Side 34 af 145 FørsteFørste ... 24313233343536374484134 ... SidsteSidste
Viser resultater 496 til 510 af 2166

Emner: Til- og afgange: Sommer 2017

  1. #496
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Udover det ved vi vist alle godt, at Boilesen spiller på meget lånt tid.
    Jeg ved det ikke. Kan du ikke forklare, hvad du mener?
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  2. #497
    Tilmeldingsdato
    Dec 2004
    Indlæg
    732

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Jeg ved det ikke. Kan du ikke forklare, hvad du mener?
    Boilesen er så mange niveauer over superligaen at han, hvis han får fast spilletid, vil blive solgt meget hurtigt igen.

  3. De følgende 8 brugere er enige:

  4. #498
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    499

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Men heldigvis har vi hentet ham en 4 årig aftale �� og den er der stadig 3 år tilbage af - så vi har ham som minimum i 1,5-2 år mere, med mindre der kommer nogen og vil give 50 mio+ for ham .. Det har han været værd før, og han bliver nok ikke dårligere af fast spilletid, CL og flere mesterskaber (jinxer helt vildt)

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #499
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    558

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Peter_FCK Se meddelelser
    en fri transfer til Okore, som simpelthen ikke fungerer i det her forsvar
    Helt seriøst, dæmp lige dine forventninger når vi henter nye spillere, det der er noget af det mest absurde jeg har læst i en transfertråd siden nogen linkede til eksperten der foreslog at vi sigende Mike Jensen.


  7. #500
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Okore, Anthon, Roerslev, Amankwaa, SA, Hjulmand fik fuld spilletid.
    Jeg synes egentlig at Okore gjorde det fint, og jeg tror godt han kan vokse sig ind på holdet igen.
    - men det bliver næppe "Copenhagen Air Force v. 2.0", med smølferne Boilesen og Okore (såfremt Erik ikke spiller!).
    Off topic om resten af kampen kan siges:
    Danny virker tung, Kusk gad ikke rigtig det defensive, SA var det komiske indslag og stod en fin kamp, ungdommen var god, men med udfald og det lykkedes søjlen-julian at smide to i kassen.
    Kampen endte 3-1.

  8. De følgende 3 brugere er enige:

  9. #501
    Tilmeldingsdato
    Jun 2006
    Indlæg
    123

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Lindrup Se meddelelser
    Helt seriøst, dæmp lige dine forventninger når vi henter nye spillere, det der er noget af det mest absurde jeg har læst i en transfertråd siden nogen linkede til eksperten der foreslog at vi sigende Mike Jensen.
    Specielt når vi snakker om en spiller der de sidste 4 år har spillet ca 40-50 kampe på højt plan.

    Synes at huske en hjemmekamp mod Brøndby hvor jeg var ualmindelig glad for at have ham i forsvaret.

    Derudover har vi kun lukket 1 mål ind mens han har spillet på holdet, hvilket skete mod Jammerbugt (Synes at huske det var Antonsson der var for langt væk i sin opdækning).

    Jeg synes bestemt vi skal slå koldt vand i blodet og lade ham spille lidt flere kampe inden vi afskriver ham.

  10. De følgende 3 brugere er enige:

  11. #502
    Tilmeldingsdato
    Nov 2016
    Indlæg
    19

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    folk er jo helt væk med okore. Han har spillet fint med lidt opstarts fejl, det kan vel forventes når man skal ind i en ny forsvarskæde. Nu så jeg desværre ikke kampen mod jammerbugten, men mod brøndby viste han da præcist hvorfor han er hentet, selv om han lavede fejl så var han så stærk, atletisk, og hurtig at han kunne rette dem alle sammen i sidste ende. Hvis han først får en fornemmelse for sine forsvars makkere så har vi da glemt zanka hurtigere end vi glemte Nicolai Jørgensen.

  12. #503
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Emilo Se meddelelser
    Boilesen er så mange niveauer over superligaen at han, hvis han får fast spilletid, vil blive solgt meget hurtigt igen.
    Nå, det var det, der mentes. Er helt enig i, at han er alt for god til Suppen. Jeg tror dog, som andre også nævner, at der skal et nærmest rekordstort bud til, før vi slipper ham indenfor de kommende 1,5-2 års tid. Bortset fra det tror jeg ikke, han bliver lige så interessant for udenlandske klubber igen, hvis han bliver gemt væk i midterforsvaret. Det var som offensiv back, han gjorde sig interessant for europæiske topklubber.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  13. #504
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,153

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Nå, det var det, der mentes. Er helt enig i, at han er alt for god til Suppen. Jeg tror dog, som andre også nævner, at der skal et nærmest rekordstort bud til, før vi slipper ham indenfor de kommende 1,5-2 års tid. Bortset fra det tror jeg ikke, han bliver lige så interessant for udenlandske klubber igen, hvis han bliver gemt væk i midterforsvaret. Det var som offensiv back, han gjorde sig interessant for europæiske topklubber.
    Skal vi ikke også lige se ham præstere i FCK, før vi dømmer ham som værende for god til ligaen? Bevares, der har da været positive indslag, men langt det meste har været jævnt niveau. Det virker lidt til, at vi alle falder på halen over hans tidligere niveau og hans fornuftige indhop mod Ajax, hvor han da viste gode indgreb og ro på bolden men også flere placeringsfejl. Ja hans tidligere niveau var højere end superligaen, men lad os nu se, om han nogensinde rammer det igen. Jeg er også optimist, men lad os nu lige se.

    En signing af Bengtsson vil imo forøvrigt give glimrende mening.

  14. De følgende 6 brugere er enige:

  15. #505
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Skal vi ikke også lige se ham præstere i FCK, før vi dømmer ham som værende for god til ligaen? Bevares, der har da været positive indslag, men langt det meste har været jævnt niveau. Det virker lidt til, at vi alle falder på halen over hans tidligere niveau og hans fornuftige indhop mod Ajax, hvor han da viste gode indgreb og ro på bolden men også flere placeringsfejl. Ja hans tidligere niveau var højere end superligaen, men lad os nu se, om han nogensinde rammer det igen. Jeg er også optimist, men lad os nu lige se.

    En signing af Bengtsson vil imo forøvrigt give glimrende mening.
    Jo, naturligvis er det en vurdering af hans potentiale, og man kan ikke være sikker på, at han indfrier det. Niveauet var bare så højt, før han røg ud i kulden i Ajax, at det IMO ville være rigtig ærgerligt, hvis han ikke får chancen på backen.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #506
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Jo, naturligvis er det en vurdering af hans potentiale, og man kan ikke være sikker på, at han indfrier det. Niveauet var bare så højt, før han røg ud i kulden i Ajax, at det IMO ville være rigtig ærgerligt, hvis han ikke får chancen på backen.
    Gad altså også godt se Boilesen på backen. Og så synes jeg heller ikke, at Okore for alvor har fået chancen. Det koster vel at spille en ny spiller ind. Man vidste jo, hvad man fik. Ikke en sindssygt dygtig taktiker, men et kraftværk og dygtig duelspiller. Manden har spillet forholdsvist fast en hel sæson i Premier League, og det er i min optik mærkeligt, hvis han ikke får chancen som førstevalg i midterforsvaret nu. Det er i hvert fald et hak i hele den her snak med, at vi også gerne vil se flere af vores egne talenter i fremtiden, hvis vi ikke engang kan spille en spiller med et rå-potentiale som Okore ind, der tidligere har bevist sig på højere niveau end FCK. Men Ståle og trænerteamet ser selvfølgelig, hvad de ser og agerer derefter.

    Når det så er sagt, så har både Okore og Boilesen tidligere døjet med en yderst spinkel fysik med masser af skader, hvorfor både en ekstra back og midterforsvar giver mening. Spørgsmålet er så, om det skal være back-ups eller startere.

  18. De følgende 6 brugere er enige:

  19. #507
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    203

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Når det så er sagt, så har både Okore og Boilesen tidligere døjet med en yderst spinkel fysik med masser af skader, hvorfor både en ekstra back og midterforsvar giver mening. Spørgsmålet er så, om det skal være back-ups eller startere.
    Spinkel fysik?


  20. #508
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    232

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    http://www.dagsavisen.no/sarpsborg24...nhavn-1.964977

    Anders Trondsen fra Sarpsborg 08 rygtes til FCK
    Ved ikke noget om ham, men ser ud til at han kan spille alle pladser på midtbanen, men han har primært spillet venstre midt i år, og central midt sidste år.

    https://www.transfermarkt.com/anders...spieler/228042

  21. #509
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Larsen Se meddelelser
    http://www.dagsavisen.no/sarpsborg24...nhavn-1.964977

    Anders Trondsen fra Sarpsborg 08 rygtes til FCK
    Ved ikke noget om ham, men ser ud til at han kan spille alle pladser på midtbanen, men han har primært spillet venstre midt i år, og central midt sidste år.

    https://www.transfermarkt.com/anders...spieler/228042
    Kender heller intet til ham, men hold kæft, hvor lyder det usexet...
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  22. De følgende 2 brugere er enige:

  23. #510
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    499

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    125 eliteserie kampe og har været på samtlige landshold fra u15 til nu.. Det vel okay stats for en fyr på 22.. Men han spiller centralmidtbane men også kant? Lyder ikke som nogen vi mangler.. Har vi ikke rigeligt med spillere der kan det?
    Sidst redigeret af Bigtimebowler : 10.05.17 kl. 09:54 Årsag: gav ingen mening

  24. De følgende 2 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 6 users browsing this thread. (0 members and 6 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Sommer 2015
    By albinus1985 in forum Transferforum
    Svar: 2059
    Sidste Meddelelse: 14.04.17, 13:52
  2. Til- og afgange: Sommer 2014/2015
    By Wonderboy in forum Transferforum
    Svar: 602
    Sidste Meddelelse: 19.05.14, 16:54
  3. Til- og afgange 9: Sommer 2012
    By +Christoffer+ in forum Transferforum
    Svar: 1391
    Sidste Meddelelse: 13.11.12, 15:46
  4. Til- og afgange 8: sommer 2011
    By hz in forum Transferforum
    Svar: 440
    Sidste Meddelelse: 02.06.11, 09:01

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •