Side 38 af 145 FørsteFørste ... 28353637383940414888138 ... SidsteSidste
Viser resultater 556 til 570 af 2166

Emner: Til- og afgange: Sommer 2017

  1. #556
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    237

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017


  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #557
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Det siger satme meget om niveauet i FCK, at vi ikke kan spille en spiller med Okores potentiale ind nu. Hvis han bare kunne få 20 kampe i streg, så er jeg sikker på, at han stille og roligt ville blive stabil og en vigtig spiller - især i de europæiske kampe. Da Zanka kom tilbage fik han jo også lov til at begå en række fejl i de første kampe. Dem har han lagt væk nu, og nu er han Superligaens ubestridte bedste midterforsvarer. Men ja okay, vi har måske rykket os sportsligt til et sted, hvor der ikke længere er plads til indkøringsperiode.

  4. #558
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    383

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Det siger satme meget om niveauet i FCK, at vi ikke kan spille en spiller med Okores potentiale ind nu. Hvis han bare kunne få 20 kampe i streg, så er jeg sikker på, at han stille og roligt ville blive stabil og en vigtig spiller - især i de europæiske kampe. Da Zanka kom tilbage fik han jo også lov til at begå en række fejl i de første kampe. Dem har han lagt væk nu, og nu er han Superligaens ubestridte bedste midterforsvarer. Men ja okay, vi har måske rykket os sportsligt til et sted, hvor der ikke længere er plads til indkøringsperiode.
    Det vil ihvertfald være ærgerligt, hvis Okore aldrig får chancen. Ligesom med Boilesen er det spillere med et potentiale, der rækker langt udover superligaen.

    Om han så reelt kan komme tilbage på højeste niveau er selvfølgelig spørgsmålet. Ligesom hans taktiske evner kan betvivles. Han er ihvertfald ikke en zone-mester. Men det burde man vide på forhånd.

    Til gengæld har han nogle rå spidskompetencer, som er helt unikke i sin fart og fysik.

    På papiret burde han og Johansson være et perfekt makkerpar med en aggressiv og en rolig spiller sammen. Min største tvivl omkring dem sammen er, at de begge virker introverte. Der vil hurtigt komme til at mangle den styring Zanka står for.

  5. #559
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Det siger satme meget om niveauet i FCK, at vi ikke kan spille en spiller med Okores potentiale ind nu. Hvis han bare kunne få 20 kampe i streg, så er jeg sikker på, at han stille og roligt ville blive stabil og en vigtig spiller - især i de europæiske kampe. Da Zanka kom tilbage fik han jo også lov til at begå en række fejl i de første kampe. Dem har han lagt væk nu, og nu er han Superligaens ubestridte bedste midterforsvarer. Men ja okay, vi har måske rykket os sportsligt til et sted, hvor der ikke længere er plads til indkøringsperiode.
    Udlej ham 1 år til FCN med en klausul om han ikke må spille mod København, så får han ro på og spilletid samt vi får ham op i tempo igen. WIN-WIN

  6. #560
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    851

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Hvis han bare kunne få 20 kampe i streg, så er jeg sikker på, at han stille og roligt ville blive stabil og en vigtig spiller
    Men er det ikke der problemet ligger? Vi kan jo ikke gå på kompromis med kvaliteten og give ham 20 i streg. 20 i streg vil strække sig over bla.a pokalfinale og europæiske kvalkampe - kampe hvor vi bliver nødt til at stille med et 'resultat-hold' og ikke et 'udviklingshold'.

  7. De følgende 3 brugere er enige:

  8. #561
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    Udlej ham 1 år til FCN med en klausul om han ikke må spille mod København, så får han ro på og spilletid samt vi får ham op i tempo igen. WIN-WIN
    Det skal bare være til et sted som praktiserer den samme taktik som os selv. Særligt zoneforsvar.

  9. #562
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    457

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Syntes virkelig det ville være synd og ærgerligt hvis man vælger at sende Okore videre allerede. Manden var skadet i næsten et år i Villa og kom tilbage og spilede OK, havde så en uheldig afslutning til sidst hvor han ikke spillede meget. Så kom han tilbage til os og skulle slå Erik og Mathias og blev først for alvor sendt i ilden mod Ajax - jeg tror vist ikke det kan være fair at bedømme ham på den kamp - jeg tror vist at man har set at bedre hold og bedre spillere er blevet køre rundt af Ajax i dette forår på deres hjemmebane. Behold ham og giv ham chancen i starten af sæsonen, så må vi se og håbe at han griber den. Jeg håber på det, jeg kan godt lide ham.


  10. #563
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af tobynator Se meddelelser
    Men er det ikke der problemet ligger? Vi kan jo ikke gå på kompromis med kvaliteten og give ham 20 i streg. 20 i streg vil strække sig over bla.a pokalfinale og europæiske kvalkampe - kampe hvor vi bliver nødt til at stille med et 'resultat-hold' og ikke et 'udviklingshold'.
    Men i den kalkyle forudsætter du jo så, at Okore vil spille 20 shaky kampe med fejl, hvilket jo slet ikke er givet. Der vil givetvis komme en fejl eller to, men han vil jo ikke være elendig i 20 kampe, hvor han koster det ene point efter det andet, og så efterfølgende være god. Jeg forventer da, at han fra første kamp vil være på et vis niveau, som stadig vil være over mange andre stoppere i den danske liga.

    I øvrigt er der jo ingen som helst garanti for, at den nye i midterforsvaret ikke også skal bruge en tilvænningsperiode, hvor fejl opstår.

  11. De følgende 4 brugere er enige:

  12. #564
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,527

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Jeg syntes altså det er noget mærkelig noget med Okore.

    Nu kender vi selvfølgelig ikke hele historien, hvorfor Ståle åbenbart ikke vil bruge ham. Men hvis det er på baggrund af den 1 halvleg han spillede mod Ajax på udebane så syntes jeg godt nok Ståle er noget hård. Hele holdet blev rundbarberet i den kamp tbh. Jeg mindes at han spillede en rigtig god Kamp på hjemmebane mod BIF. Så kvalitet har han. Rusten skal bare bankes af. Spørgsmål er bare om Ståle allerede nu vil af med ham ?. Noget kunne tyde på det.

    Et eller andet sted finder jeg det bare underligt at Ståle går ud og henter Okore, velvidende at han har været skade og skal bruge tid på at komme i gang. Lidt ala Boilesen. Igen vi kender jo ikke hele Historien, men underligt er det.

  13. De følgende 2 brugere er enige:

  14. #565
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Jeg syntes altså det er noget mærkelig noget med Okore.

    Nu kender vi selvfølgelig ikke hele historien, hvorfor Ståle åbenbart ikke vil bruge ham. Men hvis det er på baggrund af den 1 halvleg han spillede mod Ajax på udebane så syntes jeg godt nok Ståle er noget hård.
    Han fik vel et setback af at blive skadet i den kamp og hvis Antonsson også har klaret sig fint, er det vel fint, det primært har været ham, der har været på bænken?

  15. #566
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,527

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af h0ps Se meddelelser
    Han fik vel et setback af at blive skadet i den kamp og hvis Antonsson også har klaret sig fint, er det vel fint, det primært har været ham, der har været på bænken?
    Javist. Men Okore er jo en ny spiller Ståle købte. Han vidste jeg, hvad han fik med Okore. Også med tanke på det potentiale Han viste i FCN. Derfor undre det mig bare på så "kort" tid at Ståle vælger at kassere ham som det nu ser ud til.

  16. #567
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Javist. Men Okore er jo en ny spiller Ståle købte. Han vidste jeg, hvad han fik med Okore. Også med tanke på det potentiale Han viste i FCN. Derfor undre det mig bare på så "kort" tid at Ståle vælger at kassere ham som det nu ser ud til.
    Jeg indrømmer da, at det er lidt mystisk, men det er jo ikke fordi, han ikke har fået chancen - uheldigvis blev han bare skadet i det ene forsøg (og enig i at man ikke kan dømme ham på Ajax-kampen).

  17. #568
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,527

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af h0ps Se meddelelser
    Jeg indrømmer da, at det er lidt mystisk, men det er jo ikke fordi, han ikke har fået chancen - uheldigvis blev han bare skadet i det ene forsøg (og enig i at man ikke kan dømme ham på Ajax-kampen).
    Ahh fået chancen?. Han har fået et par starter. Det kan man vidst ikke sige er at få en "chance" efter mine begreber :). Mod BIF gjorde han det super godt. Eneste kamp han faldt for alvor igennem var 1 halvleg mod Ajax. Men igen hele holdet kollapset i den kamp. Jeg har lige set både Schalke og Lyon blive rundbarberet af Ajax så det kan jeg leve med.

    Okore skal have "kampe" så er det bare om Ståle har tillid til ham. Det tror jeg så ikke han har mere :)

  18. De følgende 2 brugere er enige:

  19. #569
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Selvfølgelig skal der købes endnu en central forsvarsspiller, men jeg synes også det er for tidligt at afskrive Okore. Det kan jo også været ham der har banket på Ståles dør og bedt om et skifte.... Men uanset hvad synes jeg han skal blive og kæmpe sig ind på holdet, for en Okore i topform er klasse og lige til landsholdet

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #570
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Ahh fået chancen?. Han har fået et par starter.
    Yes og så blev han uheldigvis skadet. Selvfølgelig sætter det en spiller tilbage også i forhold til konkurrenter. Der behøver vel ikke være noget odiøst i det. Det er jo ikke det samme som, at Ståle har afskrevet ham fuldstændig (han nævner da også selv det med de 15-20 kampe, som han har brug for). Min pointe er bare, at man måske ikke skal overdramatisere, at han har været ude igen efter sin skade. Det bliver da heller ikke en walk in the park for hverken Falk eller N.Thomsen at komme ind på holdet, når de kommer tilbage.

  22. Den følgende bruger er enig i dette:
    Orb

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Sommer 2015
    By albinus1985 in forum Transferforum
    Svar: 2059
    Sidste Meddelelse: 14.04.17, 13:52
  2. Til- og afgange: Sommer 2014/2015
    By Wonderboy in forum Transferforum
    Svar: 602
    Sidste Meddelelse: 19.05.14, 16:54
  3. Til- og afgange 9: Sommer 2012
    By +Christoffer+ in forum Transferforum
    Svar: 1391
    Sidste Meddelelse: 13.11.12, 15:46
  4. Til- og afgange 8: sommer 2011
    By hz in forum Transferforum
    Svar: 440
    Sidste Meddelelse: 02.06.11, 09:01

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •