Side 138 af 145 FørsteFørste ... 3888128135136137138139140141 ... SidsteSidste
Viser resultater 2,056 til 2,070 af 2166

Emner: Til- og afgange: Sommer 2017

  1. #2056
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Pihl Se meddelelser
    https://youtu.be/ZUGnoGV4pho

    Jeg tror sgu vores manager læser med herinde...
    Jeg kan egentlig gode lide Ståles nye stil med at forklare sine tanker lidt mere i dybden (både her og i den der podvcast for nyligt). Håber han har ret i, at potentialet er der, og at det kan indløses snart...


  2. #2057
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Jinx13 Se meddelelser
    Sjovt. For mig lyder det mere som Delaney uden hovedspil. Hvilket også er helt ok.
    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Ha. Jeg sad og tænkte lidt stærkere Uros.
    Og jeg tænkte på en Linderoth med bedre overblik...
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  3. De følgende 3 brugere er enige:

  4. #2058
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Master Se meddelelser
    Haha, det er sgu sjovt. "Vi HAR kigget på Andreas Granquist". Er det kommunikationsafdelingens måde at sige "Hold nu kæft inde på Sidelinien.dk" på? :) I så fald, hej Jes Mortensen og resten af teamet!

    EDIT: Også sjovt, at det igen-igen understreges, at Vavro ikke taler et ord engelsk :D "Ved hjælp af billeder og træning skal det nok gå." Det skal nok blive sjovt!

    EDIT 2: Og Zeca får nummer 10!
    Gad vide om vi er deres scouting afdeling og det er her de tjekker op på spillere dag og nat????

  5. De følgende 6 brugere er enige:

  6. #2059
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    586

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af guldsmed Se meddelelser
    Og jeg tænkte på en Linderoth med bedre overblik...
    En moden udgave af Poul Pogba kan man vel godt forvente.

  7. #2060
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,528

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    Gad vide om vi er deres scouting afdeling og det er her de tjekker op på spillere dag og nat????
    Det interview med Ståle var godt nok lidt spøjst. Han gjorde jo alt for at forsvare sin scouting afdeling og den måde de og Ståle gør tingene når de skal finde nye spillere. Jeg finder det stadig underligt at der ikke er nogle spillere i hele Skandinavien som er gode nok til at kunne begå sig i FCK når man nu ser på de spillere vi har fået i form af Matic og Lüftner.

    De problemer vi er kommet i denne sæson var jo netop det man gerne ville undgå pga. man havde en top professionel scouting afdeling. Javel vi har også været uheldige med skader, Men så vidt jeg ved så er Matic og Lüftner ikke skadet og det var jo 2 spillere der ville gå direkte ind i start 11 og forstærke vores hold fra dag 1. Sådan blev det hvert fald lagt frem.

    Jeg er ikke imponeret over vores scouting afdeling indtil videre. Jeg håber da jeg kommer til at æde mine ord og Lüftner, Matic, Zeca etc. kommer til at være en succes.

  8. De følgende 5 brugere er enige:

  9. #2061
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    813

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Jeg bider lidt mærke i, at Ståle siger, at Matic skal bruge mere tid til at falde til. Tja, men er der den tid?

    Til vinter kommer Keita tilbage, og han gør det efter sigende godt i Sverige - og venter nok ikke uendeligt på gennembruddet hos os. Zeca er formentlig købt ind direkte til startopstillingen, Gregus har været vores bedste indtil videre i sæsonen på den plads, Kvist er her på lang kontrakt. Det vil sige, at Matic og Keita kæmper om at være fjerdevalget. Det virker helt uholdbart for den, som ender som femtevalget. Enten skal Keita så udlejes igen, men jeg tænker mere i retning af, at Matic er fortid senest til vinter med mindre han pludselig blomstrer op eller Gregus sælges.

  10. De følgende 9 brugere er enige:

  11. #2062
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    756

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Det interview med Ståle var godt nok lidt spøjst. Han gjorde jo alt for at forsvare sin scouting afdeling og den måde de og Ståle gør tingene når de skal finde nye spillere. Jeg finder det stadig underligt at der ikke er nogle spillere i hele Skandinavien som er gode nok til at kunne begå sig i FCK når man nu ser på de spillere vi har fået i form af Matic og Lüftner.

    De problemer vi er kommet i denne sæson var jo netop det man gerne ville undgå pga. man havde en top professionel scouting afdeling. Javel vi har også været uheldige med skader, Men så vidt jeg ved så er Matic og Lüftner ikke skadet og det var jo 2 spillere der ville gå direkte ind i start 11 og forstærke vores hold fra dag 1. Sådan blev det hvert fald lagt frem.

    Jeg er ikke imponeret over vores scouting afdeling indtil videre. Jeg håber da jeg kommer til at æde mine ord og Lüftner, Matic, Zeca etc. kommer til at være en succes.
    FCN mener det meget svært for dem, at rekruttere i Skandinavien, fordi spillerne der ikke har færdighederne til at blive FCN spillere. Jeg tror det er samme linie der gælder hos Ståle. Han bygger ikke et hold, for at vinde superligaen, men for at gå videre fra europæiske gruppespil. Derfor søger man spillere, der har færdighederne til at begå sig på det niveau - eller som har et sæt færdigheder der kan udvikles til det niveau. Derfor er det svært at rekruttere til FCK, der er simpelthen meget få spillere, der har den rigtige fysik, de rigtige taktiske evner, et godt nok spillemæssigt niveau samtidig med at de gider FCK.

    Så kan det godt være Luftner og Matic ikke ligner successer lige nu - og måske bliver de det aldrig. Jeg har selv været ret negativ over for de sidste mange indkøb, stort set alle siden Jesper Jansson - men det betyder ikke at den gruppe af spillere man ser på er den forkerte. Ok, havde vi spottet hvad Lerager kunne blive til, havde vi haft en god central midtbane nu for 5 millioner i stedet for Matic. Men generelt render der ikke mange spillere rundt i danmark, som er nemt tilgængelige og gode nok. Jeg går ud fra det er samme billede i Sverige og Norte. Enten er de for dårlige eller også vil klubberne have for mange penge for dem.

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #2063
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Something Se meddelelser
    FCN mener det meget svært for dem, at rekruttere i Skandinavien, fordi spillerne der ikke har færdighederne til at blive FCN spillere. Jeg tror det er samme linie der gælder hos Ståle. Han bygger ikke et hold, for at vinde superligaen, men for at gå videre fra europæiske gruppespil. Derfor søger man spillere, der har færdighederne til at begå sig på det niveau - eller som har et sæt færdigheder der kan udvikles til det niveau. Derfor er det svært at rekruttere til FCK, der er simpelthen meget få spillere, der har den rigtige fysik, de rigtige taktiske evner, et godt nok spillemæssigt niveau samtidig med at de gider FCK.

    Så kan det godt være Luftner og Matic ikke ligner successer lige nu - og måske bliver de det aldrig. Jeg har selv været ret negativ over for de sidste mange indkøb, stort set alle siden Jesper Jansson - men det betyder ikke at den gruppe af spillere man ser på er den forkerte. Ok, havde vi spottet hvad Lerager kunne blive til, havde vi haft en god central midtbane nu for 5 millioner i stedet for Matic. Men generelt render der ikke mange spillere rundt i danmark, som er nemt tilgængelige og gode nok. Jeg går ud fra det er samme billede i Sverige og Norte. Enten er de for dårlige eller også vil klubberne have for mange penge for dem.
    Derfor virker FCN modellen jo også en glimrende idé. Jensen bliver rygtet til Ajax, Mini til Hamborg og Marcones ryger til Brentford. Egen avl spillere der er mere end dygtige nok til at kunne spille med i Europa. Vi har sikkert også masser af talenter men det er bare ikke mange af dem der får chancen som de gør i FCN og derfor ryger de til Ajax, Køln osv inden de fik chancen i Superligaen for København...

  14. De følgende 3 brugere er enige:

  15. #2064
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    756

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    Derfor virker FCN modellen jo også en glimrende idé. Jensen bliver rygtet til Ajax, Mini til Hamborg og Marcones ryger til Brentford. Egen avl spillere der er mere end dygtige nok til at kunne spille med i Europa. Vi har sikkert også masser af talenter men det er bare ikke mange af dem der får chancen som de gør i FCN og derfor ryger de til Ajax, Køln osv inden de fik chancen i Superligaen for København...
    Det er da en glimrende ide, men som fanradioen også er inde på i sidste afsnit, så er der bedre rum til den i FCN. De kan godt klare et rædselsfuldt halvt år, det kan vi ikke. Hvis ret skal være ret, så synes jeg vi er for dårlige til at inkludere en anelse talent og jeg synes vi har købt sære spillere ift vores koncept. Men jeg synes ideen om at tømre noget sammen til europæisk bold, og derfor også rammerne for scoutingen og taktikken er rimeligt fornuftig. Men det er naturligvis sårbart, når der så ikke er succes.
    Transfermæssigt er jeg dog mest bekymret over, at det ligner vi har købt ind til et FCK der ikke findes. Måske er det rammerne der gør, at der ikke var en eneste relevant angriber i hele verden - som var et fysisk powerhouse og god opspilsstation. Det kan også være der ikke findes en eneste zone bekendt forsvarer der passer på kriterierne. Hvis det er tilfældet bør man dog ændre på taktikken (ellers scouting kriterier). Vi kan jo ikke spille uden en tank, det virkede for Ailton og Norstrand i et enkelt forår for snart 10 år siden, resten af tiden har vi kun spillet godt, når vi har haft en opspilsstation. Så Pieros, Pavlovic og Pusic er for mig en sær indkøbsrække. Det samme kan siges om Luftner+Vavro. Måske findes der virkelig ikke en eneste zone bekendt forsvarer, som vi kan købe, som er god nok til at kunne spille CL. Men for helvede altså. Det nytter vel ikke at have en stil der er så hipster, der ikke udvikles spillere til den, når vi ikke selv har tiden til at udvikle dem?


  16. #2065
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Something Se meddelelser
    Det er da en glimrende ide, men som fanradioen også er inde på i sidste afsnit, så er der bedre rum til den i FCN. De kan godt klare et rædselsfuldt halvt år, det kan vi ikke. Hvis ret skal være ret, så synes jeg vi er for dårlige til at inkludere en anelse talent og jeg synes vi har købt sære spillere ift vores koncept. Men jeg synes ideen om at tømre noget sammen til europæisk bold, og derfor også rammerne for scoutingen og taktikken er rimeligt fornuftig. Men det er naturligvis sårbart, når der så ikke er succes.
    Transfermæssigt er jeg dog mest bekymret over, at det ligner vi har købt ind til et FCK der ikke findes. Måske er det rammerne der gør, at der ikke var en eneste relevant angriber i hele verden - som var et fysisk powerhouse og god opspilsstation. Det kan også være der ikke findes en eneste zone bekendt forsvarer der passer på kriterierne. Hvis det er tilfældet bør man dog ændre på taktikken (ellers scouting kriterier). Vi kan jo ikke spille uden en tank, det virkede for Ailton og Norstrand i et enkelt forår for snart 10 år siden, resten af tiden har vi kun spillet godt, når vi har haft en opspilsstation. Så Pieros, Pavlovic og Pusic er for mig en sær indkøbsrække. Det samme kan siges om Luftner+Vavro. Måske findes der virkelig ikke en eneste zone bekendt forsvarer, som vi kan købe, som er god nok til at kunne spille CL. Men for helvede altså. Det nytter vel ikke at have en stil der er så hipster, der ikke udvikles spillere til den, når vi ikke selv har tiden til at udvikle dem?
    Meget enig, og det er der det giver extra god mening at satse endnu mere på de unge talenter så de kender spillestilen og indkøringsperiode er minimeret eller ikke til stede, da de har trænet med 1 holdet og derigennem har de relationer og mekanismer der skal være.

    Men ja synes også det virker bizart at der ikke findes en spiller i hele Skandinavien der er god nok til København som ikke skal have en million i timen....

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #2066
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    309

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    Meget enig, og det er der det giver extra god mening at satse endnu mere på de unge talenter så de kender spillestilen og indkøringsperiode er minimeret eller ikke til stede, da de har trænet med 1 holdet og derigennem har de relationer og mekanismer der skal være.

    Men ja synes også det virker bizart at der ikke findes en spiller i hele Skandinavien der er god nok til København som ikke skal have en million i timen....
    Jeg er ikke sikker på det er så underligt? Hvilke profiler i en skandinavisk liga skulle 1) koste under 20 mil og dernæst 2) være interesseret i at skifte til KBH i stedet for en subklub i Holland, Italien, Spanien, Tyskland, Frankrig? Ikke mange, både pga. pengene og pga. prestigen i andre ligaer. Eneste lokkemiddel i FCK er Europa og, hvis de ellers køber ind på det, en god videreudvikling til at begå sig endnu højere i de førnævnte lande. Jeg kan godt se der potentielt set ikke er ret mange emner i skandinavien.

    Mvh
    Frederik

  19. De følgende 12 brugere er enige:

  20. #2067
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Frederik Se meddelelser
    Jeg er ikke sikker på det er så underligt? Hvilke profiler i en skandinavisk liga skulle 1) koste under 20 mil og dernæst 2) være interesseret i at skifte til KBH i stedet for en subklub i Holland, Italien, Spanien, Tyskland, Frankrig? Ikke mange, både pga. pengene og pga. prestigen i andre ligaer. Eneste lokkemiddel i FCK er Europa og, hvis de ellers køber ind på det, en god videreudvikling til at begå sig endnu højere i de førnævnte lande. Jeg kan godt se der potentielt set ikke er ret mange emner i skandinavien.

    Mvh
    Frederik
    Amartey, Hangeland, Atiba, Ailton, Alvaro, Ragnar m.f.
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #2068
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,184

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Er det bare mig, eller havde Sørloth været den perfekte erstatning for Cornelius? Selvfølgelig lettere at sige nu, hvor han allerede har været god, men alligevel.

  23. De følgende 4 brugere er enige:

  24. #2069
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,871

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Er det bare mig, eller havde Sørloth været den perfekte erstatning for Cornelius? Selvfølgelig lettere at sige nu, hvor han allerede har været god, men alligevel.
    I forhold til det han leverer nu, så jo. Men han lavede jo stort set ingen mål i Groningen, og lignede endnu en i rækken, af unge skandinaviske spillere, der ikke slog til i Holland.
    Jeg kan levende forestille mig den stemning der ville have været ved sådan en signing, og han ikke havde slået til fra start, som det er tilfældet for ham i Herning.

  25. De følgende 10 brugere er enige:

  26. #2070
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    885

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af zebos Se meddelelser
    Amartey, Hangeland, Atiba, Ailton, Alvaro, Ragnar m.f.
    Jep men bortset fra Amartey og til del Augustinson (som du ikke nævner), er de øvrige fra en tid, hvor vi var konkurencedygtige med toppen og subtoppen (og i flere tilfælde mere attraktive) i den belgiske, østrigske, schweiziske og til dels den hollandske liga. Jeg er ret sikker på, at hvis der var spillere på ovennævntes niveau i Skandinavien, som vi kunne matche på transfer og løn, så havde vi hentet vedkommende. Mon ikke vi køber ind i Østeuropa mere af nød end egentlig lyst...


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 4 users browsing this thread. (0 members and 4 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Sommer 2015
    By albinus1985 in forum Transferforum
    Svar: 2059
    Sidste Meddelelse: 14.04.17, 13:52
  2. Til- og afgange: Sommer 2014/2015
    By Wonderboy in forum Transferforum
    Svar: 602
    Sidste Meddelelse: 19.05.14, 16:54
  3. Til- og afgange 9: Sommer 2012
    By +Christoffer+ in forum Transferforum
    Svar: 1391
    Sidste Meddelelse: 13.11.12, 15:46
  4. Til- og afgange 8: sommer 2011
    By hz in forum Transferforum
    Svar: 440
    Sidste Meddelelse: 02.06.11, 09:01

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •