Side 39 af 145 FørsteFørste ... 29363738394041424989139 ... SidsteSidste
Viser resultater 571 til 585 af 2166

Emner: Til- og afgange: Sommer 2017

  1. #571
    Tilmeldingsdato
    Jun 2008
    Indlæg
    240

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Javist. Men Okore er jo en ny spiller Ståle købte. Han vidste jeg, hvad han fik med Okore. Også med tanke på det potentiale Han viste i FCN. Derfor undre det mig bare på så "kort" tid at Ståle vælger at kassere ham som det nu ser ud til.
    Han var aldrig en 'FCK spiller' (taktisk set), og det vidste Ståle udmærket godt. Han blev hentet, fordi at udgifterne/risikoen var minimal, og at det derfor alle dage var forsøget værd. Der var også historier, om at han var tæt på at skrive med en anden dansk klub (kan ikke huske hvem, men var det ikke FCM?). Nu tog man chancen, og det viste sig, at han var til skraldespanden, ganske som forventet...og hvad så. Ingen nævneværdig skade sket, og han kan få en fri transfer til at komme videre på (formentlig betinget af at det ikke er til en dansk klub). Han var helt igennem rædselsfuld i Ajax kampen, og lignede ikke så lidt af en fejltagelse i BØF opgøret, hvor hans 'gode' indslag var at ryde op efter sig selv. *Flush + kom videre*

  2. Den følgende bruger er enig i dette:
    Orb

  3. #572
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    457

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    http://www.fck.dk/#/nyhed/2017/05/15...ichael-luftner

    Vores tjekkiske ven er netop præsenteret... Ærgerligt for Jores :(

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #573
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    297

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Romme Se meddelelser
    http://www.fck.dk/#/nyhed/2017/05/15...ichael-luftner

    Vores tjekkiske ven er netop præsenteret... Ærgerligt for Jores :(
    Jeg er lidt en autist med vores trøjenumre, og kan ikke forstå, hvorfor vores nye spiller ikke får nummer 4 i stedet for 27.
    #27 lugter for meget af ungdomsspiller og Jesper Bech.

    Ud over det ligner han en Ståle forsvarer.

  6. De følgende 2 brugere er enige:

  7. #574
    Tilmeldingsdato
    Jul 2015
    Indlæg
    89

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Løven Se meddelelser
    Jeg er lidt en autist med vores trøjenumre, og kan ikke forstå, hvorfor vores nye spiller ikke får nummer 4 i stedet for 27.
    #27 lugter for meget af ungdomsspiller og Jesper Bech.

    Ud over det ligner han en Ståle forsvarer.
    Måske planen er, at Okore ryger ud, og vi derfor henter en spiller direkte til startopstillingen tættere på sommeren og ham tjekken her er tiltænkt en indkøringsperiode frem mod et eventuelt salg af Erik... Måske det er lige lovligt meget at lægge i trøjenumre, men jeg har alle dage været tilhænger af den mere spændende historie fremfor, at Luftner blot er glad for tallet 27...
    Måske også med tanke på Luftners deltagelse ved U21-EM - så får vi en potentielt meget træt spiller ind, der skal tage direkte over for vores vigtigste mand i midterforsvaret. Kunne være farligt i forhold til de første europæiske kampe.

  8. #575
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,184

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Master Se meddelelser
    Måske planen er, at Okore ryger ud, og vi derfor henter en spiller direkte til startopstillingen tættere på sommeren og ham tjekken her er tiltænkt en indkøringsperiode frem mod et eventuelt salg af Erik... Måske det er lige lovligt meget at lægge i trøjenumre, men jeg har alle dage været tilhænger af den mere spændende historie fremfor, at Luftner blot er glad for tallet 27...
    Måske også med tanke på Luftners deltagelse ved U21-EM - så får vi en potentielt meget træt spiller ind, der skal tage direkte over for vores vigtigste mand i midterforsvaret. Kunne være farligt i forhold til de første europæiske kampe.
    EM ender 30. juni og han skifter 1. juli. Den første CL-kval-kamp er 12. juli. Jeg tror, det er sandsynligt, at Zanka skifter sent i vinduet til en klub, der ikke skal spille europæisk, således at det ikke betyder noget for den nye klub, at han er spærret europæisk af at have spillet kvalen for FCK. Så kan Lüftner tage over fra et (forhåbentligt) europæisk gruppespil, efter at have trænet med i et par måneder.

  9. #576
    Tilmeldingsdato
    Dec 2013
    Indlæg
    325

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Interessant er det, at vores nye forsvarsspiller er tjekke. Jeg mindes ikke at kunne huske, at vi nogensinde har benyttet centrale forsvarsspillere i Ståles tid, som ikke var fra Skandinavien.

    Med tanke på at det centrale forsvar på en eller anden måde er Ståles hjertebarn, giver det fin mening, at han altid har sikret sig, at spillerne 100 % kunne forstå de taktiske dessiner ved at være danskere, svenskere eller nordmænd. Dette har han gået på kompromis med ved at hente en tjekke, og det leder mig lidt hen til en lille tro om, at han må være dygtig, ham her Lüftner.

    Slutteligt håber jeg, at handlerne til det centrale forsvar er overstået, og at vi beholder Okore i klubben. Han fortjener en ordentlig chance.
    Vil altid elske Ståle

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #577
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,536

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    EM ender 30. juni og han skifter 1. juli. Den første CL-kval-kamp er 12. juli. Jeg tror, det er sandsynligt, at Zanka skifter sent i vinduet til en klub, der ikke skal spille europæisk, således at det ikke betyder noget for den nye klub, at han er spærret europæisk af at have spillet kvalen for FCK. Så kan Lüftner tage over fra et (forhåbentligt) europæisk gruppespil, efter at have trænet med i et par måneder.
    Den model tror jeg simpelthen ikke på.. Zanka bliver kun til sent i vinduet hvis det er fordi der mangler bud på ham.. Interesserede klubber vil jo have en stor interesse i at få ham spillet ind hurtigst muligt, europæiske kampe eller ej. Tilsvarende vil vi også have en interesse i at få spillet Luftner ind hurtigst muligt, hvilket vi dels skal bruge kampene på træningslejren til og dels de første kampe i Europa, hvor modstanden forhåbentlig er overkommelig.. Når nu alle er enige om at Znka skal væk giver det bare mest mening for alle parter at det sker tidligt i vinduet..

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #578
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,148

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Jinx13 Se meddelelser
    Interessant er det, at vores nye forsvarsspiller er tjekke. Jeg mindes ikke at kunne huske, at vi nogensinde har benyttet centrale forsvarsspillere i Ståles tid, som ikke var fra Skandinavien.

    Med tanke på at det centrale forsvar på en eller anden måde er Ståles hjertebarn, giver det fin mening, at han altid har sikret sig, at spillerne 100 % kunne forstå de taktiske dessiner ved at være danskere, svenskere eller nordmænd. Dette har han gået på kompromis med ved at hente en tjekke, og det leder mig lidt hen til en lille tro om, at han må være dygtig, ham her Lüftner.

    Slutteligt håber jeg, at handlerne til det centrale forsvar er overstået, og at vi beholder Okore i klubben. Han fortjener en ordentlig chance.
    Ikke at det skal skille os, men Georg Margreitter og Jos Hooiveld var ikke skandinaver.

    Har stor tiltro til Ståles vurdering af nye spillere, men det er bemærkelsesværdigt, hvor lidt Lüftner har præsteret på topniveau hidtil. En lille lottokupon i mine øjne.

  14. #579
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,366

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Jinx13 Se meddelelser
    Interessant er det, at vores nye forsvarsspiller er tjekke. Jeg mindes ikke at kunne huske, at vi nogensinde har benyttet centrale forsvarsspillere i Ståles tid, som ikke var fra Skandinavien.
    Margreitter og Hooiveld. I nogle kampe vel også Amartey i forsvaret. Tidligere også Ottesen og Sigurdsson, selvom de selvfølgelig var meget skandinaviserede :-)

    I det hele taget er det ikke mange af den slags 'folk udefra', der har fået chancen i midterforsvaret i København. Går vi helt tilbage, er det ud over ovennævnte vist kun Prunier og Hyryläinen, vi kan sætte på listen.

    EDIT: slowhand.
    HIC SUNT LEONES

  15. De følgende 3 brugere er enige:

  16. #580
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    851

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Jinx13 Se meddelelser
    Interessant er det, at vores nye forsvarsspiller er tjekke. Jeg mindes ikke at kunne huske, at vi nogensinde har benyttet centrale forsvarsspillere i Ståles tid, som ikke var fra Skandinavien.
    Georg Margreitter og Jos Hooiveld er de eneste jeg lige kan huske. Hvilket bekræfter din pointe.

  17. #581
    Tilmeldingsdato
    Jan 2012
    Indlæg
    78

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Til diskussionen omkring Zanka, så var han i Liga på P3 med Cornelius D. 08.05.
    Har lød det på ham som om han havde tilbud, men ventede på at ligaerne var afsluttet, iforhold til træner osv. Men han virkede også ret afklaret med at han nok ikke kom til at spille Europæiske. Det lød mere vigtigt at han ville have mulighed for at spille og der var det mere en midterklub i en af de større ligaer som var sandsynligt.
    Corner snakkede om at han mente han havde mulighed for at trives bedre i Italien end i England, da der var varmere og han ville kunne hygge sig i solen, når han ikke spillede. Dertil blev Zanka også spurgt til hva så med dig, skal du også have det varmt ? Her sagde han, det ville være dejligt, men det er jo ikke altid at alt går op i en højere enhed. Det var omkring 38 min inde.

  18. #582
    Tilmeldingsdato
    Jan 2003
    Indlæg
    101

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Ace Se meddelelser
    .... Går vi helt tilbage, er det ud over ovennævnte vist kun Prunier og Hyryläinen, vi kan sætte på listen.
    Fornøjelse når nogen kan deres historie [thumbs up]
    .........William Kvist RAUS!!!!

  19. De følgende 3 brugere er enige:

  20. #583
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    23

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Jeg tror simpelthen ikke på at vores nye tjekkiske ven er den direkte afløser til Zanka. 22 år, ikke skandinavisk, relativ kort succesperiode. Det må være en spiller som på sigt 1 til 1 1/2 år kan overtage måske efter Erik. Tror der kommer en mere, som vil være en profil.

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #584
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af MadsHeiberg Se meddelelser
    Jeg tror simpelthen ikke på at vores nye tjekkiske ven er den direkte afløser til Zanka. 22 år, ikke skandinavisk, relativ kort succesperiode. Det må være en spiller som på sigt 1 til 1 1/2 år kan overtage måske efter Erik. Tror der kommer en mere, som vil være en profil.
    Det tror jeg ikke du skal regne med. Så shop-amok går FCK ikke.
    I hvert fald ikke såfremt Okore bliver hængende - hvilket jeg i øvrigt håber på. Der MÅ simpelthen være mere i ham. Men det er en anden snak.

    Zan

  23. De følgende 8 brugere er enige:

  24. #585
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Næppe. Vi har ikke råd til at frådse så meget på en position. Pt. Har vi 4 fuldblodsstopper i truppen foruden Zanka, derudover har vi Boilesen, og i værste fald Kvist som backup. Måske rykkes Luca Racic op, og så har vi et ganske udmærket udgangspunkt. 4 spillere der alle er kompetente på højeste niveau, og et talent.
    Racic var blandt de 4 spillere fra SoE som var med førsteholdet i Dubai.

    Vi må have tiltro til de spillere, især med så fin konkurrence om pladserne.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Sommer 2015
    By albinus1985 in forum Transferforum
    Svar: 2059
    Sidste Meddelelse: 14.04.17, 13:52
  2. Til- og afgange: Sommer 2014/2015
    By Wonderboy in forum Transferforum
    Svar: 602
    Sidste Meddelelse: 19.05.14, 16:54
  3. Til- og afgange 9: Sommer 2012
    By +Christoffer+ in forum Transferforum
    Svar: 1391
    Sidste Meddelelse: 13.11.12, 15:46
  4. Til- og afgange 8: sommer 2011
    By hz in forum Transferforum
    Svar: 440
    Sidste Meddelelse: 02.06.11, 09:01

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •