Side 32 af 145 FørsteFørste ... 22293031323334354282132 ... SidsteSidste
Viser resultater 466 til 480 af 2166

Emner: Til- og afgange: Sommer 2017

  1. #466
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    586

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/d...bakken-kvaler/

    Hvis Ståle mener, at Okore skal have 15-20 kampe i træk, men samtidig ikke er sikker på ham, må det vel betyde, at der kigges på en udlejning i efteråret?

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #467
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,728

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Ankersens interview

    http://dplay.me/video/Uoz9c1hY-9GtHyOIQ


    Puha, det er svært ikke at være sur når man hører ham snakke sådan. Stadig ikke en spiller jeg holder specielt meget af, men med den udskiftning der kommer i forsvaret vil det jo være skandaløst at lade ham gå også.
    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #468
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,584

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af cleansation Se meddelelser
    Ankersens interview

    http://dplay.me/video/Uoz9c1hY-9GtHyOIQ


    Puha, det er svært ikke at være sur når man hører ham snakke sådan. Stadig ikke en spiller jeg holder specielt meget af, men med den udskiftning der kommer i forsvaret vil det jo være skandaløst at lade ham gå også.
    Spørgsmålet er bare om det er bedre at have en sur "umotiveret" spiller i truppen. Så er det i min verden bedre at skyde ham af. Ankersen falder ikke igennem, men jeg mener sagtens vi kan finde en bedre back på markedet.

    Uanset, hvad så skal Ståle finde en konkurrent til Ankersen der kan puste ham i nakken. Han har haft det for let.

  6. De følgende 4 brugere er enige:

  7. #469
    Tilmeldingsdato
    Jun 2014
    Indlæg
    5

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Det kan være det er mig der har for positive briller på, men jeg ser mest af alt interviewet som lidt gøgl efter at have vundet mesterskabet. Hvis man har set bare en smule FCK TV, ved man at den gode Ankersen oftest er yderst ironisk. Han står med et halstørklæde som bandana og siger at han er blevet viceanfører. Det er naturligvis en spøg. Han afslutter også interviewet med et lille grin, hvilket afslører at det måske ikke skal tages alt for alvorligt.
    Naturligvis vil han gerne videre, men jeg tror nu også han er indstillet på København i næste sæson.

    Håber jeg, for kontinuitetens skyld. Som spiller synes jeg sagtens han kan undværes

  8. #470
    Tilmeldingsdato
    Feb 2004
    Indlæg
    618

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Jeg synes nu ikke det er så komtroversielt som det bliver gjort til, han sifer jo også selv at "hvis det trette tilbud ikke kommer så bliver jeg selvfølgelig"
    Jeg kan såmænd godt forstå han gerne vil afsted nu mens han sikkert er i "kunstig" høj kurs pga det gode hold han har spillet med på, men synes nu ikke han spillere mere hardball med ståle end at det nok skal blive løst i fred og fordragelighed.

    Men HVIS andet skulle være tilfældet så skal Ståle bare sende ham op på tribunen. His aftalen er 3 år skal folk ikke begnde at tvinge sig videre før det, der skal bare statuere et eksempel, og så er det jo bare heldigt det er med Ankersen det kan gøres der trods alt ikke er cores vogtigste spiller, omend han sikkert vil blive savnet.

    En anden ting, hvornår er Ankersen blevet viceanføre? Jeg ville umuddelbart have valgt Kvist før ham
    Messias har givet ordet skandaledommer helt ny betydning!!!!

  9. #471
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,184

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Claudemir Fanatic Se meddelelser
    http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/d...bakken-kvaler/

    Hvis Ståle mener, at Okore skal have 15-20 kampe i træk, men samtidig ikke er sikker på ham, må det vel betyde, at der kigges på en udlejning i efteråret?
    Kunne det tænkes, at man henter Maxsø til sommer og sender Okore på leje i Farum i efteråret som en del af aftalen? Det giver vel god mening for begge parter, selvom Maxsø tidligere har afvist at blive i Superligaen.

  10. De følgende 8 brugere er enige:

  11. #472
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,108

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Hvis vi skyder Ankersen afsted nu - uanset om det er baseret på at han går i medierne eller ej - så kommer det til at give bagslag, hvor andre spillere kan se, at det åbenbart hjælper til at komme afsted at gå ud i medierne og optræde som en klovn... for det gjorde han sgu. Ikke kun pga tørklædet om hovedet.

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #473
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,441

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Claudemir Fanatic Se meddelelser
    http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/d...bakken-kvaler/

    Hvis Ståle mener, at Okore skal have 15-20 kampe i træk, men samtidig ikke er sikker på ham, må det vel betyde, at der kigges på en udlejning i efteråret?
    Det er i hvert fald ret tydeligt, at manageren ikke stoler nok på Okore til at han synes at han er den rette til at være Eriks makker. Og Maxsø kunne være en spændende spiller at få ind.

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #474
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,768

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Jeg har aldrig været helt vild med Ankersens atititude og i vinters måtte han gerne være blevet udskiftet i min bog, men det blev han ikke og i dette vindue kan vi ikke udskifte ham, måske til vinter ellers næste sommer. Hans ageren via medier og agent er ikke ok overhovedet og understreger mit billede af en knap så smart spiller - uden der går Bendtner i den. Valget som viceanfører kan jeg hellere ikke forstå overhovedet. Vi skal se på backerne og hvis han ikke lukker af, så må vi jo finde en bedre end ham og så sætte ham på bænken eller se om. I kan skyde ham af, men jeg er helt enig - man skal ikke kunne gennemtvinge en transfer Payet style hos FCK. Måske en gedigne buh'en fra os i første halvleg, et banner med luk røven i pausen, fuldt op med jubel i anden halvleg, så kan han jo selv vælge

  16. #475
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,108

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017


  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #476
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,878

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Lur mig om han ikke har stået skoleret... I think...

    http://www.bt.dk/superligaen/udfordr...-profil-i-land

  19. De følgende 5 brugere er enige:

  20. #477
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,878

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    For ligesom at runde Stephen "Worlds best" Odey historien lidt af.

    http://itsagoal.ng/breaking-stephen-...falsification/

  21. De følgende 3 brugere er enige:

  22. #478
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,083

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    For ligesom at runde Stephen "Worlds best" Odey historien lidt af.

    http://itsagoal.ng/breaking-stephen-...falsification/
    Der er vel ingen afrikanske fodboldspillere der ikke minimum er 10 år yngre end de i virkeligheden er :)

  23. #479
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    499

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...league/6646599

    Spring banken, hent Fischer tilbage til Danmark.

    Han er imo den spiller vi mangler i vores angreb.. Han har fart, teknik, ærgerrighed og den der fandenivoldskhed som jeg tror vi mangler. Jeg håber virkelig at, vi kan få ham til klubben
    Og så er han kun 22 år!

    For at pisse lidt på Martin Braithwaith, så er FCK også en god vej til landsholdet, hvor han gerne vil tilbage!

    Fischer får pt ca 13 mill om året i England, men spørgsmålet er så, om han vil halvere det beløb for at få spilletid.. Og om han kan se sig selv spille i DK allerede igen.
    Det ville ihvertfald være lige i Ståles filosofi om at hente unge danske spillere hvis karriere er gået i stå i udlandet


  24. #480
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Ståle har desværre sagt vi ikke har råd til 4 angrebs stjerner, så den kan vi godt glemme.Tror vi får Max et stor køb mere og det bliver central forsvar ala Erik J.

    Men håber da virkelig jeg tager fejl :) som jeg læste det er på udkig efter 1-2 forsvars spillere og det er det

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Sommer 2015
    By albinus1985 in forum Transferforum
    Svar: 2059
    Sidste Meddelelse: 14.04.17, 13:52
  2. Til- og afgange: Sommer 2014/2015
    By Wonderboy in forum Transferforum
    Svar: 602
    Sidste Meddelelse: 19.05.14, 16:54
  3. Til- og afgange 9: Sommer 2012
    By +Christoffer+ in forum Transferforum
    Svar: 1391
    Sidste Meddelelse: 13.11.12, 15:46
  4. Til- og afgange 8: sommer 2011
    By hz in forum Transferforum
    Svar: 440
    Sidste Meddelelse: 02.06.11, 09:01

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •