Side 46 af 145 FørsteFørste ... 36434445464748495696 ... SidsteSidste
Viser resultater 676 til 690 af 2166

Emner: Til- og afgange: Sommer 2017

  1. #676
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,865

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Det "hjælper" lidt på det at Okore selv er med til at skabe den ærgelige situation.
    At det ikke bare er Ståle der bare har besluttet sig for en 100 pcts kassering.

    Det gør den lidt nemmere at sluge, for selvfølgelig kan Ståle ikke stille ham garantier.
    Men det undrer mig alligevel lidt - det ville da være oplagt at starte en ny CF kamp med tjekken. En kamp Okore måske kunne vinde.

    For det kommer sgu til at gøre ondt at se ham folde sig ud i Herning. Øv.

    Zan
    Så kan jeg gøre det mere tåleligt for dig. Klubben der er i forhandling med Okore, er AaB ;-)

    http://www.bt.dk/superligaen/bt-afsl...-fck-forsvarer

  2. De følgende 2 brugere er enige:
    peb, zan

  3. #677
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    278

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    For det kommer sgu til at gøre ondt at se ham folde sig ud i Herning. Øv.

    Zan[/QUOTE]
    Det ville undre mig meget hvis vi valgte at sælge til FCM . De har jo før udtalt at de ikke vil sælge til FCK , derfor fik vi jo heller ikke Erik Sviatchenko dengang.
    - Vi spiller piv-dårligt, men det var selvfølgelig fedt at vinde, og især mod Brøndby, for det er jo dem, vi ikke kan lide, sagde Kris Stadsgaard
    Donl
    donl's Avatar

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #678
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,865

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    HSV er interesseret i Robin Olsen.

    http://www.bt.dk/fodbold/medie-tysk-...desliga-profil

  6. #679
    Tilmeldingsdato
    Sep 2010
    Indlæg
    126

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017



  7. #680
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    208

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Kanon god nyhed og Tom Høgli er virkelig god at have i truppen af så mange grunde:

    http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/f...ed-tom-hoegli/


  8. #681
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    392

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Plundbeck Se meddelelser
    Kanon god nyhed og Tom Høgli er virkelig god at have i truppen af så mange grunde:

    http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/f...ed-tom-hoegli/
    Det var nok noget af det sidste jeg havde set komme, men det viser jo så meget om den mand.


  9. #682
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    558

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Lindrup Se meddelelser
    Jeg tror Høgli har sådan ca. 0% interesse i at blive, USB har længe udtrykt at han ville hjem netop nu fordi sønnen skal begynde i skole. Tromsø kan ganske givet motiveres med penge, men Høgli kan ikke, han vil hjem.
    Sjældent har jeg været så glad for at tage fejl, fremragende løsning!


  10. #683
    Tilmeldingsdato
    Jun 2008
    Indlæg
    240

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Plundbeck Se meddelelser
    Kanon god nyhed og Tom Høgli er virkelig god at have i truppen af så mange grunde:

    http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/f...ed-tom-hoegli/
    Genialt! *Sætter kaffe over*

  11. De følgende 11 brugere er enige:

  12. #684
    Tilmeldingsdato
    Feb 2015
    Indlæg
    128

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Høgli fortjener en kæmpe statue af sig selv i hjertet af København. Jeg forestiller mig en kæmpe Høgli, der står og peger hen mod parken, med sin gyldne kaffekop. For helvede hvor er han en legende <3


  13. #685
    Tilmeldingsdato
    Feb 2015
    Indlæg
    128

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    - Tromsø har indgået en meget god aftale med FC København, som indebærer et fast grundbeløb og en bonus for Champions League i 2017 og 2018. I alt kan Tromsø opnå et millionbeløb, som vil gøre 'salget' til det største, siden Saliou Ciss skiftede til Valenciennes (sommeren 2013, red.).

    - Aftalen indeholder også et spændende samarbejde med FCK, som kommer til Tromsø for at spille en opvisningskamp. Tromsø kan bruge FCK's scouting-netværk i de kommende år, og FCK åbner for kompetencedeling i både udvikling og førstehold, hvor FCK ligger langt fremme. Samarbejdet vil være konkret, og Tom Høgli vil være en garant for dette samarbejde.

    Okay, Tromsø har vist også taget sig godt betalt. Det største salg siden Saliou Ciss skiftede til Valenciennes. OMG :D

  14. #686
    Tilmeldingsdato
    Mar 2007
    Indlæg
    546

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af JakobP Se meddelelser
    Okay, Tromsø har vist også taget sig godt betalt. Det største salg siden Saliou Ciss skiftede til Valenciennes. OMG :D
    Der er tale om ca 4 mio iflg:
    http://www.itromso.no/sport/article8150275.ece

    Egentlig en OK pris såfremt vi kommer i CL.

  15. De følgende 8 brugere er enige:

  16. #687
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    358

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Men det er jo også et cadeau til Roerslev at man ikke går ud og henter en ny profil, men giver ham chancen for at tilspille sig en plads på holdet og få kamperfaring for Høgli spiller næppe alle kampene. Jeg syntes det er et eormt sats, trods at Høgli er god, men han er efter min overbevisning ikke Champions League god. Tilgengæld er han en klubmand og det skal man ikke fornægte.!

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #688
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Hejbøll Se meddelelser
    Jeg syntes det er et eormt sats, trods at Høgli er god, men han er efter min overbevisning ikke Champions League god. Tilgengæld er han en klubmand og det skal man ikke fornægte.!
    Hvorfor er det et enormt sats? Vi ved, hvad Høgli kan, nemlig holde et super bundniveau, uanset hvem vi end møder. Et sats ville da være at lave et panikindkøb, specielt med henblik på, at man har store tanker om Roerslev. Jeg kan slet ikke komme i tanke om noget, der er et mindre sats end det her. :-)

  19. De følgende 10 brugere er enige:

  20. #689
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    358

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af h0ps Se meddelelser
    Hvorfor er det et enormt sats? Vi ved, hvad Høgli kan, nemlig holde et super bundniveau, uanset hvem vi end møder. Et sats ville da være at lave et panikindkøb, specielt med henblik på, at man har tanker om Roerslev. Jeg kan slet ikke komme i tanke om noget, der er et mindre sats end det her. :-)
    Okay - enormt var måske et stort ord at bruge, men Høgli har været stabil, han bliver dog ældre, har været skadet ofte. Jeg ved ikke hvad niveau han er på nu - så er hans erfaring nok til at kunne afmontere en stærk venstra kant? Jeg er enig med der IKKE skulle et panik indkøb til og det ville være skidt for Roerslev, som vi jo alle håber bliver den næste store højreback. Jeg tror bare ikke vi er stærke nok på den plads, og samtidig skal man supporteres at et midterforsvar der skal indspilles på ny. Jeg håber på det er godt nok, men desværre er jeg lidt sortseer her.

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #690
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Høgli kender systemet fra sine sæsoner her, så han er da et udtryk for stabilitet. Og planen er selvfølgelig, at P.A. skal tilbage i startopstillingen igen ASAP. Jeg tror, det er godt, vi ikke får skiftet hele forsvaret, og jeg er meget tryg ved Høgli, som især defensivt vel er længder foran P.A.

  23. De følgende 5 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Sommer 2015
    By albinus1985 in forum Transferforum
    Svar: 2059
    Sidste Meddelelse: 14.04.17, 13:52
  2. Til- og afgange: Sommer 2014/2015
    By Wonderboy in forum Transferforum
    Svar: 602
    Sidste Meddelelse: 19.05.14, 16:54
  3. Til- og afgange 9: Sommer 2012
    By +Christoffer+ in forum Transferforum
    Svar: 1391
    Sidste Meddelelse: 13.11.12, 15:46
  4. Til- og afgange 8: sommer 2011
    By hz in forum Transferforum
    Svar: 440
    Sidste Meddelelse: 02.06.11, 09:01

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •