Side 44 af 49 FørsteFørste ... 3441424344454647 ... SidsteSidste
Viser resultater 646 til 660 af 727

Emner: Til- og afgange: Sommer 2017

Tilmeldingsdato
    Aug 2003

Re: Til- og afgange: Sommer 2017

Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Der skal med sikkerhed landes en ny højre back. Nuvel, Pierre kan spille højre back til nøds. Men vi har nogle ret så afgørende kvalkampe, om ganske få måneder. Det ansvar der følger, tror jeg ikke Roerslev er klar til.

http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/p...fire-maaneder/
    Det er nu ikke så skidt, hvis man "til nøds" må blive nødt til at bruge en højre back fra det svenske landshold i FCK's start 11'er på den plads. Og ja, han har spillet en del kampe på den position på det svenske landshold. Mener at huske en eller anden kom frem til 8 landskampe.

Tilmeldingsdato
    Nov 2006

Citat Oprindeligt indsendt af MadsEmil Se meddelelser
    Kunne man overtale Høgli og kompensere hans nye klub for at han tiltræder til jul istedet ? Altså leje ham 1/2 år
    Jeg tror Høgli har sådan ca. 0% interesse i at blive, USB har længe udtrykt at han ville hjem netop nu fordi sønnen skal begynde i skole. Tromsø kan ganske givet motiveres med penge, men Høgli kan ikke, han vil hjem.

3. De følgende 3 brugere er enige:

Tilmeldingsdato
    Feb 2012

Vi skal hente en kompetent højre back nu, det synes jeg ikke rigtig der kan være nogen tvivl om - og det kan ikke gå for stærkt. I starten af efteråret kommer vi til at have nogle af sæsonens vigtigste kampe, og der skal alt bare være på plads.

Idealt laver vi en 'Robin Olsen' og lejer en spændende/kompetent højre back, og gør han det godt kan vi købe ham, og gør han det skidt kan vi sende ham tilbage. Lejeaftaler plejer dog kun at være bænkspillere, og hvor tit er de kompetente?
    Jeg ved ikke hvad de har tænkt sig. Hvis jeg har knas med min græsplæne derhjemme, så hælder jeg ikke grus på den. Det er første gang, jeg har set det i verdenshistorien. Og jeg har spillet i Tromsø, hvor rensdyrene vender. - Ståle Solbakken

5. Den følgende bruger er enig i dette:

Tilmeldingsdato
    Jan 2007

Det der er aller mest synd er at Mads R nu bliver 3 valg , de 10 kampe han skulle have haft får han ikke nu.
    Håber han bliver udlejet igen så han får masse af spilletid

Tilmeldingsdato
    Aug 2009

Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    Vi skal hente en kompetent højre back nu, det synes jeg ikke rigtig der kan være nogen tvivl om - og det kan ikke gå for stærkt. I starten af efteråret kommer vi til at have nogle af sæsonens vigtigste kampe, og der skal alt bare være på plads.

Idealt laver vi en 'Robin Olsen' og lejer en spændende/kompetent højre back, og gør han det godt kan vi købe ham, og gør han det skidt kan vi sende ham tilbage. Lejeaftaler plejer dog kun at være bænkspillere, og hvor tit er de kompetente?
    Et navn der meget oplagt falder ind, er Norrköpings Linus Wahlqvist.

Tilmeldingsdato
    Jan 2007

Men han er jo ikke billig Linus, der snakker du 2 cifret

Tilmeldingsdato
    Feb 2012

Et navn der meget oplagt falder ind, er Norrköpings Linus Wahlqvist.
    Bestemt et godt bud, men ham kommer vi aldrig til at leje - han skal købes, og det bliver nok ikke helt billigt selvom han kun har 1 1/2 år tilbage. Svenskere er dog altid dyre i sommervinduet, hvor de er i fuld gang med sæsonen.
    Jeg ved ikke hvad de har tænkt sig. Hvis jeg har knas med min græsplæne derhjemme, så hælder jeg ikke grus på den. Det er første gang, jeg har set det i verdenshistorien. Og jeg har spillet i Tromsø, hvor rensdyrene vender. - Ståle Solbakken

10. Den følgende bruger er enig i dette:

Tilmeldingsdato
    Jul 2014

http://www.bt.dk/superligaen/brandva...eller-broendby

Mikkel Duelund udtaler, at han aldrig vil skifte til BIF eller FCK. Forudser det følgende:

Mikkel Duelund spiller sæsonen 17/18 i FCM som én af ligaens største profiler
    Mikkel Duelund bliver solgt i sommeren 2018 til en udenlandsk klub. Nok i Frankrig eller Tyskland.
    Mikkel Duelund skifter hjem til FCK i sommeren 2019. Journalister og fans holder ham op på sin udtalelse fra 2017 om, at han aldrig ville skifte til FCK. Mikkel Duelund udtaler, at det jo var sådan han havde det dengang, men meget kan ske i fodbold.

Pointe 1: Vi henter ikke Duelund til sommer (det har før været oppe i tråden her og derfor relevant) Pointe 2: Den type udtalelser er gratis.

12. De følgende 10 brugere er enige:

Tilmeldingsdato
    Aug 2009

Zanka er på blokken hos Schalke.

http://www.bt.dk/fodbold/medie-tysk-...vil-have-zanka

14. Den følgende bruger er enig i dette:

Tilmeldingsdato
    Jun 2005

Den pris Schalke vil betale for Zanka er da helt til grin. 15 mill !!! Hvis han bliver solgt for det forstår jeg ikke hvorfor vi altid skal betale så meget for nye spiller der skal til FCK.
    - Vi spiller piv-dårligt, men det var selvfølgelig fedt at vinde, og især mod Brøndby, for det er jo dem, vi ikke kan lide, sagde Kris Stadsgaard
    Donl
    donl's Avatar

Tilmeldingsdato
    Feb 2015

Det handler jo primært om at han kun har ét år tilbage af sin kontrakt. Det trækker prisen væsentlig ned.

Men da FCK har lovet Zanka at skifte i forbindelse med at han forlængede sin kontrakt, så er der ikke så meget at forhandle med. Om prisen så er 5 mil eller 50 mil, så bliver FCK næsten nødt til at takke ja hvis Zanka presser på.

17. Den følgende bruger er enig i dette:

Tilmeldingsdato
    Jan 2007

Zanka bliver solgt for Max 25 , har Ståle udtalt sig angående erstatning for PA? Men sikkert meget usikkert om der er råd til det efter 1 kvartal med regnskab.

Tilmeldingsdato
    Dec 2003

Citat Oprindeligt indsendt af Sir Lanng Se meddelelser
    Zanka bliver solgt for Max 25 , har Ståle udtalt sig angående erstatning for PA? Men sikkert meget usikkert om der er råd til det efter 1 kvartal med regnskab.
    Forhåbentligt er hele koncernens 1. kvartalsregnskab ikke afgørende for om man køber en erstatning for PA og gambler om 250 mio. kr., ved kun at have en 17 årig at hænge sine forhåbninger om Champions League deltagelse på. Det ville være dårligt selskabsledelse at drosle ned på succesdelen af ens virksomhed som følge af et enkeltstående dårligt resultat i en anden del af virksomheden.

Tilmeldingsdato
    Jan 2007

God pointe og helt enig, mente bare at pengene sikkert ikke sidder helt så "løst" mere. Men du risikere jo også at sidde med en ekstra udgift på f.eks 10 mio for spiller plus sign on fee og løn ,også ryger du du i første runde.... Så står du pludselig med 2 løntunge højrebacks og et stort talent på 17 år som ikke får de kampe han trænger for at udvikle sig bedst mulig.

Men som alle andre håber jeg også vi køber en god højreback, var bare nysgerrig på om Ståle havde kommenteret emnet.

Tilmeldingsdato
    May 2014

Jeg vil være mest tryg ved en ny højreback til kvalkampene. Uden tvivl. Jeg mener dog også at vi kan dække den plads ind med rørslev, pierre, kvist og amankwaa. Der er god tid til at øve og vigtigst synes jeg virkelig at vi trænger til et gennembrud fra vores ungdomsrækker. Denne chance er muligvis lige hvad rørslev harbrug for og vi har længe hængt vores hat på delaney, zanka, tputouh og kvist som egen avl. Vi har brug for noget nyt som kan vise vejen for næste generation af talenter. Lad rørslev gå forrest.

22. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 11 users browsing this thread. (4 members and 7 guests)

1. Valid,
  2. bromer,
  3. Emil,
  4. anders_90

Lignende emner

1. Til- og afgange: Sommer 2015
    By albinus1985 in forum Transferforum
    Svar: 2058
    Sidste Meddelelse: 16.02.16, 21:32
  2. Til- og afgange: Sommer 2014/2015
    By Wonderboy in forum Transferforum
    Svar: 602