Side 22 af 145 FørsteFørste ... 12192021222324253272122 ... SidsteSidste
Viser resultater 316 til 330 af 2166

Emner: Til- og afgange: Sommer 2017

  1. #316
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Har på fornemmelsen, at Ståle gør noget vildt til sommer. Der kommer en form for Wow-signing, som vi ikke lige ser komme. Det kan være en udenlandsdansker hjem eller et direkte køb af en konkurrents spiller, Bayern style. Duelund, Lobotka eller sådan noget. Truppen er efterhånden så stærk, at vi ikke skal hente mere bredde, kun tilføje spillere, der kan ligge på. Og budgettet må altså alt andet end lige være steget med ståles forlængelse.

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #317
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    720

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Der er generalforsamling på torsdag. Mon ikke vi bliver lidt klogere på strategien for de næste år der?

  4. De følgende 6 brugere er enige:

  5. #318
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Kaff Se meddelelser
    Der er generalforsamling på torsdag. Mon ikke vi bliver lidt klogere på strategien for de næste år der?
    Det gør vi jo nok, men der er vel nogle tegn der tyder på, at der kan komme navne ind, som man tidligere så som umulige i FCK?

    1) Når Delaney, Zanka og Corner alle er væk indenfor 6 mdr., så kræver det forstærkninger, som kun kan være "store profilerede navne". De tre spillere stod for noget særligt, og erstatningerne skal være noget tilsvarende. Okore er kommet ind, men jeg tror ikke man ser sig tilfreds med det.

    2) Ståles forlængelse antyder at han har fået et større budget at lege med. Det er måske ikke på Brugge eller Basel niveau endnu, men jeg tror at man vil flytte det markant i den retning. Jeg er faktisk ret sikker på, at det var et krav fra Ståles side for at forlænge.

    3) Hvis man vil opretholde den europæiske succes, og ikke falde igennem som efter 2010/2011, så skal der noget mere på bordet, end det vi har set nu. Det er jo ambitionen, og det indikerer også, at man vil løfte niveauet indkøbsmæssigt.

    Derfor er jeg helt på linje med Lokomotiv Luxus. Jeg tror også vi ser 1-2 store navne til sommer, af en kaliber som vi ikke har set før.

    PS: Den her diskussion er i øvrigt næsten lige så hypotetisk som snakken i Bendtner, men i mine øjne langt, langt mere interessant, og i hvert fald langt, langt mere relevant!

  6. #319
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017


  7. De følgende 9 brugere er enige:

  8. #320
    Tilmeldingsdato
    Apr 2013
    Indlæg
    333

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Årets overraskelse!

  9. De følgende 2 brugere er enige:

  10. #321
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af topshot Se meddelelser
    Nej, han er selvfølgelig ikke i topform efter så lang en pause, men stadig bedre end Santander og Pavlovic. Derudover har Rosenborg spillet meget svagt i starten på sæsonen, hvilket ikke just gavner en ene-angriber afhængig af gode opspil.
    Hvad er det for en lang pause, Bendtner skal have så lang tid til at komme op i omdrejninger fra? Han fik ikke noget spilletid i Forest i februar, men han var i aktion i størsteparten af kampene i januar. Det er klart, at hans kampform ikke har været 100 procent, da han startede i Rosenborg, men det lyder jo, som om nogle mener, han har ligget stille Boilesen-style i årevis.

    Hvis han ikke kan levere på Tippeliga-niveau i sin nuværende forfatning, som bør være ganske udmærket, siger det nok mest af alt noget om hans mentale forfatning, som så til gengæld nok også er helt i bund, hvilket formentlig gør, at han aldrig når noget, der ligner topniveau igen.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  11. De følgende 3 brugere er enige:

  12. #322
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Velkommen til Pieros Sotiriou, der må formodes at være hentet for at afløse Cornelius.


  13. #323
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,363

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Jeg tror på, at det bliver godt med Sotiriou. Generelt har vi vel de bedste erfaringer med at hente spillere, der kommer fra tophold, eller som har prøvet at være i den slags klubber, i deres respektive lande. Ellers løber vi lidt for tit ind i kontratyper som Pourie, Ailton, Nordstrand, Mos og den slags. Vetokele og De Ridder kom også fra midterhold.
    Hvem har vi hentet fra tophold i nyere tid? Santander, Cesar Santin og nu Sotiriou. Hmm... Adi kan også regnes med og Pavlovic med lidt god vilje. N'Doye var lidt en mellemting, da OFI rent faktisk rykkede ned, få måneder efter at vi hentede ham, men han spillede jo den foregående sæson i PAO.

    Pointen er, at det nok er en fordel at få spillere ind, som er vant til, at modstanderne typisk pakker sig, som vi oplever i de fleste kampe. Det er så selvfølgelig også tit dyrere at hente spillere fra tophold, men i mange tilfælde nok det værd at satse lidt ekstra i stedet for at ende med en række forudsigelige flop af fejlcastede spillertyper.
    HIC SUNT LEONES

  14. De følgende 2 brugere er enige:

  15. #324
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    782

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    18.5 mill.... vel en oki pris....især hvis man laver mål som man har set. Glæder mig til at se ham i den hvide trøje...er dog sikker på at der vil komme flere spillere til ....og desværre også flere spillere den anden vej :-(

  16. #325
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    23

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Jeg bider mærke i at han ikke har fået trøjenummer ... Og når nummer 10 er ledig giver det mig forhåbninger om at vi henter en offensiv profil mere i hvert fald. Eller er det mig der tager glæderne for meget på forskud? :)

  17. #326
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    392

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af MadsHeiberg Se meddelelser
    Jeg bider mærke i at han ikke har fået trøjenummer ... Og når nummer 10 er ledig giver det mig forhåbninger om at vi henter en offensiv profil mere i hvert fald. Eller er det mig der tager glæderne for meget på forskud? :)

    Ligeledes er nr 11 og nok også nr 9 snart.
    Sidst redigeret af engulf : 25.04.17 kl. 14:37

  18. De følgende 4 brugere er enige:

  19. #327
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    7

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Det skal dog også nævnes, at trøje nummer 10 ikke bare lige gives til en hvilken som helst spiller i FC København. I løbet af de sidste 15 år har kun tre spillere haft det nummer; Zuma, Grønkjær og Nicolai Jørgensen. Så lad os da drømme stort om at 10-tallet vil klæde et stort navn til den kommende sæson.


  20. #328
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Soerensen Se meddelelser
    Det skal dog også nævnes, at trøje nummer 10 ikke bare lige gives til en hvilken som helst spiller i FC København. I løbet af de sidste 15 år har kun tre spillere haft det nummer; Zuma, Grønkjær og Nicolai Jørgensen. Så lad os da drømme stort om at 10-tallet vil klæde et stort navn til den kommende sæson.
    Det bliver Fictor Fischer! Mark my words!

  21. De følgende 9 brugere er enige:

  22. #329
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    278

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Det bliver Fictor Fischer! Mark my words!
    Håber du får ret :-)
    - Vi spiller piv-dårligt, men det var selvfølgelig fedt at vinde, og især mod Brøndby, for det er jo dem, vi ikke kan lide, sagde Kris Stadsgaard
    Donl
    donl's Avatar

  23. De følgende 7 brugere er enige:

  24. #330
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Eller også venter man til visse numre bliver ledige til næste sæson. Måske der er et af disse, som han specielt gerne vil have.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Sommer 2015
    By albinus1985 in forum Transferforum
    Svar: 2059
    Sidste Meddelelse: 14.04.17, 13:52
  2. Til- og afgange: Sommer 2014/2015
    By Wonderboy in forum Transferforum
    Svar: 602
    Sidste Meddelelse: 19.05.14, 16:54
  3. Til- og afgange 9: Sommer 2012
    By +Christoffer+ in forum Transferforum
    Svar: 1391
    Sidste Meddelelse: 13.11.12, 15:46
  4. Til- og afgange 8: sommer 2011
    By hz in forum Transferforum
    Svar: 440
    Sidste Meddelelse: 02.06.11, 09:01

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •