Side 4 af 145 FørsteFørste 12345671454104 ... SidsteSidste
Viser resultater 46 til 60 af 2166

Emner: Til- og afgange: Sommer 2017

  1. #46
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    CV snakker prisen op... Synes han har noget af det vi manglede mod Ajax. Kreativitet og boldsikker. Tror sagtens manden kan spille centralt hos hos. Ret beset spiller de jo også med 4 på midten i FCN omend bare i en 343/433
    Jeg ville bestemt ikke have noget imod at hente Lobotka ind, og så få sendt Gregus videre i systemet igen. Jeg synes Lobotka virker meget mere boldsikker, og har til trods for sine beskedne 170 cm., en god fysik. Jeg ville på ingen måde være urolig over at lade ham spille centralt hos os.
    Det eneste jeg vil tillade mig at være urolig over, er prisen. Jeg tror Farum forlanger ALT for mange penge, målt op imod hans evner til at lave mål og assists. Han har på et temmelig offensivt indstillet Farum-hold, i mere end 50 Superligakampe, endnu ikke formået at score, og han har altså carte-blanche til at stryge med frem. Men kan vi strikke en fin aftale sammen, er jeg bestemt ikke afvisende. Plus at vi vil svække et hold, som hvis de formår at holde sammen på det, godt kan blive en grim sten i skoen på lidt længere sigt. De spiller altså en fornuftig omgang bold.
    Det som jeg dog tror at Farum venter på er, at Lobotka shiner til U21-slutrunden til sommer, hvor han er en vigtig brik på det slovakiske hold, som også deltager. Og herved kan score en god mønt på ham.

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #47
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Jeg ville bestemt ikke have noget imod at hente Lobotka ind, og så få sendt Gregus videre i systemet igen. Jeg synes Lobotka virker meget mere boldsikker, og har til trods for sine beskedne 170 cm., en god fysik. Jeg ville på ingen måde være urolig over at lade ham spille centralt hos os.
    Det eneste jeg vil tillade mig at være urolig over, er prisen. Jeg tror Farum forlanger ALT for mange penge, målt op imod hans evner til at lave mål og assists. Han har på et temmelig offensivt indstillet Farum-hold, i mere end 50 Superligakampe, endnu ikke formået at score, og han har altså carte-blanche til at stryge med frem. Men kan vi strikke en fin aftale sammen, er jeg bestemt ikke afvisende. Plus at vi vil svække et hold, som hvis de formår at holde sammen på det, godt kan blive en grim sten i skoen på lidt længere sigt. De spiller altså en fornuftig omgang bold.
    Det som jeg dog tror at Farum venter på er, at Lobotka shiner til U21-slutrunden til sommer, hvor han er en vigtig brik på det slovakiske hold, som også deltager. Og herved kan score en god mønt på ham.
    Jeg synes Gregus spiller en fantastisk kamp i dag, og viser præcist hvad vi har brug for når vi møder hold som pakker sig.
    Både Kvist og Matic er dygtige spillere, Kvist er bund solid, og er med bolden, god til at fordele spillet. Endvidere er han begyndt at finde frimærkerne til Corner/Santander (særligt efter Delaneys afgang). Matic kæmper for at vise sig frem, og gør det defensivt fremragende, og det imponere selvfølgelig endnu mere når man tager hans tid i klubben i betragtning. Men hverken Kvist eller Matic er synderlig hurtige til at sende bolden rundt, og så bliver det simpelthen for nemt at dæmme op for vores offensiv. Med Gregus inde i dag (vs. SIF) var det helt tydeligt at tempoet over midten blev sat 200% op, og jeg vil glædeligt dedikere sejren til ham. Desværre er han ikke helt så stabil når vi skal forsvare, og han har klart sine styrker offensivt, og centralt (Ståle... centralt....!). Jeg synes det ville være perfekt at have ham som alternativ til de to solide drenge, særligt når man tænker på hvor ofte vi spiller mod hold der pakker sig. Så kan han agere back up til Europa, og billiere i suppen.

    Om Lobotka kommer eller ej vil jeg ikke stille mig til dommer for, men jeg mener bestemt at Gregus har en plads på holdet - han skal bare ikke genopfindes på højrekanten.


  4. #48
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Jeg ville bestemt ikke have noget imod at hente Lobotka ind, og så få sendt Gregus videre i systemet igen. Jeg synes Lobotka virker meget mere boldsikker, og har til trods for sine beskedne 170 cm., en god fysik. Jeg ville på ingen måde være urolig over at lade ham spille centralt hos os.
    Det eneste jeg vil tillade mig at være urolig over, er prisen. Jeg tror Farum forlanger ALT for mange penge, målt op imod hans evner til at lave mål og assists. Han har på et temmelig offensivt indstillet Farum-hold, i mere end 50 Superligakampe, endnu ikke formået at score, og han har altså carte-blanche til at stryge med frem. Men kan vi strikke en fin aftale sammen, er jeg bestemt ikke afvisende. Plus at vi vil svække et hold, som hvis de formår at holde sammen på det, godt kan blive en grim sten i skoen på lidt længere sigt. De spiller altså en fornuftig omgang bold.
    Det som jeg dog tror at Farum venter på er, at Lobotka shiner til U21-slutrunden til sommer, hvor han er en vigtig brik på det slovakiske hold, som også deltager. Og herved kan score en god mønt på ham.
    Jeg ville elske at se Lobotka hos os. Han har præcis de evner med bolden som vi mangler i den nuværende konstellation med Matic og Kvist.. Jeg tror dog ikke på det er realistisk med CV ved roret. Desværre.

  5. #49
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Keita på vej til Halmstad på leje resten af sæsonen.

    http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/a...a-til-sverige/

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #50
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    617

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017


  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #51
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    690

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Fantastisk nyhed!! To af vores største talent får chancen for at vise at de kan begå sig på højeste niveau, inden at vi skal ud og vurderer til sommer hvad det skal købes ind.


  10. #52
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Colsen Se meddelelser
    Hvad jeg sådan lige kan strikke sammen ud af artiklen, så virker det som om at der er opbygget et lille samarbejde med Halmstad. Det giver absolut god mening. Ligger et par timers kørsel fra Kbh., og vigtigst af alt, så spiller de fra den kommende sæson i Allsvenskan.

  11. De følgende 2 brugere er enige:

  12. #53
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    813

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    I forhold til backsituationen kunne jeg godt håbe på, at man så lidt nærmere på Martin Linnes nede i Galatasaray.

    Martin Linnes er 25 år, nordmand, og de skarpe herinde vil kunne huske ham fra det succesrige Molde-hold for et par år siden. Han var med fra start i begge kampe mod os i Europa League tilbage i 2012.

    I januar 2016 tog han turen til Galatasaray, hvor han egentlig startede udmærket med en pæn portion spilletid. Men i efteråret røg han ud af holdet, spillede ikke i en lang periode, men de sidste måneder er han kommet lidt ind i varmen igen, dog primært som indskifter.

    Det interessante er ikke mindst, at han mestrer begge back-positioner - for ikke at sige kanterne også. Han er fra Molde-tiden højre back, sparker også med højre, og i Galatasaray spiller han både i venstre og højre side, af og til også på kanten. På landsholdet - hvor han lige nu står bag Hulls Elabdellaoui i højre side og Palermos Aleesami i venstre - har han både været back i højre og venstre side, og i alt spillet 15 kampe.

    På den måde kunne han være en glimrende backup på backpositionerne, ligesom Høgli er det i dag. Måske vil han endda kunne udfordre Peter Ankersen lidt på højre back eller køres i stilling som hans afløser på et tidspunkt.

    Spørgsmålet er, hvordan han selv ser på situation i Galatasaray, hvor han har kontrakt til 2019 og sikkert tjener en rigtig fin hyre.

    Forhåbentlig kan Champions League-udsigter lokke, idet Galatasaray halter lidt bagefter i Super Lig og lige ikke ligger til at komme i CL-kval til sommer. Men han er i hvert fald et navn, som det kunne være værd at holde øje med de næste måneder, også i forhold til spilletiden i det tyrkiske.

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #54
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    308

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Hvad jeg sådan lige kan strikke sammen ud af artiklen, så virker det som om at der er opbygget et lille samarbejde med Halmstad. Det giver absolut god mening. Ligger et par timers kørsel fra Kbh., og vigtigst af alt, så spiller de fra den kommende sæson i Allsvenskan.
    Det har jeg også tænkt i et stykke tid. Vi spillede jo også træningskamp i mod dem i vinters, og nu er der udvekslet tre spillere, samt trænerens udtalelse, så tyder det ekstremt meget på det. Nu mangler der bare, at en spiller går den anden vej, og her håber jeg virkelig at vi henter Sead Haksabanovic. Han er blot 17 år, men har allerede spillet 52 kampe, med 9 mål og 10 assists til følge. Han begår sig primært på venstre kant, men kan også spille på højre, og en offensiv midt, og har endda været anfører for HBK nogle gange.

    Har kendt til ham fra dengang han fik debut, hvor han blot var 15 år gammel, og kan huske at han tidligere har været til prøvetræning i Manchester United. Jeg er i det hele taget overrasket over at han stadig spiller i Halmstad, og måske han er urealistisk, men man har da lov at håbe!

    I vinters var han dog utroligt tæt på Club Brügge, men endte med at droppe det i sidste øjeblik.

    http://www.hallandsposten.se/sport/hbk/seads-egna-ord-om-varför-han-valde-hbk-igen-1.4053195


    https://www.youtube.com/watch?v=rpEWBwKs9i4
    Sidst redigeret af Falkengulle : 20.03.17 kl. 20:53

  15. De følgende 6 brugere er enige:

  16. #55
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Uden tvilv en meget interessant spiller , men som du selv siger er det nok sent plus han spiller den plads hvor vi allerede har for mange spillere desværre.

  17. #56
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Mht. Kanter kan vi nok forvente at miste en, med lidt held får Falk en skade (til) så vi kan holde på ham en sæson mere og får sendt Yus afsted. Måske Kusk.
    Men næste gang vi skal købe ind skal vi altså have fat i en kombinationsstærk mellemrumsspiller (eller klone Falk). Når vi insistere på få backsne med frem er det simpelthen fantastisk at have en type alle Falk som godt kan fungere i små rum og sætte resten op. Så når vi sidder og kigger på helte rundt omkring, så prøv alt gå efter de typer.

    Derudover er vi nok på udkig efter:
    1 Keeper i tilfælde af at vi sælger RO.
    1 boldstærk stopper.
    1 højre- og venstreback med en god indlægsfod, et stort løbepensum og gerne med god fart. Højrebacken skal være en erstatning for et evt PÅ salg, mens venstrebacken skal være backup/konkurrence til Boilesen, gerne et talent. Evt. En spiller som kan dække begge back positioner.
    1 Falk klon (læs ovenfor).
    1 Angriber, enten en stor og stærk fyr som kan noget med hovedet ala Santander, eller en lidt hurtigere type som kan indgå i kombinationerne og trække lidt ned og modtage bolden i fødderne.

    Mangler jeg nogen?

  18. #57
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Har lige hørt Mediano's seneste podcast om de største talenter i U17 og U19. De nævner konstant kuldet omkring FCK som noget helt unikt. Især Viktor Jensen, Jonas Wind og Rødkjær. Bliver SÅ skuffet, hvis ikke nogle af de her spillere også kan slå igennem i A truppen. Når du kan gøre det i Ajax, kan du også i Kbh!

  19. De følgende 8 brugere er enige:

  20. #58
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Wonderboy Se meddelelser
    Mht. Kanter kan vi nok forvente at miste en, med lidt held får Falk en skade (til) så vi kan holde på ham en sæson mere og får sendt Yus afsted. Måske Kusk.
    Men næste gang vi skal købe ind skal vi altså have fat i en kombinationsstærk mellemrumsspiller (eller klone Falk). Når vi insistere på få backsne med frem er det simpelthen fantastisk at have en type alle Falk som godt kan fungere i små rum og sætte resten op. Så når vi sidder og kigger på helte rundt omkring, så prøv alt gå efter de typer.

    Derudover er vi nok på udkig efter:
    1 Keeper i tilfælde af at vi sælger RO.
    1 boldstærk stopper.
    1 højre- og venstreback med en god indlægsfod, et stort løbepensum og gerne med god fart. Højrebacken skal være en erstatning for et evt PÅ salg, mens venstrebacken skal være backup/konkurrence til Boilesen, gerne et talent. Evt. En spiller som kan dække begge back positioner.
    1 Falk klon (læs ovenfor).
    1 Angriber, enten en stor og stærk fyr som kan noget med hovedet ala Santander, eller en lidt hurtigere type som kan indgå i kombinationerne og trække lidt ned og modtage bolden i fødderne.

    Mangler jeg nogen?
    Hvis Ståle nu er rigtig fræk, så går han all in på Muhktar som erstatning for Toutouh.. Udover at han helt sikkert har klassen til at spille en af de 4 midtbanepladser hos os, ville det være en dejlig torn i øjet på Vestegnens fans at præsentere deres Messias i vores smukke hvide trøje dagen efter han endelgyldigt afviser at udskifte sin lejeaftale med en permanent en af slagsen.. Det ville i hvert fald gøre min sommer en smule bedre :-)

  21. #59
    David_T er offline Occasionally wears a hat
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    2,506

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Hvis Ståle var virkelig fremme i skoene, så gik han efter Nicolaj Thomsen som erstatning for Toutouh.

    Men selvfølgelig, hvis Kusk også ryger til sommer så er vi nede på kun at have Falk, Verbic, Thomsen og Amankwaa til kanterne og det er jo egentlig nok, specielt med spillere som Bellman og Røjkjær på vej op fra SoE... men hvis vi alligevel går efter en kantspiller, så synes jeg vi skal redde Nabil Bahoui fra HSV. Han har ikke en ideel alder for vores nuværende strategi, han er 26, men han har nogle tekniske færdigheder som de færreste gør efter og samtidig er han 188 høj, så muligheden ville være der for en Nicolai Jørgensen-agtig omstilling fra kant til angriber.

    Edit: Pointen er selvfølgelig at vi allerede har erstatningen for Toutouh i truppen.
    Sidst redigeret af David_T : 21.03.17 kl. 21:05

  22. De følgende 2 brugere er enige:

  23. #60
    Tilmeldingsdato
    Apr 2013
    Indlæg
    333

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af David_T Se meddelelser
    Hvis Ståle var virkelig fremme i skoene, så gik han efter Nicolaj Thomsen som erstatning for Toutouh.
    Øh? http://www.bold.dk/fodbold/biografi/nicolaj-thomsen/ http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/o...rakt-til-2021/

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Sommer 2015
    By albinus1985 in forum Transferforum
    Svar: 2059
    Sidste Meddelelse: 14.04.17, 13:52
  2. Til- og afgange: Sommer 2014/2015
    By Wonderboy in forum Transferforum
    Svar: 602
    Sidste Meddelelse: 19.05.14, 16:54
  3. Til- og afgange 9: Sommer 2012
    By +Christoffer+ in forum Transferforum
    Svar: 1391
    Sidste Meddelelse: 13.11.12, 15:46
  4. Til- og afgange 8: sommer 2011
    By hz in forum Transferforum
    Svar: 440
    Sidste Meddelelse: 02.06.11, 09:01

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •