Side 52 af 145 FørsteFørste ... 2424950515253545562102 ... SidsteSidste
Viser resultater 766 til 780 af 2166

Emner: Til- og afgange: Sommer 2017

  1. #766
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Colsen Se meddelelser
    Gætter på prisen for Ingvartsen alene er 40 mio
    Og så kan vi måske modregne 10-15 for Okore?

  2. #767
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    617

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    10-15 mio for Okore? Vi skal være heldige, hvis det ikke kommer til at koste os penge, for at komme af med ham.

  3. De følgende 4 brugere er enige:

  4. #768
    David_T er offline Occasionally wears a hat
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    2,506

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Apropos, så har CV lige været ude i dag og sige at Okore lønmæssigt er for dyr til FCN.

    http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/f...-lidt-for-dyr/

    Så skulle han til FCN ville det nok ende med at vi skulle betale en del af lønnen, medmindre Okore selv går all-in på at vende "hjem".

  5. #769
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Colsen Se meddelelser
    10-15 mio for Okore? Vi skal være heldige, hvis det ikke kommer til at koste os penge, for at komme af med ham.
    Så dårligt står vi heller ikke. At han ikke har ryster Zanka og Erik af er ikke ligefrem et 'uduelig' stempel.

    Til David T: mon ikke at det er en presbold til Okore? Hvis vi skal købe dig så skal du indstille dig på at sænke dagsbudgettet. Måske de laver en 'Cornelius' på Okore!

  6. #770
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    617

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Det er jeg ganske sikker på vi gør. Vi fik ham gratis, han har ikke spillet godt(heller ikke i Villa), alle ved han skal videre. Ikke ligefrem noget, som får klubber til at tænke "her bruger vi lige 10-15 mio" til en spiller på en høj løn.

  7. De følgende 7 brugere er enige:

  8. #771
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    782

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Hm han kan vel komme i bytte + lidt penge for nogle spillere i FCN :-) og alle bliver glade....

  9. #772
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Colsen Se meddelelser
    Det er jeg ganske sikker på vi gør. Vi fik ham gratis, han har ikke spillet godt(heller ikke i Villa), alle ved han skal videre. Ikke ligefrem noget, som får klubber til at tænke "her bruger vi lige 10-15 mio" til en spiller på en høj løn.
    Var fik et rustent kæmpe talent som kan gå hen og blive superligaens bedste (igen), en spiller som eller havde haft flere tilbud på hånden før han valgte os, heraf FCM som igen viser interesse. Nu er han i form igen, men mangler kampe.

    Det er en spiller som helt sikkert har et navn flere steder pga. sin PL tur, og som flere klubber godt kunne tro på at få i gang igen (ala os). Så hvis vi står med 25 mio og Okore i hånden vil jeg tror der bliver lyttet i FCN-lejren. Om det er nok er svært at sige, men jeg tror ikke det er så langt fra.
    Sign on har nok været ret høj, så hel gratis tror jeg heller ikke han var.

  10. De følgende 3 brugere er enige:

  11. #773
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    390

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Colsen Se meddelelser
    10-15 mio for Okore? Vi skal være heldige, hvis det ikke kommer til at koste os penge, for at komme af med ham.
    Well, vi sender ham vel heller ikke til FCM med en pose penge, hvis der er en reel risiko for, at han bliver en stor profil for dem med et halvt års spilletid. Det ville da være åndsvagt. Hvis Ståle og co. vurderer, at han ikke kan nå sit tidligere niveau, så kan alt selvfølgelig ske, men ellers sender vi ham vel ikke i armene på en rival med penge til at forsøde dealen med.

    Men til AaB for 5 mille? Tjo, måske.
    "Han stiller store krav, men samtidig er det altid med kort vej til smil og jokes, og det er den balance og spænding, som skal skabes i en gruppe, og så er han 5% sindssyg". CV om Ståle i FCK BALLS

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #774
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Kim forlænger til sommeren 2018.

    http://www.fck.dk/nyhed/2017/05/30/f...im-christensen


  14. #775
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    617

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Det vigtigste er, at vi kan få så meget så muligt af hans løn ud af budgettet. Ekstra Bladet skød ham vist til 300.000-400.000 om måneden. Det er der ingen andre klubber, som kan/vil betale.
    Så det afgørende er hvor meget Okore vil have gang i sin karriere, og dermed tage en lønnedgang.
    Best case i min verden er stadigvæk, at man river kontrakten i stykker og lader ham skifte til Aab med en videresalgsklausul. Er 99,9% sikker på,
    at vi ikke får nogen transfersum for ham.

    Tror han er fuldstændigt afskrevet, så man er ligeglad hvem han skifter til. Husk de har trods alt set ham hver dag det sidste lange stykke tid.

  15. De følgende 7 brugere er enige:

  16. #776
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    0,01% har gjort det for mig før.

  17. #777
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Han er sq en dejlig mand! Meget god 3. keeper at have


  18. #778
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Umiddelbart vil han på papiret være fin at få ind med rutine, hvis Zanka ryger. Om han kan spille vores zoneforsvar (det kunne Mellberg f.eks. ikke) ved jeg ikke. Men ud fra artiklen virker det nu ikke som noget, der er på trapperne. Vi har åbenbart forhørt os på hans situation allerede i vinters, og så sker der nok ikke mere der. Han virker opsat på at blive et år mere i Rusland. Er han ikke for gammel næste sommer kunne han være en afløser for Erik, hvis han skal afsted igen.
    Jeg synes også det virker oplagt, at vi bare lige tjekkede op på hans situation. Stort set alle vidste jo også for et halvt år siden, at Zanka ville til udlandet igen nu i det her vindue, og selvom Okore vel næppe havde spillet sig ud i kulden dengang, så har det måske nok været ganske oplagt i et stykke tid, at vi ville forstærke os på positionen. Nu blev det så med Lüftner, men det virker ikke så utænkeligt, at Granqvist skulle have været inden i billedet inden da.

    I øvrigt ville jeg foretrække Ragnar, hvis vi alligevel stadig er i markedet efter en central forsvarsspiller. Granqvist er måske nok lidt bedre, men hvis niveauforskellen er den samme som for et år eller to siden, så synes jeg ikke, at den er så stor, og jeg kan helt enkelt godt lide Ragnar.
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar

  19. De følgende 4 brugere er enige:

  20. #779
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Gandhi Se meddelelser
    Jeg synes også det virker oplagt, at vi bare lige tjekkede op på hans situation. Stort set alle vidste jo også for et halvt år siden, at Zanka ville til udlandet igen nu i det her vindue, og selvom Okore vel næppe havde spillet sig ud i kulden dengang, så har det måske nok været ganske oplagt i et stykke tid, at vi ville forstærke os på positionen. Nu blev det så med Lüftner, men det virker ikke så utænkeligt, at Granqvist skulle have været inden i billedet inden da.

    I øvrigt ville jeg foretrække Ragnar, hvis vi alligevel stadig er i markedet efter en central forsvarsspiller. Granqvist er måske nok lidt bedre, men hvis niveauforskellen er den samme som for et år eller to siden, så synes jeg ikke, at den er så stor, og jeg kan helt enkelt godt lide Ragnar.
    Man skal måske også tage med i ligningen, at Johansson og Granqvist kender hinanden særdeles godt fra det svenske landshold. Med en CL kvalifikation lige om hjørnet, lyder det ikke helt skævt i mine ører, med dem som makkerpar og med Robin bagved.

  21. De følgende 5 brugere er enige:

  22. #780
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    521

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Jeg ser gerne at vi går efter Uffe Bech. Så kunne Falk komme over på ventre og Kusk og Bech kunne have højre (toutouh er solgt i det regnestykke). Ser Thomsen som primær central og sekundær Kant. Så har vi fem fløjspillere med Verbic, Kusk, Amankvaa, Falk og altså Bech.
    Han er dygtig og ville være bitter om BIF fik ham signet ...
    ["...det er jo FCK, det er ikke en eller anden lille ubetydelig klub..." - Kris Stadsgaard]

    "Martin Retov er ikke nogen ledertype, og det bliver han aldrig. Du kan ikke gøre en Skoda til en Mercedes". Citat: Ole Mørk

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Sommer 2015
    By albinus1985 in forum Transferforum
    Svar: 2059
    Sidste Meddelelse: 14.04.17, 13:52
  2. Til- og afgange: Sommer 2014/2015
    By Wonderboy in forum Transferforum
    Svar: 602
    Sidste Meddelelse: 19.05.14, 16:54
  3. Til- og afgange 9: Sommer 2012
    By +Christoffer+ in forum Transferforum
    Svar: 1391
    Sidste Meddelelse: 13.11.12, 15:46
  4. Til- og afgange 8: sommer 2011
    By hz in forum Transferforum
    Svar: 440
    Sidste Meddelelse: 02.06.11, 09:01

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •