Side 13 af 145 FørsteFørste ... 3101112131415162363113 ... SidsteSidste
Viser resultater 181 til 195 af 2166

Emner: Til- og afgange: Sommer 2017

  1. #181
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af pouljensen Se meddelelser
    Her er en lille Video med hans maal, saa man kann faa et indtroek af hvad angriber det er: https://www.youtube.com/watch?v=4MpxNv7BVtY
    Så sidder man og ser videoen og tænker "Hov! Ham der lavede da vist lige en Zanka, høhøhø..." - "Hov! Det ÉR Zanka!"

    Det lader til at være en angriber, der ved, hvordan man banker mål ind. Men videoen viser jo ikke, hvor meget han har misset for at banke de mål ind. Men noget andet videoen viser er, hvor lidt forsvarsspil åbenbart praktiseres/prioriteres på Cypern. Jøsses...

  2. #182
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af pouljensen Se meddelelser
    Her er en lille Video med hans maal, saa man kann faa et indtroek af hvad angriber det er: https://www.youtube.com/watch?v=4MpxNv7BVtY
    Jeg ser intet i den video, der imponerer. Mange af målene kommer efter elendigt forsvars- og/eller målmandsspil. Den slags chancer får man bare ikke så mange af i Superligaen. Slet ikke i FCK, hvor angriberne typisk møder et organiseret forsvar.

    Spilleren lader til at have et ok hovedspil, men det springer vi forhåbentlig ikke banken for. Ståle har generelt været dygtig på transfermarkedet, men når det gælder angribere, har der været for mange svipsere. Ham her ligner endnu en lottokupon.

  3. De følgende 5 brugere er enige:

  4. #183
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    586

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Jeg ser intet i den video, der imponerer. Mange af målene kommer efter elendigt forsvars- og/eller målmandsspil. Den slags chancer får man bare ikke så mange af i Superligaen. Slet ikke i FCK, hvor angriberne typisk møder et organiseret forsvar.

    Spilleren lader til at have et ok hovedspil, men det springer vi forhåbentlig ikke banken for. Ståle har generelt været dygtig på transfermarkedet, men når det gælder angribere, har der været for mange svipsere. Ham her ligner endnu en lottokupon.
    Det er også påfaldende, at trods det fyldige materiale med svulstige 'wonderskills' overskrifter, er det sparsomt med situationer, hvor han viser teknik over alm. serie 1 niveau - endsige lykkes med en dribling. De fleste mål kommer ved omstillingssituationer, hvor han er dygtig til at time sit løb ind i feltet. Spørgsmålet er, hvor nyttig den spidskompetence er på Ståles hold?

  5. #184
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,762

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Jeg ser intet i den video, der imponerer. Mange af målene kommer efter elendigt forsvars- og/eller målmandsspil. Den slags chancer får man bare ikke så mange af i Superligaen. Slet ikke i FCK, hvor angriberne typisk møder et organiseret forsvar.

    Spilleren lader til at have et ok hovedspil, men det springer vi forhåbentlig ikke banken for. Ståle har generelt været dygtig på transfermarkedet, men når det gælder angribere, har der været for mange svipsere. Ham her ligner endnu en lottokupon.
    Kalder du 18-21 mio DKK for at 'springe banken'? Du finder ikke angribere med mål på CV'et i både liga og i Europa til mindre penge end det.

    En Youtube video kan give en indikation af hvilken spiller vi har med at gøre, og så er det dét. Steve De Ridder var verdensklasse på video, det samme med Mussis. Angribere er og bliver lottokuponer, men jeg synes da netop ud fra den video så har han alle forudsætninger for at gøre det godt på et hold som vores, for er der én ting han er god til så er det at komme først på alt der kommer i feltet - og det er vel noget af det du SKAL kunne som angriber i FCK.

    Jeg synes han ser rigtig spændende ud - men jeg ville nu ønske at vi snart gik efter en lidt anderledes type som f.eks. Santin, Bashkim eller Ailton. Mest af alt for at gøre os lidt mere uforudsigelige end vi er nu. Når Cornelius eller Santander har en dårlig kamp, eller modstanderens forsvar bare har en god dag på indlæg - så savner man at vi kan variere tingene lidt - hvis Corner eller Santander bliver solgt, håber jeg at vi køber en angriber mere.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #185
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Samt at FC København forhåbentlig ikke bruger Youtube til at scoute spiller. Synes han minder mere om Pavlovic end Corner/Santander.

  8. #186
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    617

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Under alle omstændigheder spiller han i dag kl.15.00 inden han åbenbart drager mod København. Så her kan folk selv danne sig et overblik over ham.

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #187
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Hvor henne? Med reserveholdet?

  11. #188
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    617

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    I Limassol. Apollon Limassol møder Apoel.

  12. #189
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Ja hvis man kan tage cypriotisk TV?

  13. #190
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Colsen Se meddelelser
    I Limassol. Apollon Limassol møder Apoel.
    Okay lidt længere væk end 10'eren :)

  14. #191
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    720

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Jeg er meget imponeret af FCKs scoutingarbejde og hvor mange gode transfers der er lavet de sidste par år.

    Men. Når man nu ved hvor vidt vores folk kommer omkring i verden og bl.a. bruger data og alskens nymodens metoder til at finde dygtige spillere forskellige steder, er det så ikke lidt ejendommeligt at vi nu for 2. gang på et år henter en forholdsvis dyr spiller som vi selv har spillet mod?

    2 mio € for Jan Gregus og nu knap 3 mio € for Sotiriou. Jeg håber ikke det er udtryk for at det er Ståle der begynder at bestemme det hele suverænt. Forhåbentlig lader han de dygtige folk vi har ansat gøre deres arbejde.

  15. #192
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    617

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Mon ikke den kan findes på en stream et eller andet sted. Det plejer ikke at holde folk tilbage.

  16. #193
    Tilmeldingsdato
    Jun 2010
    Indlæg
    110

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Kaff Se meddelelser

    2 mio € for Jan Gregus og nu knap 3 mio € for Sotiriou. Jeg håber ikke det er udtryk for at det er Ståle der begynder at bestemme det hele suverænt. Forhåbentlig lader han de dygtige folk vi har ansat gøre deres arbejde.
    Ifølge Gisle betalte vi kun omkring 1 mill € for Gregus:
    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...loeser/6146996

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #194
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    720

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Ifølge Gisle betalte vi kun omkring 1 mill € for Gregus:
    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...loeser/6146996
    BT skrev 14 mio kr husker jeg - Det er dog ikke afgørende for min pointe

  19. #195
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    Kalder du 18-21 mio DKK for at 'springe banken'? Du finder ikke angribere med mål på CV'et i både liga og i Europa til mindre penge end det.
    18-21 mio. er mange penge. Også for FCK. Og specielt for en 24-årig cypriot.

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    En Youtube video kan give en indikation af hvilken spiller vi har med at gøre, og så er det dét.
    YouTube-videoer giver selvfølgelig ikke det fulde billede. Men det er min påstand, at YouTube-videoer kan give en rimelig indikation af, om lige netop en angriber er brugbar eller ej. Simpelthen fordi videoerne viser spillerens kvaliteter i de afgørende situationer.

    Den nævnte video viser intet ekstraordinært. Mange af afslutningerne ville han aldrig komme til i Superligaen, og kvaliteten af afslutningerne er i øvrigt ikke imponerende, idet de oftest sidder midt i målet. Videoerne viser ganske vist ikke det påståede arbejdsraseri, som bestemt er en egenskab, der forlanges af angribere i FCK. Når det er sagt, savner jeg personligt en angriber, der kan noget på egen hånd - det ser jeg intet af i videoen.

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    Jeg synes han ser rigtig spændende ud
    Jeg er meget uenig, og jeg ville være helt tryg, hvis det var Brøndby, der gik efter ham. Det er ikke en rar følelse at have, når det er FCK, der sættes i forbindelse med spilleren.

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Sommer 2015
    By albinus1985 in forum Transferforum
    Svar: 2059
    Sidste Meddelelse: 14.04.17, 13:52
  2. Til- og afgange: Sommer 2014/2015
    By Wonderboy in forum Transferforum
    Svar: 602
    Sidste Meddelelse: 19.05.14, 16:54
  3. Til- og afgange 9: Sommer 2012
    By +Christoffer+ in forum Transferforum
    Svar: 1391
    Sidste Meddelelse: 13.11.12, 15:46
  4. Til- og afgange 8: sommer 2011
    By hz in forum Transferforum
    Svar: 440
    Sidste Meddelelse: 02.06.11, 09:01

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •