Side 45 af 145 FørsteFørste ... 35424344454647485595 ... SidsteSidste
Viser resultater 661 til 675 af 2166

Emner: Til- og afgange: Sommer 2017

  1. #661
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    358

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Sir Lanng Se meddelelser
    Zanka bliver solgt for Max 25 , har Ståle udtalt sig angående erstatning for PA? Men sikkert meget usikkert om der er råd til det efter 1 kvartal med regnskab.
    Forhåbentligt er hele koncernens 1. kvartalsregnskab ikke afgørende for om man køber en erstatning for PA og gambler om 250 mio. kr., ved kun at have en 17 årig at hænge sine forhåbninger om Champions League deltagelse på. Det ville være dårligt selskabsledelse at drosle ned på succesdelen af ens virksomhed som følge af et enkeltstående dårligt resultat i en anden del af virksomheden.


  2. #662
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    God pointe og helt enig, mente bare at pengene sikkert ikke sidder helt så "løst" mere. Men du risikere jo også at sidde med en ekstra udgift på f.eks 10 mio for spiller plus sign on fee og løn ,også ryger du du i første runde.... Så står du pludselig med 2 løntunge højrebacks og et stort talent på 17 år som ikke får de kampe han trænger for at udvikle sig bedst mulig.

    Men som alle andre håber jeg også vi køber en god højreback, var bare nysgerrig på om Ståle havde kommenteret emnet.

  3. #663
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    116

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Jeg vil være mest tryg ved en ny højreback til kvalkampene. Uden tvivl. Jeg mener dog også at vi kan dække den plads ind med rørslev, pierre, kvist og amankwaa. Der er god tid til at øve og vigtigst synes jeg virkelig at vi trænger til et gennembrud fra vores ungdomsrækker. Denne chance er muligvis lige hvad rørslev harbrug for og vi har længe hængt vores hat på delaney, zanka, tputouh og kvist som egen avl. Vi har brug for noget nyt som kan vise vejen for næste generation af talenter. Lad rørslev gå forrest.

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #664
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Sir Lanng Se meddelelser
    God pointe og helt enig, mente bare at pengene sikkert ikke sidder helt så "løst" mere. Men du risikere jo også at sidde med en ekstra udgift på f.eks 10 mio for spiller plus sign on fee og løn ,også ryger du du i første runde.... Så står du pludselig med 2 løntunge højrebacks og et stort talent på 17 år som ikke får de kampe han trænger for at udvikle sig bedst mulig.

    Men som alle andre håber jeg også vi køber en god højreback, var bare nysgerrig på om Ståle havde kommenteret emnet.
    I så fald ryger PA jo bare til vinter, og hvis ikke han er salgsbar der, er det perfekt at vi har en ny mand til at konkurrere om pladsen.
    I fodbold er skader bare ultra lort, om det er sportsligt eller økonomisk. Hope for the best, but prepare for the worst.... Vi skal have en fuld god erstatning, og det må kunne lade sig gøre inden for budgettet, det er trods alt højre back....

  6. #665
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,426

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/o...ck-til-sommer/

    Det kommer næppe som en overraskelse, at Okore vil væk til sommer.

  7. #666
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    521

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Ståle Se meddelelser
    http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/o...ck-til-sommer/

    Det kommer næppe som en overraskelse, at Okore vil væk til sommer.
    Nøj hvor er jeg nysgerrig på den her. Hvorfor i alverden er han allerede på vej videre?
    Jeg tænker det må være disciplinærproblemer og at Okore og Ståle ikke fungerer.
    Okore har niveauet men ikke den taktiske forståelse endnu. Det kan han lære.
    Det kommer han så bare ikke til ...

    :-(
    ["...det er jo FCK, det er ikke en eller anden lille ubetydelig klub..." - Kris Stadsgaard]

    "Martin Retov er ikke nogen ledertype, og det bliver han aldrig. Du kan ikke gøre en Skoda til en Mercedes". Citat: Ole Mørk

  8. De følgende 5 brugere er enige:

  9. #667
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    390

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Hvis Okore skrider, skal vi vel have endnu en stopper ind. Jeg forventer, at Ståle gerne vil have styr på det her hurtigst muligt, Antonsson bliver jo heller ikke yngre. Lidt irriterende, at det ikke kunne lykkes med OKore. :-/
    "Han stiller store krav, men samtidig er det altid med kort vej til smil og jokes, og det er den balance og spænding, som skal skabes i en gruppe, og så er han 5% sindssyg". CV om Ståle i FCK BALLS

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #668
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Stoffer Se meddelelser
    Hvis Okore skrider, skal vi vel have endnu en stopper ind. Jeg forventer, at Ståle gerne vil have styr på det her hurtigst muligt, Antonsson bliver jo heller ikke yngre. Lidt irriterende, at det ikke kunne lykkes med OKore. :-/
    De regner med Boile og tror nærmere at vi bruger penge på en højre back, hvis Okore bliver smidt for porten

  12. #669
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,865

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    De regner med Boile og tror nærmere at vi bruger penge på en højre back, hvis Okore bliver smidt for porten
    Og den højre back kunne sagtens være en spiller der samtidig kan gardere i midterforsvaret, hvilket Linus Wahlqvist kan. Jeg siger haps.

    https://www.transfermarkt.com/linus-...spieler/249125

  13. #670
    David_T er offline Occasionally wears a hat
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    2,506

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Ankersen har 14 assists i denne sæson, Linus Wahlqvist har 10 assists i hele sin seniorkarriere. Hvorfor er det lige vi hapser ham igen, hvad er det han bringer?

  14. #671
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,766

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Rokie_Ijeh Se meddelelser
    Nøj hvor er jeg nysgerrig på den her. Hvorfor i alverden er han allerede på vej videre?
    Jeg tænker det må være disciplinærproblemer og at Okore og Ståle ikke fungerer.
    Okore har niveauet men ikke den taktiske forståelse endnu. Det kan han lære.
    Det kommer han så bare ikke til ...
    Jeg tror du finder svaret i artiklen:

    - Og den er, at jeg skal væk og kigge andre veje end FCK. Jeg vil gerne vide, at jeg er en af de første brikker på holdet, og det kunne Ståle ikke love mig, så derfor er jeg nødt til at kigge nogle andre veje, og vi er ved at få det løst.

    Hvis Okore er gået til Ståle med den udtalelse har han skudt sig selv i foden, for INGEN i FCK kan eller skal kunne loves en startplads, og da slet ikke ovenpå den sæson Okore har haft hvor han på ingen måde har overbevist. Jeg er ikke ked af at han smutter til sommer, men jeg er glad for at vi tog chancen. Okore har været sindssyg god, og kunne blive det igen - men ikke med den attitude.

    Han kunne lære meget af Boilesen, der har stået i fuldstændig samme situation som Okore. Han har ikke brokket sig det mindste, og leveret når han kom på banen.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm


  15. #672
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,865

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af David_T Se meddelelser
    Ankersen har 14 assists i denne sæson, Linus Wahlqvist har 10 assists i hele sin seniorkarriere. Hvorfor er det lige vi hapser ham igen, hvad er det han bringer?
    Masser af fysisk pondus, en dygtig pasningsspiller, samt en god indlægsfod. Derudover kan du jo ikke sammenligne spillerne 1 til 1, da der MEGA store forskellige forudsætninger, når man kigger på de to hold spillerne repræsenterer. Satte du Linus ind på Ankersens plads, er jeg ikke i tvivl om, at hans antal af assists ville stige.

  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #673
    Tilmeldingsdato
    Jun 2008
    Indlæg
    240

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af David_T Se meddelelser
    Ankersen har 14 assists i denne sæson, Linus Wahlqvist har 10 assists i hele sin seniorkarriere. Hvorfor er det lige vi hapser ham igen, hvad er det han bringer?
    Jeg så ham på stadion i forrige sæson, hvor han stod og snorksov på backen hele kampen. Han er muligvis the shit, men jeg tror, at det er en noget anden spillestil, han skal flugte med, hvis han skal være en succes i København. Bedømt på den kamp og et par andre streaming iagttagelser, er jeg begrænset begejstret. Men bevares, på disse sider og i bold.dk tråden er købet af ham nærmest en tvangstanke. Det er lidt ligesom dengang, at Wilhelmsson skulle nævnes 117 gange i hvert transfervindue.

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #674
    Tilmeldingsdato
    Mar 2016
    Indlæg
    11

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017


  20. #675
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    Jeg tror du finder svaret i artiklen:

    - Og den er, at jeg skal væk og kigge andre veje end FCK. Jeg vil gerne vide, at jeg er en af de første brikker på holdet, og det kunne Ståle ikke love mig, så derfor er jeg nødt til at kigge nogle andre veje, og vi er ved at få det løst.

    Hvis Okore er gået til Ståle med den udtalelse har han skudt sig selv i foden, for INGEN i FCK kan eller skal kunne loves en startplads, og da slet ikke ovenpå den sæson Okore har haft hvor han på ingen måde har overbevist. Jeg er ikke ked af at han smutter til sommer, men jeg er glad for at vi tog chancen. Okore har været sindssyg god, og kunne blive det igen - men ikke med den attitude.

    Han kunne lære meget af Boilesen, der har stået i fuldstændig samme situation som Okore. Han har ikke brokket sig det mindste, og leveret når han kom på banen.
    Det "hjælper" lidt på det at Okore selv er med til at skabe den ærgelige situation.
    At det ikke bare er Ståle der bare har besluttet sig for en 100 pcts kassering.

    Det gør den lidt nemmere at sluge, for selvfølgelig kan Ståle ikke stille ham garantier.
    Men det undrer mig alligevel lidt - det ville da være oplagt at starte en ny CF kamp med tjekken. En kamp Okore måske kunne vinde.

    For det kommer sgu til at gøre ondt at se ham folde sig ud i Herning. Øv.

    Zan

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Sommer 2015
    By albinus1985 in forum Transferforum
    Svar: 2059
    Sidste Meddelelse: 14.04.17, 13:52
  2. Til- og afgange: Sommer 2014/2015
    By Wonderboy in forum Transferforum
    Svar: 602
    Sidste Meddelelse: 19.05.14, 16:54
  3. Til- og afgange 9: Sommer 2012
    By +Christoffer+ in forum Transferforum
    Svar: 1391
    Sidste Meddelelse: 13.11.12, 15:46
  4. Til- og afgange 8: sommer 2011
    By hz in forum Transferforum
    Svar: 440
    Sidste Meddelelse: 02.06.11, 09:01

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •