Side 66 af 145 FørsteFørste ... 16566364656667686976116 ... SidsteSidste
Viser resultater 976 til 990 af 2166

Emner: Til- og afgange: Sommer 2017

  1. #976
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    http://www.bt.dk/fodbold/undrer-sig-...l-at-vaere-der

    I guder hvor ville jeg gerne se Lobotka på vores midtbane
    Hvis vi igtig gerne vil være Ajax, Bayern osv. Så skal vi også hente ligaens bedste spiller af og til. Nu har Lobotka egentlig kun bevist sit værd i en enkelt sæson og transfermarkt vurdere ham til 6 millioner (jaja ved godt det er transfermarkt). Jeg hører egentlig hellere ingen rygter omkring ham overhovedet. Jeg ser ham meget gerne i FCK og i det mindste ser jeg gerne vi gør et forsøg.

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #977
    Tilmeldingsdato
    Feb 2002
    Indlæg
    171

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    transfermarkt vurdere ham til 6 millioner (jaja ved godt det er transfermarkt). Jeg hører egentlig hellere ingen rygter omkring ham overhovedet. Jeg ser ham meget gerne i FCK og i det mindste ser jeg gerne vi gør et forsøg.

    Tror du seriøst at det er hvad FCN vil forlange hvis vi spørger?
    Og hvor mange spillere tror du Ståle ønsker i truppen? Vi er fint dækket ind på midtbanen, for at sige det mildt

  4. #978
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Powderfinger Se meddelelser
    transfermarkt vurdere ham til 6 millioner (jaja ved godt det er transfermarkt). Jeg hører egentlig hellere ingen rygter omkring ham overhovedet. Jeg ser ham meget gerne i FCK og i det mindste ser jeg gerne vi gør et forsøg.

    Tror du seriøst at det er hvad FCN vil forlange hvis vi spørger?
    Og hvor mange spillere tror du Ståle ønsker i truppen? Vi er fint dækket ind på midtbanen, for at sige det mildt
    Det handler mere om, at det kunne ligne han stadig går under radaren og selvom han tydeligt bliver dyre end 6 millioner, så er der en fordel ved at slå til inden alle andre bliver interesseret. Vi mangler ham ikke, men derfor kan han godt være så god, at vi simpelthen skal slå til.

  5. De følgende 2 brugere er enige:

  6. #979
    Tilmeldingsdato
    Feb 2002
    Indlæg
    171

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Med den tilgang skal du da passe på at du selv ikke ender op med en masse ting i din kælder/loft/garage/lade som du ikke har brug for :-)

  7. #980
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Powderfinger Se meddelelser
    Med den tilgang skal du da passe på at du selv ikke ender op med en masse ting i din kælder/loft/garage/lade som du ikke har brug for :-)
    Hahahahaha enig, hvis nogen mangler en Giant racercykel, et snowboard eller andet godt fra kælderen, så har jeg det :). FCK gjorde det jo også med Nicolaj Thomsen, der slog man til selvom vi ikke manglede

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #981
    David_T er offline Occasionally wears a hat
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    2,506

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Lobotkas agent udtalte sidste måned, forresten, at de kigger efter Spanien, England eller Frankrig, måske Italien hvis det er en topklub. Bliver nævnt i en Tipsbladet.dk artikel. Han sagde også "Vi har modtaget flere henvendelser fra rige klubber i de lidt mindre fodboldlande, men det bliver aldrig aktuelt for Stanislav."

    Det lyder ikke som en kommende FCK spiller.

  10. De følgende 2 brugere er enige:

  11. #982
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,530

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Jeg er helt enig i at Lobotka til FCK virker dybt urealistisk.. Desværre, for nøj hvor er han god, og nøj hvor kunne vi godt bruge ham.. Jeg synes at vi kvantitativt er stærkt besat på den centrale midtbane, men jeg synes i den grad der mangler kvalitet.. Jeg er meget spændt på hvordan vi kommer til at håndtere de svære europæiske udebanekampe, med vores nuværende besætning på den centrale midtbane, hvor der i mine øjne virkelig mangler den spiller som kan suge boldene til sig og fordele dem fornuftigt rundt uden det ender i dumme boldtab.. Gregus har det lidt, men mangler noget overblik og fysik når pladsen bliver trang og tempoet højt. Matic har det slet ikke.. Han vil hellere løbe med bolden, end han vil fordele den rundt, og ofte ender hans løbeture med dumme boldtab.. Når alt det er sagt, så er jeg desværre helt og aldeles overbevist om, at CM ikke er en position vi kigger efter spillere til..

  12. #983
    Tilmeldingsdato
    Feb 2002
    Indlæg
    171

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Ret beset aner vi intet om hvor godt han vil performe i et højere tempo, så det kunne nemt ende med at at blive et køb der sidder på bænken

  13. #984
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Powderfinger Se meddelelser
    Ret beset aner vi intet om hvor godt han vil performe i et højere tempo, så det kunne nemt ende med at at blive et køb der sidder på bænken
    Men så havde vi prøvede at lege Bayern, Milan (i deres velmagtsdage) Ajax osv. Hvis det viser sig han er en ny okore/Mussi ect tough luck men omvendt viser han sig som en klasse spiller med et kæmpe videresalg potentiale så er det jo perfekt for alle parter

  14. #985
    Tilmeldingsdato
    Feb 2002
    Indlæg
    171

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Nu har vi ikke samme budget som de klubber du nævner, så mon ikke Ståle skal være lidt mere sikker på kvaliteten inden han smider mønten.
    Vi er jo ikke Chelsea der kan købe 50 talenter og leje dem ud til højre og venstre

  15. #986
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,304

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Powderfinger Se meddelelser
    transfermarkt vurdere ham til 6 millioner (jaja ved godt det er transfermarkt). Jeg hører egentlig hellere ingen rygter omkring ham overhovedet. Jeg ser ham meget gerne i FCK og i det mindste ser jeg gerne vi gør et forsøg.

    Tror du seriøst at det er hvad FCN vil forlange hvis vi spørger?
    Og hvor mange spillere tror du Ståle ønsker i truppen? Vi er fint dækket ind på midtbanen, for at sige det mildt
    Jeg vil nu sige, at vi er godt besat på kanterne, men ikke særlig godt på midtbanen. Jeg har ikke set noget tegn på, at en central midtbane besat med både Matic og Gregus, kan fungere tilfredsstillende. Som jeg ser det, så er Matic købt ind til at slås om pladsen med Gregus og ikke som gardering eller potentiel erstatning for Kvist.
    Det kan godt være, at der er nogle kantspillere i truppen, der potentielt kan spille på midten, men det er stadig til den plads, som Matic og Gregus slås om - de kan overhovedet ikke udfordre Kvist.

    I en klub hvor der på nuværende tidspunkt er seks kantspillere i truppen, og et ungt talent på vej, er det besynderligt at vi har en rolle på holdet, der kun kan dækkes tilstrækkeligt af en enkelt spiller.

  16. De følgende 8 brugere er enige:

  17. #987
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  18. #988
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,850

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Hvad pokker har Jesper Hansen til Hedeselskabet med FCK at gøre?

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #989
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Hvad pokker har Jesper Hansen til Hedeselskabet med FCK at gøre?
    Hvis du læser i tråden, så er der nogle, der har ønsket ham som ny målmand, hvis Robin skulle blive solgt.
    God dag. :-)
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #990
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,865

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af zebos Se meddelelser
    Hvis du læser i tråden, så er der nogle, der har ønsket ham som ny målmand, hvis Robin skulle blive solgt.
    God dag. :-)
    Jeg skrev for et stykke tid siden, at vandrørene i Lyngby fortalte, at vi skulle have forespurgt på en pris på Jesper Hansen. Det er ikke det samme som at jeg ønsker ham til klubben ;-)

    Nu ender han så nok i Ikast, hvilket må betyde at vi kigger andre veje.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Sommer 2015
    By albinus1985 in forum Transferforum
    Svar: 2059
    Sidste Meddelelse: 14.04.17, 13:52
  2. Til- og afgange: Sommer 2014/2015
    By Wonderboy in forum Transferforum
    Svar: 602
    Sidste Meddelelse: 19.05.14, 16:54
  3. Til- og afgange 9: Sommer 2012
    By +Christoffer+ in forum Transferforum
    Svar: 1391
    Sidste Meddelelse: 13.11.12, 15:46
  4. Til- og afgange 8: sommer 2011
    By hz in forum Transferforum
    Svar: 440
    Sidste Meddelelse: 02.06.11, 09:01

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •