Side 41 af 145 FørsteFørste ... 31383940414243445191141 ... SidsteSidste
Viser resultater 601 til 615 af 2166

Emner: Til- og afgange: Sommer 2017

  1. #601
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Men det ville så også betyde at man henter Pierre hjem for at placere ham på bænken.. Det giver os selvfølgelig en fantastisk bredde, men jeg har simpelthen svært ved at se hvorfor Pierre skulle være interesseret i det.. Så kan han jo lige så godt få splinter i røven nede i Mainz, hvor lønnen formentlig er noget højere end den vil være hos os..
    Så ti dog stille! Tænk hvis han læser med!

  2. De følgende 9 brugere er enige:

  3. #602
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,623

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Mon ikke i så fald, at planen så er Bengtsson hjem? Ved skader i midten ryger Boilesen så derind ved siden af Erik J.
    Iht., at have Boilesen i midterforsvaret.
    Hvordan og hvem har vi af talenter på u19 holdet?

    Ham Racic, er han god.

  4. #603
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Men det ville så også betyde at man henter Pierre hjem for at placere ham på bænken.. Det giver os selvfølgelig en fantastisk bredde, men jeg har simpelthen svært ved at se hvorfor Pierre skulle være interesseret i det.. Så kan han jo lige så godt få splinter i røven nede i Mainz, hvor lønnen formentlig er noget højere end den vil være hos os..
    Jeg tror nu godt, at man kan sælge den til Pierre, hvis udsigten til spilletid i Mainz er helt væk. Han skal konkurrere på lige fod med Boilesen (hvem siger Boilesen vinder den kamp?), og han ved at Boilesen ikke har fysik til 50 kamp på en sæson. Desuden bliver der også kampe, hvis Boilesen skal spille kampe centralt. Det sammenholdt med en pæn chance for europæisk gruppespil og titler må nødvendigvis være lige så interessant, som en fast bænkplads i Tyskland. Endvidere kan der jo være nogle familiemæssige forhold der også kan gøre København interessant - uden at jeg lige kender hans situation mht det.

    Pierre giver bare utrolig god mening, og henter man ham, kan man forhåbentlig tåle at sælge/låne Okore ud. Så ser det således ud:

    Højre back: Ankersen (Rørslev, Pierre)
    Central: Lüftner, Erik (Boilesen, Anton)
    Venstre back: Boilesen/Pierre

    Eneste lille "men", er Boilesens og Antons skadeshistorik. Boilesen frygter man jo lidt kan ende i længere skadesperioder og Anton er nærmest berygtet for småskader. Så vi kan godt i ekstremt uheldige situationer blive lidt tynde centralt, hvis Okore forsvinder.

    Hvis ham Lüftner ellers er en habil spiller, så ser forsvaret på papiret fornuftigt ud.

  5. De følgende 2 brugere er enige:

  6. #604
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    756

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Højre back: Ankersen (Rørslev, Pierre)
    Central: Lüftner, Erik (Boilesen, Anton)
    Venstre back: Boilesen/Pierre
    Jeg synes det ser tyndt ud. Vi kan ikke nøjes med 7 forsvarsspillere, hvoraf 2 har glasben og 1 er et talent.
    Vi skal også beholde Okore.

    Hvis vi siger der er 55 kampe. Så kan det se således ud:

    Højreback: Ankersen 45-50 kampe fra start, Roerslev 5-10 fra start
    Venstreback: Boilesen 35-40 kampe fra start, Pierre 15-20 fra start
    Centerforsvar: Erik 50 kampe fra start, Luffner 30 kampe fra start, Okore 20 kampe fra start, Antonsson 10 kampe fra start

    Fjerner man Okore fra det regnestykke, skal de 20 kampe tages af Luffner (så er der ikke plads til han ikke slår til) eller Boilesen (så skal hans fysik være klart bedre end jeg regner med.

    Og så tror jeg alle kan leve med ovenstående scenarie, hvor reserverne for 5-15 indskiftninger også. Eneste usikkerher er vel om Okore gider det.

  7. De følgende 3 brugere er enige:

  8. #605
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Hvis det er sandt, at vi kun har betalt 11 millioner for Lüftner, så virker det som et kæmpe scoop.

    23 år år med 51 U-landskampe, har kun været i Prag i et halvt år og med så mange klubber i større ligaer, så havde jeg troet, at vi betalte en mio euro mere for ham end tilfældet åbenbart er. Men der kan jo være en ret hæftig videresalgsklausul i kontrakten.

    Virkelig godt arbejde af klubben, men var vi mon ude efter ham i vinters inden skiftet til Prag, hvis vi har scoutet ham så længe, som vi åbenbart har?

  9. #606
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    756

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af DaneX Se meddelelser
    Hvis det er sandt, at vi kun har betalt 11 millioner for Lüftner, så virker det som et kæmpe scoop.

    23 år år med 51 U-landskampe, har kun været i Prag i et halvt år og med så mange klubber i større ligaer, så havde jeg troet, at vi betalte en mio euro mere for ham end tilfældet åbenbart er. Men der kan jo være en ret hæftig videresalgsklausul i kontrakten.

    Virkelig godt arbejde af klubben, men var vi mon ude efter ham i vinters inden skiftet til Prag, hvis vi har scoutet ham så længe, som vi åbenbart har?


    Jeg synes også det lyder som en rigtig god handel. Jeg synes at have læst det var en klausul, det gav den lave pris. Hans agent udtaler sig iøvrigt positivt om FCK og ser det som et skridt videre på den gode måde. Det er rart at se stragetien om at være en sælgende klub, også begynder at vise sig som et argument når vi lander spillere.
    Link:
    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...-store-klubber

    Og, det viser sig så det er Novak der nævnes som eksempel.
    Sidst redigeret af Something : 17.05.17 kl. 10:40

  10. #607
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    2,309

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017


  11. #608
    Tilmeldingsdato
    Aug 2010
    Indlæg
    93

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017


  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #609
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    457

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Pazdecki Se meddelelser

    Jep det er han og dejligt, Men hvad har man egentlig tænkt sig nu? Skal han eller Boilesen spille? Man henter da ikke Boilesen hjem, lader ham sidde på bænken et år med lovning på spilletid i denne sæson og så henter en ny mand ind? Jeg er godt nok spændt på hvad der kommer til at ske her da

  14. De følgende 6 brugere er enige:

  15. #610
    Tilmeldingsdato
    May 2011
    Indlæg
    395

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Romme Se meddelelser
    Jep det er han og dejligt, Men hvad har man egentlig tænkt sig nu? Skal han eller Boilesen spille? Man henter da ikke Boilesen hjem, lader ham sidde på bænken et år med lovning på spilletid i denne sæson og så henter en ny mand ind? Jeg er godt nok spændt på hvad der kommer til at ske her da
    Jeg tænker umiddelbart, at man nu skyder Okore afsted på en lejeaftale eller måske et salg. Så har man Boilesen der kan dække både centralt og venstre back. Samtidig kan man også skåne Boilesen, da hans fysik nok ikke er til at spille 50+ kampe på en sæson. Men vi får at se.

  16. #611
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Claus1985 Se meddelelser
    Jeg tænker umiddelbart, at man nu skyder Okore afsted på en lejeaftale eller måske et salg. Så har man Boilesen der kan dække både centralt og venstre back. Samtidig kan man også skåne Boilesen, da hans fysik nok ikke er til at spille 50+ kampe på en sæson. Men vi får at se.
    Og så var der nogle der nævnte at Bengtsson også kan dække HB. Det kan jeg nu ikke huske.
    Men så går forsvarskabalen i hvert fald nogenlunde op, og der vil være spilletid til alle. (Ikke så meget til Anton og Roerslev naturligvis).

    Bengtsson / Boile --- EJ / Boile --- Lüttner / Boile --- Ankersen / Bengtsson

    3. prio'er: Antonsson og Roerslev (Okore ryger jo nok).

    Zan

  17. #612
    Tilmeldingsdato
    Feb 2015
    Indlæg
    58

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Jeg er ikke i tvivl om at Boilesen er tiltænkt en startplads. Enten i midterforsvaret eller på backen. Men i tilfælde af at Pierre er bedre, så spiller han selvfølgelig. Boilesen burde fuldt ud være klar over at den bedste spiller, uagtet hvad planen har været fra starten. Pierre kan dog vikariere på højre og venstreback, mens Boilesen kan spille CB og venstreback. Derfor burde der være plads til at begge to får kampe i benene.

    Tror alle i FCK er klar over at der vil være konkurrence, og vi har stort set ikke nogen pladser hvor der ikke er hård kamp om pladsen mellem spillere som med rette kunne forvente at være en profil. Udfordringen er bare at der er så mange gode spillere at der altid vil være nogle der er skuffede.

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #613
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    558

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Og så var der nogle der nævnte at Bengtsson også kan dække HB. Det kan jeg nu ikke huske.
    Men så går forsvarskabalen i hvert fald nogenlunde op, og der vil være spilletid til alle. (Ikke så meget til Anton og Roerslev naturligvis).

    Bengtsson / Boile --- EJ / Boile --- Lüttner / Boile --- Ankersen / Bengtsson

    3. prio'er: Antonsson og Roerslev (Okore ryger jo nok).

    Zan
    I følge transfermarkts opgørelse over hvor Pierre har spillet landskampe, så har han 10 som venstre back og 8 som højre back (han har flere kampe, men der er ikke position på dem alle). Hvor meget han derudover har spillet i højre side orker jeg ikke at undersøge fra min mobil.

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #614
    Tilmeldingsdato
    Jul 2015
    Indlæg
    89

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Folk glemmer også, at Boilesen i mange kampe tidligere i karrieren har spillet på kanten. Når han er i form kan jeg sagtens se ham afløse vores venstre kant fra tid til anden, hvem det så end bliver. Der har også været snak i krogene om et salg af Toutouh, så er ikke dårligt også at have Boilesen til den plads i mangel af bedre. Jeg er dog langt fra sikker på, hvad planen med backen er, men kan bare godt lide at være dækket ordentligt ind, hvis Boilesen går i stykker.

  22. #615
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,641

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    [QUOTE]
    Citat Oprindeligt indsendt af Toby09s Se meddelelser
    Jeg er ikke i tvivl om at Boilesen er tiltænkt en startplads. Enten i midterforsvaret eller på backen. Men i tilfælde af at Pierre er bedre, så spiller han selvfølgelig. Boilesen burde fuldt ud være klar over at den bedste spiller, uagtet hvad planen har været fra starten. Pierre kan dog vikariere på højre og venstreback, mens Boilesen kan spille CB og venstreback. Derfor burde der være plads til at begge to får kampe i benene.
    Meget enig - Pierre dækker nemlig både højre og venstreback og naturligvis ved skader og karantæner og så er der lige det lille aber dabei - at der kan komme et
    bud på Ankersen, som vi ikke kan sige nej til.
    If wars can be started by lies - they can be stopped by truth. (Julian Assange)

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 5 users browsing this thread. (0 members and 5 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Sommer 2015
    By albinus1985 in forum Transferforum
    Svar: 2059
    Sidste Meddelelse: 14.04.17, 13:52
  2. Til- og afgange: Sommer 2014/2015
    By Wonderboy in forum Transferforum
    Svar: 602
    Sidste Meddelelse: 19.05.14, 16:54
  3. Til- og afgange 9: Sommer 2012
    By +Christoffer+ in forum Transferforum
    Svar: 1391
    Sidste Meddelelse: 13.11.12, 15:46
  4. Til- og afgange 8: sommer 2011
    By hz in forum Transferforum
    Svar: 440
    Sidste Meddelelse: 02.06.11, 09:01

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •