Side 54 af 145 FørsteFørste ... 4445152535455565764104 ... SidsteSidste
Viser resultater 796 til 810 af 2166

Emner: Til- og afgange: Sommer 2017

  1. #796
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Nu ved jeg godt at han har været ude og afvise, at han nogensinde kunne finde på det. Og det kan også godt være jeg ligger for meget i hvad den gode Dan Hammer siger.

    Men i den seneste udsendelse af "Fodbold FM", taler de om den kommende sæson og "silly season". I den forbindelse taler Dan Hammer om at FCK kunne markere sig over for de andre, ved at hente en Mikkel Duelund i Herning (direkte konkurrent). Til dette spørger værten om dette er noget han kender til, hvortil Hammer virker til at vide mere end han udtaler sig om.

    Jeg ved godt at det er et virkelig tyndt rygte. Men måtte lige have det med ;-)

  2. De følgende 4 brugere er enige:

  3. #797
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    521

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Nu ved jeg godt at han har været ude og afvise, at han nogensinde kunne finde på det. Og det kan også godt være jeg ligger for meget i hvad den gode Dan Hammer siger.

    Men i den seneste udsendelse af "Fodbold FM", taler de om den kommende sæson og "silly season". I den forbindelse taler Dan Hammer om at FCK kunne markere sig over for de andre, ved at hente en Mikkel Duelund i Herning (direkte konkurrent). Til dette spørger værten om dette er noget han kender til, hvortil Hammer virker til at vide mere end han udtaler sig om.

    Jeg ved godt at det er et virkelig tyndt rygte. Men måtte lige have det med ;-)
    Det ville være en imponerende signing! Han er klart en af Superligaens mest interessante, men han har joselv været ude med "ingen andre end FCM"-udtalelsen ... Men vi har selvfølgelig Okore at handle med. Ham er de interesseret i
    ["...det er jo FCK, det er ikke en eller anden lille ubetydelig klub..." - Kris Stadsgaard]

    "Martin Retov er ikke nogen ledertype, og det bliver han aldrig. Du kan ikke gøre en Skoda til en Mercedes". Citat: Ole Mørk

  4. #798
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    En signing af Duelund virker meget urealistisk. FCM vil meget nødigt sælge til os og i så fald bliver det nok til en gevaldig overpris. Men han er da den måske mest interessante spiller i superligaen, og han vil være meget velkommen.
    Vi kan krydse fingre for, at FCM taber til Randers i dag og misser Europa. Så kan det være, at de bliver mere villige til at sælge, ligesom FCM mister en del af deres tiltrækningskraft på en spiller som Duelund, som vel gerne vil prøve at spille europæisk.

  5. De følgende 2 brugere er enige:

  6. #799
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Victor F bliver linket til Celtic nu , tror han vil have bedre af et skifte til Holland-Belgien ( tror desværre ikke på vi er en mulighed)

  7. De følgende 2 brugere er enige:

  8. #800
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    308

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Man skal nok ikke lægge alt for meget i det, men måske at Lüftner har fået at vide, at FCK vil forsøge at forstærke sig yderligere:

    "- Det tror jeg bestemt. Klubben har allerede hentet en ny angriber, og flere store navne kan være på vej. FCK er måske ikke så stor en klub i Tjekkiet som eksempelvis de tyske, men faktum er, at holdet er bedre end mindst halvdelen af klubberne i Bundesligaen."

    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...orelsket-i-mig

  9. De følgende 6 brugere er enige:

  10. #801
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    75

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Christian Gytkjær er fritstillet i 1860 München. Et udemærket alternativ til en af de forreste pladser?

    http://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder...er-nedrykning/

  11. #802
    Tilmeldingsdato
    Dec 2004
    Indlæg
    732

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Knoxville Se meddelelser
    Christian Gytkjær er fritstillet i 1860 München. Et udemærket alternativ til en af de forreste pladser?

    http://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder...er-nedrykning/
    For Randers eller AaB, måske.


  12. #803
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    203

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Knoxville Se meddelelser
    Christian Gytkjær er fritstillet i 1860 München. Et udemærket alternativ til en af de forreste pladser?

    http://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder...er-nedrykning/
    Jeg tror han ville være god til at være inde i Leo, men der er vist et for stort ego til at være 4. angriber.

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #804
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Indlæg
    678

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    En signing af Duelund virker meget urealistisk. FCM vil meget nødigt sælge til os og i så fald bliver det nok til en gevaldig overpris. Men han er da den måske mest interessante spiller i superligaen, og han vil være meget velkommen.
    Vi kan krydse fingre for, at FCM taber til Randers i dag og misser Europa. Så kan det være, at de bliver mere villige til at sælge, ligesom FCM mister en del af deres tiltrækningskraft på en spiller som Duelund, som vel gerne vil prøve at spille europæisk.
    Jeg tror FCM er realistiske nok til at vide, at FCK ikke er en direkte konkurrent. Og de har nok også overvejet at det kan være en god handel at sende Duelund til FCK for en rimelig pris, men med en vidersalgsklausul. Hans værdi vil meget sikkert blive højere i FCK end i FCM. Hvis FCM kan sælge ham for 15 mio, så kan FCK sælge ham for 25-35 mio.

    Hvis FCK kan match de tilbud de ellers måtte have, så vil det for FCM være en økonomisk bedre idé at sende ham til FCK først end direkte til udlandet. Men FCK har nok svært ved at matche de personlige tilbud Duelund kan få i udlandet. Der må man håbe at han har en god rådgiver.

  15. #805
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Honse Se meddelelser
    Jeg tror FCM er realistiske nok til at vide, at FCK ikke er en direkte konkurrent. Og de har nok også overvejet at det kan være en god handel at sende Duelund til FCK for en rimelig pris, men med en vidersalgsklausul. Hans værdi vil meget sikkert blive højere i FCK end i FCM. Hvis FCM kan sælge ham for 15 mio, så kan FCK sælge ham for 25-35 mio.

    Hvis FCK kan match de tilbud de ellers måtte have, så vil det for FCM være en økonomisk bedre idé at sende ham til FCK først end direkte til udlandet. Men FCK har nok svært ved at matche de personlige tilbud Duelund kan få i udlandet. Der må man håbe at han har en god rådgiver.
    Tror ikke du skal regne med at han bliver solgt for et højere beløb fra København end fra Herning. Han har stadig en lang kontrakt og Steinlein ved godt hvad han er værd. Vi får ham ikke for under 30 mil, tror jeg. Men vi ser ham kun hvis han laver den klassiske dansker finte med ½-1 år ude også hjem til København. Men FCM spillere virker mentalt stærkere end fx Aab spillere i udlandet. ikke mange flop salg de har lavet, desværre.
    Sidst redigeret af phillipo : 02.06.17 kl. 09:19

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #806
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Honse Se meddelelser
    Jeg tror FCM er realistiske nok til at vide, at FCK ikke er en direkte konkurrent.
    Der er jeg uenig. Jeg er ret sikker på, at Steinlein og Rasmus Ankersen i den grad ser FCM som et hold, der skal kæmpe med om mesterskabet (realistisk eller ej). Både de og BIF ved jo godt, at med vores mange vigtige afgange er det i denne sæson, at muligheden for at vælte os af tronen er til stede. Jeg tror helt ærligt, at FCM er med Benhams indtræden færdig med at sælge profiler os.

  18. De følgende 6 brugere er enige:

  19. #807
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Indlæg
    678

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Der er jeg uenig. Jeg er ret sikker på, at Steinlein og Rasmus Ankersen i den grad ser FCM som et hold, der skal kæmpe med om mesterskabet (realistisk eller ej). Både de og BIF ved jo godt, at med vores mange vigtige afgange er det i denne sæson, at muligheden for at vælte os af tronen er til stede. Jeg tror helt ærligt, at FCM er med Benhams indtræden færdig med at sælge profiler os.
    Det er ikke det de siger og det er ikke det de gør, De bruger ikke de nødvendige penge på at udfordre FCK på mesterskabet. Deres officielle målsætning er heller ikke at vinde mesterskabet. De har positioneret sig i sub-toppen og definerer sig stadig som en klub der skal deltage europæisk en gang imellem og ellers leve af at sælge talenter.

  20. #808
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Honse Se meddelelser
    Det er ikke det de siger og det er ikke det de gør, De bruger ikke de nødvendige penge på at udfordre FCK på mesterskabet. Deres officielle målsætning er heller ikke at vinde mesterskabet. De har positioneret sig i sub-toppen og definerer sig stadig som en klub der skal deltage europæisk en gang imellem og ellers leve af at sælge talenter.
    Du har ret. Men en ting er, hvad de melder ud officielt. En anden ting er, hvad de snakker om internt. Bif målsætning i kommende sæson er vist også top 5 eller lignende, og den tror vi vel heller ikke på?
    Jeg er dog ret sikker på, at FCM's selvforstående og for den sags skyld renomé udadtil ikke kan holde til at sælge profiler til os. Altså medmindre det bliver til helt urimelige priser.

  21. De følgende 2 brugere er enige:

  22. #809
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    499

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...jernen/6692428

    Hvis dette passer, at FCN kun skal have 20/30 (der står begge tal i artiklen) mio for Ingvartsen, så skal FCK simpelthen springe til at give FCN de penge, måske give dem 20 mio og Okore + betale noget af Okores løn det første år.

    Ingvartsen er en angriber der vil passe perfekt ind i FCKs måde at spille fodbold på..

  23. De følgende 9 brugere er enige:

  24. #810
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Bigtimebowler Se meddelelser
    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...jernen/6692428

    Hvis dette passer, at FCN kun skal have 20/30 (der står begge tal i artiklen) mio for Ingvartsen, så skal FCK simpelthen springe til at give FCN de penge, måske give dem 20 mio og Okore + betale noget af Okores løn det første år.

    Ingvartsen er en angriber der vil passe perfekt ind i FCKs måde at spille fodbold på..
    Enig, men Ståle har allerede sagt ret klart, at vi ikke har budget til at have 4 angribere i truppen. Vi har 3 dyre angribere + 1 talent eller kantspiller som reserve. Hvor meget jeg end vil se ham i trøjen, så virker det dog også vildt at have angribere i truppen for ca. 80-90 mio. Jeg ser kun Ingvartsen komme ind, hvis vi får et hjernedødt tilbud på Santander.

    I øvrigt udtalte Ingvartsen så sent som for et par dage siden, at han var klar til udlandet. Så måske han flopper og vi ser ham i FCK om et år? :-D

  25. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Sommer 2015
    By albinus1985 in forum Transferforum
    Svar: 2059
    Sidste Meddelelse: 14.04.17, 13:52
  2. Til- og afgange: Sommer 2014/2015
    By Wonderboy in forum Transferforum
    Svar: 602
    Sidste Meddelelse: 19.05.14, 16:54
  3. Til- og afgange 9: Sommer 2012
    By +Christoffer+ in forum Transferforum
    Svar: 1391
    Sidste Meddelelse: 13.11.12, 15:46
  4. Til- og afgange 8: sommer 2011
    By hz in forum Transferforum
    Svar: 440
    Sidste Meddelelse: 02.06.11, 09:01

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •