Side 56 af 145 FørsteFørste ... 6465354555657585966106 ... SidsteSidste
Viser resultater 826 til 840 af 2166

Emner: Til- og afgange: Sommer 2017

  1. #826
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,871

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Falkengulle Se meddelelser
    Jeg følger meget med i ungdomsfodbold, og skrev dette om ungdomssituationen tilbage i december:
    " Oprindeligt indsendt af Sir LanngFalkengulle: efter din mening hvem er vores største talent ?



    Altså, det er jo en lidt farlig dans at bevæge sig ud i, da der nok er større chance for fiasko end succes for mit vedkommende :D Derfor vil jeg give et par bud fra både årgang 98, 99, og 00.

    98: Nicklas Røjkjær

    99: Jonas Wind, Mads Roerslev og Luka Racic

    00: Victor Jensen og Nikolas Nartey

    Af alle disse, så vil jeg klart mene at Victor Jensen og Nikolas Nartey er de største talenter. De er begge u17, men Nartey er allerede blevet rykket fast op i u19-truppen. Han er nok lidt længere fremme end Victor Jensen qua hans fysik, men i sidste ende tror jeg mest på Victor Jensen. Teknisk er han simpelthen vanvittig, og jeg har også hørt, igennem en fætter som har spillet på ungdomslandsholdet med begge, at Victor Jensen i disse omgangskredse bliver betragtet som det klart største danske talent fra årgang 00. Min fætter spillede endda på daværende tidspunkt for de unævnelige, så der skal nok en del til, før at sådanne udtalelser finder sted.

    Ved at følge med i highlights-vidoerne fra ungdomsholdene, vil man også hurtigt finde ud af, at både Wind og Jensen er spillere, som scorer flere mål end de spiller kampe på ungdomsniveau."
    Nu vi er ved Jonas Wind. Jeg synes ikke at kunne have spottet nogle steder, at han har spillet kampe i en god rum tid - ej heller udtaget til u-landshold. Ved du om han er langtidsskadet?

  2. #827
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Nu ved jeg godt at han har været ude og afvise, at han nogensinde kunne finde på det. Og det kan også godt være jeg ligger for meget i hvad den gode Dan Hammer siger.

    Men i den seneste udsendelse af "Fodbold FM", taler de om den kommende sæson og "silly season". I den forbindelse taler Dan Hammer om at FCK kunne markere sig over for de andre, ved at hente en Mikkel Duelund i Herning (direkte konkurrent). Til dette spørger værten om dette er noget han kender til, hvortil Hammer virker til at vide mere end han udtaler sig om.

    Jeg ved godt at det er et virkelig tyndt rygte. Men måtte lige have det med ;-)
    Jeg har også godt hørt det, og jeg undrede mig også over Hammers lidt underlige afvisning. Det virkede heller ikke på mig, som om han blankt afviste at kende til det.

    Egentlig kan man tage spekulationerne endnu længere, for det er jo ikke så langt tid siden, at vi blev sat i forbindelse med Anders Trondsen (som der i øvrigt er en fin artikel om her, så måske er vi rent faktisk i markedet efter en ung og talentfuld central midtbanespiller. Det ville også give mening i forhold til, om man lader Keita blive lidt længere i Halmstad.
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar

  3. #828
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,432

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...arling/6693279

    Gisle fra EB mener at vide, at planen var at Victor Jensen ville få sin debut på førsteholdet snart. Dette fik Ajax dog forpurret med dagens store handel. 26 mio. kr. + klausuler er efter danske forhold et voldsomt beløb.

    Håber, man bruger en del af pengene på at hente en god midtbanespiller.

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #829
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    272

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af pouljensen Se meddelelser
    26 millioner !!! :o Så kan man måske godt forstå at man sælger ham... men ja, det er en gåde at så stort talent ikke skulle med på trænningslejr eller har fået en pokalkamp eller to...
    En ligegyldig pokal kamp ville ikke have gjort nogen forskel. Ajax er trodsalt Europas største talentfabrik, det siger mange ikke nej til.
    Det er en utopi at tro at vi kan holde på de helt store talenter når Ajax henvender sig, træningslejr eller ej.
    "Johnnys fysiske kapacitet er på et meget højt niveau. Det gælder nærkampstyrke, hurtighed og udholdenhed. Med ham får vi et rigtig solidt alternativ til højre side af forsvaret, ligesom han er anvendelig længere fremme på banen"

    Carsten V. Jensen

  6. De følgende 9 brugere er enige:

  7. #830
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Vildt ærgerligt. Det er ikke mange dage siden, at jeg skrev to ting: 1) jeg så gerne, vi bragte flere Kbh baserede spillere ind frem for dyre udlændinge 2) udviklede os i retningen af Ajax

    ... og så sker dette. Han bliver garanteret en ny dolberg :-(

  8. #831
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Det er svært at vurdere, hvor meget presbold er i det, da vi ikke kender situationen. Vi ved ikke, om Robin er blevet spurgt om et skifte af jounalisten eller om han selv har bragt det på banen, ligesom vi ikke ved hvor direkte han har sagt det til Ståle. At han har sagt til klubben , "at han er frisk på et nyt eventyr hvis der dukker noget spændende op", er der jo i sig selv ikke noget pres i.

    Det Ankersen gjorde (med at sige, at han vil afsted nu til mederine) er imo meget værre. Forøvrigt finder jeg også Toutouhs kommentar, om at han gerne vil til udlandet i dette vindue, værre end dette.
    Ståle vurderer den åbenbart "slem nok" til liiiiige at tage en lille snak... Og en efterfølgende udmelding til pressen.

    Og det er bestemt også på sin plads.

    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...transferoenske

    Zan

  9. #832
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Nu vi er ved Jonas Wind. Jeg synes ikke at kunne have spottet nogle steder, at han har spillet kampe i en god rum tid - ej heller udtaget til u-landshold. Ved du om han er langtidsskadet?
    Han er skadet.

  10. #833
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,641

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Fodboldverdenen er i min optik gået bananas, når en klub er villig til at betale 3,5 millioner euro for teenager, der endnu ikke har ramt et førstehold. Men det er ikke desto mindre, hvad Ajax gør. De sender 3,5 millioner euro cirka 27 millioner kroner til FC København for teenageren Victor Jensen. Men det stopper ikke her. Der er ifølge en hollandsk kilde, der har sin faste gang i den hollandske traditionsklub, en upside i form af bonusser og andet værk efter spillerens og Ajax’ præstationer, der kan sende den samlede pris på den unge offensiv-spiller op på 50 millioner kroner. Plus videresalgsprocenter. Ach du lieber Gott for en transfer.
    Lidt mere her:http://nordicbetblog.dk/transfer-har...tjek-frankrig/
    If wars can be started by lies - they can be stopped by truth. (Julian Assange)

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #834
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,432

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    http://www.bt.dk/superligaen/fck-dir...-handel-paa-et

    Direktøren udtaler, at det er en handel på historisk niveau.

  13. #835
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    854

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Victor-handelen er vel i virkeligheden bare et godt eksempel på hvorfor vi bør være en del af det crazy ungdomsmarked for fodboldspillere. Vi har positionen til at være en slags regional Ajax/Porto, det eneste det kræver er investering og det har vi så fået på plads nu. Lur mig om ikke vi kommer til at se flere af den her slags ekseptionelle ungdomstransfers i årene der kommer.

    Og hold fast hvor indtægtssiden pludselig ser godt ud! :)
    "Men det er fodbold. Vi er neanderthalere alle sammen." - Zanka

  14. De følgende 2 brugere er enige:

  15. #836
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    499

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    26 mio eller ej - for filan hvor ville jeg gerne have set ham i den hvide trøje først..


  16. #837
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Bigtimebowler Se meddelelser
    26 mio eller ej - for filan hvor ville jeg gerne have set ham i den hvide trøje først..
    Uden at kende nok til ham - når Ajax betaler de penge, så ville jeg virkelig gerne ha' set ham!

  17. De følgende 3 brugere er enige:

  18. #838
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,153

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af nivlaps Se meddelelser
    Victor-handelen er vel i virkeligheden bare et godt eksempel på hvorfor vi bør være en del af det crazy ungdomsmarked for fodboldspillere. Vi har positionen til at være en slags regional Ajax/Porto, det eneste det kræver er investering og det har vi så fået på plads nu. Lur mig om ikke vi kommer til at se flere af den her slags ekseptionelle ungdomstransfers i årene der kommer.

    Og hold fast hvor indtægtssiden pludselig ser godt ud! :)
    Selvom man som fan begræder salget, så er jeg helt enig i, at dette er en vældig god ting for klubben. Jeg tænker også, at når vi står og skal plukke de kommende kæmpe talenter rundt omkring på Sjælland i 10-12 års alderen (eller hvornår det nu sker), så må det blive nemmere at tiltrække cremen af cremen, når de ser hvordan vi har udviklet Victor og givet ham chancen for at tage til Ajax. Vi har måske en længere vej til 1. holdet end f.eks. FCN kan sælge, men dette er en stor kanin at hive op af hatten.

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #839
    Tilmeldingsdato
    Jun 2014
    Indlæg
    89

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Er det realistisk at vi får Sigurdsson tilbage i løbet af sommeren?

  21. #840
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,184

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Thomas Stage Se meddelelser
    Er det realistisk at vi får Sigurdsson tilbage i løbet af sommeren?
    Jeg tror ikke på det. Fulham betalte 35 mio. kroner for ham for blot et år siden, og hans løn både i Krasnodar i sin tid og nu i Fulham er formentlig meget høj. Han kan ikke komme på forskerordningen, og han er stadig kun 30 år. Måske om et års tid, når hans kontrakt løber ud, men jeg tror ikke på, han kommer nu.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 5 users browsing this thread. (0 members and 5 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Sommer 2015
    By albinus1985 in forum Transferforum
    Svar: 2059
    Sidste Meddelelse: 14.04.17, 13:52
  2. Til- og afgange: Sommer 2014/2015
    By Wonderboy in forum Transferforum
    Svar: 602
    Sidste Meddelelse: 19.05.14, 16:54
  3. Til- og afgange 9: Sommer 2012
    By +Christoffer+ in forum Transferforum
    Svar: 1391
    Sidste Meddelelse: 13.11.12, 15:46
  4. Til- og afgange 8: sommer 2011
    By hz in forum Transferforum
    Svar: 440
    Sidste Meddelelse: 02.06.11, 09:01

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •