Side 47 af 145 FørsteFørste ... 37444546474849505797 ... SidsteSidste
Viser resultater 691 til 705 af 2166

Emner: Til- og afgange: Sommer 2017

  1. #691
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af GeorgeWChubby Se meddelelser
    Så rejs dog en statue af den mand!


  2. #692
    Tilmeldingsdato
    Dec 2004
    Indlæg
    732

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Så rejs dog en statue af den mand!
    Ja, det er vist på tide at vi får den Høgli rejsning vi alle har længst efter i så lang tid.

  3. De følgende 2 brugere er enige:

  4. #693
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Lasse Vigen afviser ikke at skifter til DK , kunne han ikke være en fin makker til Kvist?

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #694
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Sir Lanng Se meddelelser
    Lasse Vigen afviser ikke at skifter til DK , kunne han ikke være en fin makker til Kvist?
    Tja, måske... Han så rigtig spændende ud for et par år siden, men synes ikke, tanken er så ophidsende længere. Men hvem ved...
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  7. #695
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Tja, måske... Han så rigtig spændende ud for et par år siden, men synes ikke, tanken er så ophidsende længere. Men hvem ved...
    Synes stadig han virker spændende.
    - Han er stadig ung.
    - Han er kreativ og dynamisk i boks til boks løb.
    - Har masser af kamperfaring fra Championship, så det er ikke et talent der skal nænsomt sluses ind på holdet.
    - Kan spille flere positioner.
    - Anfører på U-21 gennem flere år, så vidner om han også tager ansvar.

    Alt det lagt sammen, kan umuligt være dårligere end Matic eller Gregus som ikke har imponeret specielt meget....

  8. #696
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Nogen, der har forstand på, hvad der sker med Lyngbys spillere, hvis Lyngby ikke får fornyet sin Superligalicens? Bliver de fritstillet? Eller er det først, hvis klubben går konkurs? Tænk, hvis vi kunne gafle Odgaard helt gratis...
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  9. #697
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    Synes stadig han virker spændende.
    - Han er stadig ung.
    - Han er kreativ og dynamisk i boks til boks løb.
    - Har masser af kamperfaring fra Championship, så det er ikke et talent der skal nænsomt sluses ind på holdet.
    - Kan spille flere positioner.
    - Anfører på U-21 gennem flere år, så vidner om han også tager ansvar.

    Alt det lagt sammen, kan umuligt være dårligere end Matic eller Gregus som ikke har imponeret specielt meget....
    Han bliver snart 23, og han er gået fra at være fast mand hos Fulham til at blive lejet ud til Burton. Han ligner bare ikke længere et stortalent i svøb, hvis du spørger mig. Men jeg har før taget fejl. ;-)
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  10. #698
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Nogen, der har forstand på, hvad der sker med Lyngbys spillere, hvis Lyngby ikke får fornyet sin Superligalicens? Bliver de fritstillet? Eller er det først, hvis klubben går konkurs? Tænk, hvis vi kunne gafle Odgaard helt gratis...
    De mister kun deres Superliga licens, så de vil blive tvangsnedrykket til 1. div medmindre de finder 20 mil(mener jeg det var DBU forlangte). Så de går ikke konkurs lige med det første medmindre at Hellup finans trækker stikket..

  11. #699
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Han bliver snart 23, og han er gået fra at være fast mand hos Fulham til at blive lejet ud til Burton. Han ligner bare ikke længere et stortalent i svøb, hvis du spørger mig. Men jeg har før taget fejl. ;-)
    De fik ny træner og spillede 17 af 20 kampe for Burton, så tror bare han var uheldig lidt ala Okore i Villa/FCK. Talent prædikatet er vel så små også ved at falde af som 23 årige, men mener stadig han er en dygtig spiller som ville pynte på Københavns midtbane

  12. #700
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    De mister kun deres Superliga licens, så de vil blive tvangsnedrykket til 1. div medmindre de finder 20 mil(mener jeg det var DBU forlangte). Så de går ikke konkurs lige med det første medmindre at Hellup finans trækker stikket..
    Nej, det er jeg med på, men spørgsmålet er, om det har nogen betydning for spillernes kontrakter? Der er jo forskel på at rykke ned og blive tvangsnedrykket. Men det er måske individuelt, hvad spillerne har af den slags klausuler i kontrakterne...
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  13. #701
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Nej, det er jeg med på, men spørgsmålet er, om det har nogen betydning for spillernes kontrakter? Der er jo forskel på at rykke ned og blive tvangsnedrykket. Men det er måske individuelt, hvad spillerne har af den slags klausuler i kontrakterne...
    Ja der må jeg være dig svar skyldig, men tror der havde stået mere i medierne hvis Lyngby stod til at miste alle deres spillere gratis eller bare nogle af dem. Så medmindre de har en nedrykningsklausul tror jeg ikke der sker noget. Tvivler på at en klub som Lyngby tillader at indskrive det i deres kontrakter medmindre det er en storspiller de henter hjem.

  14. #702
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    756

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Odgaard har udløb sommeren 18. Jeg håber han bliver i Lyngby næste sæson og at vi kan hente ham på en fri til næste sommer. Han er ung, falder ud af kampene osv. Men forhelvede hvor var vendingen på Antonsson fremragende.
    Han har noget fysik, kølighed og teknik over sit spil, som gør jeg tror han godt kan spille en slags Nikolaj Jørgensen for os.

    Vigen som type er jeg HELT med på, men jeg er også i tvivl om hvorvidt han er den rigtige spiller med de seneste to års historik med skader, mindre spilletid og udlejning.

  15. De følgende 2 brugere er enige:

  16. #703
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Something Se meddelelser
    Odgaard har udløb sommeren 18. Jeg håber han bliver i Lyngby næste sæson og at vi kan hente ham på en fri til næste sommer. Han er ung, falder ud af kampene osv. Men forhelvede hvor var vendingen på Antonsson fremragende.
    Han har noget fysik, kølighed og teknik over sit spil, som gør jeg tror han godt kan spille en slags Nikolaj Jørgensen for os.
    Lyngbys situation taget i betragtning tror jeg, de er tvunget til at forsøge at lave penge på Odgaard nu (med mindre selvfølgelig der kommer en russisk oligark ind fra højre og ændrer hele billedet). Men hans talent må være så velkendt rundt om i verden, at vi muligvis ikke har en chance for at få ham. Det, der skulle tale til vores fordel, var, at han måske gerne ville blive i København lidt endnu.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #704
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    756

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Jeg tror heller ikke rigtig på det, timingen virker ikke rigtig. Men han ser god ud.

  19. #705
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,184

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Odgaard er vel den perfekte erstatning for Dolberg i Ajax når den tid kommer. Jeg tror slet ikke på, han vil blive i Superligaen.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 4 users browsing this thread. (0 members and 4 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Sommer 2015
    By albinus1985 in forum Transferforum
    Svar: 2059
    Sidste Meddelelse: 14.04.17, 13:52
  2. Til- og afgange: Sommer 2014/2015
    By Wonderboy in forum Transferforum
    Svar: 602
    Sidste Meddelelse: 19.05.14, 16:54
  3. Til- og afgange 9: Sommer 2012
    By +Christoffer+ in forum Transferforum
    Svar: 1391
    Sidste Meddelelse: 13.11.12, 15:46
  4. Til- og afgange 8: sommer 2011
    By hz in forum Transferforum
    Svar: 440
    Sidste Meddelelse: 02.06.11, 09:01

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •