Side 53 af 145 FørsteFørste ... 3435051525354555663103 ... SidsteSidste
Viser resultater 781 til 795 af 2166

Emner: Til- og afgange: Sommer 2017

  1. #781
    Tilmeldingsdato
    Jun 2015
    Indlæg
    31

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Men er Bech ikke temmelig klejn? Og kan han levere de defensive meter? Jeg vil ikke være tryg ved Bech/Kusk til højresiden. Offensivt er det spændende, men kan man forlade sig på dem defensivt? Hvis vi skal forsvare en 1-0 hjem i Porto eller lignende.

  2. #782
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Robin er klar til større opgaver.

    http://www.aftonbladet.se/sportblade...-vill-kopa-mig

  3. #783
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    201

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Når nu Kim har forlænget og Stephan viste sin klasse i pokalen - ville det så ikke være oplagt at hente Anders Lindegaard "hjem", så har vi igen 2 "lige" stærke målmænd og Kim som back-up
    Lindegaard er vel gratis lige nu og har ihvertfald nogen erfaring internationalt

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #784
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    "Min agent siger at der er bud efter mig" No shit drenge. I er lige blevet skolet til super resultater, og fremvist i verdens bedste liga. Men slap nu lige af med de offentlige udmeldinger. Hvis du vil videre så tag den internt i stedet for at tale igennem pressen.

    Det er jo helt hul i hovedet at høre på alle dem som 'er klar til at komme væk'; Robin, Ankersen, Kusk, Yus, Okore. Zanka er en anden sag da han forlængede for at hjælpe situationen sidste sommer. Men vi kan jo ikke skifte 8 mand ud hvor af 6-7 er en del af start 11eren.

    Gud hvor jeg er træt af agenter, og deres hvisken i øret!


  6. #785
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    949

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Hougaard Se meddelelser
    Når nu Kim har forlænget og Stephan viste sin klasse i pokalen - ville det så ikke være oplagt at hente Anders Lindegaard "hjem", så har vi igen 2 "lige" stærke målmænd og Kim som back-up
    Lindegaard er vel gratis lige nu og har ihvertfald nogen erfaring internationalt
    Og siddet på bænken i en midterklub i næstebedste række i England og efterhånden varmet bænk i utallige år..... Det bliver et rungende NEJ TAK herfra


  7. #786
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Jeg synes egentligt gerne, Robin Olsen må smutte. Stephan ser stadig god ud. Uanset hvad skal der i så fald hentes en keeper mere.

    Hvad med Patrik Carlgren? Han skrev en halvårskontrakt med Farum efter sit skifte til 1860 München gik i vasken, men 1860 er lige rykket ned. Det vil sige han er gratis, bor allerede i området, og kan konkurrere med Stephan.

    Af danske keepere er det reelt set kun Jesper Hansen og Anders Lindegaard, der kan komme på tale.

    En nævnte Pär Hansson tidligere, som også er et godt bud. Han har ligesom Carlgren kontraktudløb til sommer og har nu været skadet i flere måneder, så han vil formentlig ikke vade i tilbud.

  8. #787
    Tilmeldingsdato
    Nov 2008
    Indlæg
    325

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Robins agent er i øvrigt den samme som Ankersen skiftede til, lige inden han gik i pressen og talte om et skifte...
    ...

  9. De følgende 3 brugere er enige:

  10. #788
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Det er virkelig ulideligt at høre på. Han har været i klubben i 1 1/2 år.

    Synes Ståle og co.'s transferstrategi, mht at lade spillerne bruge FCK som springbræt, er fin og god. Men kan man så ikke understrege, at det også betyder noget loyalitet i den anden retning?

    Spillerne har også et ansvar! Ikke kun agenterne.
    Robin må sgu da kunne se at det ville være problematisk at slippe hele forsvarskæden i et vindue.
    Det kan han selvfølgelig være skide ligeglad med, og fodboldverdenen er ikke for violinister. Men det er her jeg mener der er en vanvittig fortolkning af begrebet loyalitet! Specielt når han (og eksempelvis Anker) ikke har været i klubben i mere end halvandet år! Og det er jo ikke fordi deres hyre ikke er i orden.

    Zan


  11. #789
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    457

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Det er jo respektløst og en dumdristig udtalelse. Jeg har aldrig været fan af ham og han må gerne smutte for min skyld. Jeg tror dog manden skal huske på hvor han kom fra og det var fra bænken i en klub der på ingen måde er bedre end os. Det er jo samme situation med Ankersen - slå nu koldt vand i blodet.

  12. De følgende 3 brugere er enige:

  13. #790
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Slå nu lige koldt vand i blodet. Robin har jo ikke gjort noget forkert. Det eneste han siger er jo, at han er klar til at komme videre, og at han har sagt det til klubben. Det gætter jeg på, at de første 10-15 spillere i klubben også har gjort. Der er jo intet i udtalelserne der peger imod, at han presser specielt på for et skifte.

    Og skulle han blive solgt (hvad jeg ikke tror på), så skal der hentes kvalitet ind. Med al respekt for Stephan og hans præstation i Pokalen, så ser jeg har ikke som 1. målmand mere. Han ser helt ærlig lidt gammel ud. Og nej vi skal hverken hente Lindegaard eller Carlgren. Lindegaard har ikke spillet fast i årevis og kunne ikke komme på holdet i en middelmådig engelsk 1. dvi klub. Carlgren er ikke engang 1. målmand i FCN. Come on....
    Jesper Hansen er jeg i tvivl om. Han har fået meget ros, men jeg ser ham personligt ikke til at have klassen til FCK.

  14. De følgende 6 brugere er enige:

  15. #791
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Slå nu lige koldt vand i blodet. Robin har jo ikke gjort noget forkert. Det eneste han siger er jo, at han er klar til at komme videre, og at han har sagt det til klubben. Det gætter jeg på, at de første 10-15 spillere i klubben også har gjort. Der er jo intet i udtalelserne der peger imod, at han presser specielt på for et skifte.

    Og skulle han blive solgt (hvad jeg ikke tror på), så skal der hentes kvalitet ind. Med al respekt for Stephan og hans præstation i Pokalen, så ser jeg har ikke som 1. målmand mere. Han ser helt ærlig lidt gammel ud. Og nej vi skal hverken hente Lindegaard eller Carlgren. Lindegaard har ikke spillet fast i årevis og kunne ikke komme på holdet i en middelmådig engelsk 1. dvi klub. Carlgren er ikke engang 1. målmand i FCN. Come on....
    Jesper Hansen er jeg i tvivl om. Han har fået meget ros, men jeg ser ham personligt ikke til at have klassen til FCK.
    Hvis du hverken tror på Stephan, Jesper Hansen, Patrik Carlgren eller Anders Lindegaard kunne det da være spændende at høre, hvilket niveau eller hvilke målmænd du så har i tankerne?

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #792
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Slå nu lige koldt vand i blodet. Robin har jo ikke gjort noget forkert. Det eneste han siger er jo, at han er klar til at komme videre, og at han har sagt det til klubben. Det gætter jeg på, at de første 10-15 spillere i klubben også har gjort. Der er jo intet i udtalelserne der peger imod, at han presser specielt på for et skifte.
    Korrekt, han har ikke gjort noget ulovligt, ligesom det er name-of-the-game i fodboldens verden.

    Men det er jo ikke bare en "lille" åbning; han udtaler at han har sagt til klubben han gerne vil væk, at det bunder i han har vundet alt osv. Det er ret direkte og noget der ligner en presbold. I min optik må det være ganske forstyrrende.

    Det tolkede jeg også Ståle syntes, da Ankersen lavede samme finte. Jeg skal ikke kunne sige det, men elementer i den gate, pegede på at Ståle rent faktisk måtte sætte Ankersen på plads - både internt og i pressen.

    Så hvis det reelt er et forstyrrende element for klubben internt, finder jeg det også ganske umusikalsk at smide disse udtalelser ud efter forgodtbefindende.
    Som du selv siger, har vi efterhånden et helt hold der gerne vil væk - det er da bare i sagens natur lidt ærgelige signaler at sende. Specielt når klubben faktisk melder klart ud at man gerne hjælper profiler videre til stærke klubber.

    Zan

  18. De følgende 5 brugere er enige:

  19. #793
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Hvis du hverken tror på Stephan, Jesper Hansen, Patrik Carlgren eller Anders Lindegaard kunne det da være spændende at høre, hvilket niveau eller hvilke målmænd du så har i tankerne?
    Jeg har ikke nogen speciel målmand i tankerne. Det kender jeg slet ikke markedet godt nok til. Måske er jeg for hård mod Stephan, men jeg forstår ikke helt de tre andre bud. Som nævnt er jeg i tvivl om Jesper Hansen - ham har jeg bare aldrig været særligt imponeret af, omend eksperterne jo roser ham. Han må dog også være oppe i alderen og næppe en man kan satse på en række sæsoner. Carlgren er ung, men han er imo for lille og uden den rette udstråling og pondus. Og så kan jeg virkelig ikke se, hvordan en reserve fra FCN kan gå ind som 1. keeper hos os. Lindegaard har den rette statur, men har jo ikke spillet i årevis og er også forholdsvis gammel. Det vil jo være en gamble af de helt store at hente ham tro, at han kan gå ind som stabil 1. målmand.

    Men ok, hvis folk mener at Stephan skal stå ved eventuelt salg, ja så kan enhver af de tre andre da sikkert godt bruges som reserver.

    Skal jeg vælge en af de 4 tager jeg Stephan til hver en tid.

  20. De følgende 3 brugere er enige:

  21. #794
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Korrekt, han har ikke gjort noget ulovligt, ligesom det er name-of-the-game i fodboldens verden.

    Men det er jo ikke bare en "lille" åbning; han udtaler at han har sagt til klubben han gerne vil væk, at det bunder i han har vundet alt osv. Det er ret direkte og noget der ligner en presbold. I min optik må det være ganske forstyrrende.

    Det tolkede jeg også Ståle syntes, da Ankersen lavede samme finte. Jeg skal ikke kunne sige det, men elementer i den gate, pegede på at Ståle rent faktisk måtte sætte Ankersen på plads - både internt og i pressen.

    Så hvis det reelt er et forstyrrende element for klubben internt, finder jeg det også ganske umusikalsk at smide disse udtalelser ud efter forgodtbefindende.
    Som du selv siger, har vi efterhånden et helt hold der gerne vil væk - det er da bare i sagens natur lidt ærgelige signaler at sende. Specielt når klubben faktisk melder klart ud at man gerne hjælper profiler videre til stærke klubber.

    Zan
    Det er svært at vurdere, hvor meget presbold er i det, da vi ikke kender situationen. Vi ved ikke, om Robin er blevet spurgt om et skifte af jounalisten eller om han selv har bragt det på banen, ligesom vi ikke ved hvor direkte han har sagt det til Ståle. At han har sagt til klubben , "at han er frisk på et nyt eventyr hvis der dukker noget spændende op", er der jo i sig selv ikke noget pres i.

    Det Ankersen gjorde (med at sige, at han vil afsted nu til mederine) er imo meget værre. Forøvrigt finder jeg også Toutouhs kommentar, om at han gerne vil til udlandet i dette vindue, værre end dette.

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

  23. #795
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    I nyheden om Robin, er der det yderligere krydderi af "svensk" presselogik. Jeg har skrevet det før, og på mig virker det altså som om, at svenske journalister i en blanding af national stolthed og irritation over, at se svenske landsholdsprofiler i en dansk klub, kører nyheder om mulige salg helt ud af proportioner. Vi så det med Ludvig sidste sommer, vi har tidligere set det med Erik Johanson, og det er kun logisk, at vi ser det med Robin - "FCK skal partou sælge, når det er i pressen!"
    Robin er en dygtig målmand, men jeg er også ret sikker på, at Ståle har en plan med hans karriere, og den kan en agent eller den svenske presse ikke flytte meget på. Kommer der en klub og lægger "det bud vi ikke kan sige nej til" som Ståle formulerede, ja så bliver han solgt, men det ville han blive under alle omstændigheder, ellers bliver Robin til næste sommer, hvilket giver rigtig god mening.

  24. De følgende 5 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Sommer 2015
    By albinus1985 in forum Transferforum
    Svar: 2059
    Sidste Meddelelse: 14.04.17, 13:52
  2. Til- og afgange: Sommer 2014/2015
    By Wonderboy in forum Transferforum
    Svar: 602
    Sidste Meddelelse: 19.05.14, 16:54
  3. Til- og afgange 9: Sommer 2012
    By +Christoffer+ in forum Transferforum
    Svar: 1391
    Sidste Meddelelse: 13.11.12, 15:46
  4. Til- og afgange 8: sommer 2011
    By hz in forum Transferforum
    Svar: 440
    Sidste Meddelelse: 02.06.11, 09:01

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •