Side 24 af 24 FørsteFørste ... 1421222324
Viser resultater 346 til 347 af 347

Emner: Til- og afgange: Sommer 2017

Tilmeldingsdato
    Aug 2013

Re: Til- og afgange: Sommer 2017

Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    Vi kunne måske også lave en "Muhktar" og hente Ola John (på leje) i Benfica. Han skrev en 5 årige aftale i '12 og siden'14 har han været udlånt. Pt er han udlånt til Deportivo men det virker ikke til han har den store fremtid i Benfica. Ved ikke om det er totalt urealistisk og om hans omdømme er for stort til København
    Hvem er han? En hurtig søgning viser en venstre kant og dem er vi umiddelbart ikke i mangel af, men måske du kunne introducere dit fund?

Tilmeldingsdato
    Aug 2013

Re: Til- og afgange: Sommer 2017

Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Korrekt, men ingen af dem er dygtige nok med bolden.. Thomsen kunne måske være løsningen, men jeg tvivler på Ståle har planer om at bruge ham centralt.. Skal ligningen gå op kræver det nok at man allerede nu er klar til at erkende at Gregus ikke er løsningen og sende ham videre.. Keitas lejeaftale kunne man endvidere overveje at forlænge et halvt eller et helt år, hvilket hans udvikling helt sikkert ville have godt af... når alt det er sagt så anser jeg det desværre ikke for realistisk at Ståle deler mit synspunkt, så jeg ville blive meget overrasket hvis vi rent faktisk hentede en CM her til sommer..
    Jeg kan simpelthen ikke forstå hvordan Pavlovic kan få så meget tålmodighed, når Gregus allerede er blevet sat på porten. Gregus skal også lære systemet ordentligt, og han er allerede mil foran nogen af de andre i tempo og boldkundskaber - på trods af at netop de to ting er noget der kommer af kontinuerlig spilletid.
    Han har flere gange vist hvor meget power vores spil får når han står for boldomgangen, modsat Kvist som er fantastisk men på helt andre parametre. Og Matic på helt tredje.
    Oveni hatten er han den eneste trussel på frispark eftersom Ludwig har overladt bolden til PA der skyder alt for blødt. Med en enkelt undtagelse på pestegnen hvor Ludde skød direkte på Rønnow der 3 dage før havde læst ham.

Gregus er slet ikke tæt på vores andre typer, men det er nu rart at vi bare engang imellem kan variere vores spil.

Send hellere Kusk, Bashkim og Julian videre til sommer.

Side 24 af 24 FørsteFørste ... 1421222324

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 25 users browsing this thread. (11 members and 14 guests)

1. Ståle,
  2. Ace,
  3. Granatæble,
  4. MorganF,
  5. Sir Lanng,
  6. Superkebab,
  7. h0ps,
  8. David_T,
  9. Lokomotiv Luxus,
  10. Andreas1901,
  11. Kaff

Lignende emner