Side 30 af 145 FørsteFørste ... 20272829303132334080130 ... SidsteSidste
Viser resultater 436 til 450 af 2166

Emner: Til- og afgange: Sommer 2017

  1. #436
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    383

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Jeg forstår ikke helt at salget af Delaney nævnes som værende skidt.. For det første havde han en klausul på 30 mio, dvs vi kunne maks have fået 15 mio mere, men så var han også røget i sommerens vindue.. I stedet formåede Ståle og Lange at overbevise både spiller, agent og købende klub om fornuften i at spare 15 mio og så vente et halvt år, hvilket jo som bekendt var en strategi der var med til at sikre os mange mange millioner fra vores succesfulde europæiske kampagne, som vi med en vis sandsynlighed ikke havde opnået med Gregus på holdkortet i stedet for Delaney..

    Denne afvejning er sammen med signalværdien i at sende spillerne videre til destinationer hvor de bygger succesfyldt videre på deres karrierer vigtige ting at tage med når det skal vurderes om et salg er succesfuldt eller ej, og jeg synes helt overordnet at Ståle og Lange udfører et fremragende stykke arbejde på transferfronten..
    Set i bakspejlet havde han ovenpå dét efterår nok indbragt lidt mere, jvf. Evertons interesse. Men jeg mener egentlig, at de 15 millioner er givet dårligt ud. Jeg havde personligt hellere set ham køre tiden ud i FCK.

    Men under alle omstændigheder må man da sige, at selvom salgene af klubbens stamspillere generelt har været sportsligt vellykkede, har de ihvertfald ikke sprængt nogen rammer økonomisk.

  2. #437
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,589

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Der begynder i hvert fald at tegne sig et billede af at de spillere, vi udvikler på i et par år og sender videre ud fra førnævnte strategi, gør det forholdsvist godt.

    - Amartey har fået 37 kampe for Leicester i Premier League og Champions League med gennemsnitligt 1 times spil i hver kamp på knapt halvandet år.
    - NJ har fået 36 kampe for Feyenoord i Æresdivisionen og Europa League med gennemsnitligt 83 minutter pr. kamp, samt 23 mål og 14 assists på næsten et år.
    - Delaney har spillet 10 kampe for Werder Bremen i Bundesligaen med gennemsnitligt 70 minutter pr. kamp, samt 4 mål og 1 assist på 4 måneder.

    Det giver altså grobund for en god portefølje fremadrettet, at vi kan skabe og forme spillere, der er klar til de store ligaer. Derfor betyder det også meget, at både Zanka og Cornelius havner nogle gode steder. Både for deres egen skyld, men også så de ikke fremadrettet ses som spillere, der ikke kunne slå igennem, men rettere, at PSV og Cardiff ikke kunne finde ud af at bruge de gode spillere ordentligt.

  3. De følgende 3 brugere er enige:

  4. #438
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    813

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Er Cornelius salget et godt salg? Synes godt vi kan tillade os at rette en lille smule kritik mod transferpolitikken på lige præcis det punkt, og så ellers rose alt andet. I mine øjne har vi solgt både Ludwig, Corner, NJ og Delaney for billigt, mens kun Amartey for alvor har ramt et godt niveau. Når man tænker på, at Emre Mor røg for tæt på 90 og Pione Sisto for 45. Lange Paul ender garanteret også med at blive dyrere end Corner.
    Jeg synes nu, at prisen for Corner lyder ganske glimrende og fair, og der er nok nogle kendsgerninger, vi må tage med i overvejelserne, når vi ser på prisen:

    - Alder: 24 år. Altså over talentstadiet og en spiller, som nok ikke er så pokkers langt fra sit topniveau som spiller. Dermed også et begrænset videresalgspotentiale, omend der stadig er en smule af det. Det trækker prisen i den gale retning for os.
    - Præstationer: 11 mål i 25 Superliga-kampe. Et mål i fem CL-kampe. Et mål i fire EL-kampe. Når man ved, hvor meget antallet af mål betyder for en angriber og ikke mindst prisen, så falder man ikke ligefrem ned ad stolen over, hvor mange mål han har lavet i denne sin bedste sæson for os. Hvornår er en decideret angriber tidligere solgt fra Superligaen for over 30 mio. kr. efter at have scoret i mindre end hver anden Superliga-kamp? Jeg mindes det ikke.
    - Kontraktlængde: 1,5 år tilbage denne sommer. Lægger også pres på prisen med få vinduer tilbage at tjene på.
    - Destinationen: Italiensk fodbold er ikke kendt for de samme store penge og beløb som eksempelvis Premier League for slet ikke at tale om Mellemøsten, Kina m.m.

    Jeg ser det som om, at vi i 2013 tjente de 90 mio. kr., vi skulle, på Cornelius. Og nu går den pris, vi købte ham hjem for, nogenlunde op med det, vi sælger ham videre for. Ser man bort fra lønnen, har han altså rent transfermæssigt været en gratis spiller for os at have rendende de sidste 3,5 år. Det synes jeg er glimrende købmandskab.

  5. De følgende 10 brugere er enige:

  6. #439
    Tilmeldingsdato
    Feb 2004
    Indlæg
    615

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af topshot Se meddelelser
    Men jeg mener egentlig, at de 15 millioner er givet dårligt ud. Jeg havde personligt hellere set ham køre tiden ud i FCK.
    Det forstår jeg ikke? Medmindre du er overvevist om at vi havde slået Ajax med han på holdet, hvordan skulle det så være 15 mill værd at have ham rendende rundt og holde badeferie på midtbanen i suppen? Vi ligger jo temmelig lunt i svinget til at nappe the double alligevel.
    Messias har givet ordet skandaledommer helt ny betydning!!!!

  7. De følgende 5 brugere er enige:

  8. #440
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af The_Man Se meddelelser
    Det forstår jeg ikke? Medmindre du er overvevist om at vi havde slået Ajax med han på holdet, hvordan skulle det så være 15 mill værd at have ham rendende rundt og holde badeferie på midtbanen i suppen? Vi ligger jo temmelig lunt i svinget til at nappe the double alligevel.
    Udover at man på ingen måde kan være sikker på, at Delaney havde præsteret på lige så højt niveau, hvis han var blevet tvunget til at blive i klubben, efter Ståle var løbet fra sin aftale. Stemningen havde i hvert fald ikke været god.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #441
    Tilmeldingsdato
    Jul 2015
    Indlæg
    89

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Der blev tidligere i tråden talt om nigerianske Odey som mulig tilføjelse til angrebet. Nu har FCM ham på prøvetræning, så det kunne godt lyde som om, at der er blevet misforstået noget fra nigerianske mediers side omkring forskellen på FCM og FCK... http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/f...ligatopscorer/

    EDIT: Kan se, at det tidligere er nævnt, at han skulle have spillet med i reserveholdskampen forleden. Jeg beklager det ligegyldige indspark og finder selv vejen ud igen...

  11. #442
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Ved godt det er en sats og han har været skadet med korsbåndet i næsten et år, men en gratis Zimling vil jeg gerne prøve , han er utrolig dygtig med bolden og arbeider benhårdt og tror ikke han er så dyr i løn.

  12. #443
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    308

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Sir Lanng Se meddelelser
    Ved godt det er en sats og han har været skadet med korsbåndet i næsten et år, men en gratis Zimling vil jeg gerne prøve , han er utrolig dygtig med bolden og arbeider benhårdt og tror ikke han er så dyr i løn.
    Du skal have ret til din mening, men det ville i mine øjne være så tæt på lavmålet, man kunne komme.


  13. #444
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Sir Lanng Se meddelelser
    Ved godt det er en sats og han har været skadet med korsbåndet i næsten et år, men en gratis Zimling vil jeg gerne prøve , han er utrolig dygtig med bolden og arbeider benhårdt og tror ikke han er så dyr i løn.
    Er Zimling ikke fuldstændig og komplet færdig på topniveau?! Mærkeligt forslag, no offense... :-)
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  14. De følgende 2 brugere er enige:

  15. #445
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    http://www.bt.dk/fodbold/skade-sendt...m-det-var-slut

    Samtidigt udtaler Zimling i en artikel fra gårs dato:

    Spørgsmål: Og så ved du, spørgsmålet kommer. Et returskifte til Brøndby i fremtiden, er de noget, du stadig kan forestille dig?

    Svar: Det kan jeg da sagtens forestille mig, men nu skal Brøndby lige være interesseret, før man overhovedet skal snakke om det. Men det er, som jeg hele tiden har sagt – vi må se, hvad der kommer hen over sommeren.

    Så skal vi ikke bare lukke den der? Ikke niveau til fck og følelser for bøf?

  16. De følgende 5 brugere er enige:

  17. #446
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    http://www.bt.dk/fodbold/skade-sendt...m-det-var-slut

    Samtidigt udtaler Zimling i en artikel fra gårs dato:

    Spørgsmål: Og så ved du, spørgsmålet kommer. Et returskifte til Brøndby i fremtiden, er de noget, du stadig kan forestille dig?

    Svar: Det kan jeg da sagtens forestille mig, men nu skal Brøndby lige være interesseret, før man overhovedet skal snakke om det. Men det er, som jeg hele tiden har sagt – vi må se, hvad der kommer hen over sommeren.

    Så skal vi ikke bare lukke den der? Ikke niveau til fck og følelser for bøf?
    Skal vi ikke lige spise brød til? Niki Zimling bringer ikke selv Bif på banen, men bliver spurgt af en journalist og svare egentlig meget neutralt. derudover har Zimling jo spillet i KB, før han spillede sine meget få kampe for Bif - 17 stk. Han og Kvist har desuden en historie sammen:
    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/danma...le-sammen-igen

    Jeg ved ikke om Zimling kommer tilbage på sit gamle niveau, det må de professionelle afgøre, men hvis han ikke er færdig, så er der da ikke nogen grund til at udelukke ham? Vi kommer til at mangle noget rutine på holdet i næste sæson.
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  18. De følgende 2 brugere er enige:

  19. #447
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,871

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af zebos Se meddelelser
    Skal vi ikke lige spise brød til? Niki Zimling bringer ikke selv Bif på banen, men bliver spurgt af en journalist og svare egentlig meget neutralt. derudover har Zimling jo spillet i KB, før han spillede sine meget få kampe for Bif - 17 stk. Han og Kvist har desuden en historie sammen:
    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/danma...le-sammen-igen

    Jeg ved ikke om Zimling kommer tilbage på sit gamle niveau, det må de professionelle afgøre, men hvis han ikke er færdig, så er der da ikke nogen grund til at udelukke ham? Vi kommer til at mangle noget rutine på holdet i næste sæson.
    Rutine?

    Holdets "aksel" er da på plads, med Robin, Erik, Kvist og Santa.

    Derudover har holdet en del spillere med "hår på brystet". Jeg ser gerne tilgange af nogle yderst talentfulde unge spillere.

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #448
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,184

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Rutine?

    Holdets "aksel" er da på plads, med Robin, Erik, Kvist og Santa.

    Derudover har holdet en del spillere med "hår på brystet". Jeg ser gerne tilgange af nogle yderst talentfulde unge spillere.
    Enig, derudover bidrager Stephan og Anton også med rutine på både træningsbanen og bænken - hvilket er en af årsagerne til, at jeg håber, de begge bliver i den kommende sæson.

  22. #449
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    691

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Niki Zimling har stort set ikke spillet fodbold i 3 år, og er lige kommet tilbage efter en slem knæskade. Han skal bruge lang tid på at spille sig tilbage i topform (hvis hans topform overhoved er godt nok til fck længer), og er altså 32 år. Jeg ser ikke noget potentialle hverken på den korte eller lange bane.

  23. De følgende 3 brugere er enige:

  24. #450
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    116

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Interessant udvikling i Odey-sagen som flere har undret sig over herinde

    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...l-fifa/6642226

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Sommer 2015
    By albinus1985 in forum Transferforum
    Svar: 2059
    Sidste Meddelelse: 14.04.17, 13:52
  2. Til- og afgange: Sommer 2014/2015
    By Wonderboy in forum Transferforum
    Svar: 602
    Sidste Meddelelse: 19.05.14, 16:54
  3. Til- og afgange 9: Sommer 2012
    By +Christoffer+ in forum Transferforum
    Svar: 1391
    Sidste Meddelelse: 13.11.12, 15:46
  4. Til- og afgange 8: sommer 2011
    By hz in forum Transferforum
    Svar: 440
    Sidste Meddelelse: 02.06.11, 09:01

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •