Side 58 af 145 FørsteFørste ... 8485556575859606168108 ... SidsteSidste
Viser resultater 856 til 870 af 2166

Emner: Til- og afgange: Sommer 2017

  1. #856
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    720

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af jooness Se meddelelser
    Nu vi er ved Thomsen og især Falk, er jeg så den eneste, der undrer mig lidt over, at vi til mesterskabsfejringen stadig ser Rasmus Falk på krykker og med hele venstrebenet pakket ind?

    Den seneste melding, vi har fået fra klubben selv, er fra den 7. april: På grund af en overbelastet fodrodsknogle har Rasmus Falk gennemgået en operation og skal have foden i gips en måneds tid, inden han kan begynde genoptræningen. Dermed er han først klar til kamp efter sommerpausen.

    Hvis ovenstående står til troende, skulle han så ikke for længst have smidt både krykker og indpakning af benet? Eller er det bare for at være helt, helt sikker, at han render rundt med hele udstyret til mesterskabsfesten?

    Men hvis man antager, at han altså slet ikke er i gang med løbetræning endnu (pr. slutningen af maj), så må der være et pænt stykke vej igen, og han må være mindst en måned forsinket i sit forløb i forhold til det tidligere udmeldte. Træningen starter op igen 19. juni, og virker det ikke optimistisk at tro, at Falk starter op på lige fod med de øvrige, når han nærmest ikke nåede at spille i foråret og stadig var på krykker den 28. maj?

    Hvad angår Nicolaj Thomsen, så det ud til, at krykker osv. var smidt til sæsonafslutningen (?). Men det er altså stadig en spiller, der ikke har spillet en fodboldkamp siden 13. december sidste år.

    Jeg kunne godt være lidt skeptisk, hvad angår Falks og Thomsens deltagelse i sæsonstarten og i CL-kvalen, så jeg tror ikke, at Toutouh får lov til at rejse i dette vindue, med mindre et skifte helt til sidst i vinduet kan komme i spil.

    Fra Rasmus' instagram d. 6. Maj

    rasmusfalkjensen@kasper10larsen Hej Kasper. Tak for beskeden. Jeg smider gipsen imorgen og har så 4 uger med en skinne. Min genoptræning begynder i vores sommerferie. Når vi begynder kampene skulle jeg gerne være tæt på 100 % 💪🏻

  2. #857
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Keita bliver i Halmstad året ud: http://www.fck.dk/#/nyhed/2017/06/06...resten-af-2017

    Spændende at se, om det har betydning for eventuelle indkøb til den centrale midt. Selvom Toutouh og Thomsen kan spille derinde, så er vi nu noget tynde på den plads med forhåbentlig mange europæiske kampe i vente.
    Det må betyde indkøb til den centrale midtbane. Vi kan ikke overlade det hele til 3 mand,

  3. Den følgende bruger er enig i dette:

  4. #858
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Keita bliver i Halmstad året ud: http://www.fck.dk/#/nyhed/2017/06/06...resten-af-2017

    Spændende at se, om det har betydning for eventuelle indkøb til den centrale midt. Selvom Toutouh og Thomsen kan spille derinde, så er vi nu noget tynde på den plads med forhåbentlig mange europæiske kampe i vente.
    Jeg ser det også som om vi skal på indkøb. Vi kan ikke overlade vores europæiske kampagne til 3 mand og 2 vikarer hvoraf den ene ikke har spillet fodbold i evigheder. Yus er best bet, men så skal vi gå all-in på at spille ham centralt (hvilket ikke er umuligt eftersom Falk, Verbic og Thomsen alle har deres udgangspunkt på venstre 'kanten'). Jeg er ikke tilhænger af at Yus skal indstille sig på to positioner hvis han skal hæve niveauet og kampe med om en central startplads.

  5. #859
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    383

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Wonderboy Se meddelelser
    Jeg ser det også som om vi skal på indkøb. Vi kan ikke overlade vores europæiske kampagne til 3 mand og 2 vikarer hvoraf den ene ikke har spillet fodbold i evigheder. Yus er best bet, men så skal vi gå all-in på at spille ham centralt (hvilket ikke er umuligt eftersom Falk, Verbic og Thomsen alle har deres udgangspunkt på venstre 'kanten'). Jeg er ikke tilhænger af at Yus skal indstille sig på to positioner hvis han skal hæve niveauet og kampe med om en central startplads.
    Nej, det er ikke optimalt. Og selvom Thomsen selv mener, at han er bedst centralt har hans præstationer ikke underbygget dette.

    Så må man bare håbe, at tredje gang er lykkens gang. For Gregus og Matic har mildest talt ikke været fantastiske indkøb og jeg havde gerne set Keita tage kampen op med dem.

    Forhåbentlig ender det ikke med, at han aldrig rigtigt får spillet i København. For selvom han er meget usleben, besidder han det grundindhold en central midtbanespiller i FCK skal have, og der er potentiale til en rigtig topspiller.

  6. De følgende 2 brugere er enige:

  7. #860
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Wonderboy Se meddelelser
    Jeg ser det også som om vi skal på indkøb. Vi kan ikke overlade vores europæiske kampagne til 3 mand og 2 vikarer hvoraf den ene ikke har spillet fodbold i evigheder. Yus er best bet, men så skal vi gå all-in på at spille ham centralt (hvilket ikke er umuligt eftersom Falk, Verbic og Thomsen alle har deres udgangspunkt på venstre 'kanten'). Jeg er ikke tilhænger af at Yus skal indstille sig på to positioner hvis han skal hæve niveauet og kampe med om en central startplads.
    Det tror jeg altså virkelig ikke i skal regne med. Det er en tendens til at tro Ståle køber ind for et godt ord, men han siger jo selv det modsatte; at truppen mere eller mindre er på plads.
    Han har Kvist og Matic som hans CM'er med Gregus som første udfordre. Yus og Thomsen kan spille den. Det er altså nok.
    At Gregus og Matic ikke har imponeret, er jeg enig i, men sådan tænker Ståle bare ikke. Han giver dem lang snor.

    Hvis der ikke sker yderligere salg, tror jeg kun vi henter en CF.
    Og det bliver Sigurdsson, siger mavefornemmelsen.
    Han har tjent gode penge, og vil spille i en klub han har gode minder fra.

    Zan

  8. De følgende 2 brugere er enige:

  9. #861
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,865

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Det tror jeg altså virkelig ikke i skal regne med. Det er en tendens til at tro Ståle køber ind for et godt ord, men han siger jo selv det modsatte; at truppen mere eller mindre er på plads.
    Han har Kvist og Matic som hans CM'er med Gregus som første udfordre. Yus og Thomsen kan spille den. Det er altså nok.
    At Gregus og Matic ikke har imponeret, er jeg enig i, men sådan tænker Ståle bare ikke. Han giver dem lang snor.

    Hvis der ikke sker yderligere salg, tror jeg kun vi henter en CF.
    Og det bliver Sigurdsson, siger mavefornemmelsen.
    Han har tjent gode penge, og vil spille i en klub han har gode minder fra.

    Zan
    Jeg er ikke enig. Holdet SKRIGER!!! på en dynamisk midtbanemand, der kan svinge dirigentstokken fra en central position. Den type har vi ikke i truppen lige nu. Kvist gør rigtig mange ting rigtigt, men har sine begrænsninger, hvilket er ok. Makkeren centralt, skal så byde ind med det Kvist ikke mestrer. Gregus har lidt af det, men det virker for mig som om, at han aldrig rigtig kommer til at lykkes 100% i Kbh. Så er der Matic. Selvom han kun har været her et halvt år, ser jeg slet ikke for mig, at han kommer til at tage de kvantespring i sit spil, som der skal til, før vi har den dynamiske centrale midtbanestyrmand. Toutouh og Thomsen centralt... Jeg tror ikke på det, ihvertfald ikke som en fast bestanddel derinde.

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #862
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    En anden ting. Det virkede jo så til, at Viktor Jensen skulle ha' ageret 4. angriber i truppen efter sommeren. Er der nogen, der har et overblik over vores talentafdeling og kan fortælle, om der er en oplagt 4. angriber dernede?

    Ang. Keita er jeg så vild med udlejningen! Det er fandme sådan, vi skal agere som Nordens største fodboldhold. Hive de absolut største talenter fra udlandet og Danmkar ind til at supplere vores egne og så få dem, der lige mangler det sidste, ud på græs andre steder, indtil de er klar til at gøre sig gældende i FCK. Af samme årsag så jeg også gerne, at man hentede Jens Rygaard i Lyngby og efterfølgende lejede ham du til Lyngby i hele næsten sæson. Faktisk forstår jeg ikke, at vi ikke benytter os mere af udlejninger. Burde Røjkjær ikke blive lejet ud eksempelvis?

  12. #863
    Tilmeldingsdato
    Apr 2015
    Indlæg
    64

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    En anden ting. Det virkede jo så til, at Viktor Jensen skulle ha' ageret 4. angriber i truppen efter sommeren. Er der nogen, der har et overblik over vores talentafdeling og kan fortælle, om der er en oplagt 4. angriber dernede?
    Måske Carlo Holse ville være en mulighed? Han er netop blevet kåret til bedste spiller i U19 truppen:
    http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/f...for-solbakken/
    "Er vi ikke enige om at vi har været nordeuropærisk mester i at lave store udmeldinger de sidste 10 år, hvor vi ikke har kunne følge med [...] "
    - Thomas Frank (Onside, 08-11-2015)

  13. De følgende 2 brugere er enige:

  14. #864
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    691

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Demitrian Se meddelelser
    Måske Carlo Holse ville være en mulighed? Han er netop blevet kåret til bedste spiller i U19 truppen:
    http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/f...for-solbakken/
    Jonas Wind er også et stort talent, og et godt bud på en spiller som snart kommer ind omkring 1. holdet

  15. De følgende 2 brugere er enige:

  16. #865
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Af samme årsag så jeg også gerne, at man hentede Jens Rygaard i Lyngby og efterfølgende lejede ham du til Lyngby i hele næsten sæson.
    Mikkel Rygaard? Eller Jens Odgaard?
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #866
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,585

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Der SKAL en forstærkning til på den centrale midtbane. Især med Keitas udlejning for resten af året. Jeg tror ikke på Toutouh eller Nicolai Thomsen derinde i den nye sæson. Toutouh er væk inden for et år, og Thomsen bliver højst sandsynligt anvendt som kantspiller, der kan trække ind. Så er der tre spillere om to pladser. Et rødt kort til Gregus, og så er man ekstremt sårbar over for skader. Så hellere at man køber en ny spiller ind. Med de penge, vi har fået ind med salg af Victor Jensen, Corner, Ludde og snart Zanka, kan vi godt tillade os at bruge et pænt beløb på en spiller, der for alvor kan gå ind og dominere på den centrale midtbane, selv med bl.a. indkøbet af Græske Per.

  19. #867
    Tilmeldingsdato
    May 2002
    Indlæg
    645

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Ugebladsinterview med smukke cypriotiske Per http://goal.philenews.com/podosfero/...i-me-perimeni/ (hvis det græske halter så anbefaler jeg Google Translate

    18926305_1933141373378873_1852341924_o-696x683.jpg

  20. #868
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Der SKAL en forstærkning til på den centrale midtbane. Især med Keitas udlejning for resten af året. Jeg tror ikke på Toutouh eller Nicolai Thomsen derinde i den nye sæson. Toutouh er væk inden for et år, og Thomsen bliver højst sandsynligt anvendt som kantspiller, der kan trække ind. Så er der tre spillere om to pladser. Et rødt kort til Gregus, og så er man ekstremt sårbar over for skader. Så hellere at man køber en ny spiller ind. Med de penge, vi har fået ind med salg af Victor Jensen, Corner, Ludde og snart Zanka, kan vi godt tillade os at bruge et pænt beløb på en spiller, der for alvor kan gå ind og dominere på den centrale midtbane, selv med bl.a. indkøbet af Græske Per.
    Jeg vil gerne understrege at jeg (personligt) er enig i Gregus og Matics manglende præstationer.

    Jeg argumenterer udfra hvad Ståle har ytret i forbindelse med dette vindue, ligesom jeg mener man kan se en mere konservativ / grundig transferstrategi.

    Skal Ståle købe en profil på midten er det jo for at skubbe Matic og Gregus ned som 3. og 4. valg, og det tror jeg simpelthen ikke er en del af planen.

    Snakker vi skrøbelighed, skulle vi vel også have endnu én angriber. Og med det argument at Pavlovic reelt kun har præsteret én kamp (sat lidt på spidsen).
    Tror jeg heller ikke vil ske.

    Det lader til at Ståle kæmper for at få sine indkøb til at virke - Okore er en anden historie, men er ret overbevist om der ligger en eller anden clinch til grund for det semi-impulsive (kommende) exit.

    Det kan være han skal modbevise Mussis-skandalen, eller hvad ved jeg.

    Konklusion, jeg ville blive meget overrasket skulle vi hente en profil til midtbanen.

    Zan
    Sidst redigeret af zan : 08.06.17 kl. 14:27

  21. De følgende 2 brugere er enige:

  22. #869
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    1,006

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Jeg er enig i manges negative betragtninger om Gregus der på nuværende tidspunkt ikke virker gearet FC København, hverken mentalt eller fodboldmæssigt.
    Men jeg er egentlig rimeligt glad for Matic! - Han er ikke helt så iøjnefaldende som Delaney var, rent offensivt, men han er synlig i presspillet hvor han giver den god gas og fylder godt (à la Delaney, for comparison) - og jeg er sikker på at det offensive vil komme mere til syne i den nye sæson hvis han får lov at fortsætte som makker til William.

  23. De følgende 4 brugere er enige:

  24. #870
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    586

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af jonlanghoff Se meddelelser
    Jeg er enig i manges negative betragtninger om Gregus der på nuværende tidspunkt ikke virker gearet FC København, hverken mentalt eller fodboldmæssigt.
    Men jeg er egentlig rimeligt glad for Matic! - Han er ikke helt så iøjnefaldende som Delaney var, rent offensivt, men han er synlig i presspillet hvor han giver den god gas og fylder godt (à la Delaney, for comparison) - og jeg er sikker på at det offensive vil komme mere til syne i den nye sæson hvis han får lov at fortsætte som makker til William.
    Enig, men med den aktuelle trup er han så også nødt til at steppe op og levere. Det ville være rart med et alternativ med kvalitet til at presse Matic eller endnu bedre overgå ham.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Sommer 2015
    By albinus1985 in forum Transferforum
    Svar: 2059
    Sidste Meddelelse: 14.04.17, 13:52
  2. Til- og afgange: Sommer 2014/2015
    By Wonderboy in forum Transferforum
    Svar: 602
    Sidste Meddelelse: 19.05.14, 16:54
  3. Til- og afgange 9: Sommer 2012
    By +Christoffer+ in forum Transferforum
    Svar: 1391
    Sidste Meddelelse: 13.11.12, 15:46
  4. Til- og afgange 8: sommer 2011
    By hz in forum Transferforum
    Svar: 440
    Sidste Meddelelse: 02.06.11, 09:01

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •