Side 18 af 145 FørsteFørste ... 8151617181920212868118 ... SidsteSidste
Viser resultater 256 til 270 af 2166

Emner: Til- og afgange: Sommer 2017

  1. #256
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    Interessen for Andreas Cornelius har været ganske pæn, og der har angiveligt været tilbud for både Premier League og Bundesligaen
    Gad godt vide hvilke klubber der har forhørt sig på ham fra de lande da jeg bedre kan se ham i de to ligaer end Serie A.
    Samt at transferen måske ville være større hvis han røg tilbage til England, nu hvor vi skal slippe en pæn sjat af pengene tilbage til Cardiff.

    Men spændende at se om han kan vriste sig fri af de italienske forsvarsspillerer :D
    Men det er næppe bud fra topklubber i disse to lande, og Cornelius har udtalt, at han kun vil skifte til en topklub. FCK ville kunne score flere penge på salg til PL, sandt, men de kan ikke sælge en spiller, der ikke vil afsted.

    Spændende om Atalanta forbliver en topklub i næste sæson efter deres hold nok bliver pillet lidt fra hinanden efter denne sæson foruden Gigliardini, der lige er blevet solgt.

  2. #257
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,530

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Vi får tilsyneladende 37,5 mio for Cornelius.. For et år siden havde jeg ikke troet det muligt, men som han har spillet i denne sæson ved jeg sgu ikke helt om jeg er tilfreds med den pris.. Det tegner umiddelbart til at blive et enormt spændende transfervindue, hvor der forhåbentligt også investeres massivt i at forsøge at holde os på vores nuværende niveau og måske endda bygge en anelse på offensivt. Med salget af Ludde for små 40 mio og et forestående salg af Zanka for måske +50 mio og Toutouh for 15-20 mio må der i hvert fald være lidt ekstra transfermidler at gøre godt med. Personligt håber jeg man springer banken og henter Lobotka i FCN samt investerer stort i en ny centerforsvarer og en ny offensiv spiller.. Herudover vil der primært være brug for at styrke bredden på back-positionerne..

  3. #258
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    499

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Hvis vi skal ud og springe banken, så håber jeg man gør det og henter Ingvartsen, han bliver sååå giftig! Jeg er sikker på at han ikke bare er en Oneseasonwonder

  4. De følgende 4 brugere er enige:

  5. #259
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,184

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Vi får tilsyneladende 37,5 mio for Cornelius.. For et år siden havde jeg ikke troet det muligt, men som han har spillet i denne sæson ved jeg sgu ikke helt om jeg er tilfreds med den pris.. Det tegner umiddelbart til at blive et enormt spændende transfervindue, hvor der forhåbentligt også investeres massivt i at forsøge at holde os på vores nuværende niveau og måske endda bygge en anelse på offensivt. Med salget af Ludde for små 40 mio og et forestående salg af Zanka for måske +50 mio og Toutouh for 15-20 mio må der i hvert fald være lidt ekstra transfermidler at gøre godt med. Personligt håber jeg man springer banken og henter Lobotka i FCN samt investerer stort i en ny centerforsvarer og en ny offensiv spiller.. Herudover vil der primært være brug for at styrke bredden på back-positionerne..
    Dog siger EB, at Cardiff har en fed klausul, så det er nok ikke utænkeligt, at 10-15 mio. kr. sendes til Wales.

    Måske overanalyserer jeg det, men sidst nævnte Ståle, at Corner ikke skulle være 3-4.-valg i en klub som Middlesbrough. Er det en mind games med Fischer? Han kunne vel hentes til samme transfersum og løn som Corner. Hvis Sotiriou vitterligt kun får 2 mio. om året, er der vel råd til at have Santander-Fischer-Sotiriou-Pavlovic?

  6. De følgende 4 brugere er enige:

  7. #260
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    616

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Uden at vide det direkte, så vil jeg godt lægge den med, at Sotiriou får 2 mio om året død.

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #261
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,184

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Colsen Se meddelelser
    Uden at vide det direkte, så vil jeg godt lægge den med, at Sotiriou får 2 mio om året død.
    Er det 2 mio. netto? På forskerordningen er det vel omkring 3 mio. brutto. Selv 3 er cirka halvdelen af Cornelius, så stadig fint.

  10. #262
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Det var meget tydeligt på Corner og Ståle, at der var noget under opsejling og jeg synes Atalante virker frækt og interessant for ar være ærlig. Godt valg og jeg så gerne Corner endnu en sæson, da han virkelig er ved at finde niveau, men tror også at han kan slå til og faktisk er serie A en fed liga.

    Mht prisen så er 5 million euro trods alt en pæn pris. Jeg kommer til at savne ham

  11. De følgende 3 brugere er enige:

  12. #263
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    813

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Med salget af Ludde for små 40 mio og et forestående salg af Zanka for måske +50 mio og Toutouh for 15-20 mio må der i hvert fald være lidt ekstra transfermidler at gøre godt med
    Hov, stop engang - hvor i alverden kommer det fra, at vi skal kunne sælge Zanka for over 50 mio. kr. og Toutouh for 15-20 mio. kr.? To spillere med kontraktudløb om et år, som primært har erfaring fra Superligaen, og som fylder henholdsvis 27 år på søndag og 25 til efteråret?

    Jeg tager hatten af, hvis der findes noget, der peger i retning af, at vi kan få de penge for dem, men intuitivt vil jeg sige, at du kan dividere begge beløb med to og så nærmer vi os en mere realistisk max-pris for Zanka og Toutouh, som jeg ser det.


  13. #264
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,641

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Det var meget tydeligt på Corner og Ståle, at der var noget under opsejling og jeg synes Atalante virker frækt og interessant for ar være ærlig. Godt valg og jeg så gerne Corner endnu en sæson, da han virkelig er ved at finde niveau, men tror også at han kan slå til og faktisk er serie A en fed liga.

    Mht prisen så er 5 million euro trods alt en pæn pris. Jeg kommer til at savne ham
    Nu er det BT så man skal ta' det med et gran salt - men prisen er kun i omegnen af 4. mio. euro:http://www.bt.dk/superligaen/afslori...t-sin-nye-klub - og hvis det står til troende? Så er det et decideret dårligt salg.
    If wars can be started by lies - they can be stopped by truth. (Julian Assange)

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #265
    Tilmeldingsdato
    Jun 2010
    Indlæg
    110

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Ifølge EB skal Cardiff have 2/3 af salgsprisen som skulle være 33,5 mill DKK.

  16. #266
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Tdj89 Se meddelelser
    Ifølge EB skal Cardiff have 2/3 af salgsprisen som skulle være 33,5 mill DKK.
    Aner intet om aftalen, men det lyder sært. Normalt er det af overskuddet, de får en procentdel og ikke hele beløbet, for så skal fCK naturligvis ikke sælge overhovedet.

  17. De følgende 3 brugere er enige:

  18. #267
    Tilmeldingsdato
    Jun 2010
    Indlæg
    110

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Aner intet om aftalen, men det lyder sært. Normalt er det af overskuddet, de får en procentdel og ikke hele beløbet, for så skal fCK naturligvis ikke sælge overhovedet.
    Der er rigtigt nok tale om 2/3 af differencen mellem FCK's købs- og salgspris.

    Journalisten har også rettet det til.

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #268
    Tilmeldingsdato
    Jun 2010
    Indlæg
    110

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Så er det interessante, hvem af BT og EB der har ret. EB siger 2-3 millioner DKK til Cardiff, hvilket ikke stemmer overens med BT som siger "en meget stor del".

  21. #269
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,144

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Beløbet skal nok blive den store diskussion herinde. For det ser unægteligt ud som om, at det kun er "småpenge" vi selv får i lommen for ham, hvis Cardiff virkelig skal have så meget. Men inden vi nu kalder det en fejl at sælge, så lad os lige alle huske vigtigheden af at overholde de aftaler og udviklingsplaner man laver med spillerne. Overholder vi ikke disse (som f.eks at Ludde og Corner kommer afsted nu), så ville vi ikke kunne tiltrække de spillere til at starte med. Så må vi alle æde et salg i ny og næ, som ikke nærmer sig de beløb, som vi alle drømmer om.

    Endvidere tror jeg, at vi lidt overvurderer udlandets syn på Corner og udlandets interesse i ham. Ja han er et monster på hovedet og en klasseangriber i superligaen pga sin fysik, men han er egentlig ganske ordinær i spillet på banen og i afslutningerne med fødderne. Hans fysiske udtryk har været vigtigt for os, men der er næppe nogen Premier League klub eller Russisk storhold som er klar til at smide 50+ mio for ham - dertil er han trods alt for ordinær.

    Jeg ønsker ham alt godt i det videre forløb. Og skulle det nu kikse i Italien, så kan vi jo altid hente ham igen billigt om 1-2 år og nyde godt af ham resten af karrieren.

  22. De følgende 12 brugere er enige:

  23. #270
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,144

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Beløbet skal nok blive den store diskussion herinde. For det ser unægteligt ud som om, at det kun er "småpenge" vi selv får i lommen for ham, hvis Cardiff virkelig skal have så meget. Men inden vi nu kalder det en fejl at sælge, så lad os lige alle huske vigtigheden af at overholde de aftaler og udviklingsplaner man laver med spillerne. Overholder vi ikke disse (som f.eks at Ludde og Corner kommer afsted nu), så ville vi ikke kunne tiltrække de spillere til at starte med. Så må vi alle æde et salg i ny og næ, som ikke nærmer sig de beløb, som vi alle drømmer om.

    Endvidere tror jeg, at vi lidt overvurderer udlandets syn på Corner og udlandets interesse i ham. Ja han er et monster på hovedet og en klasseangriber i superligaen pga sin fysik, men han er egentlig ganske ordinær i spillet på banen og i afslutningerne med fødderne. Hans fysiske udtryk har været vigtigt for os, men der er næppe nogen Premier League klub eller Russisk storhold som er klar til at smide 50+ mio for ham - dertil er han trods alt for ordinær.

    Jeg ønsker ham alt godt i det videre forløb. Og skulle det nu kikse i Italien, så kan vi jo altid hente ham igen billigt om 1-2 år og nyde godt af ham resten af karrieren.
    Edit:
    Skal Cardiff "kun" have 2/3 af differencen mellem købspris og salgs pris, så får vi trods alt en pæn mønt for ham. Ifølge EB er han købt for 27 mio og sælges for ca, 33,5. Dvs vi får ca. 29 mio og Cardiff ca. 4 mio. Med andre ord, vi får ca. 3 gange den kæmpe sum, som BIF betalte for Mukhtar :-)

  24. De følgende 6 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Sommer 2015
    By albinus1985 in forum Transferforum
    Svar: 2059
    Sidste Meddelelse: 14.04.17, 13:52
  2. Til- og afgange: Sommer 2014/2015
    By Wonderboy in forum Transferforum
    Svar: 602
    Sidste Meddelelse: 19.05.14, 16:54
  3. Til- og afgange 9: Sommer 2012
    By +Christoffer+ in forum Transferforum
    Svar: 1391
    Sidste Meddelelse: 13.11.12, 15:46
  4. Til- og afgange 8: sommer 2011
    By hz in forum Transferforum
    Svar: 440
    Sidste Meddelelse: 02.06.11, 09:01

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •