Side 16 af 145 FørsteFørste ... 6131415161718192666116 ... SidsteSidste
Viser resultater 226 til 240 af 2166

Emner: Til- og afgange: Sommer 2017

  1. #226
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,766

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Den slags rygter gør intet positivt for mine forventninger - tværtimod. Det antyder blot, at vi igen køber en angriber for dyrt. Jeg håber selvfølgelig på det bedste, men, efter at have set nogle flere videoer med Pieros, er forventningerne helt i bund. Jeg synes virkelig ikke, at han ser god ud.
    Hvordan ser han ikke god ud? I alle de videoer jeg ser, er han et bæst i luftspillet. Han får vanvittig præcision og kraft i hvert enkelt indlæg - og det er præcis hvad en angriber skal være god til i FCK, specielt hvis han er direkte erstatning for Cornelius.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  2. #227
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    813

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Fuego Se meddelelser
    Ikke nødvendigvis. Uden at være 100 meter-mester i børsret så mener jeg, at man blot skal orientere Fondsbørsen på forhånd, hvis der er tale om nyheder, der potentielt kan påvirke kursen på aktien. Et spillerkøb af denne slags falder nok uden for den kategori.
    Ja, og så vidt jeg kan se og huske, har vi ikke udsendt fondsbørsmeddelelse i forbindelse med nogen signing i mange, mange år, hvis overhovedet nogensinde. Og et køb af en cyprotisk angriber ændrer hverken noget på de regnskabsmæssige forventninger eller aktiekursdannelsen, at det er nødvendigt med en fondsbørsmeddelelse. Så skulle vi enten blive sat i forbindelse med så gigantisk et navn, at investorer i ren vildskab ville begynde at købe Parken-aktien. Eller lave så stort et hul i jorden transfermæssigt, at man var nødt til at justere forventningerne til årsregnskabet 2017.

    Omvendt ser vi det jo af og til i forbindelse med de store spillerafgange - senest Amartey, Sigurdsson, Cornelius, Ndoye, Oviedo m.fl. Men der er tale om, at vi sælger for så store beløb, at det er nødvendigt at lave en opjustering af indtjeningsforventningerne, fordi transferindtægterne bliver markant større end ventet. Derfor informerer man markedet i de tilfælde.

  3. De følgende 7 brugere er enige:

  4. #228
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,532

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    Han får vanvittig præcision og kraft i hvert enkelt indlæg
    Overdrivelse fremmer forståelsen... Men jeg er enig i, at han lader til at have et fint hovedspil. Det har fx Duncan også, men ham er der vel ingen, der ønsker til FCK? Hvis man betaler 2,5 mio. euro for en angriber, så skal han helst også kunne mere end blot heade til en bold.

  5. #229
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    782

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Nu er jeg rimelig glad for at det er Ståle der køber spillerne for FCK. Damn hvor er i negative i jeres bedømmelser. MON ikke Ståle har lidt mere styr på at kikke talenterne ud end vi har her på sidelinen ??? Man kan snakke om prisen er for høj men FCK går jo ikke ud og køber spillere til 50 mill. kr. det er der ikke råd til så de køber spillere på en anden hylde, og indtil nu syntes jeg at Ståle har gjort et f... godt arbejde. Mange af de spillere som der er kommet til klubben i hans tid har vist sig at være ganske gode og ikke mindst fået nogle spillere til klubben som jeg aldrig troede at jeg ville se i den hvide trøje.

    Jeg ved at alle har ret til en mening, men alligevel så må man da gå ud fra at Ståle ved lidt mere om at finde spillere der kan det rette for FCK. Han går vel ikke ud og køber dørlige spillere, jeg glæder mig til at se ham i trøjen og er sikker på at han vil være en gevinst for klubben. ( hvis han skriver under )

  6. #230
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    383

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Killer Se meddelelser
    Nu er jeg rimelig glad for at det er Ståle der køber spillerne for FCK. Damn hvor er i negative i jeres bedømmelser. MON ikke Ståle har lidt mere styr på at kikke talenterne ud end vi har her på sidelinen ??? Man kan snakke om prisen er for høj men FCK går jo ikke ud og køber spillere til 50 mill. kr. det er der ikke råd til så de køber spillere på en anden hylde, og indtil nu syntes jeg at Ståle har gjort et f... godt arbejde. Mange af de spillere som der er kommet til klubben i hans tid har vist sig at være ganske gode og ikke mindst fået nogle spillere til klubben som jeg aldrig troede at jeg ville se i den hvide trøje.

    Jeg ved at alle har ret til en mening, men alligevel så må man da gå ud fra at Ståle ved lidt mere om at finde spillere der kan det rette for FCK. Han går vel ikke ud og køber dørlige spillere, jeg glæder mig til at se ham i trøjen og er sikker på at han vil være en gevinst for klubben. ( hvis han skriver under )
    Dermed kan du jo samtidig lukke debatforummet, fan-diskussioner på tribunerne og analyser i tv og aviser.

    Jeg vil da også håbe Ståle er kompetent til sit job. Ellers var der jo ikke nogen grund til at give ham så meget magt og gøre ham til den i særklasse bedst betalte træner i Skandinavien nogensinde.

    Men jeg vil nu mene, at der i høj grad er grund og behov for at diskutere kvaliteten af klubbens indkøb. Nu ved jeg ikke lige, hvem du ser som spillere du aldrig troede skulle optræde i FCK. Men jeg ser altså på ingen måde spillere på et niveau man ikke tidligere har hentet på.

    Ståle har haft mere held med sine indkøb end CV havde i sine sidste sæsoner og de deciderede flops er der ikke så mange af. Men de ubetingede succeser står heller ikke just i kø. Det er ihvertfald tankevækkende, at de absolutte nøglespillere de seneste sæsoner (Zanka, Delaney, Jørgensen) enten har fået debut som 17-årige eller hentet som relativt ung. Så har Amartey, Johansson og Augustinsson selvfølgelig været fremragende køb, men ellers har det nu mere været indkøb på det jævne.

    Indkøbene af Mussis og Cornelius vil nogle sikkert forsøge at tørre af på CV (hvorimod alle gode indkøb i deres parløb åbenbart skyldes) Ståle. De Ridder og Per Nilsson har været kæmpe fiaskoer (og dyre i drift). Der skal mildest talt også ske noget med Gregus og Pavlovic for at hjælpe på indtrykket.

    Jeg synes det er fint at betale 20 millioner for en angriber og måske den gode cypriot viser sig som et klassekøb. Men succesraten taler ikke ubetinget for det. Og jeg vil ihvertfald endnu en gang undre mig over, at man glædeligt smider mange millioner efter måske egnede spillere, når man kunne få Bendtner for én million.

  7. De følgende 2 brugere er enige:

  8. #231
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Derudover kan det da sagtens være, at FCK er nødt til at betale overpris for spillere som Sotiriou, hvis han egentligt hellere selv ville til en større klub (Olympiakos eller Everton f.eks.), både i transfer og løn. Men det er vel det, det koster, at forsøge at lægge på i en klub og tage et skridt op. Man kan simpelthen ikke tage et kæmpe skridt på en gang, selv hvis man havde pengene til det - det så man f.eks. ved Man City i sin tid (uden sammenligning i øvrigt). De brændte absurdt store penge af på spillere som Rolando Bianchi, Roque Santa Cruz, Jo, Robinho osv. de første år.

    For FCK betyder det nok også, at man langsomt hæver rammerne. Den letteste måde at gøre det på er i bredden. F.eks. kan man næste sæson vælge at have fire gode angribere i stedet for tre. Det koster 5 mio. kr om året ekstra i løn, plus afskrivning af transfer oveni, men havde man haft en fjerdemand på toppen i denne sæson, havde det måske givet et ekstra point eller to i CL. Det er langt sværere at lokke større navne til en lille liga. Med mindre man altså overbetaler dem - som det ser ud til at ske med Sotiriou, og som det også lignede ved Ailton. Det synes jeg, man skal have i baghovedet, for det kan altså godt være 'værd' at overbetale, fordi Sotiriou hentes som del af en større oprustning af klubben.

  9. De følgende 3 brugere er enige:

  10. #232
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,766

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af topshot Se meddelelser

    Ståle har haft mere held med sine indkøb end CV havde i sine sidste sæsoner og de deciderede flops er der ikke så mange af. Men de ubetingede succeser står heller ikke just i kø. Det er ihvertfald tankevækkende, at de absolutte nøglespillere de seneste sæsoner (Zanka, Delaney, Jørgensen) enten har fået debut som 17-årige eller hentet som relativt ung. Så har Amartey, Johansson og Augustinsson selvfølgelig været fremragende køb, men ellers har det nu mere været indkøb på det jævne.

    Indkøbene af Mussis og Cornelius vil nogle sikkert forsøge at tørre af på CV (hvorimod alle gode indkøb i deres parløb åbenbart skyldes) Ståle. De Ridder og Per Nilsson har været kæmpe fiaskoer (og dyre i drift). Der skal mildest talt også ske noget med Gregus og Pavlovic for at hjælpe på indtrykket.
    Jeg vil nu også vove pelsen og sige at Olsen, Falk og Santander har været ret store succeser. Derudover er Kusk, Verbic, Ankersen, Andersen og Høgli vel også honorable mentions, men selvfølgelig ikke ubetinget succeser. Thomsen, Boilesen, Okore og Matic har potentiale til at blive det.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  11. De følgende 5 brugere er enige:

  12. #233
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,139

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Til dem der ikke så nedtakten, så afslørede Ståle lidt om angribersitiationen.

    1) Det er meget tæt på med Soteriou, og Ståle virkede sikker på, at den går hjem. Omend den ifølge Ståle ikke er helt på plads.

    2) Han kaldte det utopi, at vi kommer til at beholde begge store angribere til sommer. Vi må forvente et salg.

    3) Han tror på, at vi beholder Santander (men intet er sikkert), imens der arbejdes på at sælge Corner. Det mente Ståle, at man "skylder" Corner. Dels pga de mange penge, som Corner sagde farvel til med skiftet til KBH, og dels fordi det er hans tur.

    Og så kom han lige med en stikpille til BIF mht Muhktar købet i form af, at BIF arbejder med to budgetter (et for Troels og et for Jan)


  13. #234
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Til dem der ikke så nedtakten, så afslørede Ståle lidt om angribersitiationen.

    1) Det er meget tæt på med Soteriou, og Ståle virkede sikker på, at den går hjem. Omend den ifølge Ståle ikke er helt på plads.

    2) Han kaldte det utopi, at vi kommer til at beholde begge store angribere til sommer. Vi må forvente et salg.

    3) Han tror på, at vi beholder Santander (men intet er sikkert), imens der arbejdes på at sælge Corner. Det mente Ståle, at man "skylder" Corner. Dels pga de mange penge, som Corner sagde farvel til med skiftet til KBH, og dels fordi det er hans tur.

    Og så kom han lige med en stikpille til BIF mht Muhktar købet i form af, at BIF arbejder med to budgetter (et for Troels og et for Jan)
    Tak for update @kasper. Han blev ikke spurgt til, om vi er på markedet efter en fjerde angriber?

  14. #235
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,139

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Tak for update @kasper. Han blev ikke spurgt til, om vi er på markedet efter en fjerde angriber?
    Nej, ikke hvad jeg lagde mærke til.

  15. #236
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Vi burde købe Rønnow, shit han holder dem inde i kampen og redder deres kamikaze form for fodbold for at falde helt sammen.

  16. De følgende 3 brugere er enige:

  17. #237
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    http://www.bt.dk/fodbold/staale-afsl...e-fck-angriber

    Ståle om status på vores kommende angriber

  18. #238
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Hørte lige Fodbold FM fra i mandags, og hele panelet var enige om, at hvis vi sælger Corner, så kommer der en angriber udover vores cypriotiske ven, og denne angriber kommer til at være en større profil end ham. Dvs. at vores cypriotiske ven kun købes ind som 3-4. valg (som udgangspunkt).

    Er der noget om det, eller er det bare et panel, der ikke forstår noget om FCK? Hælder til det sidste.

  19. #239
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,139

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Hørte lige Fodbold FM fra i mandags, og hele panelet var enige om, at hvis vi sælger Corner, så kommer der en angriber udover vores cypriotiske ven, og denne angriber kommer til at være en større profil end ham. Dvs. at vores cypriotiske ven kun købes ind som 3-4. valg (som udgangspunkt).

    Er der noget om det, eller er det bare et panel, der ikke forstår noget om FCK? Hælder til det sidste.
    Jeg lagde også mærke til det, og jeg er også ret sikker på det sidste. Ingen af dem ved en fis om FCK. Jeg nægter at tro, at vi går ud og brænder 2-3 mio euro af på Soteriou for at han skal være 3 el. 4 valg. Han er afløseren for Corner el Santander.
    Om vi så køber en angriber mere ved jeg ikke - 3 angribere er måske lige tyndt nok, hvis man håber på endnu en CL sæson. Men han bliver i så fald næppe en større profil af navn og pris. Mere sandsynligt er det vel, at vi snart skal have noget ud af nogle af talenterne fra u19 (selvom de er meget unge), ligesom vi uden slag har et overflod af kantspillere, som måske også kan vikariere lidt i front.
    Sidst redigeret af k@sper : 19.04.17 kl. 17:29

  20. #240
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,865

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg lagde også mærke til det, og jeg er også ret sikker på det sidste. Ingen af dem ved en fis om FCK. Jeg nægter at tro, at vi går ud og brænder 2-3 mio euro af på Soteriou for at han skal være 3 el. 4 valg. Han er afløseren for Corner el Santander.
    Om vi så køber en angriber mere ved jeg ikke - 3 angribere er måske lige tyndt nok, hvis man håber på endnu en CL sæson. Men han bliver i så fald ikke en større profil af navn og pris.
    Tjah, de ved vel ret beset lige så meget som dig og mig ;-)

    Man kan konstatere i pressen, at Pieros angiveligt skal lande i klubben på en femårig aftale, til en årlig løn på to mio. kr. Det emmer ikke af luksus, hvis man sætter det op imod Corners løn, som ligger i 5-6 mio. kr. årligt.
    Med dette i tankerne, er jeg overbevist om, at Ståle lander en endnu større fisk i sommerens transfervindue. Midlerne må helt bestemt være til stede.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Sommer 2015
    By albinus1985 in forum Transferforum
    Svar: 2059
    Sidste Meddelelse: 14.04.17, 13:52
  2. Til- og afgange: Sommer 2014/2015
    By Wonderboy in forum Transferforum
    Svar: 602
    Sidste Meddelelse: 19.05.14, 16:54
  3. Til- og afgange 9: Sommer 2012
    By +Christoffer+ in forum Transferforum
    Svar: 1391
    Sidste Meddelelse: 13.11.12, 15:46
  4. Til- og afgange 8: sommer 2011
    By hz in forum Transferforum
    Svar: 440
    Sidste Meddelelse: 02.06.11, 09:01

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •