Side 49 af 145 FørsteFørste ... 39464748495051525999 ... SidsteSidste
Viser resultater 721 til 735 af 2166

Emner: Til- og afgange: Sommer 2017

  1. #721
    Tilmeldingsdato
    Dec 2004
    Indlæg
    732

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Colsen Se meddelelser
    Club Brugge en snert foran? Deres budget er dobbelt så stort som vores http://www.voetbalbelgie.be/nl/article.php?id=110747
    Jeg tror, desværre, at der kan være kød på Bruggehistorien. De har flere penge, en mere konkurrencedygtigt liga, direkte CL plads. Og så er det en vinderklub der altid spille om mesterskabet. Jeg tror at vores gode træner har brændt sig på mindre klubber i større ligaer i en sådan grad, at han nok er færdige med dem. Der er for meget pres kombineret, for lidt kontinuitet og for lave ambitioner. Brugge ville, i mine øjne, desværre være det perfekte match hvis/når Ståle vil ud i verden igen.

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #722
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Emilo Se meddelelser
    Jeg tror, desværre, at der kan være kød på Bruggehistorien. De har flere penge, en mere konkurrencedygtigt liga, direkte CL plads. Og så er det en vinderklub der altid spille om mesterskabet. Jeg tror at vores gode træner har brændt sig på mindre klubber i større ligaer i en sådan grad, at han nok er færdige med dem. Der er for meget pres kombineret, for lidt kontinuitet og for lave ambitioner. Brugge ville, i mine øjne, desværre være det perfekte match hvis/når Ståle vil ud i verden igen.
    Hørsholt afkræfter:
    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...pekulationerne
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  4. De følgende 4 brugere er enige:

  5. #723
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,148

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Ståle siger, at det er 100 % sikkert, at han træner FCK næste sæson.

    Så kan spekulationerne vist droppes endeligt.

    http://www.vg.no/sport/fotball/staal...ar/a/24006779/

  6. De følgende 8 brugere er enige:

  7. #724
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Det er vigtigt !! Kom nu med en klasse Central midtbane og gerne et ung talent som 4 angriber.

    Syntes der var snak om at 2 fra vores u 19 hold skulle op på 1 holdet, hvem bliver nr 2 ? Røjkjær er vel et godt bud ?

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #725
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    48

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Laudrup har åbenbart mere brug for usle oliepenge end Ståle!!
    http://www.vg.no/sport/fotball/staal...ud/a/24007476/

  10. #726
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Stodderkarl Se meddelelser
    Laudrup har åbenbart mere brug for usle oliepenge end Ståle!!
    http://www.vg.no/sport/fotball/staal...ud/a/24007476/
    Enten det eller Ståle har en bedre moral.
    Mere sandsynligt er dog nok, at Laudrup simpelthen ikke har andre muligheder. Der er vel ingen fornuftig Europæisk klub af vis størrelse som falder for det navn længere, når der klæber sig den ene fiasko efter den anden til det. Ståle derimod har nok en række spændende muligheder. Jeg kunne desværre godt forestille mig, at vi højst har Ståle en sæson mere - det synes jeg også de sidste udtalelses underbygger en smule.

  11. De følgende 6 brugere er enige:

  12. #727
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,865

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Sir Lanng Se meddelelser
    Det er vigtigt !! Kom nu med en klasse Central midtbane og gerne et ung talent som 4 angriber.

    Syntes der var snak om at 2 fra vores u 19 hold skulle op på 1 holdet, hvem bliver nr 2 ? Røjkjær er vel et godt bud ?
    Der bliver ihvertfald plads til én eller flere ungdomsspillere, da det nu er meldt ud, at Julian er fortid efter denne sæson.

    http://www.fck.dk/nyhed/2017/05/27/t...d-soenderjyske

  13. De følgende 2 brugere er enige:

  14. #728
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Der bliver ihvertfald plads til én eller flere ungdomsspillere, da det nu er meldt ud, at Julian er fortid efter denne sæson.

    http://www.fck.dk/nyhed/2017/05/27/t...d-soenderjyske
    About time.... Han har mangler alt for meget teknisk, og har slet ikke udviklet sig nok siden han kom. Det er en stående joke at han har været manden med sidste fod før div. mål, for han er vitterlig ikke synderlig dygtig som fodboldspiller.
    Skønt at vi (langt om længe) fik afgjort hans skæbne.

    Hvis han nogensinde får succes på vores niveau så sluger jeg gerne mine ord, og påmind mig det gerne... For han har for mit vedkommende været stemplet ude i snart 2 år...
    Sidst redigeret af Wonderboy : 27.05.17 kl. 18:24

  15. De følgende 5 brugere er enige:

  16. #729
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    http://www.bt.dk/fodbold/staale-solb...edste-saesoner

    Ståle kalder os for færdige på transfermarkedet, før det allerede er begyndt, ved mindre der kommer vilde bud eller Rasmus Falk får set back i genoptræningen. Og så kommer der jo helt sikkert noget omkring Okore. Såfremt det stemmer:

    På den positive side er vi godt forberedte til den nye sæson. Ståle kan arbejde med holdet i ro og mag. Samtidig er de yderste positioner i truppen åbne for nogle af vores talentfulde spillere. Hvorfor eksempelvis hente en 4. angriber, når du kan smide Jonas Wind ind i de få kampe, der er tale om?

    På den negative side bliver det først og fremmest en kedelig sommer for en fanboy som mig, der elsker transfervinduet. Og dernæst får vi nok ikke den der stjerne signing at se, som vi alle nok går og håber lidt på. Fisher-ish. Vi har helt sikkert et spændende, ungt og godt hold, men det er er den velsmurte og nogle gange kedelige maskine. Skal vi være rigtig hårde, så er det vel kun Falk og Toutouh blandt de startende offensive, der for alvor har teknik i fødderne?

    Jeg hørte Peter Brygmann på Mediano give sit besyv med om FCKs vindue. Han påpegede, at næste niveau netop er at bygge på stilen også. Gør vi det med det nuværende hold? Samtidig var han også overbevist om, at Ståle i sin forlængelse har fået et større budget. Såfremt han har det, kan det vel på ingen måde ses indtil videre? Slutteligt: Zanka (antager vi), Delaney og Corner er røget. NJ røg sidste sommer. Toutouh snart. Meget Kbh kultur ryger ud af holdet uden at blive erstattet?

    Spændende sommer. Fuld tiltro til Ståle her fra. Og tillykke med det hele for fanden :-)

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #730
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Hvis vi er færdig handlet og Ankersen og Falk ikke er klar til opstart tror jeg ikke vi skal drømme om CL !

    Virker ikke som om Ståle har fået en større budget til næste sæson desværre.

  19. #731
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    949

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Glemmer du så ikke at Boilesen , Thomsen og Okore blev købt for længe siden sammen med Matic . Dette før en tjekkisk u 21 spiller, cypriotisk topscorer samt Pierre... netop fordelen at de er kørt ind og det ikke bliver så voldsomt ... det er en meget dyr trup der endog lige måtte smide 4 mil for stabilitet til Tromsø...

  20. De følgende 6 brugere er enige:

  21. #732
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Boilesen , Okore var gratis ,Thomsen var vist 3-4 mio kr .Er med på de skal have lønn og Sign on fee :)

    Men og nu spørge jeg kun fordi jeg ikke husker , skrev han ikke først ny kontrakt efter de blev hentet ?

  22. #733
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    564

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Kan ikke helt få forsvarskabalen til at gå op med en afskrivning af Okore og et forestående salg af Zanka. Det betyder en større rolle til Anton og 1 1/2 plads til Boile begge dele en Shaky strategi imho. Er der et ungt talent på vej op til CB pladsen jeg ikke har taget højde for i ligningen?
    Waldorf: Why do we always come here
    Statler: I guess we'll never know
    Waldorf: It's like a kind of torture
    both: To have to watch the show

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

  24. #734
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af bad boy Se meddelelser
    Kan ikke helt få forsvarskabalen til at gå op med en afskrivning af Okore og et forestående salg af Zanka. Det betyder en større rolle til Anton og 1 1/2 plads til Boile begge dele en Shaky strategi imho. Er der et ungt talent på vej op til CB pladsen jeg ikke har taget højde for i ligningen?
    Ja, det var jo ikke, fordi Antonsson beroligede en ved udsigten til, at han skal være tredjevalg i forsvaret (eller hvad man skal kalde det, når Boilesen muligvis også er tænkt med i den kabale) med sit gavehumør i går. Håber også på en midterforsvarer mere.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  25. Den følgende bruger er enig i dette:

  26. #735
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    360

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Tror man skal tag Ståle's udmelding med en gran salt. Mener han sagde det samme sidste år og alligevel hentet vi boile og okore. I hans opfattelse går vi fra at være proaktiv til mere at være opservere på markedet. Han har hvad han skal bruge til at starte sæsonen op, men er med garanti klar til at handle, hvis der kommer nogle flere salg, nogle af de skadet spillere tager længere tid om at komme tilbage, nogle af de nye spillere er en skuffelse eller der bare er nogle muligheder som man ikke kan sige nej til. Så er sikker på at vi nok skal se f.eks. en centerforsvarer mere når Zanka er solgt og/eller Okore bliver solgt/lejet ud. Før det sker vil det være "dumt" at købe en centerforsvarer mere. Tænkt, hvis hverken Zanka eller Okore forsvinder. Så har vi pludseligt alt for mange midterforsvaret til efteråret.

    Nu vil det skarpe jo nok sige at jamen Zanka bliver jo solgt. Det er korrekt, men det kan være der ikke kommer den klub som Zanka ønsker at komme til. Er sikker på han gerne vil træffe det helt rigtigt valg denne gang og gør op med det fejlslagne ophold i PSV og en sådanne holdning kan nemt gøre at han ikke bliver solgt.

  27. De følgende 5 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Sommer 2015
    By albinus1985 in forum Transferforum
    Svar: 2059
    Sidste Meddelelse: 14.04.17, 13:52
  2. Til- og afgange: Sommer 2014/2015
    By Wonderboy in forum Transferforum
    Svar: 602
    Sidste Meddelelse: 19.05.14, 16:54
  3. Til- og afgange 9: Sommer 2012
    By +Christoffer+ in forum Transferforum
    Svar: 1391
    Sidste Meddelelse: 13.11.12, 15:46
  4. Til- og afgange 8: sommer 2011
    By hz in forum Transferforum
    Svar: 440
    Sidste Meddelelse: 02.06.11, 09:01

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •