Side 57 af 145 FørsteFørste ... 7475455565758596067107 ... SidsteSidste
Viser resultater 841 til 855 af 2166

Emner: Til- og afgange: Sommer 2017

  1. #841
    Tilmeldingsdato
    Jun 2014
    Indlæg
    89

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Jeg tror ikke på det. Fulham betalte 35 mio. kroner for ham for blot et år siden, og hans løn både i Krasnodar i sin tid og nu i Fulham er formentlig meget høj. Han kan ikke komme på forskerordningen, og han er stadig kun 30 år. Måske om et års tid, når hans kontrakt løber ud, men jeg tror ikke på, han kommer nu.
    Det ligner at Tim Ream og Thomas Kalas starter fast for Fulham, og at Sigurdsson ikke har fået spilletid siden januar?
    Er der nogen som kender til hans situation i Fulham?

  2. #842
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Bliver sindsyg spænende og se hva vi evt henter mere, smutter både Zanka og Okore må vi jo hente minst en ny forsvar. Tipper vi får 2-3 spillere mere ind plus Røjkjær

  3. Den følgende bruger er enig i dette:

  4. #843
    Tilmeldingsdato
    Jul 2016
    Indlæg
    299

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Sir Lanng Se meddelelser
    Bliver sindsyg spænende og se hva vi evt henter mere, smutter både Zanka og Okore må vi jo hente minst en ny forsvar. Tipper vi får 2-3 spillere mere ind plus Røjkjær
    Jeg tror ikke du skal regne med mere, Ståle har vel også på en eller anden måde sagt, at holdet stort set er på plads. Så skal det være fordi der kommer et ekstraordinært bud på en af spillerne, eller der kommer noget virkelig interessant på market som man bare bliver nød til, at hente.

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #844
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,865

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Ved godt at det måske ikke er det rette sted at poste, men Lønstrup som Ståles afløser. Hvis han kan få det ud af en trup med så få midler, burde han kunne skaffe FCK, pokalen med de store ører ;-)

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #845
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Ved godt at det måske ikke er det rette sted at poste, men Lønstrup som Ståles afløser. Hvis han kan få det ud af en trup med så få midler, burde han kunne skaffe FCK, pokalen med de store ører ;-)
    Så hellere David Nielsen, men ja det skal vel ikke diskuteres her. Jeg tror i den grad at Ragnarok skal køres i stilling i stedet for Johansson om 6-12 mdr. Derfor begynder flirten nu og indfries til vinter.

  9. De følgende 3 brugere er enige:

  10. #846
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,865

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Her er et lille interview med Robin omkring hans situation.

    https://www.fotbollskanalen.se/danma...-med-klubben-/

  11. #847
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,428

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Her er et lille interview med Robin omkring hans situation.

    https://www.fotbollskanalen.se/danma...-med-klubben-/
    Jeg bemærker at Robin udtaler til Expressen, at der har været konkret interesse fra Premier League og Bundesligaen.

  12. #848
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Req Se meddelelser
    Jeg tror ikke du skal regne med mere, Ståle har vel også på en eller anden måde sagt, at holdet stort set er på plads. Så skal det være fordi der kommer et ekstraordinært bud på en af spillerne, eller der kommer noget virkelig interessant på market som man bare bliver nød til, at hente.
    Håber virkelig ikke planen er at have bare 3 centrale forsvar plus Boilesen . Anton er jo færdig , han holder ikke Niveau mere !!!

  13. De følgende 5 brugere er enige:

  14. #849
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    499

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Kunne det tænkes at en Rasmus Minor kunne komme på tale som et billigt 3-4. valg i midterforsvaret.
    Jeg har fulgt ham ganske tæt fra min plads på Helsingør stadion det seneste år. Han er hurtig, placeringsstærk, ganske gode venner med bolden og god med låget . Han er farlig på dødbolde og stærk i eget felt. Ved godt det er en lavere hylde og han ikke er ung længere, men han passer perfekt ind i måden forsvaret står på i FCK.
    Sidst redigeret af Bigtimebowler : 05.06.17 kl. 07:09 Årsag: Var sgu lidt træt

  15. #850
    David_T er offline Occasionally wears a hat
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    2,506

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Bigtimebowler Se meddelelser
    Kunne det tænkes at en Mads Minor kunne komme på tale som et billigt 3-4. valg i midterforsvaret.
    Jeg har fulgt ham ganske tæt fra min plads på Helsingør stadion det seneste år.
    Mener du Rasmus Minor?

    Uanset tror jeg godt vi kan udelukke at vi henter en 28-årig 1. divisions-spiller (lidt endnu) uden en eneste Superliga-kamp til en trup-plads der kan ende med at skulle spille Champions League alt efter skader og karantæner.


  16. #851
    Tilmeldingsdato
    Jun 2008
    Indlæg
    240

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Bigtimebowler Se meddelelser
    Kunne det tænkes at en Rasmus Minor kunne komme på tale som et billigt 3-4. valg i midterforsvaret.
    Jeg har fulgt ham ganske tæt fra min plads på Helsingør stadion det seneste år. Han er hurtig, placeringsstærk, ganske gode venner med bolden og god med låget . Han er farlig på dødbolde og stærk i eget felt. Ved godt det er en lavere hylde og han ikke er ung længere, men han passer perfekt ind i måden forsvaret står på i FCK.
    Jeg har også tænkt på, om han kunne være et emne - altså, for Lyngby eller måske SønderjyskE (Kanstrup afløser).

    Han er hverken hurtig, placeringsstærk, gode venner med bolden eller passer perfekt ind i FCKs forsvars principper.

    Fed type ellers. Håber at han bliver i Helsingør og får styr på sit bryllup :-)

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #852
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Keita bliver i Halmstad året ud: http://www.fck.dk/#/nyhed/2017/06/06...resten-af-2017

    Spændende at se, om det har betydning for eventuelle indkøb til den centrale midt. Selvom Toutouh og Thomsen kan spille derinde, så er vi nu noget tynde på den plads med forhåbentlig mange europæiske kampe i vente.

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #853
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Keita bliver i Halmstad året ud: http://www.fck.dk/#/nyhed/2017/06/06...resten-af-2017

    Spændende at se, om det har betydning for eventuelle indkøb til den centrale midt. Selvom Toutouh og Thomsen kan spille derinde, så er vi nu noget tynde på den plads med forhåbentlig mange europæiske kampe i vente.
    Tror hvis Thomsen melder sig klar og falk også snart er klar ryger Toutouh efter CL kval

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #854
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    813

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    Tror hvis Thomsen melder sig klar og falk også snart er klar ryger Toutouh efter CL kval
    Nu vi er ved Thomsen og især Falk, er jeg så den eneste, der undrer mig lidt over, at vi til mesterskabsfejringen stadig ser Rasmus Falk på krykker og med hele venstrebenet pakket ind?

    Den seneste melding, vi har fået fra klubben selv, er fra den 7. april: På grund af en overbelastet fodrodsknogle har Rasmus Falk gennemgået en operation og skal have foden i gips en måneds tid, inden han kan begynde genoptræningen. Dermed er han først klar til kamp efter sommerpausen.

    Hvis ovenstående står til troende, skulle han så ikke for længst have smidt både krykker og indpakning af benet? Eller er det bare for at være helt, helt sikker, at han render rundt med hele udstyret til mesterskabsfesten?

    Men hvis man antager, at han altså slet ikke er i gang med løbetræning endnu (pr. slutningen af maj), så må der være et pænt stykke vej igen, og han må være mindst en måned forsinket i sit forløb i forhold til det tidligere udmeldte. Træningen starter op igen 19. juni, og virker det ikke optimistisk at tro, at Falk starter op på lige fod med de øvrige, når han nærmest ikke nåede at spille i foråret og stadig var på krykker den 28. maj?

    Hvad angår Nicolaj Thomsen, så det ud til, at krykker osv. var smidt til sæsonafslutningen (?). Men det er altså stadig en spiller, der ikke har spillet en fodboldkamp siden 13. december sidste år.

    Jeg kunne godt være lidt skeptisk, hvad angår Falks og Thomsens deltagelse i sæsonstarten og i CL-kvalen, så jeg tror ikke, at Toutouh får lov til at rejse i dette vindue, med mindre et skifte helt til sidst i vinduet kan komme i spil.

  23. De følgende 6 brugere er enige:

  24. #855
    Tilmeldingsdato
    Dec 2004
    Indlæg
    917

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af jooness Se meddelelser
    Hvad angår Nicolaj Thomsen, så det ud til, at krykker osv. var smidt til sæsonafslutningen (?). Men det er altså stadig en spiller, der ikke har spillet en fodboldkamp siden 13. december sidste år.

    Jeg kunne godt være lidt skeptisk, hvad angår Falks og Thomsens deltagelse i sæsonstarten og i CL-kvalen, så jeg tror ikke, at Toutouh får lov til at rejse i dette vindue, med mindre et skifte helt til sidst i vinduet kan komme i spil.
    Thomsen trænede, så vidt jeg kunne se, fuldt med dagen før Lyngby-kampen.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Sommer 2015
    By albinus1985 in forum Transferforum
    Svar: 2059
    Sidste Meddelelse: 14.04.17, 13:52
  2. Til- og afgange: Sommer 2014/2015
    By Wonderboy in forum Transferforum
    Svar: 602
    Sidste Meddelelse: 19.05.14, 16:54
  3. Til- og afgange 9: Sommer 2012
    By +Christoffer+ in forum Transferforum
    Svar: 1391
    Sidste Meddelelse: 13.11.12, 15:46
  4. Til- og afgange 8: sommer 2011
    By hz in forum Transferforum
    Svar: 440
    Sidste Meddelelse: 02.06.11, 09:01

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •