3. Til- og afgange 9: Sommer 2012
    By +Christoffer+ in forum Transferforum
    Svar: 1391
    Sidste Meddelelse: 13.11.12, 15:46
  4. Til- og afgange 8: sommer 2011
    By hz in forum Transferforum
    Svar: 440
    Sidste Meddelelse: 02.06.11, 09:01

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •