Side 60 af 145 FørsteFørste ... 10505758596061626370110 ... SidsteSidste
Viser resultater 886 til 900 af 2166

Emner: Til- og afgange: Sommer 2017

  1. #886
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,852

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Wonderboy Se meddelelser
    21 kampe. Det er det blevet til for Matic so far. Hans indkøringsperiode var en måned, hvorefter han skulle være et af de tog bindende ankere på holdet.
    At han ikke helt har fået det offensive udtryk han ellers har været kendt for, skyldes MÅSKE at han skulle lærer verdens sværeste 4-4-2 at kende på næsten ingen tid.
    Måske kommer det aldrig, og måske er det rette at gøre at afskrive ham nu. Men.... for mit vedkommende synes jeg at han skal have lidt længere tid. Han har været her en halv sæson, og har haft haft fuldt ansvar fra dag 1. Jeg synes han har vist meget på trods af hvor kort tid han har været her, og jeg synes fortsat at han ligner fremtidens mand. Problemet jeg introducerede længere tilbage i tråden er, hvis vi har en skade på Kvist, Gregus eller Matic. For så står vi med reserver som udskiftere i et tæt efterårsprogram, og det kan sagtens komme til at koste 10-15% på sammenhængskraften i holdet. Her vil det være rart med en ekstra mand, typisk en spiller der ikke forventer store mængderspilletid, og er sulten. Det troede jeg at Keita var tiltænkt, men så kom udlejningen.

    Men is på med afskrivningen, han har kun været aktiv i klubben i ca. 5 måneder.
    Jeg vil heller ikke afskrive Matic - eller Gregus for den sags skyld. Men jeg synes, at det er et problem, hvis indkøb med et prisskilt på 18-20 mio. kr., som vi angiveligt gav for Matic, skal bruge lange indkøringsperioder, før de kan løfte holdet. Jeg havde nok regnet med, at vi ville få lidt større 'impact' fra dag ét fra en så dyr spiller i sin bedste fodboldalder, der tog den østrigske liga med storm i efteråret. Nu må vi bare håbe, at det kommer med tiden.
    Mvh.
    Dane

  2. De følgende 6 brugere er enige:

  3. #887
    MZ er offline What airdefence doing?
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,130

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Synes ikke jeg har set dette ang. Granqvist nævnt andetsteds:

    http://mreast.dk/russisk-topklub-sky...nkontrakt-ned/

  4. #888
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af MZ Se meddelelser
    Synes ikke jeg har set dette ang. Granqvist nævnt andetsteds:

    http://mreast.dk/russisk-topklub-sky...nkontrakt-ned/
    Det kan tilføjes, at Granqvist har udtalt, at han helt sikkert flytter hjem til Helsingborg og ikke forlænger med Krasnodar. Det vil sige,at det må blive enten Helsingborg, Malmø eller FCK.

  5. #889
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Kunne det ikke være en ide at sende nogle på græs i Helsingør? De kan få fast spilletid i Superligaen under en træner og flere spillere med en fortid i FCK. Det eneste problem er vel, at de kører på deltid. Jeg ved ikke, hvordan reglerne er i Danmark, men i andre lande må udlejede spillere godt træne og spille for ungdomsholdet i ejerklubben. Så kunne disse spillere jo træne med både i Helsingør og FCK, og dermed både få en masse minutter i benene samt Ståle kan fortsat holde øje med dem.

    F.eks. Amankwaa, Røjkjær, Wind, måske endda Roerslev, når PA er tilbage fra sin skade.

  6. De følgende 5 brugere er enige:

  7. #890
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    754

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Kunne det ikke være en ide at sende nogle på græs i Helsingør? De kan få fast spilletid i Superligaen under en træner og flere spillere med en fortid i FCK. Det eneste problem er vel, at de kører på deltid. Jeg ved ikke, hvordan reglerne er i Danmark, men i andre lande må udlejede spillere godt træne og spille for ungdomsholdet i ejerklubben. Så kunne disse spillere jo træne med både i Helsingør og FCK, og dermed både få en masse minutter i benene samt Ståle kan fortsat holde øje med dem.

    F.eks. Amankwaa, Røjkjær, Wind, måske endda Roerslev, når PA er tilbage fra sin skade.
    Wind skal vi selv bruge som 4 valg. Roerslev er andet valg først efter Høgli så Ankersen. Han skal INGEN steder tak. Jeg har måske et lille chrush på ham som type. Røjkjær ved jeg ikke om er klar til superligaen, men han ser dejligt god ud, er han klar er det en god ide. Det bliver dog ikke nemt at spille deroppe tror jeg. Mange nederlag at forholde sig til.
    Men Amankwaa, åååhhh Amankwaa. Lån ham for guds skyld ud til dem. Ham som type vil være fabelagtig for en boldspillende underdog - og Amankwaa fortjener mere end nogen anden fast spilletid. For helvede jeg under ham succes, og jeg tror lige præcis et år i Helsingør hvor han brænder den del af ligaen er, er hvad der skal til.

  8. De følgende 3 brugere er enige:

  9. #891
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    690

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Kunne det ikke være en ide at sende nogle på græs i Helsingør? De kan få fast spilletid i Superligaen under en træner og flere spillere med en fortid i FCK. Det eneste problem er vel, at de kører på deltid. Jeg ved ikke, hvordan reglerne er i Danmark, men i andre lande må udlejede spillere godt træne og spille for ungdomsholdet i ejerklubben. Så kunne disse spillere jo træne med både i Helsingør og FCK, og dermed både få en masse minutter i benene samt Ståle kan fortsat holde øje med dem.

    F.eks. Amankwaa, Røjkjær, Wind, måske endda Roerslev, når PA er tilbage fra sin skade.
    FC Midtjylland benytter sig af samme metode med Skive IK. Her udlejer de spillere på halvtid, og lader dem træne med deres eget førstehold halvtid. Det ville være en super model! Jeg håber virkelig vi udlejer Amankwaa til dem, og tror også han kunne blive en success der. Det ville bare give super mening for alle parter, især fordi Helsingør ikke kan tiltrække superligaspillere på faste aftaler med deres halvtidsmodel.

  10. #892
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Men hvorfor lige Helsingør? Lønstrup har jo nærmest intet haft med FCK version Ståle at gøre. Og at der løber et halvt hold FCK-vraggods rundt deroppe gør vel ikke i sig selv Helsingør til et bedre sted at være lejesvend fra FCK? Tværtimod kan man vel argumentere for, at det giver bedre mening at leje talenterne ud til klubber, der er mere professionelt gearet end en semiprofessionel Superliga-debutant.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #893
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Tjah.. Tjoh.. Du har da en pointe, men det med at lade dem træne med her samtidig, lyder godt (hvis det altså er spillere, man ser en fremtid for i FCK). Det taler jo for, at det ikke skal være i Jylland i hvert fald, så er der vel kun FC Rødvin og Helsingør tilbage, da Lyngby kan kollapse hvert øjeblik, og hverken vi eller BIF formentlig ville være interesseret i en aftale ;-).

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Men hvorfor lige Helsingør? Lønstrup har jo nærmest intet haft med FCK version Ståle at gøre. Og at der løber et halvt hold FCK-vraggods rundt deroppe gør vel ikke i sig selv Helsingør til et bedre sted at være lejesvend fra FCK? Tværtimod kan man vel argumentere for, at det giver bedre mening at leje talenterne ud til klubber, der er mere professionelt gearet end en semiprofessionel Superliga-debutant.
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  13. #894
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    232

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Men hvorfor lige Helsingør? Lønstrup har jo nærmest intet haft med FCK version Ståle at gøre. Og at der løber et halvt hold FCK-vraggods rundt deroppe gør vel ikke i sig selv Helsingør til et bedre sted at være lejesvend fra FCK? Tværtimod kan man vel argumentere for, at det giver bedre mening at leje talenterne ud til klubber, der er mere professionelt gearet end en semiprofessionel Superliga-debutant.
    Chancen for superliga spilletid har aldrig været større end i Helsingør. Spillere som Amankwaa og Roerslev vil vel være næsten sikker på fast spilletid, men Røjkjær nok også kan få en del minutter.
    Siger ikke at vi skal leje nogle af dem ud. Det ser ud til at vi får brug for Roerslev og Amankwaa her i starten. Røjkjær er en mulighed hvis man vurdere han kan komme på holdet. Men der er en mulighed for at de kan vænne sig til superligaen, tæt på hjemmet, frem for at sende dem til 1. division eller norge.

  14. #895
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Larsen Se meddelelser
    Chancen for superliga spilletid har aldrig været større end i Helsingør. Spillere som Amankwaa og Roerslev vil vel være næsten sikker på fast spilletid, men Røjkjær nok også kan få en del minutter.
    Siger ikke at vi skal leje nogle af dem ud. Det ser ud til at vi får brug for Roerslev og Amankwaa her i starten. Røjkjær er en mulighed hvis man vurdere han kan komme på holdet. Men der er en mulighed for at de kan vænne sig til superligaen, tæt på hjemmet, frem for at sende dem til 1. division eller norge.
    Hvis det er udsigten til spilletid, er jeg da helt med på, at Helsingør sikkert er et godt bud. Det lød bare, som om der mentes, at Helsingør var særlig velegnet på grund af Lønstrup og alle de kuldsejlede FCK-talenter, der løber rundt deroppe. Det har jeg svært ved at se. Geografisk såvel som niveaumæssigt virker FCN og Lyngby (hvis de ikke går konkurs) på mig som bedre steder at sætte talenter på græs. Men det er klart, at de skal have et vist niveau, så de ikke bare får splinter i røven, men vi har jo tidligere med stor succes haft spillere lejet ud til FCN. Og i hvert fald Amankwaa bør have en alder nu, hvor han gerne skulle kunne spille sig til en plads på et bedre hold end Helsingørs. Problemet med FCN kan måske til gengæld blive, at de har (og får) så mange penge mellem hænderne nu, at det ikke giver mening for dem at leje talenter i FCK.
    Sidst redigeret af Garneren : 13.06.17 kl. 13:50
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  15. #896
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    690

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Ifølge flere Twitter brugere, er Jores Okore spottet på Hornevej (AaB). Det kunne godt ligne han skifter til AaB snart.

    http://footy.dk/footy-fodbold/2017/0...ed-denne-klub/

  16. #897
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Hans agent skyder ÅB rygterne ned.

    http://www.bt.dk/superligaen/fck-flo...r-mod-udlandet

  17. #898
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Wonderboy Se meddelelser
    Hans agent skyder ÅB rygterne ned.

    http://www.bt.dk/superligaen/fck-flo...r-mod-udlandet
    Det er et helt klart problem, det handler om penge. Jeg skyder ikke skylden på Okore, der har taget et skridt ned for at komme til FCK, men det bliver bare ret svært at komme af med ham tror jeg. Ok - måske er han god at have i truppen, man ved aldrig med de(n) nye.

  18. #899
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Det er et helt klart problem, det handler om penge. Jeg skyder ikke skylden på Okore, der har taget et skridt ned for at komme til FCK, men det bliver bare ret svært at komme af med ham tror jeg. Ok - måske er han god at have i truppen, man ved aldrig med de(n) nye.
    Én ting er sikkert. Når Ståle har sagt farvel og tak, så er det altså det som det betyder. Okore er historie i klubben. Jeg tror bare det handler om hvor besværligt han ønsker at gøre det for sig selv. Havde han været 34, havde han bare kunnet læne sig tilbage og inkassere. Men Okore er stadigvæk ung, og har vel forhåbentlig nogle ambitioner.

  19. De følgende 3 brugere er enige:

  20. #900
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    2,309

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Okore smutter ikke medmindre der kommer en klub og matcher den løn han får i København. Det sker nok ikke lige foreløbig med de svingende præstationer i den hvide trøje.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Sommer 2015
    By albinus1985 in forum Transferforum
    Svar: 2059
    Sidste Meddelelse: 14.04.17, 13:52
  2. Til- og afgange: Sommer 2014/2015
    By Wonderboy in forum Transferforum
    Svar: 602
    Sidste Meddelelse: 19.05.14, 16:54
  3. Til- og afgange 9: Sommer 2012
    By +Christoffer+ in forum Transferforum
    Svar: 1391
    Sidste Meddelelse: 13.11.12, 15:46
  4. Til- og afgange 8: sommer 2011
    By hz in forum Transferforum
    Svar: 440
    Sidste Meddelelse: 02.06.11, 09:01

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •