Side 135 af 145 FørsteFørste ... 3585125132133134135136137138 ... SidsteSidste
Viser resultater 2,011 til 2,025 af 2166

Emner: Til- og afgange: Sommer 2017

  1. #2011
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af donl Se meddelelser
    Måske er Santander slet ikke skadet og det er ham der er på vej væk !! Nej spøj til side men det hænger slet ikke sammen det her, vores forsvar sejler og midtbane er jo helt væk, hvorfor bruge penge på en angriber mere ?
    Den er nem. For det er ikke kun i forsvaret og på midtbanen det sejler. Angriberne som skal agere førsteforsvarere når vi forsvarer, gør her et skidt job, ligesom de gør et skidt job, når de gang på gang mislykkedes i at holde i kuglen, for at få flyttet resten af holdet med frem, når vi angriber.

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #2012
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Pavlovic og lidt mønt til Beograd. Så har vi løsningen.
    Man kunne da overveje at smide Matic oveni også, og dermed både spare yderligere løn- og transferkroner :-) Er nu rimelig sikker på det er en and det her..

  4. #2013
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    782

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Efter kampen her til aften imod FCN, håber jeg godt nok at Ståle er godt igang med at kikke efter spillere.....dem han allerede har på holdet, gider jo ikke at kæmpe for noget...de har deres fede løn og virker meget dovne og selvfede.....KØB STÅLE

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #2014
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Tops Se meddelelser
    Jeg er nok bare lidt mere ambitiøs på klubbens vegne end det. Vi har mistet tre bærende spillere på en halvsæsson og ligesom i '11 da alle bærende spillere forsvandt så spiller vi nu af lort, og vi er allerede røget ud til et hold fra Aserbajdsjan og gået glip af 200 mil. Vi skal ikke sætte os selv i disse situationer, og det er trænerens ansvar, at vi er endt der.

    Vi skal ikke sælge mere end en profil om året. Enten skulle man have skippet enten Zanka, Corner eller Delaney af tidligere og kørt nye profiler ind i tide, eller også skulle man have holdt på mindst en af dem. Det er jo heller ikke fordi vi ligefrem fordi slået transferrekorder med nogle af dem. Der var engang, vi ikke solgte Zuma, fordi vi selv skulle bruge ham.

    Helt ærlig, markedskræfterne og kontraktreglerne er nu engang, som de er. Det der gentlemansnak og loyalitetsfis, det lyder sgu som noget fra vestegnen. Så længe du er under kontrakt, så er det klubben, der bestemmer. Her er FCK sgu ikke forskellig for Liverpool, Brugge, og alle andre dygtigt handlende klubber. Du kan jo vende den om. Zanka smuttede selv på en fri til PSV, så han kender godt gamet. Det gjorde jo ikke, at vi ikke ville smide penge i nakken på PSV for at hente ham tilbage, fordi han ikke var en gentleman. Det er jo cost-benefit. Ajax har et princip om, at hvis spillere ikke fornyer, når de har et år tilbage, så er det på bænken, og så kan du, efter et år uden spilletid, måske få en kontrakt med en dansk klub... Det får sgu ikke spillere til ikke at skrive kontrakt med dem. Jeg tror faktisk heller ikke rigtig at Ståle rigtig tror på det her gentlemansnak. Men det er i høj grad bekvem bortforklaring fra hans side, for at han ikke har haft styr på kontrakterne med sine bærende spillere.
    Måske noget off-topic, men...

    Jeg synes din tilgang er noget naiv. Når vi har en succesrig sæson, hvilket blandt andet blev sikret gennem gentlemanaftaler sidste sæson, så vil der være bud efter vores spillere og du kan godt regne med, at vi kunne have solgt mange flere spillere end tilfældet var (som du også selv lidt er inde på). Hvis vi anvender et princip om kun, at sælge en profil om året, så vil en vis andel skulle fuldende deres kontrakter og det er ikke uden ulemper. Man får ingen transfersum for dem, man risikerer at spillerne bliver utilfredse (det er trods alt mennesker og ikke robotter) og man risikerer alligevel, at måtte tage afsked med flere profiler ad gangen (som du så vil bænke, hvis de ikke forlænger). En sådan praksis vil næppe medvirke positivt til, at kunne tiltrække talentfulde spillere, men nærmere skræmme dem væk.

    Med vores nuværende metode sikrer vi, at spillerne ved, at de kan komme til en stor liga, hvis de præsterer, hvilket jeg tror er en stor motivation for at komme hertil. Gentlemanaftalerne kan sikre, at vi kan holde vores profiler lidt ekstra og stadig tjene penge på dem - alternativet er at lade dem fuldende kontrakten og resultatet er det samme bare uden transferpenge og måske få en demotiveret og utilfreds spiller. Den type aftaler handler ikke om, at man kan hente spilleren tilbage igen.

    Selvfølgelig er det ikke alle spillere der bliver utilfredse, hvis de bliver bedt om at fuldende deres kontrakt (heldigvis). Men så vil jeg hellere forlænge deres kontrakt og love dem en transfer, når det er en mulighed.

    Dit eksempel med Ajax synes jeg slet ikke vi skal begynde på. Jeg forventer loyalitet fra vores spillere, men det går begge veje og så er det ingen måde, at behandle andre mennesker på. Det er direkte nederdrægtigt, at straffe folk på den måde og det er virkelig dårlig forretning, da man både mister spilleren i et år og ikke tjener nogle penge. På sigt er det da også en virkelig dårlig måde, at lokke nye spillere til på.


  7. #2015
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Ståle fortæller at han er tilfreds med truppen, men at der er en kantspiller for meget.

    http://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder...atchenko-krav/

    Jeg mangler stadigvæk en indgående transfer, af en super stærk central midtbane mand. Hvis han ikke kommer, har Ståle dumpet med et brag!

  8. De følgende 2 brugere er enige:

  9. #2016
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    278

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Ståle fortæller at han er tilfreds med truppen, men at der er en kantspiller for meget.

    http://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder...atchenko-krav/

    Jeg mangler stadigvæk en indgående transfer, af en super stærk central midtbane mand. Hvis han ikke kommer, har Ståle dumpet med et brag!
    Jeg vil gå så langt til at sige at der mangler mindst 2 indkøb mere. En leder til centrale midtbane og en leder til midterforsvar. Inden denne uge er omme tro jeg at DBU gir Kvist 2 dages karantæne for det lille stunt han lavet mod ham fra FCN i går. Tro ikke jeg kan mindes et fck hold i så meget opløsning som nu.
    - Vi spiller piv-dårligt, men det var selvfølgelig fedt at vinde, og især mod Brøndby, for det er jo dem, vi ikke kan lide, sagde Kris Stadsgaard
    Donl
    donl's Avatar

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #2017
    Tilmeldingsdato
    May 2011
    Indlæg
    395

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af bmw 25 Se meddelelser
    Wonderboy: Her men det hele står på Serbisk.
    http://www.sportskacentrala.com/pore...-veciti-derbi/
    Der står at inden for 2-3 dage skulle FC købe ham.
    Dette minder mest af alt om en and. Ståle understreger endnu en gang, i denne artikel, http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...aa-vej/6794910 at der ikke er råd til en angriber i den prisklasse der snakkes om her.

    Men hey, det kan selvfølgelig være spin og så har vi vores helt egen version af komiske Ali

  12. #2018
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,363

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/a...-kr-for-pusic/

    Hvis det passer, at vi har givet så meget for Pusic (2,6 millioner + potentielt 1,1 oveni), som med løn og klausuler velsagtens kan løbe op i seks millioner kroner for ti måneders ansættelse, må jeg indrømme, at Ståle igen chokerer mig. Det virker som en dårlig joke, og al snak om ikke at have penge nok at spendere falder da til jorden, når man giver så meget for en spiller med fire måneder tilbage af sin kontrakt, som tilmed ikke var inde i billedet til førsteholdsfodbold. Det burde have været en fri transfer eller et nærmest symbolsk beløb.

    Ellers kigger man et andet sted og... uha-uha... griber måske chancen for at få en angriber ind, der kan noget lidt andet end dem, man har i forvejen. Men ak, det lader til, at første krav til en Ståle-angriber er, at man er mindst 186 cm høj. Ja, ja, De Ridder (177 cm) var et flop, så måske har han ret!!1
    HIC SUNT LEONES

  13. De følgende 6 brugere er enige:

  14. #2019
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af donl Se meddelelser
    Inden denne uge er omme tro jeg at DBU gir Kvist 2 dages karantæne for det lille stunt han lavet mod ham fra FCN i går. Tro ikke jeg kan mindes et fck hold i så meget opløsning som nu.
    Det vil jo faktisk være en gave til holdet, at Ståle tvinges til ikke at bruge Kvist i to kampe. Han er vores dårligste midtbanespiller, men første mand på holdkortet.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  15. De følgende 6 brugere er enige:

  16. #2020
    Tilmeldingsdato
    Aug 2010
    Indlæg
    93

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Michel W Davidsen skriver
    "Zeca på plads i FCK. Koster lige omkring 1,5 mio euro. Plus bonusser."
    Twitter

  17. #2021
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    18

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    FCK bekræfter på Instagram!

  18. #2022
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Det må være en meget høj bonus for at nå over de 20 mio som Panathinaikos ville have.... Hmm...

    Jeg var ellers begyndt at håbe, at man ville købe en forsvarsspiller mere og sætte Boilesen op på midtbanen. Hans teknik og overblik er alt for god til Superligaen til at blive brugt som central midterforsvarer.
    Sidst redigeret af DaneX : 28.08.17 kl. 10:34

  19. De følgende 4 brugere er enige:

  20. #2023
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    278

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Pazdecki Se meddelelser
    Michel W Davidsen skriver
    "Zeca på plads i FCK. Koster lige omkring 1,5 mio euro. Plus bonusser."
    Twitter
    Så mangler der bare mindst et indkøb mere. Og det er lige før jeg tror på at vi får Erik trods han er skadet.

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #2024
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af donl Se meddelelser
    Så mangler der bare mindst et indkøb mere. Og det er lige før jeg tror på at vi får Erik trods han er skadet.
    Er det ikke første gang, at en dansk klub snupper en anfører fra en (stor)klub i et land, der rangerer over Danmark? Ved godt, at Panathinaikos har haft bedre tider, og at FCK rangerer over dem på UEFAs liste. Men det er stadig fra en på papiret stærkere liga end den danske, og Panathinaikos er stadig et hold, danske klubber slår sig på. Bare spørg FCM og Brøndby om det :)
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  23. De følgende 9 brugere er enige:

  24. #2025
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    754

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Jeg kender ikke nok til Zeca til at vide om HAN er den rigtige. Her håber jeg fandme de har set rigtigt. MEN, er prisen på 1,5 million euro korrekt OG formår han at overføre det niveau til os, som gør ham til anfører i Pana - så ja fucking tak. Alle andre end en spiller med sådan et CV ville få det svært med en tøsefornærmet psyko-Kvist der surmuler i omklædningsrummet. Jeg er ret sikker på ham her er fløjtende ligeglad.

  25. De følgende 4 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Sommer 2015
    By albinus1985 in forum Transferforum
    Svar: 2059
    Sidste Meddelelse: 14.04.17, 13:52
  2. Til- og afgange: Sommer 2014/2015
    By Wonderboy in forum Transferforum
    Svar: 602
    Sidste Meddelelse: 19.05.14, 16:54
  3. Til- og afgange 9: Sommer 2012
    By +Christoffer+ in forum Transferforum
    Svar: 1391
    Sidste Meddelelse: 13.11.12, 15:46
  4. Til- og afgange 8: sommer 2011
    By hz in forum Transferforum
    Svar: 440
    Sidste Meddelelse: 02.06.11, 09:01

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •