Side 8 af 145 FørsteFørste ... 5678910111858108 ... SidsteSidste
Viser resultater 106 til 120 af 2166

Emner: Til- og afgange: Sommer 2017

  1. #106
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,762

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    For helvede hvor er Cornelius god i øjeblikket, jeg kunne godt se at der kom et stort bud på ham når transfervinduet åbner. Han har bevist sig på et højt niveau i Europa (selvom det ikke blev til SÅ mange mål), han er overlegen i superligaen og nu præsterer han også for landsholdet.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #107
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    For helvede hvor er Cornelius god i øjeblikket, jeg kunne godt se at der kom et stort bud på ham når transfervinduet åbner. Han har bevist sig på et højt niveau i Europa (selvom det ikke blev til SÅ mange mål), han er overlegen i superligaen og nu præsterer han også for landsholdet.
    Rolig nu. Der skal nok lidt mere til end en målstime på tre Superliga-kampe og en landskamp, hvor han godt nok var blandt de mindst ringe, men trods alt ikke formåede at score, hvilket formentlig er det, eventuelle bejlere primært vurderer ham på. Nu er han forbi talentalderen, så det er ikke længere håbet om, hvor højt hans talent mon kan føre ham, der får klubberne til at smide penge efter ham. Det er omtrent, hvor han er nu, der er hans niveau, og det er trods alt ikke mere fantastisk, end at der findes masser af angribere rundt om i Europa på minimum samme niveau.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  4. De følgende 4 brugere er enige:

  5. #108
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Et rigtigt frækt bud og ganske sikkert name drop, men han har alderen, talentet og vidersalgspotientiale...

    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...a-bold/6590005

  6. #109
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    203

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Et rigtigt frækt bud og ganske sikkert name drop, men han har alderen, talentet og vidersalgspotientiale...

    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...a-bold/6590005
    Ja lad os da købe en angriber med rygproblemer, der har scoret 35 mål og lavet 10 assists i førsteholdskampe de sidste 9 år.

  7. De følgende 7 brugere er enige:

  8. #110
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Malingo Se meddelelser
    Ja lad os da købe en angriber med rygproblemer, der har scoret 35 mål og lavet 10 assists i førsteholdskampe de sidste 9 år.
    FC Rehabilitetscenter - det kan ikke gå galt!

  9. De følgende 2 brugere er enige:

  10. #111
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    FC Rehabilitetscenter - det kan ikke gå galt!
    Samt at han åbenbart ikke er så stærk til at integrere sig "Jeg følte, at Italien var det bedste sted for mig at starte forfra. Det er her, min kultur og mit modersmål er, så jeg skulle ikke tilpasse mig."

  11. #112
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    Samt at han åbenbart ikke er så stærk til at integrere sig "Jeg følte, at Italien var det bedste sted for mig at starte forfra. Det er her, min kultur og mit modersmål er, så jeg skulle ikke tilpasse mig."
    En anden ting, og undskyld den mindre afsporing: Hvad det for et makværk af en artikel?
    For eksempel har han optrådt for miniputter som engelske Doncaster, Cardiff City, Birmingham og tyske Stuttgart. Bare for at nævne et par stykker
    De femdobbelte tyske mestre VfB Stuttgart er 'miniputter'? Wtf.

    En gang elendigt skrevet sekundafabrikation, formentlig kørt en tur gennem Google Translate og smidt op på fem minutter. Tegnsætning? Nah, punktummer hænger ikke på træerne.

  12. De følgende 13 brugere er enige:

  13. #113
    Tilmeldingsdato
    Feb 2015
    Indlæg
    128

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Har vi nok i u-19 truppen af backups til boilesen i næste sæson? Navnet har før været oppe og vende, men vil alligevel lige nævne Linus wahlqvist igen. Ung 20 årig højreback, der spillede næsten alle kampe for IFK Nörrköping i sidste sæson. Har før været rygtet til FCK. Jeg ville undre mig meget, hvis Ståle og teamet ikke har ham på radaren.

  14. #114
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af JakobP Se meddelelser
    Har vi nok i u-19 truppen af backups til boilesen i næste sæson? Navnet har før været oppe og vende, men vil alligevel lige nævne Linus wahlqvist igen. Ung 20 årig højreback, der spillede næsten alle kampe for IFK Nörrköping i sidste sæson. Har før været rygtet til FCK. Jeg ville undre mig meget, hvis Ståle og teamet ikke har ham på radaren.
    Måske, men han kan vel ikke hjælpe meget på Boilesen "problemet"? Så vidt jeg ved, så har man ikke en venstreback på spring i ungdomsrækkerne, så et indkøb må være nødvendigt med Boilesens historik i tankerne.
    Wahlqvist kunne dog give god mening, da han både kan dække højre back og centralt forsvar. Men om han er god nok, ved jeg ikke. Ligesom jeg stiller mig tvivlende overfor, om han kunne være interesseret i hvad der i første omgang må karakteriseres som en reserveplads. Endvidere tror jeg ikke, at han er helt billig.

  15. #115
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,622

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af JakobP Se meddelelser
    Har vi nok i u-19 truppen af backups til boilesen i næste sæson? Navnet har før været oppe og vende, men vil alligevel lige nævne Linus wahlqvist igen. Ung 20 årig højreback, der spillede næsten alle kampe for IFK Nörrköping i sidste sæson. Har før været rygtet til FCK. Jeg ville undre mig meget, hvis Ståle og teamet ikke har ham på radaren.
    Er han ikke højreback?

  16. De følgende 3 brugere er enige:

  17. #116
    Tilmeldingsdato
    Feb 2015
    Indlæg
    128

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Jo, det er han, min fejl. Jeg synes dog stadigvæk at han er interessant, da han har spillet på alle positioner i forsvaret. Jeg gætter på at han er en dyr herre, men jeg tror ikke vi får ret meget mere talent for pengene andre steder med lignende niveau/kultur.

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #117
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    308

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af JakobP Se meddelelser
    Har vi nok i u-19 truppen af backups til boilesen i næste sæson? Navnet har før været oppe og vende, men vil alligevel lige nævne Linus wahlqvist igen. Ung 20 årig højreback, der spillede næsten alle kampe for IFK Nörrköping i sidste sæson. Har før været rygtet til FCK. Jeg ville undre mig meget, hvis Ståle og teamet ikke har ham på radaren.
    Vi har ikke nogen oplagte kandidater til venstreback på u19-holdet pt. Efter at Bay og Nartey smuttede, har det været Mathias Høst der har spillet den, men jeg tvivler stærkt på at det er en mand man satser på. På u17-holdet har man en talentfuld venstreback i Rasmus Møller, som nok skal op og spille den på u19-holdet fra sommer af.

    Carlo Holse har til gengæld spillet venstreback et par gange på landsholdet, og jeg kan se, at han også fik 45 minutter på venstrebacken for reserveholdet i går, så måske man lige prøver ham af der, for at se om det kunne være en mulighed. Han er normalt kant/angriber, men kan, så vidt jeg ved, spille over det hele næsten, og så er han selvfølgelig venstrebenet, så det giver i mine øjne okay mening, eftersom at man har en del store kant/angrebstalenter udover ham.

  20. #118
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    690

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Falkengulle Se meddelelser
    Vi har ikke nogen oplagte kandidater til venstreback på u19-holdet pt. Efter at Bay og Nartey smuttede, har det været Mathias Høst der har spillet den, men jeg tvivler stærkt på at det er en mand man satser på. På u17-holdet har man en talentfuld venstreback i Rasmus Møller, som nok skal op og spille den på u19-holdet fra sommer af.

    Carlo Holse har til gengæld spillet venstreback et par gange på landsholdet, og jeg kan se, at han også fik 45 minutter på venstrebacken for reserveholdet i går, så måske man lige prøver ham af der, for at se om det kunne være en mulighed. Han er normalt kant/angriber, men kan, så vidt jeg ved, spille over det hele næsten, og så er han selvfølgelig venstrebenet, så det giver i mine øjne okay mening, eftersom at man har en del store kant/angrebstalenter udover ham.
    Ah, mon dog ikke det er lige lovligt optimistisk at have en U19 spiller paa en uvandt position, til at vaere faerstereserve efter Boilesen??? Jovist, vi skal da satse noget mere paa talenter, men nok er nok ;)

    Ioevrigt er Bay helt ude af billedet? Kan se han er udlejet til Helsingoer hvor han faar fast spilletid?

  21. #119
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Bay er udlejet indtil sommer hvor han har kontraktudløb, og det tror jeg er et vink med en vognstang om at han ikke er set som en fremtidig fckspiller.

    Jeg så kampen igår (reserveholdskamp vs VFF), og er ikke imponeret over Holse's præstation, omend han spillede ganske udmærket - særligt taget i betragtning at han var ude af position. Men jeg ser ham ikke udfylde den rolle på den lange bane.

  22. #120
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Er faktisk lidt ked af at vi ikke signede Bendtner ud fra de meldinger der kommer fra Rosenborg. Ved godt de vil skabe noget hype omkring ham, men tror han kunne være et monster i København og han ville dårligt kunne gøre det dårligere end Pavlo

  23. De følgende 4 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Sommer 2015
    By albinus1985 in forum Transferforum
    Svar: 2059
    Sidste Meddelelse: 14.04.17, 13:52
  2. Til- og afgange: Sommer 2014/2015
    By Wonderboy in forum Transferforum
    Svar: 602
    Sidste Meddelelse: 19.05.14, 16:54
  3. Til- og afgange 9: Sommer 2012
    By +Christoffer+ in forum Transferforum
    Svar: 1391
    Sidste Meddelelse: 13.11.12, 15:46
  4. Til- og afgange 8: sommer 2011
    By hz in forum Transferforum
    Svar: 440
    Sidste Meddelelse: 02.06.11, 09:01

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •