Side 81 af 145 FørsteFørste ... 31717879808182838491131 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,201 til 1,215 af 2166

Emner: Til- og afgange: Sommer 2017

  1. #1201
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,153

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Claudemir Fanatic Se meddelelser
    I kampen mod AaB (som i parantes bemærket var årets hidtil eneste ligakamp) var problemet, at bolden aldrig nåede op til angriberne. I sæsonens anden kamp (en svær europæisk udekamp), scorede en af vores angribere et flot hattrick. Hvoraf denne akutte trang til at smide mange millioner efter en fjerde angriber til truppen kommer på nuværende tidspunkt, forstår jeg ikke.
    Hmm. Jeg synes faktisk, at angriberne i den grad bærer en del af ansvaret. Som jeg ser det, så har en kæmpe del af vores problem været, at de ikke har kunnet holde fast i boldene. Dermed har midtbanen ikke kunne rykke frem og hjælpe offensivt, ligesom vi i perioder ikke har kunnet komme ud af modstandernes pres. Her ligger også min helt store anke mht Pavlovic, og Pieros ser desværre ikke meget bedre ud.
    Jeg ved ikke om endnu en angriber er nødvendig. Men efter Corner exit mister vi meget her, og især når Santander ikke er på banen, har det set skidt ud.

  2. #1202
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    499

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Hmm. Jeg synes faktisk, at angriberne i den grad bærer en del af ansvaret. Som jeg ser det, så har en kæmpe del af vores problem været, at de ikke har kunnet holde fast i boldene. Dermed har midtbanen ikke kunne rykke frem og hjælpe offensivt, ligesom vi i perioder ikke har kunnet komme ud af modstandernes pres. Her ligger også min helt store anke mht Pavlovic, og Pieros ser desværre ikke meget bedre ud.
    Jeg ved ikke om endnu en angriber er nødvendig. Men efter Corner exit mister vi meget her, og især når Santander ikke er på banen, har det set skidt ud.
    Vi har spillet 2(!!) kampe, i den ene har Pavlovic lavet 3 mål hvor 2 af målene var inden Santander kom på banen og nu er det angribernes skyld at vi "kun" har fået 4 point i 2 kampe..

    Skal vi ikke lade sladderpressen om at kalde det en skandale - Vi har mistet 6 stamspillere i forhold til ca samme tidspunkt sidste år - Jeg gentager 6 spillere fra startopstillingen - Zanka, Ludde, Ankersen, Falk, Delaney, og Corner - Vi må bare erkende at det koster point at skifte et halvt hold på 12 mdr.. Og skaderne til Ankersen og specielt Falk har været med til at ødelægge meget af vores offensive spil.. Dette sker alt imens vores nærmeste konkurrenter henter nye spillere ind uden at sælge voldsomt meget ud af deres stamme.. Forstil jer Brøndby uden Pukki, Rønnow og Muhktar, FCM uden Onuachu, Poulsen og Duelund - Tilføj så 3 stamspillere mere og og køb nye ind for ca halv pris.. og fortæl mig så om det ikke vil have en indvirkning på spillet..


  3. #1203
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,431

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...transfervindue

    Manageren udtaler til Tipsbladet, at det er den nuværende trup, der skal spille os i CL eller EL gruppespil. Hvis dette lykkes, åbner han op for at handle.

  4. #1204
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,153

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Bigtimebowler Se meddelelser
    Vi har spillet 2(!!) kampe, i den ene har Pavlovic lavet 3 mål hvor 2 af målene var inden Santander kom på banen og nu er det angribernes skyld at vi "kun" har fået 4 point i 2 kampe..

    Skal vi ikke lade sladderpressen om at kalde det en skandale - Vi har mistet 6 stamspillere i forhold til ca samme tidspunkt sidste år - Jeg gentager 6 spillere fra startopstillingen - Zanka, Ludde, Ankersen, Falk, Delaney, og Corner - Vi må bare erkende at det koster point at skifte et halvt hold på 12 mdr.. Og skaderne til Ankersen og specielt Falk har været med til at ødelægge meget af vores offensive spil.. Dette sker alt imens vores nærmeste konkurrenter henter nye spillere ind uden at sælge voldsomt meget ud af deres stamme.. Forstil jer Brøndby uden Pukki, Rønnow og Muhktar, FCM uden Onuachu, Poulsen og Duelund - Tilføj så 3 stamspillere mere og og køb nye ind for ca halv pris.. og fortæl mig så om det ikke vil have en indvirkning på spillet..
    Vi er fuldstændigt enige i det du skriver her. Men du forholder dig overhovedet ikke til mit forrige indlæg. Ja Pavlovic har scoret 3 mål, men ham og Pieros har været virkelig skidt til at holde i bolden, hvilket gør at vi konstant skal jagte den, og dermed ikke kunne komme ud af f.eks. AaB's pres.. Så ja, derfor bærer angriberne i den grad et ansvar for, at vi nu i ca. 3 af 4 halvlege ikke har kunnet holde fast i spillet. Og nej, de har selvfølgelig ikke ansvaret alene.

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #1205
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    F
    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Vi er fuldstændigt enige i det du skriver her. Men du forholder dig overhovedet ikke til mit forrige indlæg. Ja Pavlovic har scoret 3 mål, men ham og Pieros har været virkelig skidt til at holde i bolden, hvilket gør at vi konstant skal jagte den, og dermed ikke kunne komme ud af f.eks. AaB's pres.. Så ja, derfor bærer angriberne i den grad et ansvar for, at vi nu i ca. 3 af 4 halvlege ikke har kunnet holde fast i spillet. Og nej, de har selvfølgelig ikke ansvaret alene.
    Det er med udgangspunktet at vi skal spille på samme måde som sidste år. Vi kunne også lægge et højrere pres, eller skyde en af kanterne frem eller spille med diamant, så angriberne ikke skal holde længe på bolden, men "blot" lægge den af. Nye spillere kan sagtens betyde, at vi må ændre facon en smule og de rytmer skal spilles ind og det kan tage lidt tid. Resultat mæssigt har vi haft en nogenlunde start og det er vigtigt, vi skal ikke 5-7 point efter, så vi skal jagte, men sandsynligheden for point tab er alt andet lige større til at starte med, når udskiftningen har været så markant.

    Trupsammensætningen er et problem pt. Det kan ikke ændres helt vildt nu og er et kendt problem, men heldigvis er der ikke gået Milan i den og mon ikke vi eventuelt kan se en til stigning i dette vindue og så ellers 3 stykker til vinter. Afløser for Santander, nu forsvarsspiller og eventuelt en midtbane hvis Keita, Gregus eller Matic bliver vejet og fundet for let. Fra vinter skal de gøre forskellen, så ar de haft tid nok.

  7. #1206
    Tilmeldingsdato
    Aug 2010
    Indlæg
    93

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Bøf hente Lasse Vigen. Hvis de lykkes med Tibbling også, er det lige før jeg rent faktisk synes at deres trip er stærkere end vores

  8. De følgende 2 brugere er enige:

  9. #1207
    Tilmeldingsdato
    Dec 2004
    Indlæg
    732

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Tibbling må være død. Sikket også Marcondes. Ellers går de da helt amok i midtbanesignings. Men derudover synes jeg de har et rigtigt stærkt hold lige nu. Tror godt vi kan få store problemer med at følge med. Men jeg er måske også lidt mere pessimistisk anlagt.

  10. De følgende 6 brugere er enige:

  11. #1208
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    457

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Pazdecki Se meddelelser
    Bøf hente Lasse Vigen. Hvis de lykkes med Tibbling også, er det lige før jeg rent faktisk synes at deres trip er stærkere end vores
    Ej det er altså en vanvittig udtalelse det der. Lasse Vigen kunne ikke komme på hold i Championship og hvis han var så god som nogen ville gøre ham til i forhold til Danmark, så er jeg ret så sikker på at man i FCK havde hentet ham. Man kunne jo spørge sig selv: Hvor mange på BIF's hold ville man foretrække over de spillere vi har nu? Jeg kan nævne 1 og maks to, målmanden og tyskeren.
    Det er jo faktisk også det samme man skal spørge sig selv om når vi skal møde Malmø snart. Hvor mange hos Malmø ville gøre en forskel hos FCK? 2. Rosenberg og Tinnerholm. Og kun Tinnerholm fordi Peter pt. Er skadet. Det er jo en glimrende måde at se det på.

  12. De følgende 3 brugere er enige:

  13. #1209
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    737

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Romme Se meddelelser
    Det er jo faktisk også det samme man skal spørge sig selv om når vi skal møde Malmø snart. Hvor mange hos Malmø ville gøre en forskel hos FCK? 2. Rosenberg og Tinnerholm. Og kun Tinnerholm fordi Peter pt. Er skadet. Det er jo en glimrende måde at se det på.
    Malmö har lige hentet Sarfo for lidt over 10 mio DKK og derudover kunne Lewicki vel også konkurrere på midtbanen, mens Jo Inge Berget og Eikrem også ville banke på hos FCK når de er i form. Når det så er sagt er vores trup naturligvis stadig væsentligt stærkere end både Malmø og BIF, især fordi det er svært at tro både Hany og Rønnov spiller der i hele sæsonen.
    "Och du glömmer det viktigaste. FCK är av plast och av ondo. Statsfinansierad styggelse. Äckligt"

  14. #1210
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    813

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Romme Se meddelelser
    Ej det er altså en vanvittig udtalelse det der. Lasse Vigen kunne ikke komme på hold i Championship og hvis han var så god som nogen ville gøre ham til i forhold til Danmark, så er jeg ret så sikker på at man i FCK havde hentet ham.
    Det der er da heller ikke et argument.

    William Kvist kunne heller ikke komme på et bundhold i Championship - han havnede i FCK. Ja, faktisk har vi da hentet stribevis af spillere, som ikke kunne komme på hold i en ikke-attråværdig klub eller liga, og siden er de blevet ganske gode spillere herinde.

    Jeg synes umiddelbart, at Lasse Vigen godt kunne ligne en modbydeligt stærk signing. Ung, men stadig erfaren dansker. Transferpotentiale om et par år. Nærmest FCK'sk at hente en ung udlandsdansker hjem på den måde, og jeg kunne også sagtens have set ham i FCK, fordi han er en dygtig pasningsspiller, der kan arbejde både frem og tilbage i banen, og som kunne have givet konkurrence til en pt. noget svag central midtbane. Men det skete ikke, så jeg håber da, at din vurdering viser sig som den rigtige.

  15. De følgende 9 brugere er enige:

  16. #1211
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    457

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af puma4ever Se meddelelser
    Malmö har lige hentet Sarfo for lidt over 10 mio DKK og derudover kunne Lewicki vel også konkurrere på midtbanen, mens Jo Inge Berget og Eikrem også ville banke på hos FCK når de er i form. Når det så er sagt er vores trup naturligvis stadig væsentligt stærkere end både Malmø og BIF, især fordi det er svært at tro både Hany og Rønnov spiller der i hele sæsonen.
    Jeg kender ham ikke umiddelbart, men jeg kan se at ham Sarfo
    blev købt fra nyoprykkerne fra Sirius. Tvivler på han ville være en forstærkning. Det samme med Lewicki. Er det ikke ham der skulle været et kæmpe talent men som stadigvæk spiller i Malmø, selv efter et U21 mesterskab, Champions league og debut på Herrelandsholdet. Er det ikke sådan en spiler man vil kalde for lidt hypet? Og hvad angår de
    to nordmænd... de er blevet fravalgt af FCK tidligere, så næppe
    :)
    Jeg og sikkert mange andre ville blive meget skuffet hvis vi ikke slår svensken ud samt ender foran Brøndby. Vi er bedre end dem

  17. #1212
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    457

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af jooness Se meddelelser
    Det der er da heller ikke et argument.

    William Kvist kunne heller ikke komme på et bundhold i Championship - han havnede i FCK. Ja, faktisk har vi da hentet stribevis af spillere, som ikke kunne komme på hold i en ikke-attråværdig klub eller liga, og siden er de blevet ganske gode spillere herinde.

    Jeg synes umiddelbart, at Lasse Vigen godt kunne ligne en modbydeligt stærk signing. Ung, men stadig erfaren dansker. Transferpotentiale om et par år. Nærmest FCK'sk at hente en ung udlandsdansker hjem på den måde, og jeg kunne også sagtens have set ham i FCK, fordi han er en dygtig pasningsspiller, der kan arbejde både frem og tilbage i banen, og som kunne have givet konkurrence til en pt. noget svag central midtbane. Men det skete ikke, så jeg håber da, at din vurdering viser sig som den rigtige.
    Kvist er lidt en anden historie. Her har vi altså at
    gøre med en tidligere etableret spiller med kæmpe erfaring fra landsholdet, Bundesligaen Champions og Europa League. Vigen har endnu ikke vist noget på seniorplan

  18. #1213
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,153

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Emilo Se meddelelser
    Tibbling må være død. Sikket også Marcondes. Ellers går de da helt amok i midtbanesignings. Men derudover synes jeg de har et rigtigt stærkt hold lige nu. Tror godt vi kan få store problemer med at følge med. Men jeg er måske også lidt mere pessimistisk anlagt.
    Tibbling blev meldt stadig aktuel i morges, men signingen af Vigen kan selvfølgelig ændre noget. Jeg tror stadig, at de kunne finde på at hente en midt mere. Især hvis de kommer i gruppespil eller vi dummer os mere i ligaen, så drømmer Onkel Jan nok endnu mere om guld og kan være klar til at åbne pungen.

  19. #1214
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    890

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Jeg forstår ikke al den snak om N'Doye. Det vil være forbundet med stor risiko at hente ham hjem. For det første er han dyr. For det andet ved vi ikke hvilken N'Doye vi får hjem. Ham vi sagde farvel til var slået op i banen. Hvem ved om det ikke vil være tilfældet med en ældre version af ham? De angribere vi har, fortjener tillid, vi kan ikke blive ved med at hente revl og krat ind, bare fordi de nuværende angribere ikke skovler mål ind. Det er der ikke nogen der kommer til med det nuværende spil. Vi skal kun købe en angriber, hvis han er et oplagt talent eller een eller anden appelsin, der falder ned i turbanen.
    / Erik B.

    DOBBELT Latté, om jeg må be'

  20. #1215
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Vi skal ikke have Doye, vi skal have en ledertype på midtbanen , en der har nosser til at råbe højt og tage fat i nakken på de andre !!! (undskyld mit sprog )

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Sommer 2015
    By albinus1985 in forum Transferforum
    Svar: 2059
    Sidste Meddelelse: 14.04.17, 13:52
  2. Til- og afgange: Sommer 2014/2015
    By Wonderboy in forum Transferforum
    Svar: 602
    Sidste Meddelelse: 19.05.14, 16:54
  3. Til- og afgange 9: Sommer 2012
    By +Christoffer+ in forum Transferforum
    Svar: 1391
    Sidste Meddelelse: 13.11.12, 15:46
  4. Til- og afgange 8: sommer 2011
    By hz in forum Transferforum
    Svar: 440
    Sidste Meddelelse: 02.06.11, 09:01

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •