Side 19 af 145 FørsteFørste ... 9161718192021222969119 ... SidsteSidste
Viser resultater 271 til 285 af 2166

Emner: Til- og afgange: Sommer 2017

  1. #271
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    287

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    yes yes, men vi købte ham for 27. Så avancen er 2 mio., hvilket er beskedent.
    Er dog helt enig i, at vi naturligvis skal overholde vores aftaler og sælge Corner.

    God vind fremover, Andreas!
    Politiken.dk om Brøndbys krise: - Borgmester Ib Terp fortæller til BT, at klubben har henvendt sig, for at høre om mulighederne for hjælp fra kommunen.

    »Men det har vi desværre ikke kunnet«.

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #272
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Tdj89 Se meddelelser
    Der er rigtigt nok tale om 2/3 af differencen mellem FCK's købs- og salgspris.

    Journalisten har også rettet det til.
    Det er fordelen ved at de læser med :). Det giver noget bedre mening og for at være ærlig, så synes jeg det er ganske fint, at vi kan få et lille overskud fra den handel - ham tjente nok til i klubben ve første salg. Jeg bliver mere og mere hooked på Atalante, synes faktisk det er et skide interessant skifte. Men nøj, hvor kommer jeg til at savne ham og synes der ryger lidt for mange denne sommer (ikke overrasket dog).

  4. De følgende 3 brugere er enige:

  5. #273
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af jooness Se meddelelser
    Hov, stop engang - hvor i alverden kommer det fra, at vi skal kunne sælge Zanka for over 50 mio. kr. og Toutouh for 15-20 mio. kr.? To spillere med kontraktudløb om et år, som primært har erfaring fra Superligaen, og som fylder henholdsvis 27 år på søndag og 25 til efteråret?

    Jeg tager hatten af, hvis der findes noget, der peger i retning af, at vi kan få de penge for dem, men intuitivt vil jeg sige, at du kan dividere begge beløb med to og så nærmer vi os en mere realistisk max-pris for Zanka og Toutouh, som jeg ser det.
    Altså vi afviste et bud på Zanka i vinterens vindue på +50 mio fra Hull.. Jeg ved godt at der nu er barberet et halvt år yderligere af kontrakten, men tilgengæld forestiller jeg mig også at efterspørgslen er vokset, fordi langt de fleste klubber laber deres store indkøb i sommervinduet.. Zanka spillede så suveræn en europæisk kampagne og kom vidst på ugens CL-hold i 4 ud af 6 runder, hvis ikke jeg husker meget galt.. I mine øjne står vi med en enormt attraktiv vare, som jeg tror mange PL-klubber er interesserede i (Leicester har også været nævnt) hvilket helt sikkert vil presse prisen op, fordi klubberne ved, at hvis de vil have Zanka, så er det nu, ellers er det en af konkurrenterne der løber med ham.. Jeg vil i hvert fald blive meget overrasket hvis prisen ender under 40 mio.. 25 mio er dybt urealistisk tror jeg..

    Toutouh er jeg lidt mere usikker på, men han har trods alt præsteret fremragende i efteråret, så på trods af et halv-dårligt forår tror jeg godt på vi kan sælge ham for 15 mio eller måske mere, men det må tiden jo vise :-)

  6. De følgende 4 brugere er enige:

  7. #274
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    690

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Peter Ankersen åbner op, for et skifte til sommer.

    http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/p...it-til-sommer/

    Det skal blive spaendende at se hvordan truppen ser ud efter denne sommer...

  8. De følgende 2 brugere er enige:

  9. #275
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    23

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af pouljensen Se meddelelser
    Peter Ankersen åbner op, for et skifte til sommer.

    http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/p...it-til-sommer/

    Det skal blive spaendende at se hvordan truppen ser ud efter denne sommer...
    Det kan godt være jeg lyder lidt krævende nu, men lige nøjagtig Peter Ankersen så har han været en god og udemærket spiller, men han har ikke levet op til de forventninger jeg havde - det gælder specielt omkring de offensive aktioner - især indlæggene - når hans indlæg er gode så er de virkelig også gode, men der er godt nok langt mellem snapsene hvis I spørger mig.


  10. #276
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Ludwig solgt til Werder Bremen
    Cornelius på vej til Atalanta
    Zanka lovet solgt
    Toutouh forlænger nok ikke så han sælges
    Peter Ankersen åbner for et salg
    Robin Olsen har tidligere været rygtet væk
    Kusk har ikke slået for alvor igennem

    Shit det er mange spiller der kan forsvinde....

    Hvordan tror du vores start 11 ser ud efter sommerferien?

  11. #277
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    499

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Stephan Andersen
    HB-Johansson - Okore - Boilesen
    Verbic - Matic - Kvist - Falk
    ST - Santander

    IMO ganske stærk start11'er hvis alle dem du nævner, ryger..


    Højreback er kunne være Amankwaa, jeg har en eller anden våd drøm om at se ham på den position.

    Angriberen håber jeg stadig på Ingvartsen, dog tvivler jeg stærkt på det, da han nok allerede er for dyr.
    Sidst redigeret af Bigtimebowler : 21.04.17 kl. 07:57

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #278
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    521

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Kan vi erstatte ankersen med eks. Linus wahlquist, som vi tidligere har været kædet sammen med, så er er jeg meget tilfreds. Ankersen er fin men netop der kan jeg se spillere som kan hentes og som kan sikre niveauet - endda måske løfte det.

    Jeg tror imidlertid ikke på, at PA får lov til at smutte før Ståle har en erstatning signet.
    I øvrigt undrer det mig - eller kommer bag på mig - at PA kommer med det her. Han har virket så glad for FCK og så stolt over At være her, at jeg faktisk var sikre på, at vi i PA havde en solid back de komme de år. To ture til udlandet med en ærgerlig oplevelse troede jeg havde afskrækket ham. Men OK.
    ["...det er jo FCK, det er ikke en eller anden lille ubetydelig klub..." - Kris Stadsgaard]

    "Martin Retov er ikke nogen ledertype, og det bliver han aldrig. Du kan ikke gøre en Skoda til en Mercedes". Citat: Ole Mørk

  14. De følgende 2 brugere er enige:

  15. #279
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Bigtimebowler Se meddelelser
    Stephan Andersen
    HB-Johansson - Okore - Boilesen
    Verbic - Matic - Kvist - Falk
    ST - Santander

    IMO ganske stærk start11'er hvis alle dem du nævner, ryger..
    Stephan Andersen
    Linus Wahlqvist-Johansson - Okore - Boilesen
    Verbic - Matic - Kvist - Falk
    Pieros Sotiriou - Santander

    Eller Rønnow på mål, Rasmus Nissen fra FCM på HB og Jens Odgaard på top. 3 unge spiller fra de nærmeste konkurrenter

  16. #280
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    Ludwig solgt til Werder Bremen
    Cornelius på vej til Atalanta
    Zanka lovet solgt
    Toutouh forlænger nok ikke så han sælges
    Peter Ankersen åbner for et salg
    Robin Olsen har tidligere været rygtet væk
    Kusk har ikke slået for alvor igennem

    Shit det er mange spiller der kan forsvinde....

    Hvordan tror du vores start 11 ser ud efter sommerferien?
    Ja, den ser ikke særlig rar ud, og giver et mindre deja vu - da vi jo har oplevet det før.

    Jeg har såmænd stor respekt for FCK's strategi (lang kontrakt, cirka 3 år, og så afsted). Det kan sikkert lokke attraktive emner til klubben, er sundt for økonomien, og man må jo sige at det lader til at virke.

    Når det så er sagt, bør Ståle og staben måske lige overveje at fyre lidt koldt vand i blodet på vores spillere.
    Så der ikke går inflation i at udmelde sin ret til et skifte til medierne.
    At FCK laver denne aftale med spillerne burde jo netop betyde at der er ro på, og vi slipper for den medie-transfer-turbulens.

    Det er sgu lidt irriterende at se på når Ankersen laver denne: http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/p...it-til-sommer/.

    Oven i købet efter 2 relativt ustabile år fra hans side. (Personligt mener jeg han er ganske god, men det er en helt anden snak)

    Spillerne kan vel se at der pt er godt gang i diverse transfer-afgange, og det nytter jo altså ikke noget at hele holdet mener de kan skifte til sommer fordi de har haft 2 år i klubben. Det håber jeg også vores stab gør dem opmærksom på når de underskriver en 4-5 årig kontrakt.

    Jeg ved dog godt at dette emne er vanvittigt kompliceret og nuanceret. Der er mange at tage hensyn til, mange (medie-)strategier og ikke mindst aner vi ikke en skid om hvad der foregår i kulissen. Det irriterer mig dog alligevel.

    Zan
    Sidst redigeret af zan : 21.04.17 kl. 08:01

  17. De følgende 6 brugere er enige:

  18. #281
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    558

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Jeg tror roligt at Peter Ankersen kan glemme alt om at skifte til sommer, det kommer simpelthen ikke til at ske at vi skifter 3 ud af 4 faste i vores backkæde i samme vindue og samtidig skal spille en helt nye højre back ind (og ikke som på VB hvor Boile kender systemet).

  19. De følgende 9 brugere er enige:

  20. #282
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,363

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Ankersen kræver jo heller ikke ligefrem at blive solgt. Han siger vel ikke rigtig andet, end at hvis der kommer et spændende tilbud, vil han og klubben overveje det - hvilket sådan set gælder for alle spillere til enhver tid.

    Jeg tvivler også på, at han bliver solgt, da han ikke har gjort det stabilt godt nok til, at man kan forestille sig et stort bud (25 mio. +), men skulle det ske, er han trods alt det svageste led af vores fem bageste.

    Vi scouter jo åbenbart stadig i Sydamerika, og der er masser af backer med større potentiale end Ankersen, som samtidig er inden for vores rækkevidde, men der er selvfølgelig noget taktisk, der skal falde på plads, hvilket ikke harmonerer så godt med en større udskiftning i bagkæden.
    HIC SUNT LEONES

  21. De følgende 5 brugere er enige:

  22. #283
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,139

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af pouljensen Se meddelelser
    Peter Ankersen åbner op, for et skifte til sommer.

    http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/p...it-til-sommer/

    Det skal blive spaendende at se hvordan truppen ser ud efter denne sommer...
    Der skal noget helt ekstraordinært til før Ankersen får lov at smutte, tror jeg. Ludwig er allerede solgt, Zanka så godt som, og det er heller ikke utænkeligt at der kommer et godt bud på Robin. Dvs. to af fire startere i forsvaret samt keeper. Boilesen ligner en fuldgod erstatning på både venstre back og i centerforsvaret, mens Okore stadig mangler at bevise at han kan tage over for Zanka..

    Der blive rigeligt at arbejde med i sommerpausen, og jeg tror som sagt ikke at Ståle vil lade endnu en forsvarsspiller smutte!
    Krølben

    Et forsigtigt bud (uden at være sikker i øvrigt) kan være, at der hentydes til vi ikke ved, om vi har to liv og derfor ikke kan spå om vi kan give vores to liv til Brøndby IF.
    Krølben's Avatar

  23. De følgende 4 brugere er enige:

  24. #284
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Er jeg den eneste der er 100% sikker på vi er i markedet efter en habil center back? Jeg tror ikke Ståle er helt tryg ved Okore, og netop et stabilt centerforsvar er om noget grundstenen i Ståles system. Jeg tror vi henter en spiller som skal konkurrere med Okore om pladsen ved siden af Erik J fra dag 1, dvs. en allerede etableret spiller og ikke et ungt talent. Så har vi tre gode CB'er og muligvis Anton som back-up, hvis ikke også han forsvinder altså.

  25. #285
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    278

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Er jeg den eneste der er 100% sikker på vi er i markedet efter en habil center back? Jeg tror ikke Ståle er helt tryg ved Okore, og netop et stabilt centerforsvar er om noget grundstenen i Ståles system. Jeg tror vi henter en spiller som skal konkurrere med Okore om pladsen ved siden af Erik J fra dag 1, dvs. en allerede etableret spiller og ikke et ungt talent. Så har vi tre gode CB'er og muligvis Anton som back-up, hvis ikke også han forsvinder altså.
    Enig i det meste du skriver, dog håber jeg at Anton forlader os. Han er for løntung i forhold til de få kampe han spiller. Ved godt at han betyder en del på træningsbanen iflg. Ståle. Men nu må der en ny til.
    - Vi spiller piv-dårligt, men det var selvfølgelig fedt at vinde, og især mod Brøndby, for det er jo dem, vi ikke kan lide, sagde Kris Stadsgaard
    Donl
    donl's Avatar

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Sommer 2015
    By albinus1985 in forum Transferforum
    Svar: 2059
    Sidste Meddelelse: 14.04.17, 13:52
  2. Til- og afgange: Sommer 2014/2015
    By Wonderboy in forum Transferforum
    Svar: 602
    Sidste Meddelelse: 19.05.14, 16:54
  3. Til- og afgange 9: Sommer 2012
    By +Christoffer+ in forum Transferforum
    Svar: 1391
    Sidste Meddelelse: 13.11.12, 15:46
  4. Til- og afgange 8: sommer 2011
    By hz in forum Transferforum
    Svar: 440
    Sidste Meddelelse: 02.06.11, 09:01

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •