Side 36 af 145 FørsteFørste ... 26333435363738394686136 ... SidsteSidste
Viser resultater 526 til 540 af 2166

Emner: Til- og afgange: Sommer 2017

  1. #526
    Tilmeldingsdato
    Dec 2004
    Indlæg
    732

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af skroder Se meddelelser
    For 30 mio+ skal Ankersen bare sælges. Men kan godt nok ikke se ham blive succesfuld hos Newcastle eller Marseille.


  2. #527
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,155

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Emilo Se meddelelser
    For 30 mio+ skal Ankersen bare sælges. Men kan godt nok ikke se ham blive succesfuld hos Newcastle eller Marseille.
    Tja hans indlæg er ikke fantastiske, men jeg tror nu nok vi undervurderer hans vigtighed i forsvaret. Jeg tror ikke, at han er så nem at erstatte, som vi måske går og tror. Han har i år spillet CL på meget højt niveau defensivt og reddet de andre adskillige gange med hans fart. Samtidig er hans løbevillighed fremad banen også vigtigt for vores spil. Hans markedspris er næppe højere end de 30 mio, men med afgang af både Zanka og Ludde, så er jeg bange for, at hans værdi for os alene pga den defensive stabilitet er væsentlig højere.

  3. De følgende 5 brugere er enige:

  4. #528
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    782

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Hm kan slet ikke forstille mig at Ståle sælger ham, at han vil efterlade forsvaret så hullet og sælge 3 faste starterer på en gang....det liger ikke Ståle at gøre det. Det har og vil være SÅ mange rygter så det bliver spændene at se hvad det munder ud i, men håber da at vi bliver glædelig overrasket og det bliver et stærkt hold som står klar efter sommerferien.

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #529
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Nej det er en stor omrokering i forsvaret. Men til 30 mio kroner så mener jeg også, at man skal skyde ham afsted. Backs er typisk ikke dem, der skal bruge mest tid på at blive integreret på et hold. Havde det været begge midterforsvarer der skulle skiftes ud, så havde det set langt værre ud.

  7. De følgende 2 brugere er enige:

  8. #530
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,184

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Er der nogen, der har set nok FCN-kampe til at kunne sige, om Karlo Bartolec kunne være en mulighed på højreback? Han er kun lige fyldt 22, kender ligaen og har kun et år tilbage af sin kontrakt.

  9. #531
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Som det ser ud nu (hvis Luffner) kommer står vi satme i en svækket udgave når vi starter efter sommer.

    Ludwig ud , måske ind med Pierre = svækket
    Zanka ud ind ned Luffner = meget svækket
    Cornelius ud = ham fra cypern ind % minimum lidt svækket
    Høgli ud Mads R ind svækket

    Ved det er svært at erstatte de 3 spillere men om de 3 der (måske ) kommer ind stiller os 10-20 % dårligere i mine øyne

    Eneste positive jeg kan se er at der et stort plus både i transfer penge og løn kr , så der må da komme en stor kanon ? Hvor alle siger WOW

    Ved godt vi også har hentet Okore og Boile men må sige mig lidt skuffet om det bliver som rygterne siger :)

  10. #532
    Tilmeldingsdato
    Feb 2004
    Indlæg
    615

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Sir Lanng Se meddelelser
    Som det ser ud nu (hvis Luffner) kommer står vi satme i en svækket udgave når vi starter efter sommer.

    Ludwig ud , måske ind med Pierre = svækket
    Zanka ud ind ned Luffner = meget svækket
    Cornelius ud = ham fra cypern ind % minimum lidt svækket
    Høgli ud Mads R ind svækket

    Ved det er svært at erstatte de 3 spillere men om de 3 der (måske ) kommer ind stiller os 10-20 % dårligere i mine øyne

    Eneste positive jeg kan se er at der et stort plus både i transfer penge og løn kr , så der må da komme en stor kanon ? Hvor alle siger WOW

    Ved godt vi også har hentet Okore og Boile men må sige mig lidt skuffet om det bliver som rygterne siger :)

    Som du selv siger kan det jo ikke stilles sådan op. Boile er jo købt ind som direkte afløser for Ludde og med det som vi har set indtil videre mener jeg bestemt ikke det ligner en svækkelse. Hvis vi så får pierre og roerslev ind til bredden vil i stedet for Hoegli vil jeg ligefrem sige vi er forstærket på backerne.

    De andre kender jeg intet til deres niveau endnu, så medmindre du har fulgt med i deres respektive ligaer synes jeg det er gårdt at dømme dem allerede.
    Og så ved jeg ikke helt hvad folk forventer? Når vi sælger vores profiler er det da klart at man ikke kan få en 1 til 1 erstatning ind, i så fald ville de jo netop ryge til større ligaer end vores, de vil være lidt under med forhåbentligt med potentiale så de kan opbygges til at ramme (mindst) samme topniveau og så skydes afsted igen - and that is the circle of life
    Messias har givet ordet skandaledommer helt ny betydning!!!!


  11. #533
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    499

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...meget-svaerere

    Jeg kan ikke lide det Ståle siger nederst i denne artikel..

    "Vi skal hele tiden tage de rigtige skridt, så FCK ikke er afhængig af mig om ikke så alt for længe, tilføjer han"

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #534
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,531

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Bigtimebowler Se meddelelser
    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...meget-svaerere

    Jeg kan ikke lide det Ståle siger nederst i denne artikel..

    "Vi skal hele tiden tage de rigtige skridt, så FCK ikke er afhængig af mig om ikke så alt for længe, tilføjer han"
    Han har jo ret. Også med tanke på det sammenbrud vi havde da han forlod os sidste gang. Jeg tror Ståle "Max" er i FCK 2 år endnu

  14. #535
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Indlæg
    678

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Sir Lanng Se meddelelser
    Som det ser ud nu (hvis Luffner) kommer står vi satme i en svækket udgave når vi starter efter sommer.

    Ludwig ud , måske ind med Pierre = svækket
    Zanka ud ind ned Luffner = meget svækket
    Cornelius ud = ham fra cypern ind % minimum lidt svækket
    Høgli ud Mads R ind svækket

    Ved det er svært at erstatte de 3 spillere men om de 3 der (måske ) kommer ind stiller os 10-20 % dårligere i mine øyne

    Eneste positive jeg kan se er at der et stort plus både i transfer penge og løn kr , så der må da komme en stor kanon ? Hvor alle siger WOW

    Ved godt vi også har hentet Okore og Boile men må sige mig lidt skuffet om det bliver som rygterne siger :)
    Vi vil altid sælge profiler og erstatte dem med noget dårligere. Men du kan ikke sammenlignes profilen vi sælger med spilleren vi køber og konkluderer at hele holdet er blevet det dårligere. For samtidig vil alle de andre spillere som har haft 1-2 år i klubben forbedre sig en smule så holdet samlet set kun er lidt svækket. Santander og Pavlovic vil for eksempel være bedre i år end sidste år, hvilket opvejer at en ny angriber eg lidt dårligere end Cornelius var.

  15. De følgende 2 brugere er enige:

  16. #536
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af The_Man Se meddelelser
    Som du selv siger kan det jo ikke stilles sådan op. Boile er jo købt ind som direkte afløser for Ludde og med det som vi har set indtil videre mener jeg bestemt ikke det ligner en svækkelse. Hvis vi så får pierre og roerslev ind til bredden vil i stedet for Hoegli vil jeg ligefrem sige vi er forstærket på backerne.

    De andre kender jeg intet til deres niveau endnu, så medmindre du har fulgt med i deres respektive ligaer synes jeg det er gårdt at dømme dem allerede.
    Og så ved jeg ikke helt hvad folk forventer? Når vi sælger vores profiler er det da klart at man ikke kan få en 1 til 1 erstatning ind, i så fald ville de jo netop ryge til større ligaer end vores, de vil være lidt under med forhåbentligt med potentiale så de kan opbygges til at ramme (mindst) samme topniveau og så skydes afsted igen - and that is the circle of life
    Har fulgt meget med i Tjekkisk fodbold og mener ikke han er tæt på Zanka, ham den anden må jeg sige pas på . Kun hva jeg har læst og hørt .

    Mulig jeg har for store forventninger , men det har klubben jo også ? forventer som minimum EL

  17. #537
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Og en anden der følger Tjekkisk bold fast - i Tjekkiet - har udtalt, at han er en fuldgod erstatning for Zanka. Det er måske en lille overvurdering, men hvis han er bare tæt på, når han ankommer så er jeg mere end glad.

  18. De følgende 4 brugere er enige:

  19. #538
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Sir Lanng Se meddelelser
    Som det ser ud nu (hvis Luffner) kommer står vi satme i en svækket udgave når vi starter efter sommer.

    Ludwig ud , måske ind med Pierre = svækket
    Zanka ud ind ned Luffner = meget svækket
    Cornelius ud = ham fra cypern ind % minimum lidt svækket
    Høgli ud Mads R ind svækket

    Ved det er svært at erstatte de 3 spillere men om de 3 der (måske ) kommer ind stiller os 10-20 % dårligere i mine øyne

    Eneste positive jeg kan se er at der et stort plus både i transfer penge og løn kr , så der må da komme en stor kanon ? Hvor alle siger WOW

    Ved godt vi også har hentet Okore og Boile men må sige mig lidt skuffet om det bliver som rygterne siger :)
    Hvis man mener, det er en svækkelse at få Boilesen ind i stedet for Augustinsson, har man simpelthen fulgt for lidt med i hans karriere. Med det indlysende forbehold, at vi ikke ved, om han er kronisk mærket af sine skader, er han den på papiret bedste venstre back, FCK nogensinde har haft - selv om vi har haft en efterhånden lang stribe rigtig gode venstre backs. Han havde været fast mand i en stor klub i en stor liga i dag, hvis ikke han var blevet så hårdt ramt af skader i sine unge år - og havde været langt uden for vores rækkevidde.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  20. De følgende 10 brugere er enige:

  21. #539
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Men som du selv siger er det et stort HVIS , vi har ingen garanti for at holder! Og jeg syntes en PA,Høgli,Ludwig og Boilesen er en meget stærkere end Mads R ,PÅ, Boilesen og evt Pierre ikke minst i bredden .

    Jeg savner ihvertfall et stort navn hvor alle tænker WOW

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

  23. #540
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Sir Lanng Se meddelelser
    Men som du selv siger er det et stort HVIS , vi har ingen garanti for at holder! Og jeg syntes en PA,Høgli,Ludwig og Boilesen er en meget stærkere end Mads R ,PÅ, Boilesen og evt Pierre ikke minst i bredden .

    Jeg savner ihvertfall et stort navn hvor alle tænker WOW
    Der er jo aldrig nogen garantier for noget som helst. Jeg tilhører typisk ikke Ståles hyldestkor, men i denne situation er jeg ret tryg ved, at han (sammen med resten af staben omkring holdet) ikke ville gamble voldsomt ved at hente Boilesen, hvis der var tegn på, at han vil blive langtidsskadet igen ved den mindste belastning. Derfor kan han selvfølgelig godt blive det alligevel. Men indtil han gør, så lad os bedømme ham på hans fodboldniveau, og det er ingen svækkelse ifht. Augustinsson. Tværtimod.

    Bortset fra det ser jeg da også gerne en wow-signing i sommervinduet. Det måtte så hellere blive en midtbanekreatør, hvis det stod til mig.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  24. De følgende 2 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 4 users browsing this thread. (0 members and 4 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Sommer 2015
    By albinus1985 in forum Transferforum
    Svar: 2059
    Sidste Meddelelse: 14.04.17, 13:52
  2. Til- og afgange: Sommer 2014/2015
    By Wonderboy in forum Transferforum
    Svar: 602
    Sidste Meddelelse: 19.05.14, 16:54
  3. Til- og afgange 9: Sommer 2012
    By +Christoffer+ in forum Transferforum
    Svar: 1391
    Sidste Meddelelse: 13.11.12, 15:46
  4. Til- og afgange 8: sommer 2011
    By hz in forum Transferforum
    Svar: 440
    Sidste Meddelelse: 02.06.11, 09:01

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •