Side 55 af 145 FørsteFørste ... 5455253545556575865105 ... SidsteSidste
Viser resultater 811 til 825 af 2166

Emner: Til- og afgange: Sommer 2017

  1. #811
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    I Het Nieuwsblad, som er BTs kilde, siger de, at FCN vil have "minimum 4 mio. euro". Altså mindst 30 mio. kr.

  2. #812
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Cetinkaya burde optræde i Comedy Zoo. Først Ankersen, og nu Robin.

    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...transferoenske

  3. Den følgende bruger er enig i dette:

  4. #813
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,509

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    17-årige Victor Jensen fra Talentfabrikken er solgt til Ajax. Kender ikke så meget til talenterne, men iflg. twitter er han et ganske stort talent. Ærgerligt vi ikke når at se ham i Superligaen.

    Victor Jensen er blevet kåret til Årets U17-talent i år og har trods sin alder været fast mand på U19-holdet i F.C. Københavns talentafdeling.
    72' Grønkjær leger med Barca, Barca-style. Rob Palmer @ SkySports 1: "Gronkjaer... he's like the Peter Pan of football, flying around the field... calmness, composure, awareness, footwork, skill... fantastic!" Video (med engelske komm.), Video (med danske komm.)

  5. De følgende 4 brugere er enige:

  6. #814
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    690

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af rmjdk Se meddelelser
    17-årige Victor Jensen fra Talentfabrikken er solgt til Ajax. Kender ikke så meget til talenterne, men iflg. twitter er han et ganske stort talent. Ærgerligt vi ikke når at se ham i Superligaen.
    "Vi ved dog også, at når vi udvikler så dygtige spillere, så stiger interessen udefra også, og her udtrykte Victor, at han gerne ville prøve sig af i udlandet, mens vi har fået et helt ekstraordinært stort tilbud og dermed bliver økonomisk rigtigt godt kompenseret af Ajax for handlen - både på kort og potentielt på langt sigt,” siger Ståle Solbakken.


    Så en kombination af at Victor JEnsen gerne ville afsted og et ekstraordinært stort tilbud - hvad end det betyder i millioner.

    Der er dog ikke så meget at sige til det, jeg tror at de fleste talenter drømmer om at komme til Ajax - vi er bare LANGT bag dem når det kommer til talentudvikling. Godt valg af Victor, selvom jeg personligt havde set ham slå igennem i FCK.

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #815
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af rmjdk Se meddelelser
    17-årige Victor Jensen fra Talentfabrikken er solgt til Ajax. Kender ikke så meget til talenterne, men iflg. twitter er han et ganske stort talent. Ærgerligt vi ikke når at se ham i Superligaen.
    Det er som fan lettere frustrerende at se de største talenter flyve fra reden inden de får debut på 1. holdet. Først Nartey, og nu Victor. Jeg ved godt man ikke kan binde dem på hænder og fødder, men jeg er ikke imponeret. Spillerne ville på sigt have været meget mere værd, end de "peanuts" klubben får ind nu.

  9. De følgende 2 brugere er enige:

  10. #816
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af pouljensen Se meddelelser
    "Vi ved dog også, at når vi udvikler så dygtige spillere, så stiger interessen udefra også, og her udtrykte Victor, at han gerne ville prøve sig af i udlandet, mens vi har fået et helt ekstraordinært stort tilbud og dermed bliver økonomisk rigtigt godt kompenseret af Ajax for handlen - både på kort og potentielt på langt sigt,” siger Ståle Solbakken.


    Så en kombination af at Victor JEnsen gerne ville afsted og et ekstraordinært stort tilbud - hvad end det betyder i millioner.

    Der er dog ikke så meget at sige til det, jeg tror at de fleste talenter drømmer om at komme til Ajax - vi er bare LANGT bag dem når det kommer til talentudvikling. Godt valg af Victor, selvom jeg personligt havde set ham slå igennem i FCK.
    Jeg er enig i dine betragtninger. Men når ambitionen er at skabe spillere der kan spille på CL-niveau for klubben, så er det bittert at se sådanne spillere forlade klubben før tid. Jeg tror ganske enkelt, at Ståle skal begynde at kigge på, at de ekstraordinært store talenter skal bringes hurtigere ind omkring 1. holdet. Hvis de kan i Amsterdam, med succes, kan vi også i København.

  11. De følgende 5 brugere er enige:

  12. #817
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    690

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Jeg er enig i dine betragtninger. Men når ambitionen er at skabe spillere der kan spille på CL-niveau for klubben, så er det bittert at se sådanne spillere forlade klubben før tid. Jeg tror ganske enkelt, at Ståle skal begynde at kigge på, at de ekstraordinært store talenter skal bringes hurtigere ind omkring 1. holdet. Hvis de kan i Amsterdam, med succes, kan vi også i København.
    Her er jeg så 100 % enig!! Det er jo meget normalt at store klubber bringer helt unge talenter ind omkring førsteholdet - netop for at holde dem til ilden. I Danmark har vi dog ofte en tendens til at lade ungdomsspillere spiller U19 indtil de aldersmæssigt bliver seniorer. Dette får mange af de store talenter til at drage udenlands før de bliver mange millioner værd

  13. De følgende 5 brugere er enige:

  14. #818
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    376

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Helt enig med Albinus, det er simpelthen sådan en bitter pille at sluge at skulle miste Victor. Han kunne sagtens have været et af de talenter der fx kom med på træningslejr i vinters. Når man har et ekstraordinært talent, så må man gøre lidt ekstra for at holde på dem.

  15. De følgende 5 brugere er enige:

  16. #819
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,509

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    26mio siger Michel Davidsen

    Victor Jensen til Ajax. Skrev om interessen i marts. Vildt salg af FCK. Får 26 mio. kroner nu plus bonusser og evt. videresalg i fremtiden.
    72' Grønkjær leger med Barca, Barca-style. Rob Palmer @ SkySports 1: "Gronkjaer... he's like the Peter Pan of football, flying around the field... calmness, composure, awareness, footwork, skill... fantastic!" Video (med engelske komm.), Video (med danske komm.)

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #820
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    2,309

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Virkelig skuffende :( jeg havde glædet mig voldsomt til at se Victor Jensen på førsteholdet. Som andre siger det, så forstår jeg ikke hvorfor vi ikke bringer talenterne tidligere i spil. Ikke nødvendigvis som førsteholdsspillere alá Ajax, men det burde være muligt at supplere med ungdomsspillere til en eller anden "ligegyldig" Superligakamp mod den tungere halvdel af ligaen, og ikke bare som ubrugt krydderi på bænken.

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #821
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    690

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    26 millioner !!! :o Så kan man måske godt forstå at man sælger ham... men ja, det er en gåde at så stort talent ikke skulle med på trænningslejr eller har fået en pokalkamp eller to...

  21. De følgende 2 brugere er enige:

  22. #822
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Hvis man lader Corner gå for ca 30, så sælger man sq også et talent for 26 mio + alle mulige klausuler, hvis man er en sælgende klub. #kaldmigbareplastik

    (obs med det forbehold, at 26 mio. lyder fuldstændig vanvittigt, så jeg er lidt skeptisk over for tallet)

  23. De følgende 4 brugere er enige:

  24. #823
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,762

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    26 mio.. Holy hell han må være god!

    Det er jo helt vanvittigt for en der ikke engang har så meget som trænet med 1. holdet. Hvor god er han lige?

    Meget ambivalent følelse - godt salg, og det er jo altid usikkert om talenter kan tage den hele vejen, men irriterende at vi ikke ser ham få chancen.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  25. #824
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    308

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    26 mio.. Holy hell han må være god!

    Det er jo helt vanvittigt for en der ikke engang har så meget som trænet med 1. holdet. Hvor god er han lige?

    Meget ambivalent følelse - godt salg, og det er jo altid usikkert om talenter kan tage den hele vejen, men irriterende at vi ikke ser ham få chancen.
    Han har skam trænet med førsteholdet, og mærk dig mine ord, når jeg siger at han bliver RIGTiG RIGTIG god�� Han er, så vidt jeg er orienteret, et af de absolut største talenter i Europa i hans årgang. Jeg ved det lyder vanvittigt, men spillemæssigt minder han lidt om Messi/Aguero i en kombination.

  26. #825
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    308

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    26 mio.. Holy hell han må være god!

    Det er jo helt vanvittigt for en der ikke engang har så meget som trænet med 1. holdet. Hvor god er han lige?

    Meget ambivalent følelse - godt salg, og det er jo altid usikkert om talenter kan tage den hele vejen, men irriterende at vi ikke ser ham få chancen.
    Jeg følger meget med i ungdomsfodbold, og skrev dette om ungdomssituationen tilbage i december:
    " Oprindeligt indsendt af Sir LanngFalkengulle: efter din mening hvem er vores største talent ?



    Altså, det er jo en lidt farlig dans at bevæge sig ud i, da der nok er større chance for fiasko end succes for mit vedkommende :D Derfor vil jeg give et par bud fra både årgang 98, 99, og 00.

    98: Nicklas Røjkjær

    99: Jonas Wind, Mads Roerslev og Luka Racic

    00: Victor Jensen og Nikolas Nartey

    Af alle disse, så vil jeg klart mene at Victor Jensen og Nikolas Nartey er de største talenter. De er begge u17, men Nartey er allerede blevet rykket fast op i u19-truppen. Han er nok lidt længere fremme end Victor Jensen qua hans fysik, men i sidste ende tror jeg mest på Victor Jensen. Teknisk er han simpelthen vanvittig, og jeg har også hørt, igennem en fætter som har spillet på ungdomslandsholdet med begge, at Victor Jensen i disse omgangskredse bliver betragtet som det klart største danske talent fra årgang 00. Min fætter spillede endda på daværende tidspunkt for de unævnelige, så der skal nok en del til, før at sådanne udtalelser finder sted.

    Ved at følge med i highlights-vidoerne fra ungdomsholdene, vil man også hurtigt finde ud af, at både Wind og Jensen er spillere, som scorer flere mål end de spiller kampe på ungdomsniveau."

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Sommer 2015
    By albinus1985 in forum Transferforum
    Svar: 2059
    Sidste Meddelelse: 14.04.17, 13:52
  2. Til- og afgange: Sommer 2014/2015
    By Wonderboy in forum Transferforum
    Svar: 602
    Sidste Meddelelse: 19.05.14, 16:54
  3. Til- og afgange 9: Sommer 2012
    By +Christoffer+ in forum Transferforum
    Svar: 1391
    Sidste Meddelelse: 13.11.12, 15:46
  4. Til- og afgange 8: sommer 2011
    By hz in forum Transferforum
    Svar: 440
    Sidste Meddelelse: 02.06.11, 09:01

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •