Side 51 af 145 FørsteFørste ... 414849505152535461101 ... SidsteSidste
Viser resultater 751 til 765 af 2166

Emner: Til- og afgange: Sommer 2017

  1. #751
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Jinx13 Se meddelelser
    Andreas Granqvist rygtes ifølge flere svenske medier til København (igen).

    Ifølge artiklen afhænger det dog også af, hvorvidt hjerteklubben Helsingborg kvalificerer sig til Allsvenskan, da han ønsker at spille på et tilstrækkeligt højt niveau for at bevare sin landsholdsplads.

    http://www.expressen.se/kvallsposten...-dromvarvning/

    Erfaring fra hollandsk, italiensk og russisk fodbold, +60 landskampe for Sverige og først lige fyldt 32, så der burde være et par gode år tilbage i ham

    Jeg er tændt på ideen, da blot at have Mikael Antonsson som 3. valg sammen med Boilesen gør mig lidt usikker.
    Umiddelbart vil han på papiret være fin at få ind med rutine, hvis Zanka ryger. Om han kan spille vores zoneforsvar (det kunne Mellberg f.eks. ikke) ved jeg ikke. Men ud fra artiklen virker det nu ikke som noget, der er på trapperne. Vi har åbenbart forhørt os på hans situation allerede i vinters, og så sker der nok ikke mere der. Han virker opsat på at blive et år mere i Rusland. Er han ikke for gammel næste sommer kunne han være en afløser for Erik, hvis han skal afsted igen.

  2. #752
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Ham Lobotka, er han virkelig så god som alle snakker om (har ikke set nok til at vurdere det). Det er jo meget tæt på vi skal lave en Bayern og sende 40 millioner til FCN, som så kan sende Maxsø, Lobotka og Ingvartson til FCK. Eventuelt lidt færre penge, men så Okore permanent og Keita på leje i en sæson.

    Vi vil have 4. Klasse angribere indtil vinter, hvor Santander kan sælges

  3. Den følgende bruger er enig i dette:

  4. #753
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    683

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Ham Lobotka, er han virkelig så god som alle snakker om (har ikke set nok til at vurdere det). Det er jo meget tæt på vi skal lave en Bayern og sende 40 millioner til FCN, som så kan sende Maxsø, Lobotka og Ingvartson til FCK. Eventuelt lidt færre penge, men så Okore permanent og Keita på leje i en sæson.

    Vi vil have 4. Klasse angribere indtil vinter, hvor Santander kan sælges
    Du er klar over at bare Ingvartsen alene vel koster +40 mio kroner?


  5. #754
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    75

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Keeper - Robin + SA. Ok, men er bange for Robin bliver solgt og så skal vi ud og finde en ny første målmand.
    HB - Ankersen (ude til og med Sep), Høgli (Synes jeg ikke er god nok til CL selvom jeg elsker ham) og Rørslev (Ikke god nok til CL). Skal Danny måske bruges her? Synes ikke vi er klar til CL her...
    CB1 - Zanka (Bliver solgt), Lufner (Spillet ind til CL?) og Anton (Ikke god nok til CL). Lufner er det store spørgsmålstegn. Vi mangler 1 CB når Zanka er solgt.
    CB2 - Eric + Boile - OK
    VB - Boile + Pierre - OK
    Midt - Kvist, Matic, Gregus, (Keita - Nogen der ved om han kommer retur nu?) - Mangler lidt noget X-factor og fandenivolskhed på den midtbane.
    HM - Thomsen, Kusk, Falk - OK
    VM - Toutou (Vil gerne sælges) + Verbic (Synes ikke han har været flyvende senest)
    Angreb - Santander, Pieros (Aner ikke om han kan noget, men ser spændende ud) og Pavlovic (Ikke glad for at være afhængig af ham ved en skade til Santander)

    Håber ikke vi er helt færdige med at handle...
    Sidst redigeret af Ribz : 30.05.17 kl. 15:18

  6. #755
    Tilmeldingsdato
    Jun 2008
    Indlæg
    240

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Læste et sted i går, at det forlyder på de lyngbyske vandrør, at vi skulle have forespurgt på Jesper Hansen. Mon ikke der ligger et stort salg og venter på Robin.
    Det er i hvert fald ret oplagt at kigge Jesper Hansens vej. Klubben bør råde over tre brugbare målmænd. Og Kim Christensen stopper vist snart, samtidig med at Robin Olsen kan være væk inden længe.

    Jeg tænker desuden, at BØF kigger mod Lyngby for at erstatte Rønnow - en mulighed de meget gerne må blive frataget.

    Jesper Hansen kan ikke være specielt dyr. Jeg ville købe ham.

  7. #756
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    308

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Ribz Se meddelelser
    Keeper - Robin + SA. Ok, men er bange for Robin bliver solgt og så skal vi ud og finde en ny første målmand.
    HB - Ankersen (ude til og med Sep), Høgli (Synes jeg ikke er god nok til CL selvom jeg elsker ham) og Rørslev (Ikke god nok til CL). Skal Danny måske bruges her? Synes ikke vi er klar til CL her...
    CB1 - Zanka (Bliver solgt), Lufner (Spillet ind til CL?) og Anton (Ikke god nok til CL). Lufner er det store spørgsmålstegn. Vi mangler 1 CB når Zanka er solgt.
    CB2 - Eric + Boile - OK
    Midt - Kvist, Matic, Gregus, (Keita - Nogen der ved om han kommer retur nu?) - Mangler lidt noget X-factor og fandenivolskhed på den midtbane.
    HM - Thomsen, Kusk, Falk - OK
    VM - Toutou (Vil gerne sælges) + Verbic (Synes ikke han har været flyvende senest)
    Angreb - Santander, Pieros (Aner ikke om han kan noget, men ser spændende ud) og Pavlovic (Ikke glad for at være afhængig af ham ved en skade til Santander)

    Håber ikke vi er helt færdige med at handle...
    Jeg tror at Pierre B bliver ked af det, hvis han falder over denne trupevaluering..

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #757
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    75

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Falkengulle Se meddelelser
    Jeg tror at Pierre B bliver ked af det, hvis han falder over denne trupevaluering..
    Der manglede selvfølgelig VB - Boile og Pierre hvilket jeg er helt tryg ved

  10. #758
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Hvis Robin bliver solgt (tror det ikke), bliver S.A. så måske ikke bare første målmand igen? Det var jo ikke på grund af utilfredshed, at vi skiftede ham ud, det var jo en skade (hvilket, kan jeg huske, gjorde mig lidt bekymret for mesterskabet i vinterpausen sidste år). Jesper Hansen håber jeg ved gud ikke, vi henter. Jeg glemmer ikke, da vi psykede ham til en kamp i parken ("Hjulmand, har du gaver med" lalala)

  11. #759
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,506

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af h0ps Se meddelelser
    Jesper Hansen håber jeg ved gud ikke, vi henter. Jeg glemmer ikke, da vi psykede ham til en kamp i parken ("Hjulmand, har du gaver med" lalala)
    Enig. Og den kamp og Hjulmand-sangen glemmer jeg ikke. Og heller ikke, at han droppede på to af vores fire mål, og at Cesars andet mål var en tunnel.

  12. #760
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    https://www.youtube.com/watch?v=U374LcJD--Y hvis man har lyst til at se Jesper Hansen droppe lidt.... desværre viser de ikke hans mange fejlslagne udspark. (man kan dog høre vores hån 2:57)

  13. #761
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    782

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Hm hvorfor f... skulle Santander dog sælges ?? syntes klart at der står en anden angriber foran ham i køen til at komme væk...en der på ingen måder har vist det der skal til for at være en angriber i FCK :-)

  14. #762
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    [JOKE]I stedet for Fischer som den store bombe kan vi hente Martin Braithwaite. Så kan han også komme tilbage på landsholdet.

    http://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder...a-toulouse-nu/

    [/JOKE]

  15. #763
    Tilmeldingsdato
    Feb 2002
    Indlæg
    171

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Det er jo meget tæt på vi skal lave en Bayern og sende 40 millioner til FCN, som så kan sende Maxsø, Lobotka og Ingvartson til FCK. Eventuelt lidt færre penge, men så Okore permanent og Keita på leje i en sæson.

    Ja det forslag skal CV nok sidde og klappe i sine fede hænder over
    Sidst redigeret af Powderfinger : 30.05.17 kl. 16:58

  16. #764
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    616

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Gætter på prisen for Ingvartsen alene er 40 mio

  17. De følgende 5 brugere er enige:

  18. #765
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    419

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Wonderboy Se meddelelser
    [JOKE]I stedet for Fischer som den store bombe kan vi hente Martin Braithwaite. Så kan han også komme tilbage på landsholdet.

    http://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder...a-toulouse-nu/

    [/JOKE]
    Bliver hårdt for speakeren i parken...han havde altid problemos med det navn

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Sommer 2015
    By albinus1985 in forum Transferforum
    Svar: 2059
    Sidste Meddelelse: 14.04.17, 13:52
  2. Til- og afgange: Sommer 2014/2015
    By Wonderboy in forum Transferforum
    Svar: 602
    Sidste Meddelelse: 19.05.14, 16:54
  3. Til- og afgange 9: Sommer 2012
    By +Christoffer+ in forum Transferforum
    Svar: 1391
    Sidste Meddelelse: 13.11.12, 15:46
  4. Til- og afgange 8: sommer 2011
    By hz in forum Transferforum
    Svar: 440
    Sidste Meddelelse: 02.06.11, 09:01

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •