Side 15 af 145 FørsteFørste ... 5121314151617182565115 ... SidsteSidste
Viser resultater 211 til 225 af 2166

Emner: Til- og afgange: Sommer 2017

  1. #211
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Måske man han udskudt det hele pga. Brøndby kampen. Så har man altid noget i baghånden til at tage fokus, hvis man skulle få et dårligt resultat.

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #212
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    223

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Det er absolut ikke en and - om han så bestod lægetesten og var tilfreds med de personlige vilkår er en helt anden sag.
    Hans Forza


    Fodbold er fedt.
    Fodbold er kicket, suset og bruset.
    Fodbold er energi.
    Fodbold er Power.
    Fodbold er FCK.

  4. #213
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,849

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Hans Forza Se meddelelser
    Det er absolut ikke en and - om han så bestod lægetesten og var tilfreds med de personlige vilkår er en helt anden sag.
    Link?

  5. #214
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,426

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    http://www.bt.dk/fodbold/landsholdsa...tor-fck-handel

    Ifølge BT er Sotiriou landet i København lørdag, og man skulle angiveligt være tæt på at afslutte en transfer.

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #215
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,506

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Smount Se meddelelser
    Vi bliver sat i forbindelse med Apoel's stjerneangriber Pieros i de cypriotiske medier.
    http://goal.com.cy/foul-gia-piero-i-kopegchagi/
    Jeg synes sgu' stadig, at det er mærkeligt, at Smount som den første kaldte den på baggrund af en artikel på græsk. Hvem er Smount?

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #216
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    116

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Det lader til at være ganske tæt på.
    Gad vide om han får trøje nr. 10

  10. #217
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,139

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Jeg synes sgu' stadig, at det er mærkeligt, at Smount som den første kaldte den på baggrund af en artikel på græsk. Hvem er Smount?
    Den lå også på bold.dk. da Smount smed det græske link. Smount har vist været herinde længe..
    Krølben

    Et forsigtigt bud (uden at være sikker i øvrigt) kan være, at der hentydes til vi ikke ved, om vi har to liv og derfor ikke kan spå om vi kan give vores to liv til Brøndby IF.
    Krølben's Avatar

  11. #218
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Ekstra Bladet har den her historie om, at købet af Sotiriou angiveligt er på plads. Der står samtidig i artiklen, at Apoel gerne ser, at skiftet ikke bliver offentliggjort foreløbigt, men der bliver hverken nævnt nogen uddybende årsag til det eller noget om, hvor lang tid cyprioterne gerne vil holde os hen.
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #219
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    691

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Gandhi Se meddelelser
    Ekstra Bladet har den her historie om, at købet af Sotiriou angiveligt er på plads. Der står samtidig i artiklen, at Apoel gerne ser, at skiftet ikke bliver offentliggjort foreløbigt, men der bliver hverken nævnt nogen uddybende årsag til det eller noget om, hvor lang tid cyprioterne gerne vil holde os hen.
    Mon ikke det skyldes at APOEL er inde i en meget afgørende fase af mesterskabskampen, og man ønsker at holde fokus på det. 4 points forspring med 5 kampe igen. Mon ikke de offentliggøre det når mesterskabet er sikret.

  14. #220
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Begynder at få nogle forventninger til Pieros Sotiriou, når man kan læse sig frem til at PAOK og Olympiakos var ude efter ham, men ville åbenbart kun betale 700.000 - 1.5 mil euro for ham... Kan kun håbe at han kan levere hurtigere end Pavlovic

  15. #221
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,532

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    Begynder at få nogle forventninger til Pieros Sotiriou, når man kan læse sig frem til at PAOK og Olympiakos var ude efter ham, men ville åbenbart kun betale 700.000 - 1.5 mil euro for ham...
    Den slags rygter gør intet positivt for mine forventninger - tværtimod. Det antyder blot, at vi igen køber en angriber for dyrt. Jeg håber selvfølgelig på det bedste, men, efter at have set nogle flere videoer med Pieros, er forventningerne helt i bund. Jeg synes virkelig ikke, at han ser god ud.

  16. #222
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    308

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    https://www.youtube.com/watch?v=Pg0XupJjNQ0

    Denne video er ikke en klassisk målvideo, men highlights fra en enkelt kamp, hvor at man ser flere tekniske aktioner fra Pieros Sotiriou.

  17. #223
    Tilmeldingsdato
    Jul 2009
    Indlæg
    65

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Falkengulle Se meddelelser
    https://www.youtube.com/watch?v=Pg0XupJjNQ0

    Denne video er ikke en klassisk målvideo, men highlights fra en enkelt kamp, hvor at man ser flere tekniske aktioner fra Pieros Sotiriou.
    Nu har jeg helt tilfældigvis set den kamp som du linker til mellem APOEL og The New Saints. En kamp hvor APOEL spiller mildest talt elendigt som hold, men som de vinder ved at Thomas Di Vincenti og ham med det blå bånd på hovedet, som jeg på daværende tidspunkt ikke kendte, havde nogle virkelig gode individuelle aktioner, som vinder kampen for dem. Mit indtryk var ikke, at han var en type der kun lavede dybdeløb, og stod rigtigt i feltet, men mere som en Santin type, man godt kan spille op på i fødderne. Der er i hvert fald 100% mere Santin end Berglund i ham.

    Ok, vi ved selv hvor ringe Walisiske hold er, men det var mere for at byde ind med, at jeg rent faktisk har set ham spille så godt, at jeg huskede det.

    EDIT: Det med at stå rigtigt i feltet var ikke møntet på Berglund.

  18. #224
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af pouljensen Se meddelelser
    Mon ikke det skyldes at APOEL er inde i en meget afgørende fase af mesterskabskampen, og man ønsker at holde fokus på det. 4 points forspring med 5 kampe igen. Mon ikke de offentliggøre det når mesterskabet er sikret.
    Hvis vi køber ham, SKAL vi vel offentliggøre ift. børsnotering mm?

  19. #225
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    1,296

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Hvis vi køber ham, SKAL vi vel offentliggøre ift. børsnotering mm?
    Ikke nødvendigvis. Uden at være 100 meter-mester i børsret så mener jeg, at man blot skal orientere Fondsbørsen på forhånd, hvis der er tale om nyheder, der potentielt kan påvirke kursen på aktien. Et spillerkøb af denne slags falder nok uden for den kategori.
    Kasi-karma
    Fuego's Avatar

  20. De følgende 9 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Sommer 2015
    By albinus1985 in forum Transferforum
    Svar: 2059
    Sidste Meddelelse: 14.04.17, 13:52
  2. Til- og afgange: Sommer 2014/2015
    By Wonderboy in forum Transferforum
    Svar: 602
    Sidste Meddelelse: 19.05.14, 16:54
  3. Til- og afgange 9: Sommer 2012
    By +Christoffer+ in forum Transferforum
    Svar: 1391
    Sidste Meddelelse: 13.11.12, 15:46
  4. Til- og afgange 8: sommer 2011
    By hz in forum Transferforum
    Svar: 440
    Sidste Meddelelse: 02.06.11, 09:01

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •