Side 48 af 145 FørsteFørste ... 38454647484950515898 ... SidsteSidste
Viser resultater 706 til 720 af 2166

Emner: Til- og afgange: Sommer 2017

  1. #706
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Håber vi køber Odegaard nu og udlejer ham en sæson til Lyngby.

  2. De følgende 5 brugere er enige:

  3. #707
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Håber vi køber Odegaard nu og udlejer ham en sæson til Lyngby.
    Det bør i hvert fald prøves...
    Sidst redigeret af guldsmed : 23.05.17 kl. 11:46
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #708
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Odgaard er vel den perfekte erstatning for Dolberg i Ajax når den tid kommer. Jeg tror slet ikke på, han vil blive i Superligaen.
    Ajax er en oplagt køber. Og du har sikkert ret. Så vidt jeg kan snuse mig frem til, har Odgaard dog et år tilbage af gymnasiet, så det skulle være sådan noget, der måske kunne holde ham her. Og hvis Lyngby enten rykker ned, går konkurs eller insisterer på at sælge ham nu, kan han blive tvunget til at rykke videre. Men jeg tror heller ikke voldsomt på, at vi får ham.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  6. #709
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,184

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Hvis nu Robin Olsen ryger til sommer, jvf. HSV-rygterne, kunne det så være en mulighed at hente Jakob Busk tilbage fra Union Berlin? Han var en af deres bedste spillere inden sin skade, men har nu mistet pladsen til et velspillende tysk talent. Udover et par drop i sin FCK-tid husker jeg ham som en god keeper. Derudover kender han klubben og ville formentlig have det fint nok med at være 2.-valg efter Stephan en enkelt sæson, hvis han stilles mere spilletid i udsigt fremadrettet.

  7. #710
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    756

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Hvis nu Robin Olsen ryger til sommer, jvf. HSV-rygterne, kunne det så være en mulighed at hente Jakob Busk tilbage fra Union Berlin? Han var en af deres bedste spillere inden sin skade, men har nu mistet pladsen til et velspillende tysk talent. Udover et par drop i sin FCK-tid husker jeg ham som en god keeper. Derudover kender han klubben og ville formentlig have det fint nok med at være 2.-valg efter Stephan en enkelt sæson, hvis han stilles mere spilletid i udsigt fremadrettet.
    Mnja, jeg tror ikke busk er god nok - og jeg tror ikke vi har brug for en reserve, men et førstevalg hvis vi sælger Robin. Eneste navn jeg kan komme på er Jesper Hansen i Lyngby, men jeg kan så godt lide hvordan Robin er en dominerende målmand, og ikke kun shotstopper. Jeg husker også Busk som klejn på trods af de 189 centimeter.

    Nu er jeg seriøst brændt varm på Odgaard efter at have set flere highlights med ham. Jaja, han er mest kant, men i en 442 ser han perfekt ud til at være den bevægeligt angriber.

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #711
    Tilmeldingsdato
    Jun 2008
    Indlæg
    240

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Udover et par drop i sin FCK-tid husker jeg ham som en god keeper.
    Jeg husker ham, som en bums der whinede på twitter over sin FCK skæbne. Han var historisk elendig i de få optrædender, han fik - og blev retteligt smidt væk. Han er et emne for en 1. divisionsklub eller BØF, hvis det skal være.

  10. De følgende 12 brugere er enige:

  11. #712
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,865

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Hvis nu Robin Olsen ryger til sommer, jvf. HSV-rygterne, kunne det så være en mulighed at hente Jakob Busk tilbage fra Union Berlin? Han var en af deres bedste spillere inden sin skade, men har nu mistet pladsen til et velspillende tysk talent. Udover et par drop i sin FCK-tid husker jeg ham som en god keeper. Derudover kender han klubben og ville formentlig have det fint nok med at være 2.-valg efter Stephan en enkelt sæson, hvis han stilles mere spilletid i udsigt fremadrettet.
    Et frækt bud kunne være IFK Göteborgs 18-årige supertalent mellem stængerne, Pontus Dahlberg. Han er virkelig dygtig, men jeg er i tvivl om at Ståle ville binde sig an med så ung og urutineret en keeper. Omvendt, er man god nok, er man vel gammel nok? Og så vil vi jo have en Stephan i baghånden.

    https://en.m.wikipedia.org/wiki/Pontus_Dahlberg

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #713
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    2,413

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Hvis nu Robin Olsen ryger til sommer, jvf. HSV-rygterne, kunne det så være en mulighed at hente Jakob Busk tilbage fra Union Berlin? Han var en af deres bedste spillere inden sin skade, men har nu mistet pladsen til et velspillende tysk talent. Udover et par drop i sin FCK-tid husker jeg ham som en god keeper. Derudover kender han klubben og ville formentlig have det fint nok med at være 2.-valg efter Stephan en enkelt sæson, hvis han stilles mere spilletid i udsigt fremadrettet.
    Hvis man allerede skal finde en erstatning for Robin denne sommer, hvilket jeg ikke tror. Så går der en udmærket målmand i sin bedste alder rundt på fri transfer: Pär Hansson får ikke sin kontrakt i Feyenoord forlænget, og dermed kan man gratis hapse en 30-årig tidligere og potentiel kommende landsholdskeeper, der endda ved, hvad det vil sige at spille i en topklub, da han har vundet mesterskaber i både Sverige og Holland. For to år siden skulle FCK have været meget interesseret, ligesom Hansson også kunne se perspektiver i et skifte til København.

    Ståle skal dog ikke vente for længe, da adskillige Allsvenskan-klubber også har opdaget, at han er gratis.
    Hejsa
    Elver's Avatar

  14. De følgende 3 brugere er enige:

  15. #714
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Nogle talte tidligere om det med Boilesen og 55 kampe. Han snakker lidt om det her (Siger at han forventer konkurrence, ikke kan spille 55 kampe mv.) http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/b...ille-55-kampe/

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #715
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,865

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Club Brügge skulle efter sigende være interesseret i Ståle.

    https://www.voetbalkrant.com/nl/nieu...ar-club-brugge

  18. #716
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Club Brügge skulle efter sigende være interesseret i Ståle.

    https://www.voetbalkrant.com/nl/nieu...ar-club-brugge
    Tror ikke de har 100 millionermilliarder til en træner!

  19. De følgende 6 brugere er enige:

  20. #717
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,865

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Club Brügge skulle efter sigende være interesseret i Ståle.

    https://www.voetbalkrant.com/nl/nieu...ar-club-brugge
    Nu bringer EB historien.

    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...opklub/6682037

    At Ståle siger "Ingen kommentarer", bekymrer mig en smule.

  21. De følgende 2 brugere er enige:

  22. #718
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,849

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Jeg tror simpelthen ikke, at Ståle vil forlade klubben i den nuværende situation. Der skal bygges op, og det er en ære for ham at gøre, for han vil ikke smutte og efterlade det samme rod, som sidst han tog afsted. Ståle kunne godt finde på at smutte næste sommer, når der var et mere solidt fundament at bygge videre på, men der sker for mange udskiftninger henover sommeren, og Ståle vil efterlade en vindertrup, som den nye træner - David Nielsen? - nemt kan overtage. Desuden tror jeg Aniken Solbakken har en del indflydelse på valget, og hun tager med til Kbh med deres yngste, men ikke Belgien før alle ungerne er fløjet.

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

  24. #719
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    647

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Club Brugge er måske lige en snert foran os økonomisk, men på mange måder kan man sige at Brugge ligesom klubber som Sparta Prag, Legia Warszawa, Basel og Wien er vores egentlige rivaler, så et skifte til en af dem kan man dels betragte som uambitiøst af Ståle, men også lidt som et hak i tuden til FCK.

  25. Den følgende bruger er enig i dette:

  26. #720
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    616

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Club Brugge en snert foran? Deres budget er dobbelt så stort som vores http://www.voetbalbelgie.be/nl/article.php?id=110747

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Sommer 2015
    By albinus1985 in forum Transferforum
    Svar: 2059
    Sidste Meddelelse: 14.04.17, 13:52
  2. Til- og afgange: Sommer 2014/2015
    By Wonderboy in forum Transferforum
    Svar: 602
    Sidste Meddelelse: 19.05.14, 16:54
  3. Til- og afgange 9: Sommer 2012
    By +Christoffer+ in forum Transferforum
    Svar: 1391
    Sidste Meddelelse: 13.11.12, 15:46
  4. Til- og afgange 8: sommer 2011
    By hz in forum Transferforum
    Svar: 440
    Sidste Meddelelse: 02.06.11, 09:01

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •