Side 64 af 145 FørsteFørste ... 14546162636465666774114 ... SidsteSidste
Viser resultater 946 til 960 af 2166

Emner: Til- og afgange: Sommer 2017

  1. #946
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    759

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Hvis man gerne vil have en løbestærk, aggressiv, teknisk stærk midtbanespiller, der irriterer FCK fans, men man hverken kan lande AC eller Marcondes, så er Fisker sikkert tredje bedste valg.

  2. De følgende 6 brugere er enige:

  3. #947
    Tilmeldingsdato
    Apr 2015
    Indlæg
    64

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Det lader til, at Toutouh gerne vil videre allerede denne sommer:

    http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/y...orlade-fck-nu/

    Dermed forlænger han med statsgaranti ikke sin kontrakt. Ærgerligt, men forventeligt, i min optik. Det er svært at se, hvor meget mere han kan opnå i klubben.

    Jeg husker dog at Ståle har udtalt, at der ingen bud har været efter ham. Endnu. Hvis det dog skulle vise sig, at han bliver solgt allerede denne sommer, bliver man vel næsten i sagens natur til at finde en erstatning? Især med omtanke på, at Thomsen endnu ikke er, vil jeg tro, indforstået med spilkonceptet, og at Kusk måske er på videre til Malmø.

    Er der nogen som har nogle bud på, hvem en potentiel erstatning kunne være? Hvis andre naturligvis ser det som nødvendigt at erstatte ham?
    "Er vi ikke enige om at vi har været nordeuropærisk mester i at lave store udmeldinger de sidste 10 år, hvor vi ikke har kunne følge med [...] "
    - Thomas Frank (Onside, 08-11-2015)

  4. #948
    Tilmeldingsdato
    Oct 2007
    Indlæg
    82

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Der var en der lagde en sindsyg spændene ung svensker op på et tidspunkt, er han faldet i niveau?

    Ellers kunne det være fedt at få Lukas Andersen til kanten, syntes han viste noget "Star quality" mod Italien igår.
    Ligner også at Vigen kan købes for en slik til midten. Han er en kriger der ville have godt af en tur til FCK!
    Håber lidt vi fortsætter med at købe danskere, det er lidt sjovere.

    Ved ikke hvad der er på ungdomssiden, i forhold til kanterne. Kunne jo godt ske der var noget lækkert, og hvis de aldrig får chancen får vi aldrig en ny Conelius, Poulsen eller lignende.. så skifter de til udlandet som med Victor Jensen..

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #949
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Røjkjær kan agere 3. Back up på venstre, måske nogle flere indhop end blot pokalen. Men det virker som en stor opgave at se ham som første alternativ.

  7. #950
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,760

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af SirJohnny Se meddelelser
    Der var en der lagde en sindsyg spændene ung svensker op på et tidspunkt, er han faldet i niveau?

    Ellers kunne det være fedt at få Lukas Andersen til kanten, syntes han viste noget "Star quality" mod Italien igår.
    Ligner også at Vigen kan købes for en slik til midten. Han er en kriger der ville have godt af en tur til FCK!
    Håber lidt vi fortsætter med at købe danskere, det er lidt sjovere.

    Ved ikke hvad der er på ungdomssiden, i forhold til kanterne. Kunne jo godt ske der var noget lækkert, og hvis de aldrig får chancen får vi aldrig en ny Conelius, Poulsen eller lignende.. så skifter de til udlandet som med Victor Jensen..
    Lucas Andersen spiller fast hos Grashoppers, ham får vi ikke. Vigen køber vi ikke, han vil ikke få meget spilletid. Generelt så jeg ikke nogen i går, hvor jeg tænkte wow - fulgte ellers Maxsø, Ingvartsen, keeperen, Vigen tæt. Jeg ville ikke købe nogen ud fra gårdagens kamp, hvilket også er et spinkelt grundlag

  8. De følgende 2 brugere er enige:

  9. #951
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    2,413

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Wonderboy Se meddelelser
    Røjkjær kan agere 3. Back up på venstre, måske nogle flere indhop end blot pokalen. Men det virker som en stor opgave at se ham som første alternativ.
    Amankwaa har i øvrigt også spillet både venstre back og kant tidligere. Selvom det ikke en optimal løsning, skulle det nok kunne gå som 3. eller 4. valg.

    Lige nu kan følgende spillere (fraregnet Toutouh) i prioriteret rækkefølge dække venstrekanten:

    Verbic
    Thomsen
    Amankwaa
    Røjkjær

    Det er i mine øjne slet ikke der, FCK har et akut behov.

    Det er den centrale akse, der ser mest sårbar ud (uden det i øvrigt er kritisk). Anton viste ikke ligefrem styrke i pokalfinalen. Her så alderen og den manglende spilletid mildt sagt ud til at have sat sig sine spor. Hvis Zanka - som forventet - ryger, og Anton ikke pludselig finder sin anden ungdom, står København reelt med Erik, en venstre back og en ny, ung udlænding til at dække det centrale forsvar. Det er ret tyndt, selvom det numerisk er acceptabelt.

    Den centrale midtbane kunne bestemt også godt bruge en forstærkning. Selvom det ser stærkere ud end centerforsvaret, så skal der ikke mere end en skade/karantæne/formdyk til en af de centrale spillere til, før indskiftningsmulighederne bliver få.

    Angrebet er lidt som den centrale midtbane, hvor en ekstra gardering ville være fin at have som evt. indskifter, hvis en af de tre forreste er ude.

    I bund og grund ville vi nok være kvantitativt dækket ind, hvis Keita og Bashkim ikke var udlejet.
    Hejsa
    Elver's Avatar

  10. De følgende 3 brugere er enige:

  11. #952
    Tilmeldingsdato
    Oct 2007
    Indlæg
    82

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    De skal jo heller ikke købes udelukkende på baggrund af i går, det var altså et rigtig stærk italiensk hold de mødte.

    Syntes bare det er lidt sjovere at have Vigen i truppen frem for f.eks Gregus. Tror også han på sigt kan blive bedre...
    Ved godt Lucas Andersen spiller fast, men burde vi ikke kunne hamle op med Grashoppers?

  12. #953
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af SirJohnny Se meddelelser
    Ved godt Lucas Andersen spiller fast, men burde vi ikke kunne hamle op med Grashoppers?
    Mon ikke han går efter en større liga næste gang?

  13. #954
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    http://www.bt.dk/superligaen/lindega...-agf-her-er-de

    Det er ikke kun i fangruppen, at vi gerne ser Fischer i København. Det samme gør en sportsjournalist. Alt andet end lige blev det lige 5 pct. mere realistisk for mig. En anden journalist ser gerne Lobotka i FCK.

    (indrømmet: tyndt indlæg, men der sker jo ikke en skid omkring klubben lige nu ��)

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #955
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,760

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    http://www.bt.dk/superligaen/lindega...-agf-her-er-de

    Det er ikke kun i fangruppen, at vi gerne ser Fischer i København. Det samme gør en sportsjournalist. Alt andet end lige blev det lige 5 pct. mere realistisk for mig. En anden journalist ser gerne Lobotka i FCK.

    (indrømmet: tyndt indlæg, men der sker jo ikke en skid omkring klubben lige nu ��)
    Jeg ser gerne begge i klubben, men mon ikke det mere siger noget om hvem journalisterne holder med fremfor sandsynligheden for at det sker.

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #956
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    (indrømmet: tyndt indlæg, men der sker jo ikke en skid omkring klubben lige nu ��)
    Det synes jeg måske nok lige er at stramme den. Den her tråd lever trods alt blandt andet af rygter og transferhistorier i medierne, og alene de seneste dage, har der da været historien om Toutouh, samt den her historie om, at Kusk kan være på vej til Malmø. Der har også været den her historie om, at Ståle satser på andre spillere end Zanka til det centrale forsvar.

    I øvrigt synes jeg da også, at et debatoplæg om Fischer til København er ganske relevant. Søren Hanghøj plejer desuden at have rimelig styr på markedet, så når han skriver, at det ikke virker komplet urealistisk, så bekræfter det efter min mening, at flere af os herinde ikke har været helt på månen, når vi har gættet på det som et muligt indkøb.
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar

  18. De følgende 3 brugere er enige:

  19. #957
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af SirJohnny Se meddelelser
    Der var en der lagde en sindsyg spændene ung svensker op på et tidspunkt, er han faldet i niveau?
    Jeg ved selvfølgelig ikke, om du hentyder til Alexander Fransson, som vi blandt andet her blev kædet sammen med for lidt over halvandet år siden. Dog vil jeg lige nævne, at selvom han spillede lidt til venstre mod England forleden, så er han altså som udgangspunkt central midtbanespiller. Det blev der også lavet en artikel om her.

    Fransson har i øvrigt vundet to schweiziske mesterskaber med Basel, siden der gik rygter om, at vi ville have ham til klubben. Han startede desuden fint for dem, men siden har han ikke haft helt den samme personlige succes. Her er en halvt år gammel artikel, hvor han udtaler sig om sin egen situation, og om hvordan udviklingen har skuffet ham, mens der her er en noget mere opdateret version af nogenlunde den samme historie.

    Personligt er jeg ikke så meget i tvivl om, at vi nok godt ville kunne købe ham, uanset at de åbenbart fortæller, hvordan de stadig tror virkelig meget på ham. Dog ville det sikkert kræve en ret så stor overgangssum, og det ville trods alt overraske mig, om vi endnu en gang betalte dyrt for en central midtbanespiller. Medmindre selvfølgelig at der sker noget med Gregus eller Matic.
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar

  20. #958
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,368

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Ellers var der måske tale om Halmstads Sead HAKSABANOVIC?
    Han er kun lige fyldt 18, men har allerede spillet 52 ligakampe/10 mål. Han er i øvrigt kommet lidt i modvind efter at have skiftet landshold - så sent som i marts spillede han U19 for Sverige, men i sidste uge debuterede han så for Montenegro i VM-kvalen.

    I december var Halmstad og Club Brugge åbenbart enige om en overgangssum, men HAKSABANOVIC valgte at blive i Sverige. Umiddelbart synes jeg ikke, det lyder særlig sandsynligt, at han skulle ende hos os, men måske kan Mathisen og Keita fortælle ham, hvor skønt der er i København.
    HIC SUNT LEONES

  21. De følgende 3 brugere er enige:

  22. #959
    Tilmeldingsdato
    Oct 2007
    Indlæg
    82

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Ace Se meddelelser
    Ellers var der måske tale om Halmstads Sead HAKSABANOVIC?
    Han er kun lige fyldt 18, men har allerede spillet 52 ligakampe/10 mål. Han er i øvrigt kommet lidt i modvind efter at have skiftet landshold - så sent som i marts spillede han U19 for Sverige, men i sidste uge debuterede han så for Montenegro i VM-kvalen.

    I december var Halmstad og Club Brugge åbenbart enige om en overgangssum, men HAKSABANOVIC valgte at blive i Sverige. Umiddelbart synes jeg ikke, det lyder særlig sandsynligt, at han skulle ende hos os, men måske kan Mathisen og Keita fortælle ham, hvor skønt der er i København.
    Det var ham!!! :-)))

  23. #960
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    759

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Bøvlet med spillere som ham og Linus Wahlquist er, at de 1) er dyre 2) ikke er etablerede nok til at flytte topniveauet og 3) de er ikke nødvendigvis bedre talenter end Roerslev og Røjkjær, som de ville holde ude af holdet.

    Så ser jeg hellere vi bruger pengene på færre bedre mere etablerede spillere og lader vores egne talenter være vores talenter.

    Og er der så en Amartey, der kan gå ind i startopstillingen, tager jeg ham gerne med.

  24. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Sommer 2015
    By albinus1985 in forum Transferforum
    Svar: 2059
    Sidste Meddelelse: 14.04.17, 13:52
  2. Til- og afgange: Sommer 2014/2015
    By Wonderboy in forum Transferforum
    Svar: 602
    Sidste Meddelelse: 19.05.14, 16:54
  3. Til- og afgange 9: Sommer 2012
    By +Christoffer+ in forum Transferforum
    Svar: 1391
    Sidste Meddelelse: 13.11.12, 15:46
  4. Til- og afgange 8: sommer 2011
    By hz in forum Transferforum
    Svar: 440
    Sidste Meddelelse: 02.06.11, 09:01

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •