Side 37 af 145 FørsteFørste ... 27343536373839404787137 ... SidsteSidste
Viser resultater 541 til 555 af 2166

Emner: Til- og afgange: Sommer 2017

  1. #541
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,429

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/n...er-paa-cypern/

    Vores nye angriber Sotiriou får priser på Cypern.

  2. De følgende 5 brugere er enige:

  3. #542
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Der er jo aldrig nogen garantier for noget som helst. Jeg tilhører typisk ikke Ståles hyldestkor, men i denne situation er jeg ret tryg ved, at han (sammen med resten af staben omkring holdet) ikke ville gamble voldsomt ved at hente Boilesen, hvis der var tegn på, at han vil blive langtidsskadet igen ved den mindste belastning. Derfor kan han selvfølgelig godt blive det alligevel. Men indtil han gør, så lad os bedømme ham på hans fodboldniveau, og det er ingen svækkelse ifht. Augustinsson. Tværtimod.

    Bortset fra det ser jeg da også gerne en wow-signing i sommervinduet. Det måtte så hellere blive en midtbanekreatør, hvis det stod til mig.
    Enig med Boilesen har et højere top niveau ( bliver intresant og se ham i morgen Ludwig er vist småskadet ) Mente i dette tilfælde at bredden i truppen bliver svækket

  4. #543
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Sir Lanng Se meddelelser
    Enig med Boilesen har et højere top niveau ( bliver intresant og se ham i morgen Ludwig er vist småskadet ) Mente i dette tilfælde at bredden i truppen bliver svækket
    Ja, vi har kun én venstre back efter sommerferien, som det ser ud nu, så man må klart forvente, at der kommer en ind. Men hvis det bliver et ungt (stort) talent enten fra egne rækker eller udefra, er det fint for mig.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #544
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    756

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Jeg synes faktisk ikke vi have et ungt talent til venstre back. Vi har allerede Roerslev til højreback, og boilesen spiller ikke 50 kampe næste år. Derfor synes jeg vi bør hente en Høgli type. Det giver også mening hvis den nye centerforsvarer bliver ham den unge tjekke.
    Vi skal spille 60 kampe igen næste år ca og så er der nemt 20 til en ny Høgli.

  7. #545
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Something Se meddelelser
    boilesen spiller ikke 50 kampe næste år.
    Jeg håber virkelig ikke, vi har købt Boilesen til en slags skånejob. Hvis han bliver langtidsskadet igen, er det noget lort, men det holder ikke, hvis han kun skal spille halvdelen eller to tredjedele af kampene af frygt for, at det sker.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  8. De følgende 6 brugere er enige:

  9. #546
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    756

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Jeg vil da også ønske han som Ludwig og Ankersen har fysik til alle kampe. Men det vil gøre næste sæson meget unik for hans vedkommende.
    Kan han ramme noget der ligner Ajax niveauet så er jeg dog fint tilfreds med 40 kampe. Mere spillede Grønkjær vel heller aldrig? Iøvrigt tror jeg godt vi kan komme til at se ham en del centralt næste år. Det vil skåne benene lidt og det vil give jo til en centerakse uden Zanka, Delaney og cornelius.
    Igen er der så plads til en voksen back.

  10. #547
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    558

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Jeg håber virkelig ikke, vi har købt Boilesen til en slags skånejob. Hvis han bliver langtidsskadet igen, er det noget lort, men det holder ikke, hvis han kun skal spille halvdelen eller to tredjedele af kampene af frygt for, at det sker.
    Nicolai Jørgensen havde vel et skånejob i en sæsons tid da man kæmpede med at få styr på hans baglår, han spillede lidt færre kampe og flere af dem på toppen for at skåne ham og få han på 100% igen (og det endte jo meget godt). Boilesen har haft stort set identiske problemer (han anbefalede bl.a. Nicolai en norsk læge), så jeg ville ikke blive overrasket (eller have et problem med det) hvis man i næste sæson kører en skåneløsning på Boilesen og han så forhåbentlig kan være 100% klar fra sommeren 18.
    Det er et af privilegierne i vores klub at vi har råd til at have en bred trup og derfor ikke behøver at forcere spillernes comeback efter skader.

  11. De følgende 4 brugere er enige:

  12. #548
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    756

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Jørgensen spillede 36, 24, 37 og 40 kampe. Grønkjær spillede 36, 35, 16, 42 og 38 kampe. kan boilesen ende i den boldgade og holde det niveau han indtil videre har vist glimt af, så er jeg tilfreds. Og med kampe i centerforsvaret også hvor jeg gætter på han er tredjevalg efter ny mand og Erik næste år, så igen.
    Rutineret back og ikke et talent til venstreback, tak. Og hedder han så Tim, drikker kaffe og kan spille i begge sider er jeg godt tilfreds.

  13. De følgende 2 brugere er enige:

  14. #549
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    946

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Hevet ud af røven som en sød sød drøm: Huntelaar står uden kontrakt fra 1.7.2017
    https://www.google.dk/amp/www.goal.c...-china-or-the-

  15. #550
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af FCK4LIF3 Se meddelelser
    Hevet ud af røven som en sød sød drøm: Huntelaar står uden kontrakt fra 1.7.2017
    https://www.google.dk/amp/www.goal.c...-china-or-the-
    Det er Ajax mere end klar over :)

  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #551
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Håber virkelig at vi henter en central midtbane ind, Gregus virker som en sympatisk og fin fyr, men han er bare ikke god nok til FCK ! Kvist bliver også ældre.

    Kunne Kusk dog bare lære af Falk , gå ned i det fitness rom også arbeide rø... ud af bukserne begge veje ville han være klasse !

  18. De følgende 2 brugere er enige:

  19. #552
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    383

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Sir Lanng Se meddelelser
    Håber virkelig at vi henter en central midtbane ind, Gregus virker som en sympatisk og fin fyr, men han er bare ikke god nok til FCK ! Kvist bliver også ældre.

    Kunne Kusk dog bare lære af Falk , gå ned i det fitness rom også arbeide rø... ud af bukserne begge veje ville han være klasse !

    Enig. Det kommer desværre aldrig til at blive godt med den nuværende midtbanekonstellation. Ståle er ved at gå i den samme fælde, som han alt for længe gjorde med Kvist, Hjalte og Kristensen.

    Skal FCK spille godt er dynamik og pasningskvalitet fra centralt hold nødvendigt. Og det tilbyder hverken Kvist, Matic eller Gregus i tilstrækkelig grad. Selvom Gregus gerne vil lidt mere end de andre.

    Det er desværre næppe sandsynligt med en ny mand allerede nu, når Ståle lige har smidt mange penge efter Matic (forstå det hvem der kan). Så umiddelbart skal man nok hænge sit håb på Keita. Han er godt nok meget usleben, men besidder rigtigt meget af det rigtige. Fysik, rækkevidde, dynamik og visioner.

    Forhåbentlig bliver han hverken udsluset til Sverige eller for den sags skyld solgt til de franske klubber som lurer på ham. Udviklet rigtigt, kan han blive en stor spiller i FCK og et fremragende salg.

    Iøvrigt også enig ang. Kusk. Selvom han kan være frustrerende at kigge på og bestemt har mange dårlige præstationer, så tilbyder han bare holdet så meget, at det vil være utroligt synd at miste ham. Kreative og målfarlige kantspillere er jo ikke ligefrem en overflødighedsvare.

  20. De følgende 2 brugere er enige:

  21. #553
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    360

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Jeg håber godt nok også at Kusk bliver. Specielt med hvad der ellers er med usikkerhed omkring fløjene. Er Falk klar? Er Thomsen klar? Bliver Toutoh? Og kusk er og bliver bare en spiller der laver mål og assists.

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

  23. #554
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Kunne også være frækt med en midtbane bestående af Kvist/Matic/Gregus som den hårdt arbejdende defensive også med Kusk, Thomsen og Falk som de kreative offensive, den midtbane gad jeg god se

  24. #555
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    564

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af topshot Se meddelelser
    Forhåbentlig bliver han hverken udsluset til Sverige eller for den sags skyld solgt til de franske klubber som lurer på ham. Udviklet rigtigt, kan han blive en stor spiller i FCK og et fremragende salg.
    Vi forlængede hans kontrakt i november så mon ikke at Ståle har nogle planer med ham der rækker udover udslusning?
    Waldorf: Why do we always come here
    Statler: I guess we'll never know
    Waldorf: It's like a kind of torture
    both: To have to watch the show

  25. De følgende 3 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Sommer 2015
    By albinus1985 in forum Transferforum
    Svar: 2059
    Sidste Meddelelse: 14.04.17, 13:52
  2. Til- og afgange: Sommer 2014/2015
    By Wonderboy in forum Transferforum
    Svar: 602
    Sidste Meddelelse: 19.05.14, 16:54
  3. Til- og afgange 9: Sommer 2012
    By +Christoffer+ in forum Transferforum
    Svar: 1391
    Sidste Meddelelse: 13.11.12, 15:46
  4. Til- og afgange 8: sommer 2011
    By hz in forum Transferforum
    Svar: 440
    Sidste Meddelelse: 02.06.11, 09:01

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •