Side 130 af 145 FørsteFørste ... 3080120127128129130131132133140 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,936 til 1,950 af 2166

Emner: Til- og afgange: Sommer 2017

  1. #1936
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Kommer Erik S. måske alligevel? Ham her ligner et talent og ikke en profil. På den anden side, så virker Boilesen som det nye førstevalg i forsvaret.

  2. #1937
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,365

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Der kommer ikke flere til forsvaret nu, det er helt sikkert. Jeg tror ikke, han har været billig. Ifølge slovakisk presse bød Malmö FF 1,5 millioner euro på ham i januar, men fik nej.
    http://www.fotbolldirekt.se/2017/01/...kisk-mittback/
    HIC SUNT LEONES

  3. Den følgende bruger er enig i dette:

  4. #1938
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    782

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Enlig utroligt. Lige meget hvad ståle hiver op af hatten så brokker i jer. Der er jo ikke nogen bundløs pose penge som man bare kan bruge af. Tror på at ståle ved hvad han laver og har lidt mere forstand på det end os. Jeg kunne også nævne en masse navne men hvis pengene ikke er til det så må man købe det man kan få.

  5. De følgende 4 brugere er enige:

  6. #1939
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,641

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Celtic kræver 28-30 mio. og når man samtidig tænker på at Sviatchenko er skadet (det er han ofte) - så bliver det uansvarligt.
    Så velkommen til Vavro...han minder lidt om Martin Škrtel.
    If wars can be started by lies - they can be stopped by truth. (Julian Assange)

  7. De følgende 6 brugere er enige:

  8. #1940
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Killer Se meddelelser
    Enlig utroligt. Lige meget hvad ståle hiver op af hatten så brokker i jer. Der er jo ikke nogen bundløs pose penge som man bare kan bruge af. Tror på at ståle ved hvad han laver og har lidt mere forstand på det end os. Jeg kunne også nævne en masse navne men hvis pengene ikke er til det så må man købe det man kan få.
    Jeg synes faktisk han var god mod os i begge kampe, så jeg synes han ser spændende ud. Og spiller han sammen med Luftner og Gregus foran sig burde han relativt nemt kunne klare sig(Hvis han kan spille zone og så kan han måske lære Luftner det). Tror bare folk havde håbet på Erik S. som de kender og ved hvad de får...

  9. De følgende 3 brugere er enige:

  10. #1941
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    Jeg synes faktisk han var god mod os i begge kampe, så jeg synes han ser spændende ud. Og spiller han sammen med Luftner og Gregus foran sig burde han relativt nemt kunne klare sig(Hvis han kan spille zone og så kan han måske lære Luftner det). Tror bare folk havde håbet på Erik S. som de kender og ved hvad de får...
    Enig

    Han var rigtig god mod os over de 2 kampe. Et rigtig godt køb.

  11. #1942
    Tilmeldingsdato
    Aug 2016
    Indlæg
    12

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Det er et køb, der harmonerer fuldt ud med den stadig nye strategi. Var vi havnet i CL, havde man nok set stort på strategien, og smidt de penge, som Celtic forlanger. Det gjorde man som bekendt ikke, og nu står vi med en spiller, som vi skal forme i et par sæsoner, for så at sende ham afsted til en god sum penge. Succesraten på vores transfers er pt. så dårlig, at jeg allerede er skeptisk, men samtidig forventer jeg heller ikke ret meget, så jeg kan heller ikke blive super skuffet.

  12. #1943
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    457

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Enig

    Han var rigtig god mod os over de 2 kampe. Et rigtig godt køb.
    Haha ja. Men hvilken forfatning var det nu lige vi var i på det tidspunkt? Og hvilken forfatning var det lige vi var i da vi røg ud til Jablonec og senere hentede Gregus?
    Den eneste jeg kan komme i tanke om der har slået igennem hos os i en lignende situation var N'Doye og selv det var ved at mislykkedes. Jeg er sikker på at udfra den liste man havde, så var ham her ikke førstevalget, men forskellige omstændigheder gjorde at man blev nødt til at hente ham her.
    Sidst redigeret af Romme : 26.08.17 kl. 17:05

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #1944
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Jeg aner intet om Vavro, men er glad for, at vi kke hentede Sviatchenko. Vavro er måske nok et langsigtet projekt, men det ville Sviatchenko pt. også være. Ham her er i det mindste fysisk klar til at spille.


  15. #1945
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    782

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    Jeg synes faktisk han var god mod os i begge kampe, så jeg synes han ser spændende ud. Og spiller han sammen med Luftner og Gregus foran sig burde han relativt nemt kunne klare sig(Hvis han kan spille zone og så kan han måske lære Luftner det). Tror bare folk havde håbet på Erik S. som de kender og ved hvad de får...
    Jaa de ville få en spiller der altid er skadet. :-(

  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #1946
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,184

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Det ville klæde nej-hatte-typerne i det mindste at se Ståles interview om Vavro. Han er hentet i kamp med Malmø og hvad der nok må være Brugge, de har fulgt ham længe inden Zilina-kampene, han er ung, talentfuld, kan videreudvikles, kan snakke med sin makker selvom han ikke kan engelsk, og så har han ikke været forfærdelig dyr. Plus han kommer i perfekt fysisk forfatning og kan spille fra dag et. Det er jo ikke sådan, at man spiller mod Zilina og så lige pludselig finder ud af, hvem han er. Selv en amatør med Wyscout, Transfermarkt og FM kan jo sondere terrænet bedre end det. De har formentlig sonderet 50 kandidater til det midterforsvar, og kendt til Vavro i mindst et år.

    Thumbs up herfra.

  18. De følgende 7 brugere er enige:

  19. #1947
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    2,309

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Ifølge denne side så er Zeca handlen død indtil videre.

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #1948
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    457

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Det ville klæde nej-hatte-typerne i det mindste at se Ståles interview om Vavro. Han er hentet i kamp med Malmø og hvad der nok må være Brugge, de har fulgt ham længe inden Zilina-kampene, han er ung, talentfuld, kan videreudvikles, kan snakke med sin makker selvom han ikke kan engelsk, og så har han ikke været forfærdelig dyr. Plus han kommer i perfekt fysisk forfatning og kan spille fra dag et. Det er jo ikke sådan, at man spiller mod Zilina og så lige pludselig finder ud af, hvem han er. Selv en amatør med Wyscout, Transfermarkt og FM kan jo sondere terrænet bedre end det. De har formentlig sonderet 50 kandidater til det midterforsvar, og kendt til Vavro i mindst et år.


    Thumbs up herfra.
    Ja det lyder jo flot. Men som jeg skrev i et tidligere post, så er jeg ret så sikker på at ham her ikke var førstevalget ud fra den liste man sad med. Var Erik ikke gået i stykker og var vi røget i CHL så var det Erik S. der var blevet præsenteret i dag og ikke balkandrengen.

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

  23. #1949
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Moo Se meddelelser
    Jeg kan dog ikke se det skulle være negativt at han har spillet godt mod os. Ndoye gjorde det fint f. eks. Det er et lidt mærkeligt argument, I stil med at alle spillere i tippeligaen skulle være elendige.
    Det skriver jeg jo heller ikke. Min pointe er, at vi efterhånden har hentet rigtigt mange spillere gennem tiderne, som vi lige havde spillet mod og dermed automatisk havde scoutet på nærmeste hold i to kampe. Det kan jo godt få en til at fundere over, hvor meget vores scoutingafdeling har styr på, hvad der sker rundt om i verden. Men det kan selvfølgelig også bare være et tilfælde.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  24. Den følgende bruger er enig i dette:

  25. #1950
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,184

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Romme Se meddelelser
    Ja det lyder jo flot. Men som jeg skrev i et tidligere post, så er jeg ret så sikker på at ham her ikke var førstevalget ud fra den liste man sad med. Var Erik ikke gået i stykker og var vi røget i CHL så var det Erik S. der var blevet præsenteret i dag og ikke balkandrengen.
    Men Sviatchenko er skadet, så det er vel rimelig ligegyldigt?

  26. De følgende 3 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Sommer 2015
    By albinus1985 in forum Transferforum
    Svar: 2059
    Sidste Meddelelse: 14.04.17, 13:52
  2. Til- og afgange: Sommer 2014/2015
    By Wonderboy in forum Transferforum
    Svar: 602
    Sidste Meddelelse: 19.05.14, 16:54
  3. Til- og afgange 9: Sommer 2012
    By +Christoffer+ in forum Transferforum
    Svar: 1391
    Sidste Meddelelse: 13.11.12, 15:46
  4. Til- og afgange 8: sommer 2011
    By hz in forum Transferforum
    Svar: 440
    Sidste Meddelelse: 02.06.11, 09:01

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •